gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Καλοκαιρακι τωρα και το γυρισα και στην ακουστικη. Σε ρυθμικα και αρπισματα δεν εχω κανενα θεμα. Στα σολο λιγο δυσκολευομαι να βγαλω τον επιθυμητο ηχο. Ενταξει, τρεις μερες εξασκουμαι σε σολο (παλια δεν μπορουσα να παιξω σολο), αλλα η μαλακη πενα (0.70), και το ψηλο action με 12αρες χορδες με ψιλοεμποδιζουν να κανω ο,τι φανταζομαι. Bending αδυνατο, vibrato καπως ζορικο. Πως πρεπει να τη σεταρω, με τι χορδες και τι πενα, για να μπορω να σολαρω αλλα και να παιζω ρυθμικα χωρις buzz? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Παίζονται σόλα και στην ακουστική; Ρε τι μαθαίνει κανείς γερνοντας :):) 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, Superfunk said: Παίζονται σόλα και στην ακουστική; Ρε τι μαθαίνει κανείς γερνοντας :):) Να σε ενημερωσω οτι η κιθαρα, εκτος απο ρυθμικο οργανο, ειναι καταλληλο και για lead parts... Η μια μου ακουστικη εχει 12αρες, με 3mm action και ζοριζομαι. Η δευτερη εχει 11αρες και της κατεβασα το action, μεσω του truss rod, κοντα στα 2mm. Δοκιμασα και 0,80 πενα και παιζω πολυ ανετα. Αλλα μου μπαζαρει η χονδρη Μι στα πρωτα ταστα. Ειναι μονοδρομος το φαγωμα του nut στη γεφυρα για να εχω 2mm action χωρις buzz? Επεξεργασμένο 9 Ιουνίου 2019 από gkourmoul1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Με 12αρες μην ελπιζεις για τρελλα bends. Ή τα μετατρεπεις σε slides, ή βαζεις 11αρες και χανεις λιγο ογκο. ΥΓ Mαθε την χρηση του capo. Η ακουστικη "πεταει" στις κενες χορδες. Και οταν λεω μαθε τη χρηση του capo, εννοω δυο πραγματα. a. που θα το βαλεις για να εχεις περισσοτερα open chords και b. να ξερεις τι συγχορδιες πιανεις βαση των νοτων που πατας και οχι του shape. Δηλαδη οταν εχεις capo στο 3 και πιανεις το shape του Am, να ξερεις οτι παιζεις Cm και οχι Am. ΥΓ2 μαθε τις elixir nanoweb αν δεν τις εχεις ηδη. Διπλασια τιμη μεν, 10πλασια ζωη δε . Αν δεν σου αρεσει το V eq (ή ηδη το οργανο εχει ενισχυμενες εκ κατασκευης αυτες τις συχνοτητες), μη παιρνεις τις phosphor bronze αλλα τις απλες 80/20 bronze . 7 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Με 3 mm σεταπ δυσκολο για παιξιμο παντου. Εγω βρηκα το υψος πιο σημαντικο απο το παχος των χορδων. Εχω δει και Harley Benton των 80 ευρω να παιζουν πανευκολα σουπερ σε ολη την ταστιερα, ειναι θεμα σεταπ σε γεφυρα και nut. Επισης σε ακουστικη ειναι σημαντικο απλα να παιζεις απαλα. Δηλαδη παιξε με το οργανο, μη βαζεις πολυ δυναμη. Με λιγη προσοχη αρχιζει να βγαινει ο ηχος πολυ ποι ευκολα, ενω συχνα οταν ερχεσαι απο ηλεκτρικη υπαρχει η ταση να κοπανας στην αρχη. 4 YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Ευχαριστω Σπυρο. Και με τις 11αρες slide παιζω. Με το χαμηλο action στρωνει πολυ η δουλεια. Elixir βαζω, δεν θυμαμαι ποιες, αλλα μολις τις αλλαξω (αυριο δλδ) θα βαλω τις 80/20 ως πιο φλατ. Με το capo δεν τα εχω καλα, διοτι εχω συνηθισει χωρις, λογω ηλεκτρικης. Σιγουρα θα υπαρχει ανωτερο ηχητικο αποτελεσμα. Ξερω που πρεπει να το χρησιμοποιησω, απλα δεν το εχω δουλεψει στα κομματια που παιζω. Το λιγο buzz (μονο εαν βαραω την χορδη) στην χονδρη Μι ειναι αποδεκτο, για τα 2mm? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως τα λέει ο Σπύρος από πάνω. Προσωπικά έχω 11άρες στην ακουστική (elixir nano) γιατί ηχητικά αυτές μου κάνουν. Χάνω όγκο αλλά κερδίζω articulation σε αρπίσματα και fingerpicking. Όσον αφορά τα bends, θα σου έλεγα να τα ψιλοξεχάσεις στην ακουστική ούτως ή άλλως. Δηλαδή μέχρι ένα ημιτόνιο οκ αλλά από εκεί και πέρα, κατά τη γνώμη μου, ούτε ακούγονται ωραία και είναι και ταλαιπωρία για τα δάχτυλα. Εγώ αυτό το θεωρώ καλό για έναν ηλεκτρικό κιθαρίστα. Δηλαδή το γεγονός ότι παίζοντας με ακουστική καλείται να καλύψει τα κενά του sustain και των σηκωμάτων της ηλεκτρικής, με έξτρα νότες. Γενικά όπως έχω ξαναπεί, η ακουστική κάνει καλό στο ηλεκτρικό παίξιμο. Έντιτ: προσοχή elixir nanoweb και όχι polyweb. Οι δεύτερες έχουν βαρύτερο coating και ακούγονται πολύ πιο μουντά. Επεξεργασμένο 9 Ιουνίου 2019 από Jazzjoker 1 Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 3 minutes ago, Alter said: Με 3 mm σεταπ δυσκολο για παιξιμο παντου. Εγω βρηκα το υψος πιο σημαντικο απο το παχος των χορδων. Εχω δει και Harley Benton των 80 ευρω να παιζουν πανευκολα σουπερ σε ολη την ταστιερα, ειναι θεμα σεταπ σε γεφυρα και nut. Επισης σε ακουστικη ειναι σημαντικο απλα να παιζεις απαλα. Δηλαδη παιξε με το οργανο, μη βαζεις πολυ δυναμη. Με λιγη προσοχη αρχιζει να βγαινει ο ηχος πολυ ποι ευκολα, ενω συχνα οταν ερχεσαι απο ηλεκτρικη υπαρχει η ταση να κοπανας στην αρχη. Τεινω να συμφωνησω μαζι σου. Με την δευτερη ακουστικη, με μαλακο παιξιμο, ολα πανε ρολοι. Ηθελα να σε ρωτησω, τι ειδους κιθαρα εχεις στην φωτογραφια σου? 2 minutes ago, Jazzjoker said: Όπως τα λέει ο Σπύρος από πάνω. Προσωπικά έχω 11άρες στην ακουστική (elixir nano) γιατί ηχητικά αυτές μου κάνουν. Χάνω όγκο αλλά κερδίζω articulation σε αρπίσματα και fingerpicking. Όσον αφορά τα bends, θα σου έλεγα να τα ψιλοξεχάσεις στην ακουστική ούτως ή άλλως. Δηλαδή μέχρι ένα ημιτόνιο οκ αλλά από εκεί και πέρα, κατά τη γνώμη μου, ούτε ακούγονται ωραία και είναι και ταλαιπωρία για τα δάχτυλα. Εγώ αυτό το θεωρώ καλό για έναν ηλεκτρικό κιθαρίστα. Δηλαδή το γεγονός ότι παίζοντας με ακουστική καλείται να καλύψει τα κενά του sustain και των σηκωμάτων της ηλεκτρικής, με έξτρα νότες. Γενικά όπως έχω ξαναπεί, η ακουστική κάνει καλό στο ηλεκτρικό παίξιμο. Αυτο με την ελλειψη sustain το παρατηρησα. Και οντως βαζω εξτρα νοτες. Το ιδιο συμβαινει και plugged? Κανας κομπρεσσορας το βελτιωνει, ή να μη μπω στη διαδικασια...? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 9 minutes ago, gkourmoul1 said: Το ιδιο συμβαινει και plugged? Έχεις λίγο παραπάνω διάρκεια (ειδικά αν παίζει reverb) αλλά μη φανταστείς και τίποτα ιδιαίτερο. Από εκεί και πέρα, δεδομένου ότι είσαι plugged μπορείς να βάλεις ό,τι εφέ θες. Προσωπικά δε θα έβαζα live κομπρέσσορα σε ακουστική αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικό. Γενικά θεωρώ ότι αν είναι να παίξω ακουστική, ας ακούγεται ως ακουστική όσο περισσότερο γίνεται. 3 Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2019 Βασικα ολα ειναι θεμα συνηθειας. Αν εχεις δυο κιθαρες, μια με 12αρια και μια με 11αρια και τις εναλλασεις, μαλλον θα εισαι μια ζωη δυστυχισμενος. Θα πιανεις και την 11αρα οταν υπαρχει αναγκη, αλλα δεν θα σε φτιαχνει. Θα ειναι "αντε να τελειωνουμε"¨. Αν εχεις και στις δυο 11αρια θα συνηθισεις τον ηχο. Αναφορικα σε αυτο, ειχα 12 στη "στουντιακη" και 11 στην λαιβ. Δεν αντεξα τη δυστυχια του λαιβ. Εβαλα και σε αυτη 12. Αν ειχα μονο λαιβ, ισως εβαζα και στις δυο 11. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση