Προς το περιεχόμενο

Πως χρησιμοποιούμε τα controls σε les paul?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το push pull δεν βολευει για να καθαρισεις τον ηχο μεσα στο τραγουδι. Δεν ακουγεται και τοσο ωραια, καθως δε βγαζει γεματο ηχο. Ασε που δεν καθαριζει, αλλα ριχνει εντασει και λεπταινει τον ηχο. Παλι χρειαζεται να ριξεις volume.Το χρησιμοποιω σε συγκεκριμενα τραγουδια και μονο εαν παιζω με ενισχυτη που δεν εχει καθαρο καναλι. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις προτιμω τα καθαρα με humbuckers.

 

Εαν πρεπει σε ενα τραγουδι να αλλαξω 10 φορες απο καθαρα σε βρωμικα με τα ποδια, σιγουρα θα κανω λαθη (θα πατησω αλλο πεταλι ή δεν θα ξερω εαν εχω πατησει ή οχι το σωστο), καθως τραγουδω ταυτοχρονα. Με τα pots της κιθαρας δεν κανω λαθη, και εχω καλυτερο ελεγχο του ηχου.

 

Επισης, ο cleanish ηχος με χαμηλωμενο το volume της κιθαρας ειναι πιο "πλουσιος" και πολλες φορες γεμιζει καλυτερα το mix σε σχεση με τον πιο ξερο και πριματο καθαρο με full volume. Μιλω για ροκ καταστασεις σε power trio.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποιούμε τα volume/tone όπως μας βολεύει. Εγώ δουλεύω αρκετά τα tone, είναι συνήθεια χρόνων. Αντιθέτως τα volume τα είχα πάντα στο τέρμα μέχρι που έπαιξα κιθάρα με treble bleed, μόνο έτσι τα βρίσκω χρηστικά. Επίσης μου αρέσει να έχω επιλογές ακόμα και τώρα που έχω διαφορετικές κιθάρες, ιδανικά θέλω να σπλιτάρω και να έχω out of phase ήχους σε διπλούς μαγνήτες. Το θέμα δεν είναι να κάνω τη Les Paul να ακούγεται σαν strat αλλά να έχω διαφορετικούς ήχους. Όλοι οι ήχοι χρήσιμοι είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιώργο πάρε μια μοντέρνα LP (οχι Gibson) που να έχει 1T, 1V και μόνο, ή απλά κατήργησε το 2ο σετ και κράτα μονο 1T, 1V. Ετσι ο χειρισμός είναι ο ιδιος με μια H-H super strat.

Τέλος για το tone να καραδιαφωνίσω με τον φίλο προλαλήσαντα, βάλε tone στο 0 σε LP, EMG 81/60 , μεσαία θέση, και έχεις τον απόλυτο jazz ήχο.

3 hours ago, gkourmoul1 said:

Το push pull δεν βολευει για να καθαρισεις τον ηχο μεσα στο τραγουδι. Δεν ακουγεται και τοσο ωραια, καθως δε βγαζει γεματο ηχο. Ασε που δεν καθαριζει, αλλα ριχνει εντασει και λεπταινει τον ηχο. Παλι χρειαζεται να ριξεις volume.Το χρησιμοποιω σε συγκεκριμενα τραγουδια και μονο εαν παιζω με ενισχυτη που δεν εχει καθαρο καναλι. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις προτιμω τα καθαρα με humbuckers.

 

Εαν πρεπει σε ενα τραγουδι να αλλαξω 10 φορες απο καθαρα σε βρωμικα με τα ποδια, σιγουρα θα κανω λαθη (θα πατησω αλλο πεταλι ή δεν θα ξερω εαν εχω πατησει ή οχι το σωστο), καθως τραγουδω ταυτοχρονα. Με τα pots της κιθαρας δεν κανω λαθη, και εχω καλυτερο ελεγχο του ηχου.

 

Επισης, ο cleanish ηχος με χαμηλωμενο το volume της κιθαρας ειναι πιο "πλουσιος" και πολλες φορες γεμιζει καλυτερα το mix σε σχεση με τον πιο ξερο και πριματο καθαρο με full volume. Μιλω για ροκ καταστασεις σε power trio.

 

μπορεις στο push/pull να μην υλοποιήσεις coil/split η parallel, αλλά απλά να βάλεις στο κύκλωμα μια αντίσταση (ίσως και μεταβλητή) - μάλλον voltage divider, κάτι σαν volume control, ετσι με push/pull κάτω παίρνεις τον κλασικό ήχο, με push/pull πάνω είναι σαν να έχεις το vol αυτομάτως π.χ στο 3.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, rgxinap said:

γιώργο πάρε μια μοντέρνα LP (οχι Gibson) που να έχει 1T, 1V και μόνο, ή απλά κατήργησε το 2ο σετ και κράτα μονο 1T, 1V. Ετσι ο χειρισμός είναι ο ιδιος με μια H-H super strat.

Τέλος για το tone να καραδιαφωνίσω με τον φίλο προλαλήσαντα, βάλε tone στο 0 σε LP, EMG 81/60 , μεσαία θέση, και έχεις τον απόλυτο jazz ήχο.

 

μπορεις στο push/pull να μην υλοποιήσεις coil/split η parallel, αλλά απλά να βάλεις στο κύκλωμα μια αντίσταση (ίσως και μεταβλητή) - μάλλον voltage divider, κάτι σαν volume control, ετσι με push/pull κάτω παίρνεις τον κλασικό ήχο, με push/pull πάνω είναι σαν να έχεις το vol αυτομάτως π.χ στο 3.

 

Εχω δυο κιθαρες ΗΗ με τετοιο μοντερνο wiring.

Ειναι μια χαρα βολικο και ευκολο στη χρηση.

Το θεμα ειναι οτι τα διπλα volume και tone μου διδουν δυνατοτητες που δεν μου διδει αλλη κιθαρα. Τοσο ηχητικα, δηλαδη να παιζω στη μεσαια θεση και παιρνω διαφορετικους ηχους με πειραγμα των pots, οσο και στον χειρισμο, οπου μπορω πχ να εχω μονιμα το vol του neck στο 4 για ρυθμικα, και να παιζω μονο με το switch για να αλλαξω απο τον lead ηχο. Και αλλα πολλα, τα οποια τα χρησιμοποιω κυριως με δικαναλο amp, χωρις πεταλια. Εχει τη γοητεια του αυτη η φιλοσοφια.

Οσο πιο πολλα πεταλια προσθετω, τοσο απολαμβανω τα πιο μοντερνα wiring με δυο pots, με τα οποια δεν ασχολουμαι και τοσο.

 

 

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αγαπημένος μου ήχος στη Gibson είναι με έναν αγριεμένο Matchless με το boost on και volume+tone στη μέση περίπου και στη μέση ο επιλογέας.

Αυτό για καθαρό ήχο είναι μούρλια, με το volume αλλάζει χαρακτήρα όσο θέλω και χαμηλά κάθεται πολύ όμορφα στο σύνολο της μπάντας όταν το κομμάτι χαλαρώνει.

Το πρόβλημα είναι ότι σε κάποια σημεία πρέπει να αλλάξω τον επιλογέα και να τερματίσω το tone (ή σχεδόν) και το volume ταυτόχρονα και πάλι πίσω. Ε δεν είμαι και ταχυδακτυλουργός.

Τόσα χρόνια δεν βρέθηκε κάποιος χριστιανός να βγάλει με ένα καλώδιο τα ρυθμιστικά σε ένα πετάλι να μπορούμε να παίξουμε σαν άνθρωποι ?  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου