vagelism Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω σε όσους ηχολήπτες γνωρίζουν , είναι γιατί το master volume στην δισκογραφία τα τελευταία 20-30 χρόνια ανεβαίνει ολοένα κ πιο δυνατά?. Δεν ξέρω αν γίνομαι απόλυτα κατανοητός αλλά νιώθω ότι όταν ακούω μουσικές του 70 η ακόμα κ του 80 , η συνολική στάθμη του ήχου είναι αισθητά πιο χαμηλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Η κατάρα του Loudness War. Αν ανέβαινε απλά το volume θα ήταν καλά, αλλά δυστυχώς η καταστροφή είναι ανεπίστρεπτη. Ακολουθεί ένα ενδεικτικό βίντεο. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Απλα τα πραγματα. Απο το 80 μεχρι σημερα, ποση ακοη εχεις χασει?? Τοση ενταση παραπανω εχουν τα νεα αλμπουμ. Προσεχουν τον πελατη οι δισκογραφικες. Οντως, Βαγγελη, σα να υπαρχει μεγαλυτερη "ευαισθησια" στον εξοπλισμο και ολες οι συγχρονες εγγραφες ακουγονται δυνατοτερα και καθαροτερα. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Πέρα από το loudness war το οποίο είναι πολύ κατατοπιστικό-με πρόλαβε ο μάνος- και εξηγεί πολλά η τεχνολογία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία 30 χρόνια. Μια ηχογράφηση του 1975 έχει τεράστια διαφορά με μία του 1985 και αυτή πάλι έχει τεράστια διαφορά με με μία του 1995 (για studio μιλάμε πάντα) οπότε στη δεκαετία φαίνεται η τεχνολογική πρόοδος στα μικρόφωνα και στα μέσα εγγραφής, κομπρέσσορες.... τα πάντα παίζουν ρόλο.... εγώ προτιμώ τη ζεστασία του βινυλίου δεκαετίας 80 πάντως αυτή η αναλογικίλα πάντα μου ακούγεται καλύτερα.... 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Και όχι μόνο το volume να προσθέσω εδώ. Το compression είναι στο Θεό. Όλα ίσια, ακόμα και παλαιότερες μπάντες, έχουν "ισιώσει"/"σιδερώσει" τον ήχο τους. Γιατί? - Γιατί τώρα μπορούν - Γιατί η mainstream μουσική γράφεται έτσι, και ο κόσμος το συνήθισε και σχεδόν πλέον το ζητάει - Γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες και τα μέσα ακρόασης - Γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες και τα μέσα ηχογράφησης - Γιατί το πιο "ίσιο" και πιο "δυνατό" "κολακεύει" σχεδόν οτιδήποτε - Γιατί, κλπ Πάνε οι υπέροχες δυναμικές, είδος προς εξαφάνιση πλέον. Επεξεργασμένο 8 Αυγούστου 2019 από fusiongtr 3 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2019 παρατηρήστε στις διαφημήσεις στον αντ1 Τα πρώτα 2 δεύτερα κάθε διαφήμισης χτυπάνε 0 καθαρά. Μετά πέφτει. Όμως σε ξυπνάει κανονικά με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, vagelism είπε είναι γιατί το master volume στην δισκογραφία τα τελευταία 20-30 χρόνια ανεβαίνει ολοένα κ πιο δυνατά? Γιατί ΜΠΟΡΕΙ. Ανάλογα με το είδος της μουσικής αυτό είναι καλό η κακό,στα ποπακια της σειράς και στο hip hop που είναι και το 90% της mainstream μουσικής ΚΑΛΑ κάνει και μπορεί.Εχασε η Βενετιά βελόνι έτσι κι αλλιώς όσον αφορά τις.... δυναμικές σε αυτά τα είδη...όπως και στο metal (ακόμα γελάω με την... δραματοποιημένη... απώλεια των .... δυναμικών του ΤΖΑΖ άλμπουμ των Metallica ) Σε ΑΛΛΑ είδη μουσικής δεν παρατηρείται πάντως μια και όσοι ασχολούνται με το mastering κΣερουν πολύ καλά τι κάνουν.. Γενικά υπάρχει πολύ ΜΥΘΟΛΟΓΊΑ γύρω απ'το θέμα και τεράστια ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ενός θέματος που,όπως συνήθως συμβαίνει με τα θέματα που δαιμονοποιουνται,ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ γνωρίζουν σε βάθος. Επεξεργασμένο 9 Αυγούστου 2019 από Superfunk 2 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 10 ώρες πριν, stavros_d80 είπε Πέρα από το loudness war το οποίο είναι πολύ κατατοπιστικό-με πρόλαβε ο μάνος- και εξηγεί πολλά η τεχνολογία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία 30 χρόνια. 10 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε σα να υπαρχει μεγαλυτερη "ευαισθησια" στον εξοπλισμο και ολες οι συγχρονες εγγραφες ακουγονται δυνατοτερα και καθαροτερα Για ποιον εξοπλισμό μιλάμε; Ακρόασης ή εγγραφής/επεξεργασίας; Γιατί δεν νομίζω να έχει βελτιωθεί η ποιότητα λόγω τεχνολογίας και στα δύο. Παλιά καλά βιντατζομηχανήματα δουλεύουν παντού. Αν σε μια παρέα ξαφνικά ένας αρχίσει να μιλάει δυνατότερα, τότε αυτομάτως ο συνομιλητής του θα αυξήσει την ένταση της φωνής του για να ακουστεί. Το ίδιο θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι. Δυστυχώς είναι θέμα ανταγωνισμού των εντάσεων στα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Δεν υπάρχει δαιμονοποίηση, αυτή η κατρακύλα είναι υπαρκτή και πλέον επηρεάζει ακόμη και τις δυναμικές στα παιξίματα των μουσικών όπου ολοένα και περισσότερο παίζουν για να ακουστούν και όχι για να εκφραστούν. Και στα ποπς και στα ροκς και στα ερμπιενμπι. 4 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Aυτο που έχω πάθει εγώ είναι σε παραγωγή του 2004 που βγήκε δίσκος,αποφάσισε ο ηχολήπτης να κρατήσει το μάστερ volume σε επίπεδα 1970 με αποτέλεσμα να έχει πρόβλημα η δουλειά παντού. Από ραδιόφωνα μέχρι το κλιπ στο mad. (Ήταν χαμηλά κ μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι ηχολήπτες,το κομμάτι είχε τελειώσει).Ακομα κ σήμερα δεν έχω καταλάβει γιατί το έκανε αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, vagelism είπε αποφάσισε ο ηχολήπτης να κρατήσει το μάστερ volume σε επίπεδα 1970 με αποτέλεσμα να έχει πρόβλημα η δουλειά παντού. Εισαι σιγουρος οτι ηταν ο ηχοληπτης? Το 2004 υπηρχαν ακομα "μαστεράδες" . Ο ηχοληπτης το 2004 δυσκολα θα ξεπερνουσε στο master bus τα -13 RMS pre-mastered και άντε να άφηνε peaks κοντα στο -3. (για digital ηχογραφηση μιλαμε) Mε το HEADROOM που έχουμε ΣΗΜΕΡΑ στις...ακρες των δακτυλων μας βεβαια αυτα ειναι πλεον αστεια levels... 55 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Δεν υπάρχει δαιμονοποίηση, αυτή η κατρακύλα είναι υπαρκτή και πλέον επηρεάζει ακόμη και τις δυναμικές στα παιξίματα των μουσικών όπου ολοένα και περισσότερο παίζουν για να ακουστούν και όχι για να εκφραστούν. Και στα ποπς και στα ροκς και στα ερμπιενμπι. Θα διαφωνήσω οριζοντίως και καθέτως μια χαρα παιζουν οι μουσικοι στην εποχη μας και,ειδικα στην ΕΛΛΑΔΑ, καλύτερα απο ποτε (στην...εποχη μου ψαχναμε να βρουμε ντραμμερ που να ξερει να βγαζει ηχο απο τα ντραμς με το...κυαλι.....) Και δεν ειναι "κατρακύλα" σε παρα πολλά είδη μουσικής μια χαρα ειναι τα levels... Αν έφερνες το παραγωγο του Hendrix ή των Doors στο παρόν....παντως θα ηταν ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ με το ποσο ΔΥΝΑΤΑ μπορει καποιος να μιξαρει ΧΩΡΙΣ παραμορφωση... Επεξεργασμένο 9 Αυγούστου 2019 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση