Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Kαλησπερα στην παρεα.Ανοιγω ενα θεμα οχι ωστε να υπαρξει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ απαντηση για το ποιος ειναι ο ΑΓΙΟΣ ΗΧΟΣ καθως ειναι εντελως υποκειμενικο αυτο αλλα για να φτιαξουμε εναν μπουσουλα....καποιες παραδοχες αν θελετε ωστε να χτιζουμε "σωστα" τον ηχο μας.Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο ηχος που θελουμε να χτισουμε ειναι:

HIGH GAIN RYTHM GUITAR

HIGH GAIN LEAD GUITAR

 

Ξεκιναω εγω λοιπον λεγοντας τι προσεχω σε ενα patch.

 

1.Eνας κανονας που (με τον καιρο) μου αποτυπωθηκε ειναι το...less is more.Δεν θελει να το παρακανουμε με το gain.Χανουμε ευκρινεια και δυναμικες στο παιξιμο.

2.Για να βγουμε μπροστα στη μιξη...πρωτα να δωσουμε ενα κλικ στα mids παρα στο volume

3.Kαποια πεταλια μονο και μονο το layer που προσφερουν οταν ειναι ανοιχτα ειναι το κερασακι στην τουρτα.

4.Στησιμο του patch σε εντασεις και συνθηκες φουλ μπαντας και οχι μονο του...

5.Ξεκιναμε με το eq ολα ωρα 12.Αν μπορουμε να φτασουμε στο επιθυμητο αποτελεσμα πειραζοντας ενα μονο part της αλυσιδας το προτιμουμε απο το αν εχουμε το ιδιο αποτελεσμα πειραζοντας περισσοτερα.(οχι μονο στο eq-ing...παντου)

 

Προχειρα προχειρα αυτα μου ερχονται σαν βασικα...(ειναι και αλλα βεβαια)

 

Ποιοι ειναι οι δικοι σας κανονες-αρχές και ποιες οι κοκκινες γραμμες που βαζετε οταν χτιζετε εναν ηχο για το συγκεκριμενο στυλ που προανεφερα;

 

Επεξεργασμένο από leon7pap
  • Like 3

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω πχ ειναι μια παλια προσπαθεια μου να πλησιασω εστω τον ηχο του black album...οσο αυτο ειναι εφικτο βεβαια με μια ταπεινη boss gt-100

 

 

  • Like 1

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με αυτά που είπες αν και είναι λίγο οξύμωρο το high gain και μετά το less is more, αλλά καταλαβαίνω τι λες, υπάρχουν περιπτώσεις που ήδη το 7 ή το 8 είναι too much. Ανάλογα τον ενισχυτή ή το πετάλι  Επίσης μεγάλη αλήθεια για τα μεσαία αν θέλουμε να ακούσουμε παραπάνω παρά την αύξηση της γενικής έντασης.

 

Μια καλή ιδέα είναι να ρυθμίζουμε τον ηχο με το volume ή/και το tone της κιθάρας κάτω απ'το 10 έτσι ώστε να έχουμε άνεση να ανέβουμε και πάνω.

 

Επίσης υπάρχει συμβιβασμός πάντα με τους μαγνήτες. Αν φτιάξουμε πολύ καλό ήχο με έναν ο άλλος δεν θα είναι τοπ. Π.χ. πριμαριστο eq για τον neck μαγνήτη αλλά θα ξυρίζει ο bridge pickup. Αυτό λύνεται εν μέρη με κατέβασμα του tone στην κιθάρα όμως αν πρέπει να γίνει γρήγορα στην ώρα του παιξίματος τρέχα γυρεύε. Εκεί μια Les Paul βολευει. Εγώ δυστυχώς έχω μόνο ένα tone στην κιθάρα μου. (Και ένας άσχετος θείος με κριτικαρε πώς έχω πολύ basic κιθαρα ?). Θα μου άρεσε, αν δεν υπάρχει ήδη, ενσωμάτωση midi με τον επιλογέα μαγνητών. Κάθε μαγνήτης το eq του.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Κουφη Λεοπαρδαλη είπε

Συμφωνώ με αυτά που είπες αν και είναι λίγο οξύμωρο το high gain και μετά το less is more, αλλά καταλαβαίνω τι λες, υπάρχουν περιπτώσεις που ήδη το 7 ή το 8 είναι too much. Ανάλογα τον ενισχυτή ή το πετάλι  Επίσης μεγάλη αλήθεια για τα μεσαία αν θέλουμε να ακούσουμε παραπάνω παρά την αύξηση της γενικής έντασης.

 

Μια καλή ιδέα είναι να ρυθμίζουμε τον ηχο με το volume ή/και το tone της κιθάρας κάτω απ'το 10 έτσι ώστε να έχουμε άνεση να ανέβουμε και πάνω.

 

Επίσης υπάρχει συμβιβασμός πάντα με τους μαγνήτες. Αν φτιάξουμε πολύ καλό ήχο με έναν ο άλλος δεν θα είναι τοπ. Π.χ. πριμαριστο eq για τον neck μαγνήτη αλλά θα ξυρίζει ο bridge pickup. Αυτό λύνεται εν μέρη με κατέβασμα του tone στην κιθάρα όμως αν πρέπει να γίνει γρήγορα στην ώρα του παιξίματος τρέχα γυρεύε. Εκεί μια Les Paul βολευει. Εγώ δυστυχώς έχω μόνο ένα tone στην κιθάρα μου. (Και ένας άσχετος θείος με κριτικαρε πώς έχω πολύ basic κιθαρα ?). Θα μου άρεσε, αν δεν υπάρχει ήδη, ενσωμάτωση midi με τον επιλογέα μαγνητών. Κάθε μαγνήτης το eq του.

 

 

 

Πραγματι ακουγεται οξυμωρο αλλα...εκει και αν εχει ισχυ το less is more...ειδικα οταν η μπαντα εχει δυο κιθαρες εκει μπορει να χαθει η μπαλα (και η ευκρινεια) πολυ ευκολα.....και αρχιζει ο πολεμος.Ισχυουν και οι συμβιβασμοι απο μαγνητη σε μαγνητη.Πολλοι το κανουν αυτο με το στησιμο του ηχου οχι στο 10 ωστε να εχουν να δωσουν αλλα εγω δεν το τολμω...ειδικα σε live...προτιμω να εχω απο διπλα ενα αλλο patch.Μια lp με 2tones 2 volumes νομιζω ειναι οκ οπως προειπες ωστε να βρεθουν τα sweet spots αναμεσα στους μαγνητες...

  • Like 1

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγώ ουσιαστικά έχω 1 προσέγγιση για studio και live ήχο, απλά αλλάζω κάποια πράγματα στα τελευταία βήματα, για να πάρω έναν studio ήχο μαζί μου έξω. Καταρχάς να πω ότι πάντα είμαι η μόνη κιθάρα στη μπάντα, οπότε ποτέ δεν φτιάχνω ένα patch ή έναν ήχο με σκοπό να "ακουστώ". Αναγκαστικά θα ακουστώ. ?

 

Ας ξεκινήσω από το πρώτο βήμα, το οποίο δεν αλλάζει ποτέ. Marshall! ? Με αυτό τον miced ήχο μεγάλωσα, αυτόν κυνηγάω και αυτός μ'αρέσει. Από SLP '59 έως modded Marshall brands τύπου Friedman, Bogner, κλπ, μου αρέσουν όλα αυτά τα ηχοχρώματα. Οπότε είτε ξεκινάω με έναν πραγματικό Marshall, είτε με ένα Marshall amp sim.

 

Δεύτερο βήμα είναι πάντα η επιλογή Impulse Response, το οποίο είναι και το σημαντικότερο στη διαδικασία που ακολουθώ. Ανάλογα με το είδος πηγαίνω είτε σε V30s, είτε σε Greenbacks, είτε σε κάποιο συνδυασμό. Συνήθως είναι V30s με Creambacks ή Greenbacks με JBL D-120. Όταν θέλω να κρατήσω απλά τα πράγματα πάω με V30s γιατί οι καμπίνες που χρησιμοποιώ φοράνε τέτοια μεγάφωνα.

 

Τρίτο βήμα είναι να σετάρω τον ενισχυτή χωρίς κάποιο stompbox μπροστά. 9 στις 10 φορές θα δώσω αρκετά μεσαία, λίιιγα πρίμα και το μπάσο θα το αφήσω ως έχει. Αυτός είναι ο "καθαρός" μου αλλά και crunch ήχος. Με το volume knob της κιθάρας στη μέση παίρνω σπασμένο καθαρό, με το knob στο 10 έχω crunch.

 

Μετά θα σπρώξω τον ενισχυτή με ένα drive τύπου Klon, γιατί δε μ'αρέσει να χρωματίζεται πολύ ο core ήχος μου, θέλω λίγο παραπάνω από όλα όσα δίνει ήδη ο ενισχυτής. Αν δε μπορώ να έχω τέτοιο πετάλι χρησιμοποιώ το κλασικό και αγαπημένο SD-1 με ελάχιστο drive και το volume στο 10.

 

Τέλος, θα βάλω μια τρίχα reverb (5-10%, ανάλογα το είδος), για να κάτσει λίγο πιο ωραία στο χώρο ο ήχος μου. Συνήθως δε χρησιμοποιώ άλλα εφέ, αλλά όλα είναι πριν το reverb και εννοείται στο FX Loop. Ελπίζω κάποια στιγμή αύριο να ανεβάσω παραδείγματα. 

  • Like 2

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου