Προς το περιεχόμενο

Τραγικη διαχειριση απο τημα service γνωστου καταστηματος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω προτεινω να κανεις υπομονη, γιατι δεν νομιζω να μπορει να γινεται αντικατασταση αν δεν ειναι DOA.

Απο τη στιγμη που καθυστερησες να την πας για ελεγχο και περασαν δυο μηνες, παμε στις διαδικασιες που προβλεπονται για βλαβες μεσα στην εγγυηση.

Αν μεσα στις διακασιες αυτες, προβλεπεται και επιστροφη στην κατασκευαστρια, τι μπορεις να κανεις?

Ειναι να μη σου τυχει.

Τουλαχιστον να παρεις καποια στιγμη την καρτα και να λειτουργει.

 

Τι να πουμε και μερικοι που ημασταν σε DOA και αρχικα θελησαν να μας φορτωσουν τη βλαβη σε κακο χειρισμο και αφου καταρρίφθηκε ο ισχυρισμος τους, προτειναν να στειλουν το προιον στην Ασια για επισκευη (3 μηνες και διαδικασια) που θα μπορουσε να γινει και εδω.

Αποτελεσμα το κρατησα οπως ηταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μου θυμίζει το Dell που αγόρασα από Ελλάδα, δεν δούλευε το space bar, και μετά από συνήγορο καταναλωτή, μου στείλανε επίσημο χαρτί ότι φταίνε τα windows ?

 

Για μένα Ευρώπη, η λίγους αποδεδειγμένα καλούς εγχώριους έμπορους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Alter said:

Μου θυμίζει το Dell που αγόρασα από Ελλάδα, δεν δούλευε το space bar, και μετά από συνήγορο καταναλωτή, μου στείλανε επίσημο χαρτί ότι φταίνε τα windows ?

 

Για μένα Ευρώπη, η λίγους αποδεδειγμένα καλούς εγχώριους έμπορους..

τυχερά είναι...

εμένα dell που αναβόσβηνε η οθόνη πήγε πίσω στο eshop (γιατί είδα ότι για να βγάλω άκρη με την dell θα ξημέρωνα) και διορθώθηκε σε 10 μέρες.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 minutes ago, dimsonic said:

δηλαδή έκανες όλα τα βήματα για update του firmware της one?

 

54 minutes ago, dimsonic said:

δηλαδή έκανες όλα τα βήματα για update του firmware της one?

ναι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εξ'αρχής έπρεπε να επικοινωνήσεις με το κατάστημα αγοράς. Τώρα ότι έγινε έγινε.

Είναι ξεκάθαρο πως το προϊόν μετά από τόσους μήνες, ασχέτως χρήσης, δεν μπορεί να θεωρηθεί DOA.

Από κει και πέρα το τεχνικό τμήμα ακολουθεί τις προβλεπόμενες για κάθε κατασκευαστή οδηγίες - διαδικασίες του service.

Ανάλογα την περίπτωση και το προϊόν, η αποστολή προϊόντος στα κεντρικά (στο εξωτερικό), για έλεγχο ή επισκευή, δεν απαιτεί την έγκριση του πελάτη.Από τη στιγμή που το προϊόν το παραλαμβάνει το τοπικό τεχνικό τμήμα, αυτό αποφασίζει. Αν διαβάσεις τους όρους της εγγύησης κάπου πρέπει να το αναφέρει.

 

Πολύ βασικό, το όποιο κατάστημα για το οποίο συζητάς είναι απών από την παρούσα συζήτηση, οπότε κακώς το συζητάς δημόσια και ανώνυμα.

 

Γνώμη μου να περιμένεις. Κανένα κατάστημα δεν έχει να κερδίσει κάτι αν δεν σε εξυπηρετήσει, το αντίθετο. Απλά είναι θέμα χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok

ευχαριστω για τις συμβουλες σας .Θα κανω μια προσπαθεια να παω απο το καταστημα να μιλησω με καποιον υπευθυνο μιας αναγνωριζουν το δικιο μου και βλεπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου