gkourmoul1 Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 1 minute ago, fusiongtr said: Μα να τις καταστρέψουν? Πραγματικα ειναι κριμα. Ισως δεν υπαρχει αλλη λυση, καθως κρινουν πως θα εκτεθουν εαν αυτες βγουν στην αγορα. Απαξ και βγουν εξω απο το εργοστασιο, θα εχει, δυνητικα, ο καθενας προσβαση σε αυτες. Εσενα και εμενα με συμφερει να βγουν στην αγορα. Αυτο, ομως, που συμφερει εμενα αποτελει ζημια για μια επιχειρηση η οποια εχει συγκεκριμενους στοχους, οπως κερδοφορια, αυξηση μεριδιου αγορας, βελτιωση ανταγωστικοτητας κλπ. Το να ριξει στην αγορα 300 προβληματικες κιθαρες, θεωρεις οτι εξυπηρετουν τους στοχους αυτους? "Αρπαχτη" θα λεγοταν εαν το εκαναν. Κανενα οφελος, πραγματικα. Ειδικα για μια premium εταιρια, leader στην αγορας. Και μην μπερδευεις το premium με το ποσες κιθαρες παραγει ανα ετος. Δεν εχει να κανει. Και η mercedes premium ειναι. Απλα προσφερει διαφοροποιημενο προιον (υψηλη ποιοτητα, φημη κλπ), και χρεωνει γιαυτο. Οι μπουτικ κατασκευαστες απευθυνονται σε ενα πιο εξειδικευμενο target group (niche market), το οποιο ειναι αρκετα μικροτερο το κοινο που στοχευει η gibson. Τελος εχουμε τις εταιριες μαζικης παραγωγης που τους ενδιαφερει απλα το χαμηλο κοστος. Herley benton, j&d κλπ. Περιπου ετσι λειτουργει το πραμα. 21 minutes ago, fusiongtr said: Τεσπα, εγώ πλάκα έκανα, αλλά μέσα σ' αυτήν υπάρχει και κάτι πικρόχολο. Το ξερω, γιαυτο και ξεκινησα λεγοντας "μεταξυ σοβαρου και αστειου". 2 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 15 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Πραγματικα ειναι κριμα. Ισως δεν υπαρχει αλλη λυση, καθως κρινουν πως θα εκτεθουν εαν αυτες βγουν στην αγορα. Απαξ και βγουν εξω απο το εργοστασιο, θα εχει, δυνητικα, ο καθενας προσβαση σε αυτες. Εσενα και εμενα με συμφερει να βγουν στην αγορα. Αυτο, ομως, που συμφερει εμενα αποτελει ζημια για μια επιχειρηση η οποια εχει συγκεκριμενους στοχους, οπως κερδοφορια, αυξηση μεριδιου αγορας, βελτιωση ανταγωστικοτητας κλπ. Το να ριξει στην αγορα 300 προβληματικες κιθαρες, θεωρεις οτι εξυπηρετουν τους στοχους αυτους? "Αρπαχτη" θα λεγοταν εαν το εκαναν. Κανενα οφελος, πραγματικα. Ειδικα για μια premium εταιρια, leader στην αγορας. Και μην μπερδευεις το premium με το ποσες κιθαρες παραγει ανα ετος. Δεν εχει να κανει. Και η mercedes premium ειναι. Απλα προσφερει διαφοροποιημενο προιον (υψηλη ποιοτητα, φημη κλπ), και χρεωνει γιαυτο. Οι μπουτικ κατασκευαστες απευθυνονται σε ενα πιο εξειδικευμενο target group (niche market), το οποιο ειναι αρκετα μικροτερο το κοινο που στοχευει η gibson. Τελος εχουμε τις εταιριες μαζικης παραγωγης που τους ενδιαφερει απλα το χαμηλο κοστος. Herley benton, j&d κλπ. Περιπου ετσι λειτουργει το πραμα. Το ξερω, γιαυτο και ξεκινησα λεγοντας "μεταξυ σοβαρου και αστειου". Και η Μερσεντές προϊόν είναι αλλά δεν νομίζω να προχωρούσε σε συνολική καταστροφή προϊόντων της όσο φάβα κ αν είχαν βγει. Όταν δε , μιλάμε για μουσικά όργανα που υπάρχει κ σχέση ιδιαίτερη, νομίζω καταλαβαίνουμε γιατί κάποιοι από εμάς το είδαμε σαν ύβρεις προς την μουσική αυτό το κλιπ. Προσωπικά με πόνεσε η καρδιά μου όχι γιατί ήταν Γκίμπσον αλλά γιατί ήταν μουσικά όργανα που καταστρέφονταν. 15 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Πραγματικα ειναι κριμα. Ισως δεν υπαρχει αλλη λυση, καθως κρινουν πως θα εκτεθουν εαν αυτες βγουν στην αγορα. Απαξ και βγουν εξω απο το εργοστασιο, θα εχει, δυνητικα, ο καθενας προσβαση σε αυτες. Εσενα και εμενα με συμφερει να βγουν στην αγορα. Αυτο, ομως, που συμφερει εμενα αποτελει ζημια για μια επιχειρηση η οποια εχει συγκεκριμενους στοχους, οπως κερδοφορια, αυξηση μεριδιου αγορας, βελτιωση ανταγωστικοτητας κλπ. Το να ριξει στην αγορα 300 προβληματικες κιθαρες, θεωρεις οτι εξυπηρετουν τους στοχους αυτους? "Αρπαχτη" θα λεγοταν εαν το εκαναν. Κανενα οφελος, πραγματικα. Ειδικα για μια premium εταιρια, leader στην αγορας. Και μην μπερδευεις το premium με το ποσες κιθαρες παραγει ανα ετος. Δεν εχει να κανει. Και η mercedes premium ειναι. Απλα προσφερει διαφοροποιημενο προιον (υψηλη ποιοτητα, φημη κλπ), και χρεωνει γιαυτο. Οι μπουτικ κατασκευαστες απευθυνονται σε ενα πιο εξειδικευμενο target group (niche market), το οποιο ειναι αρκετα μικροτερο το κοινο που στοχευει η gibson. Τελος εχουμε τις εταιριες μαζικης παραγωγης που τους ενδιαφερει απλα το χαμηλο κοστος. Herley benton, j&d κλπ. Περιπου ετσι λειτουργει το πραμα. Το ξερω, γιαυτο και ξεκινησα λεγοντας "μεταξυ σοβαρου και αστειου". Και η Μερσεντές προϊόν είναι αλλά δεν νομίζω να προχωρούσε σε συνολική καταστροφή προϊόντων της όσο φάβα κ αν είχαν βγει. Όταν δε , μιλάμε για μουσικά όργανα που υπάρχει κ σχέση ιδιαίτερη, νομίζω καταλαβαίνουμε γιατί κάποιοι από εμάς το είδαμε σαν ύβρεις προς την μουσική αυτό το κλιπ. Προσωπικά με πόνεσε η καρδιά μου όχι γιατί ήταν Γκίμπσον αλλά γιατί ήταν μουσικά όργανα που καταστρέφονταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
leon7pap Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Δηλαδή αν πχ η mercedes διαπίστωνε οτι υπήρχε απορρύθμιση στο ρομπότ που κόβει το αμαξωμα και έβγαζε... τον κώλο μπρος... η καποια ανισοροπια στην αεροδυναμικη της απο την τάδε ημερομηνία και μετα θα τα έβγαζε στην αγορα φτηνοτερα η b stock; Σε αυτές τις εταιρίες πήρε 200 χρονια ποιοτικών προιοντων έτσι ώστε σημερα να μπορούν να σου πουλούν πανακριβα ακομα και το μέτριο και συ να τρέχεις να το αγοραζεις... Δε θα το χαλάσουν όλο αυτό σε μια μερα... Για μια παρτιδα... Για λιγα εκατομμυρια Επεξεργασμένο 4 Αυγούστου 2019 από leon7pap "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Αυγούστου 2019 Όταν είσαι μία από τις 2 μεγαλύτερες εταιρίες που κατασκευάζει 50, 70, 100 χιλιάδες κιθάρες το χρόνο, τότε δεν πρόκειται να ρισκάρεις το όνομά σου και τη φήμη σου βγάζοντας στην αγορά 100, 200 κιθάρες προβληματικές σαν 3ης διαλογής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Μην αγοράζετε Gibson. Να παίρνετε Chipson. Είναι καλυτεροτερες. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Παίδες η σύγκριση με αμάξια δεν παίζει. Δηλαδή από στραβή κιθάρα δεν υπάρχει κίνδυνος να σκοτωθείς. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
leon7pap Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 31 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε Παίδες η σύγκριση με αμάξια δεν παίζει. Δηλαδή από στραβή κιθάρα δεν υπάρχει κίνδυνος να σκοτωθείς. Συμφωνώ οτι ειναι άστοχη η σύγκριση αλλα έστω οτι πιανουμε μια λαθος παράμετρο του αυτοκινητου που δεν εχει κίνδυνο... Πχ ο θολος στο σασι στο ενα φαναρι ειναι στρογγυλό και το αλλο ελαφρώς οβαλ επειδή κάποιος το πέρασε λάθος στο cad και το ρομπότ έκοψε έτσι... Τι θα κανει;θα το βγάλει στην αγορα στραβομουτσουνιασμενο σαν τον Προυσαλη στη ρόδα τσάντα και κοπάνα;Δε νομιζω... Στον καιάδα όλα... Φυσικά και υπάρχει κίνδυνος να σκοτωθεί απο στραβη κιθαρα... Πόσες φορες έχουμε ακούσει τη φράση "η κιθαρα σκοτώνει".... και νομίζουμε οτι παιζει καλα... Αμ δε... 1 "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 37 minutes ago, Jazzjoker said: Παίδες η σύγκριση με αμάξια δεν παίζει. Δηλαδή από στραβή κιθάρα δεν υπάρχει κίνδυνος να σκοτωθείς. Οι κιθαρες και τα αυτοκινητα εχουν καποιες ομοιοτητες και καποιες διαφορες. Η ασφαλης, για τη ζωη, χρηση προφανως ανηκει στις διαφορες. Εχουν και καποια κοινα στοιχεια οπως το οτι και τα δυο ειναι premium προιοντα, μαζικης παραγωγης, που το μαρκετινγκ παιζει τεραστιο ρολο, και οτι δεν ρισκαρουν τη φημη για να διαθεσουν στην αγορα λιγα ελλατωματικα προιοντα. Εχουν κι αλλες ομοιοτητες και ακομα περισσοτερες διαφορες. Εαν θελετε βαλτε οπου αυτοκινητο, τη λεξη ρολοι πχ μαρκας rolex. Αλλα ας μη στεκομαστε εδω. 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 17 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Αλλα ας μη στεκομαστε εδω Άντε μπράβο γιατί εδώ έχω σφουγγαρίσει, πηγαίντε παραπέρα να τα πείτε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
D'Ailleurs Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 Share Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2019 11 hours ago, leon7pap said: Παιδια εμείς εδώ κάνουμε κουβέντα καφενειακου επιπέδου με το τι πιστεύουμε και το τι νομίζουμε βάσει οσων γνωρίζουμε. Στον κολοσσό που λέγεται Gibson υπαρχουν άνθρωποι που εχουν σπουδασει και ειναι η δουλεια τους να πάρουν αυτές τις αποφάσεις μελετώντας αριθμους -τάσεις αγοράς κοκ... Αυτοι κρίνουν οτι η σχέση κερδους\ρισκου είναι ασύμφορη ώστε να τις εκμεταλλευτούν διαφορετικά και τις κατέστρεψαν. Για μας μπορεί να ειναι τα παντα μια 335 να αποτελεί ονειρο και να πονάει η ψυχή μας που το βλέπουμε αλλα γι αυτούς δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ... ειναι αριθμοί! Καλά σίγουρα, εμείς ωραία τα λέμε εδώ για ανακύκλωση ή πώληση ελλατωματικών προϊόντων, η Gibson και η κάθε Gibson μπορεί να παίρνει τίποτα επιδοτήσεις για καταστροφή κ.α.. (γίνεται νομίζω με τις εφημερίδες). Απλά το βίντεο με την χωματερή είναι κάπως άσχημο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση