Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Εξαιρετικο!

Τι ωραια που παιζεις 1_4_5 Alive.

Και τα Fats μεσα στην  εισαγωγη και τι ωραιο τα hideaway riffs στα breaks.

Εισαι γιγας.

 

Εβαλα δυο πενιες που σχετιζονται πιο πολυ με το νημα "γιατι δεν πρεπει να παιζεις οταν εισαι πιωμενος".

Η καπως ετσι τεσπαντων.

 

 

stavros mp3.mp3

  • Like 12
  • Ευχαριστώ 1
Δημοσιευμένο
5 hours ago, gvour said:

Εξαιρετικο!

Τι ωραια που παιζεις 1_4_5 Alive.

Και τα Fats μεσα στην  εισαγωγη και τι ωραιο τα hideaway riffs στα breaks.

Εισαι γιγας.

 

Ευχαριστώ πολύ gvour! Όλα τα πιάνεις δεν σου ξεφεύγει τίποτα ?

 

Κ η δικιά σου εκδοχή, μοναδική όπως πάντα! 

 

5 hours ago, fusiongtr said:

Μπράβο ρε φίλε, "έγραψες"!

 

Ευχαριστώ φίλε fusiongtr! 

  • Ευχαριστώ 1

Γιώργος - Keep Blues Alive

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Ένα μπράβο στόν @stavros_d80 για την πρωτοβουλία.Και σε όλους τους παίχτες, ξεχωριστά.

Την αδυναμία μου,την έχω εκφράσει επανειλημμένως:Υπάρχει ένας μουσικός όρος,που λέγεται agitato.

Στην περίπτωση του @gvour λέγεται archidato!

Επεξεργασμένο από Αετός
  • Like 2
  • Χαχα 4
Δημοσιευμένο
13 hours ago, gvour said:

Εβαλα δυο πενιες που σχετιζονται πιο πολυ με το νημα "γιατι δεν πρεπει να παιζεις οταν εισαι πιωμενος".

 

 

Νομίζω ότι κανα-δύο ποτάκια ακόμα τα χρειαζόσουν. :classic_tongue:

Μας έκανες εμάς να τα χρειαζόμαστε πάντως.

 

Βρε παιδιά, όταν έγραφα στο μινόρε το μπλουζ ότι καλό θα ήταν να αντιμετωπίζουμε τα blues με jazz λογική στον αυτοσχεδιασμό, δίνοντας δηλαδή τις αλλαγές συγχορδιών μέσα από το single line παίξιμο, εννοούσα αυτό ακριβώς που κάνει ο Γιώργος εδώ, στο θέμα που έπαιξε.

 

Ακούστε το προσεκτικά.

Ακούστε ποιές νότες χρησιμοποιεί κάθε φορά που αλλάζει το ακκόρντο, δίνοντας έτσι και σολιστικά τις αλλαγές.

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο
2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 Βρε παιδιά, όταν έγραφα στο μινόρε το μπλουζ ότι καλό θα ήταν να αντιμετωπίζουμε τα blues με jazz λογική στον αυτοσχεδιασμό, δίνοντας δηλαδή τις αλλαγές συγχορδιών μέσα από το single line παίξιμο, εννοούσα αυτό ακριβώς που κάνει ο Γιώργος εδώ, στο θέμα που έπαιξε.

 

Ακούστε το προσεκτικά.

Ακούστε ποιές νότες χρησιμοποιεί κάθε φορά που αλλάζει το ακκόρντο, δίνοντας έτσι και σολιστικά τις αλλαγές.

 Εννοείς αυτές τις "πράσινες"?  που ξεχωρίζουν; ?    Άσε μας ρε Στράτε (και Γεώργιε..) με την θεωρία και τα "περίεργα" παιξίματα.... Εγώ προσωπικά μια πεντατονική παίζω πάνω σε όλα αυτά και μια χαρά ακούγομαι....?  ? 

  • Like 2
Δημοσιευμένο
21 minutes ago, fusiongtr said:

 

Νομίζω ότι κανα-δύο ποτάκια ακόμα τα χρειαζόσουν. :classic_tongue:

Μας έκανες εμάς να τα χρειαζόμαστε πάντως.

 

Βρε παιδιά, όταν έγραφα στο μινόρε το μπλουζ ότι καλό θα ήταν να αντιμετωπίζουμε τα blues με jazz λογική στον αυτοσχεδιασμό, δίνοντας δηλαδή τις αλλαγές συγχορδιών μέσα από το single line παίξιμο, εννοούσα αυτό ακριβώς που κάνει ο Γιώργος εδώ, στο θέμα που έπαιξε.

 

 

καλά...και εγώ που αντιμετώπισα τα μπλουζ με ζαζ λογική (λέμε τώρα) με γράψατε...:classic_tongue:

με σήμα το μπιφτέκι

Δημοσιευμένο
28 minutes ago, cigaret13 said:

 Εγώ προσωπικά μια πεντατονική παίζω πάνω σε όλα αυτά και μια χαρά ακούγομαι....?  ? 

 

Βρε όλα περνάνε στα blues, το τόνισα αυτό.

Πρόσεξε όμως μια λεπτομέρεια.

Αν σε ματζόρε blues παίξεις μινόρε πεντατονική από την τονική (φυσικά περνάει), το άκουσμα είναι πιο ροκ.

Στο blues, συνήθως πχ τονίζεις την τρίτη στην πρώτη βαθμίδα (γίνεται και με απλό σήκωμα της μικρής τρίτης), την μικρή τρίτη της τονικής (άρα μικρή έβδομη της τέταρτης) στην τέταρτη βαθμίδα για να υποδηλώσεις την αλλαγή συγχορδίας.

 

Πχ Α ματζόρε blues.

Πάνω στο Α παίζεις C# (ή σηκώνεις την C ημιτόνιο), και πάνω στο D παίζεις C.

  • Μπερδεύτηκα 1
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...