Προς το περιεχόμενο

Η αποψΙΣ σας για τον Μπετόβεν


Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 minutes ago, vagelism said:

 

Φετα με λαδοριγανη κ ζεστο χωριατικο ψωμακι

 

Και πλευρώτους ψητά στην σχάρα με μπαλσάμικο.

  • Like 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Και πλευρώτους ψητά στην σχάρα με μπαλσάμικο.

εισαι μερακλης εσυ..

να σε καλεσω για φαγητο να παρουν φωτια τα bbq

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vagelism είπε

εισαι μερακλης εσυ..

να σε καλεσω για φαγητο να παρουν φωτια τα bbq

Μ' αυτό το πλευρώτους να κοιμάσαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H άποψής μου για τον Beethoven είναι σύμφωνη με την άποψη του ηθοποιού Γκάρι ΄Όλντμαν στο έργο Λεόν.

 Που είπε δηλαδής πως έχει μεν στα περισσότερα έργα επιβλητικές εισαγωγές αλλά πολλές φορές στην πορεία καταντάει βαρετός θεματικά.

 Τώρα δεν μπορείς να πεις πως δεν αξίζει, πως είναι άσχετος. Εντάξει. Είναι πάρα πολύ καλός γι αυτό και έμεινε.

 Και τον ακούν και τον διδάσκουν μέχρι και σήμερα.

 Και τον παίζουν πολλοί.

 Έχει καλά σουξεδάκια.

 

 Είχα αναφέρει κάτι για αυτόν παλιά που ξέρω και το λέω ξανά επι της ευκαιρίας.

 Όπως ήταν γνωστό είχε κουφαθεί. 

 Άρχισε σταδιακά να χάνει την ακοή του και στο τέλος δεν άκουγε τίποτα, όμως συνέχισε να συνθέτει έργα.

 Ένας γιατρός της εποχής τον είχε βοηθήσει και αυτό είναι το αξιοσημείωτο με μια πολύ ωραία μέθοδο.

 Το πρόβλημα ήταν πως λόγω της πάθησης οι ηχητικοί παλμοί δεν μπορούσαν να φτάσουν στον κοχλία.

 Τώρα δεν τα θυμάμαι και καλά να τα αναλύσω επακριβώς, πάντως εκεί κάπως ήταν το θέμα.

 

 Και έτσι ο γιατρος που ήταν μερακλής και μάγκας του βρήκε μια λύση, να βάζει μια ξύλινη βέργα πάνω στο σώμα του πιάνου με ουρά και το άλλο άκρο της να το δαγκώνει. Τι γινόταν λοιπόν? Η δόνηση της βέργας κατά το παίξιμο, πέρναγε από τα δόντια και μέσω των οστών του σιαγώνα και έδινε τις δονήσεις στον κοχλία και έτσι παλλόταν το εσωτερικό του υγρό και αντιλαμβανόταν την τονικότητα. Όχι ακριβώς αλλά ο μηχανισμός υποβοηθούσε αρκετά στο να αντιλαμβάνεται τι παίζει.

 

 Πάνω στην ίδια αρχή βασίζεται το φαινόμενο που παρατηρούμε όταν γράφουμε την φωνή μας σε ένα κασετόφωνο π.χ.

 Δεν έχετε παρατηρήσει πως ακούγεται διαφορετικά από ότι την ακούμε εμείς τη φωνή μας.

 Έτσι μας ακούνε οι άλλοι.

 Αυτό γίνεται γιατι εμείς ακούμε τη φωνή μας μαζί με τη δόνηση επειδή πάλλονται και τα οστά της γνάθου μας  Και της άνω και της κάτω. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

 Είδατε εγώ που ξέρω?

 Εγώ είμαι μορφωμένο. χαχαχαχαχχχαχ

 Αν δεν πιστεύετε ότι γίνεται, κάντε το.

 

 Αυτά είχα να πω για τον Μπετόβεν.

 

  • Like 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Konstantinos Dritsas είπε

 Αυτά είχα να πω για τον Μπετόβεν.

εδώ θα ήθελα να μας κάνεις μια μικρή ανάπτυξη για την φρασεολογία ανάμεσα στον Schubert και τον Sciller μέσα όμως από την αμέριμνη επανέταξη του Μακιαβελισμού σε σχέση με τον θεατρικό Σαίξπηρ που επισυνάπτεται αμερίστως και παραθέτως εν μέρη από την αντιπαράθεση του Vasily Zhukovsky και Alexander Pushkin χωρίς όμως την υπερβλητότητα (ανυπερθέτως) του Рудольф Хәмит улы Нуриев σε σχέση με την μεταβλητότητα της ανυπερθέτου σχέσης του Schubert (εξαρχής) μεμονωμένα όμως από την δυναστεία του τσάρου (όποιου τσάρου θες δεν έχω πρόβλημα βάλε τον Πέτρο) και Σεργκέι Ραχμάνινοφ έπειτα από την εξαρχής διαμάχη της Αικαταρίνης Α΄ και Ναπολέοντα μετά τους Βαλκανικούς ή στις αρχές του Α' παγκοσμίου πολέμου κατά τη δυναστέια των Μιγκ.

 

Δεν χρειάζεται να το αναπτύξεις συνοπτικά?

 

 

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, stavros_d80 είπε

εδώ θα ήθελα να μας κάνεις μια μικρή ανάπτυξη για την φρασεολογία ανάμεσα στον Schubert και τον Sciller μέσα όμως από την αμέριμνη επανέταξη του Μακιαβελισμού σε σχέση με τον θεατρικό Σαίξπηρ που επισυνάπτεται αμερίστως και παραθέτως εν μέρη από την αντιπαράθεση του Vasily Zhukovsky και Alexander Pushkin χωρίς όμως την υπερβλητότητα (ανυπερθέτως) του Рудольф Хәмит улы Нуриев σε σχέση με την μεταβλητότητα της ανυπερθέτου σχέσης του Schubert (εξαρχής) μεμονωμένα όμως από την δυναστεία του τσάρου (όποιου τσάρου θες δεν έχω πρόβλημα βάλε τον Πέτρο) και Σεργκέι Ραχμάνινοφ έπειτα από την εξαρχής διαμάχη της Αικαταρίνης Α΄ και Ναπολέοντα μετά τους Βαλκανικούς ή στις αρχές του Α' παγκοσμίου πολέμου κατά τη δυναστέια των Μιγκ.

 

Δεν χρειάζεται να το αναπτύξεις συνοπτικά?

 

 

Για τους Ουκρανούς τροβαδούρους του 16ου αιώνα θα μπορούσα να πω κάποια πράγματα και τον βιωματικό συσχετισμό με τους θρησκευτικούς πολέμους.

 Πέραν του Μακιαβέλι θα πρέπει σίγουρα να αναφερθούμε και στους φιλόσοφους Φραγκίσκο ντε Βιτορια, τον Έρασμο, τον Αμπρανοβέλ και τον Ακουάρι.

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Konstantinos Dritsas said:

Για τους Ουκρανούς τροβαδούρους του 16ου αιώνα θα μπορούσα να πω κάποια πράγματα και τον βιωματικό συσχετισμό με τους θρησκευτικούς πολέμους.

 Πέραν του Μακιαβέλι θα πρέπει σίγουρα να αναφερθούμε και στους φιλόσοφους Φραγκίσκο ντε Βιτορια, τον Έρασμο, τον Αμπρανοβέλ και τον Ακουάρι.

 

Άντε βρε και περιμένουμε τι θα πεις.

 

giphy.gif

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένετε εσείς και θα πω εγώ. Χρόνια..... εεεεεχουμε να λέμε 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πως ο σουρεαλισμός επηρέασε τον μεταμοντερνισμό μέσα από τα κινήματα του κυβισμού και του ιμπρεσσιονισμού κατά την ανάπτυξή τους παράλληλα με τον 2ο νόμο του Κορν μέσω του δυτικού μεταιμπρεσσιονισμού κατά την κάθοδο των Βικινγκ τον 1ο αιώνα μΧ και πως αυτό συνδέθηκε με το κίνημα του σουρεαλισμού πριν την κατά Ντα Βίντσι εποχή και στο ξεκίνημα του εξπρεσιονισμού την προ-βιομηχανική εποχή διευθετινόμενα εν μέρη από τον κλασσικισμό το μπαρόκ και το ροκοκό και τι σχέση έχει το ροκοκό ειδικά με το Roky2. Τέλος τι πιστευεις για τον νεοκλασσικισμό σε σχέση με το Μπαουχαους και τον αφηρημένο εξπρεσιονισμό μέσω του οπ Αρτ, του ποπ Αρτ του Ποπ και πως συσχετιζομται όλα με το Michael Jackson.

 

συνοπτικά και αυτά δεν χρειάζεται να μπεις σε λεπτομέριες...?

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου