fusiongtr Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 20 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ ρε σεις όταν διάβασα τον τίτλο του θέματος, νόμιζα ότι έγινε κανένας τσαμπουκάς εναντίον του Μποναμάσσα στη σκηνή, και μπήκα φορτσάτος να διαβάσω. Επεξεργασμένο 20 Μαΐου 2019 από fusiongtr 5 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 OP Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 7 ώρες πριν, fusiongtr είπε έγινε κανένας τσαμπουκάς εναντίον του Μποναμάσσα Tην ώρα που κατέβαζε τα χαλιά από το πατάρι; -χαχαχα Σίντι, δεν φαντάζεσαι τι βρήκα εδώ, έχει δυο ακόμη θήκες κιθάρας, τις είχα ξεχάσει... -αν τις κατεβάσεις κι αυτές Τζο, θα στις φέρω στο κεφάλι 3 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 18/5/2019 στις 8:32 ΜΜ, Πνοή και Νύξη είπε https://guitar.com/features/opinion-analysis/joe-bonamassa-playing-loud/?fbclid=IwAR2z8IYvv-ldL-ljO4pFZPGO-Lk9rRnkquC6r7a9CNPg30woQy8-tH4ULSI Ενταξει, ξέρω ότι υπερβάλλει λίγο-χάριν κλικς, όπως την άλλη φορά με τα πετάλια, αλλά επιτέλους πες τα βρε χρυσόστομε. Βαρεθήκαμε πια τα "χαμήλωσε", "είσαι πολύ δυνατά" , "δεν μπορώ να σε μιξάρω" κλπ. κλισέ στα μαγαζάδικα. Πόσες και πόσες φορές έχω βρεθεί σε live όπου κυριαρχεί η κιθαριστική μουσική και η κιθάρα στέκεται κατώτερη των προσδοκιών μου, ηχητικά; Δε λέει μόνο αυτό, λέει κι άλλα ενδιαφέροντα. Π.χ. για τα in-ear monitors. (Τα αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι - και γενικά τα ακουστικά σε τηλέφωνα, ακρόαση μουσικής κλπ. Ποτέ δεν έχω φορέσει στη σκηνή κι ούτε πρόκειται). Ο Joe εξηγεί τον λόγο: In my opinion, they do more damage than good. Why? There’s no respite nor sweet spot on stage. It’s all the same and you run that loudness directly into your eardrums for 90 minutes at a time. In reality, you are not saving your hearing at all, regardless of popular belief. Μιλάει μάλιστα για "divergent reality from what the audience was experiencing". Ότι βιώνει δηλ. on stage μια άλλη πραγματικότητα/εμπειρία, από αυτή που βιώνει/ακούει το κοινό. Και επιπλέον: The sound engineers found themselves in control of dynamics. That was unacceptable to me. It should be unacceptable to you as well, purely from an artistic point of view. It’s like letting Siri control the throttle on your car during the 24 Hours Of Le Mans road race. Λέει και γαι τους ενισχυτές και για πολλά ακόμη ενδιαφέροντα, που αξίζει να διαβαστούν. Επεξεργασμένο 21 Μαΐου 2019 από Tamtam 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 OP Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Tamtam είπε run that loudness directly into your eardrums for 90 minutes at a time. In reality, you are not saving your hearing at all, regardless of popular belief Δεν είμαι σίγουρος αν στέκει αυτό που λέει, όμως. Με όσους έχω παίξει και φορούσαν in-ear η αίσθησή τους ήταν ότι μετά το τέλος του live, το κεφάλι τους δεν ήταν καζάνι όπως τις άλλες φορές, ακόμη και με φθηνά, Κινέζικα in-ear. Eγώ δεν έχω ίδια άποψη, αλλά ποτέ δεν φόρεσα και τα δύο in-ear σε όλο το live. Πάντα το ένα και αυτό, χαλαρά. Δεν μπορώ να "ευχαριστηθώ" τη μουσική με το in-ear. Θα μπορούσα με μεγάλα στουντιακά ακουστικά, αλλά είναι απαγορευτικά, εμφανισιακά. Γενικώς αν δεν απολαμβάνω τον ήχο, δεν έχει νόημα για μένα να παίζω, αφού το κάνω ημι-ερασιτεχνικά. Ο @argytar τι λέει άραγε γι' αυτό; Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 46 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Δεν είμαι σίγουρος αν στέκει αυτό που λέει, όμως. Δεν στεκει.Με την καμμια. Μετα τα σουβλακια τα in ear ειναι η μεγαλυτερη εφευρεση στην ιστορια της ανθρωποτητας www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Το να φοράς μόνο το ένα in ear είναι πολύ επικίνδυνο, λόγω διαφοράς στην ακουστική πίεση στο κάθε αυτί, και επειδή η ένταση ανεβαίνει, και μπορεί να κάνει ακόμη και ξαφνικά σοβαρή ζημιά στο αυτί. Είναι καλύτερα δύο χαμηλά, η "χαλαρά", ώστε να ακούς και από έξω λίγο. Το σύνηθες πρόβλημα με τα in ear είναι ότι πολλές φορές δεν γίνεται σωστά το όλο στήσιμο, δηλαδή ο καθένας την μίξη του, καλά in ear , και χαμηλή ένταση στη σκηνή. Και τελικά οι πιο πολλοί έχουν δυνατό πατάρι με ακουστικές πηγές ήχου, ντραμς χωρίς πανελς, ενισχυτές, κτλ, και μοιρασμένες μίξεις με ακουστικά που δεν απομονώνουν ιδιαίτερα, οπότε η ταλαιπωρία στα αυτιά είναι χειρότερη από το να παίζεις κανονικά, με καλές ωτασπίδες. Τώρα ο Bonamassa που έχει τα μισά μηχανήματα του πλανήτη λογικό είναι να προτιμά τα γούστα της φυσικής έντασης στη σκηνή! Επεξεργασμένο 21 Μαΐου 2019 από Alter 1 YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Πνοή και Νύξη είπε Δεν είμαι σίγουρος αν στέκει αυτό που λέει, όμως. Με όσους έχω παίξει και φορούσαν in-ear η αίσθησή τους ήταν ότι μετά το τέλος του live, το κεφάλι τους δεν ήταν καζάνι όπως τις άλλες φορές, ακόμη και με φθηνά, Κινέζικα in-ear. Eγώ δεν έχω ίδια άποψη, αλλά ποτέ δεν φόρεσα και τα δύο in-ear σε όλο το live. Πάντα το ένα και αυτό, χαλαρά. Δεν μπορώ να "ευχαριστηθώ" τη μουσική με το in-ear. Θα μπορούσα με μεγάλα στουντιακά ακουστικά, αλλά είναι απαγορευτικά, εμφανισιακά. Γενικώς αν δεν απολαμβάνω τον ήχο, δεν έχει νόημα για μένα να παίζω, αφού το κάνω ημι-ερασιτεχνικά. Ε εντάξει, τι να μας πει κι ο Bonamassa! Αυτό που λες , ότι "Με όσους έχω παίξει και φορούσαν in-ear η αίσθησή τους ήταν ότι μετά το τέλος του live, το κεφάλι τους δεν ήταν καζάνι όπως τις άλλες φορές", έχει να κάνει περισσότερο με τους χώρους και τις συνθήκες που παίζουμε μουσική στην Ελλάδα, παρά με το ίδιο το in-ear. Και πάνω σε αυτό, θα συμφωνήσω με τον Alter, ότι λογικά όλοι μας, αν είχαμε το stage, τους μουσικούς (horn section κλπ) και τα skills του JB, πιθανότατα θα προτιμούσαμε να παίζουμε χωρίς in-ear ακουστικά. Επεξεργασμένο 21 Μαΐου 2019 από Tamtam Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Τι να μας πουν και οι U2,RHCP & το ....90% των συγκροτηματων του πλανητη που χρησιμοποιουν ΜΟΝΟ in ear... Θα σας ελεγα ΓΙΑΤΙ τα in ear ειναι η καλυτερη λυση αλλα ευτυχως τα εχει πει εδω καλυτερα η Shure https://www.shure.com/en-US/performance-production/louder/10-reasons-why-in-ear-monitors-are-better-than-wedges Ο μονος λόγος να ΜΗΝ θελεις in ear ειναι να εισαι ΚΑΥΛΑΤΖΟΥΡΑΣ κιθαριστας που θελει να ακουει ΜΟΝΟ κιθαρα στη σκηνη και θελει να παιζει με 300 βαττ ενισχυτη στο 10.... Επεξεργασμένο 21 Μαΐου 2019 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 OP Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 41 λεπτά πριν, Superfunk είπε Ο μονος λόγος να ΜΗΝ θελεις in ear ειναι να εισαι ΚΑΥΛΑΤΖΟΥΡΑΣ κιθαριστας που θελει να ακουει ΜΟΝΟ κιθαρα στη σκηνη και θελει να παιζει με 300 βαττ ενισχυτη στο 10.... Δεν είναι έτσι...έχεις λάθος θέλει τον ενισχυτή στο 9. Ιn-ear φοράω επειδή υπάρχει σοβαρή ανεπάρκεια εξοπλισμού στα μαγαζά που υποτίθεται ότι είναι "Λαϊβάδικα". (Δηλ. αν δεν ήταν τι θα πρόσφεραν; Να καρφώνουμε τα όργανα σε κασετόφωνο;) Και αυτό ισχύει και στα εξωτερικα, δεν είναι τοπικό προνόμιο, απλά εδώ το έχουν τερματίσει. Η πλειοψηφεία των venues στα οποία παίζου(με) οι περισσότεροι ειναι επιπέδου pub/bar, δηλ. ο κόσμος σε απόσταση από 0,3 έως 6 μέτρα από τη μπάντα. Το να κουμπωσεις ένα in-ear (συνήθως της κακιάς ώρας-λόγω budget) και να "παριστάνεις" τον περφόρμερ όπου δεν έχεις καμία επαφή με τον κόσμο γύρω σου είναι για μένα από άκυρο, έως απωθητικό. Aν μου χαρίσει κάποιος ένα 2χίλιαρο για in-ear monitor της προκοπής το προτιμώ anytime από το "κούνημα αέρα" του ενισχυτή. Απλά όταν πάω για live ο τεχνικός εκεί θα μου πει ότι δεν έχει άλλες γραμμές monitor να δώσει, οπότε θα χρησιμοποιώ το in-ear για να ακούω το Πανσερραϊκός-Καστοριά στο ραδιόφωνο. Μέχρι τότε, χτίζω τον ήχο μου-με σεβασμό στον κόσμο και στην υπόλοιπη μπάντα-μια χαρά. Και συνεργάσιμος είμαι, και μπορώ να συμβιβαστώ με λιγότερο καλό foldback, τηρουμένων πάντα, των αναλογιών και όπως είπα πιο πάνω περνάω και καλύτερα. Η άποψή μου είναι, ότι η μπάντα που έχει ισορροπημένο ήχο στο πατάρι, θέλει πολλή προσπάθεια να μην μπορεί να βγει αξιοπρεπώς στο front-of-house σύστημα. 2 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 OP Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαΐου 2019 Επίσης, αυτό με τη χαμηλή ένταση στο πατάρι ακόμη δεν το έχω καταλάβει. Η κλασική περίπτωση "παίξε λίγο πιο απαλά" στον ντράμερ ή "όχι πολλά γκάζια, παιδιά". Παίζω rootsy, punchy, punky rock n roll. Το snare πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο με τις κιθάρες και με το peak της φωνής, και το μπάσο με την κάσα πρέπει να κουνάει το πάτωμα. Έχω βαρεθεί να πηγαίνω σε live οπου ακούω μόνο τύμπανα και φωνή γιατί η κιθάρα είναι "ενοχλητική". Ρε ήμαρτον. Η κιουθάρες είναι τα βασικά όργανα σε αυτή τη μουσική. 2 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση