gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Μιας και μιλαμε για 9αρες, να δοκιμασω να βαλω 9αρες σε les paul ή θα παιζει πολυ πλαδαρα? Παιζω παντου με 9αρες εκτος την lp. Και οποτε την πιανω δεν ειμαι ανετος... Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 31 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Μιας και μιλαμε για 9αρες, να δοκιμασω να βαλω 9αρες σε les paul ή θα παιζει πολυ πλαδαρα? Παιζω παντου με 9αρες εκτος την lp. Και οποτε την πιανω δεν ειμαι ανετος... Εδώ ακούς μια LP με 7αρες Δεν τον βλέπω να έχει πρόβλημα πλαδαρότητας... 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Φανταστικα παιζει ο ατιμος. Υπαρχει περιπτωση με τις 7αρες που φορα να παιζει στο 12ο ταστο, και πανω, και να μην ακουγονται σκαστες οι νοτες? Μπορει παιξει καθαρα δλδ στην 7αρα? (Θα βαλω 9αρες, ειναι κριμα να μη χαιρομαι την κιθαρα) Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 βάλε 8ρες. να τα βρείτε στη μέση κρίμα να χαλάσει η δουλειά με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Just now, dimsonic said: βάλε 8ρες. να τα βρείτε στη μέση κρίμα να χαλάσει η δουλειά Βρε να μαθω να παιζω τα μισα απ' οτι ο billy, και ας φορεσω 11αρες... Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 5 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Φανταστικα παιζει ο ατιμος. Υπαρχει περιπτωση με τις 7αρες που φορα να παιζει στο 12ο ταστο, και πανω, και να μην ακουγονται σκαστες οι νοτες? Μπορει παιξει καθαρα δλδ στην 7αρα? (Θα βαλω 9αρες, ειναι κριμα να μη χαιρομαι την κιθαρα) Δεν τον έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου να παίζει καθαρά ΕΝΑΝ ήχο έχει .. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, JimmyPap είπε Και ένα κρίσιμο ερώτημα: Εάν δεν υπήρχε ζήτημα σύγκρισης, δηλαδή το τεστ δεν ήταν εννιάρες vs δεκάρες, αλλά απλώς ανέβαζα ένα παίξιμο και ρωτούσα "αυτό είναι παιγμένο με εννιάρες ή με δεκάρες?" θα μπορούσε κάποιος να το βρει? Νομίζω πολύ δύσκολο. Και βέβαια εάν ήταν μέσα σε κάποιο mix, ακόμα περισσότερο. To θεμα δεν ειναι αν θα βρισκαμε με τι παιζεις, αλλα οτι δεν θα ακουγαμε κατι που ισως ειχε καλυτερο ηχο. Θυμαμαι οταν πηρα την prs του 1987, ειχε απο τη μανα της στο bridge εναν prs hfs. Μια χαρα μου ακουγοταν. Ολη η κιθαρα πεταγε γενικα. Μεχρι που σε ενα ταξιδι μετα απο κανα χρονο, απο το ταρακουνημα xalase o hfs. Τον αντικατεστησα με εναν JB που ειχα διαθεσιμο, και τοτε καταλαβα ποσο εχανε το οργανο με αυτον τον μαγνητη. Γιαυτο χρειαζεται η συγκριση. Και νομιζω οτι γενικοτερα ολα αυτα που τα πειραματα που κανουμε με τον εξοπλισμο μας (απο αλλαγη μαρκας χορδων, μεχρι αλλαγη ολοκληρης της κιθαρας), γινονται για αυτο το λογο, δλδ μηπως και βελτιωσουμε τον ηχο μας. Ενιοτε βεβαια και για προβληματα οπως αυτο που αντιμετωπιζεις με το χερι σου. ΥΓ Ο ηχος του Gibbons παντως σε συγκριση με τον ηχο του παλιοτερα .... καμια σχεση. Με το pocket pod βγαζω παρομοιο (για να μη πω καλυτερο) ηχο. Ενα μεγαλο μερος της εκτιμησης μου προς αυτον, ωφειλεται στον παλιο του ηχο. Αν ομως τον ακουγα πρωτη φορα σημερα με αυτον τον ηχο, θα ελεγα ενας συμπαθητικος μπλουζμαν με "καθημερινο" ηχο και μακρυα μουσια και μαλλον θα τον ξεχναγα ή θα τον θυμομουν μονο για τα μουσια. Επεξεργασμένο 1 Μαΐου 2019 από Spyros Delta Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Nομίζω στο συγκεκριμένο βίντεο η ποσότητα βαφής είναι μεγαλύτερη του ταλέντου 3 ώρες πριν, Superfunk είπε Εδώ ακούς μια LP με 7αρες Δεν τον βλέπω να έχει πρόβλημα πλαδαρότητας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 δεν ξέρω αν σου είναι χρήσιμη, αλλά θα σου πω και μια γνώμη Δημήτρη από την πλευρά μου ως ηχολήπτης όμως, όχι σαν κιθαρίστας (για την οποία φαντάζομαι σε έχουν υπερκαλύψει οι φίλοι μου ήδη)... οπότε δεν θα αναφερθώ καθόλου στην επίδραση-διαφορά στο χέρι σου (πράγμα που δεν ενδιαφέρει κιόλας την πλευρά μου... σφίξου λίγο, μάτωσε, αλλά εγώ τον ήχο θέλω να γράψω "σωστά"... τα υπόλοιπα είναι δικό σου πρόβλημα ως session )*... δεν συμμετείχα εξ αρχής γιατί στα συγκεκριμένα δείγματα η διαφορά ήταν εμφανέστατη χωρίς να χρειάζονται ακριβά μόνιτορ για να ξεχωρίσεις ποια είναι ποια και νόμιζα ότι θα το βρουν άνετα οι περισσότεροι... όπως και έγινε νομίζω γιατί δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το θέμα επισταμένα (τώρα σε κινητό δεν ξέρω τι να σου πω... εκεί ίσως τα πράγματα να αλλάζουν λόγω της περιορισμένης συχνοτικής απόκρισης του)... στις δεκάρες των δειγμάτων σου (σε άλλα σεταπ τα δεδομένα διαφοροποιούνται συγκριτικά ανάλογα τη φύση τους) η συνολική συχνοτική ισοροπία, ο όγκος και το "σώμα" στις χαμηλές είναι η βασική διαφορά καθώς εκτός από πιο "γεμάτο" τους δίνουν κι ένα πιο "στρογγυλό" συνολικό άκουσμα που επεκτείνεται "ψυχοακουστικά" ως αρμονικός πλούτος εμφανής σε όλο το φάσμα που καλύπτουν... στις εννιάρες τώρα λόγω της "απουσίας" των παραπάνω χαρακτηριστικών μέσω του roll off τους στις χαμηλές, η συχνοτική "ενέργεια" συγκεντρώνεται επί το πλείστον στην μεσαία περιοχή και το αυτί του κάθε κιθαρίστα (με εξαίρεση αυτούς της jazz) είναι λογικό να "γοητεύεται" από το φαινόμενο "διακριτότητας" σε πολυφωνικά σύνολα καθώς και συγκριτικής ευκρίνειας, μια και είναι εκ κατασκευής από τον γιαραμπή περισσότερο ευαίσθητο σε αυτή... * με το EQ, να θυμάσαι ότι μπορούμε να επέμβουμε σε υπάρχουσες στο σήμα συχνότητες και να τις τονίσουμε ή να υποβιβάσουμε την παρουσία τους... όχι όμως να "δημιουργήσουμε" κάποιες που λείπουν... επίσης μια κλασική πρακτική για να πετύχουμε τον τονισμό κάποιων συχνοτήτων, είναι αντί να επέμβουμε απ ευθείας σε αυτές αυξητικά, να υποβιβάζουμε κάποιες άλλες με αποτέλεσμα το αυτί να επικεντρώνεται στις πρώτες με πιο φυσικό (και στην περίπτωσή μας "μουσικό") τρόπο... συμπερασματικά με ένα σετ δεκάρες και τηρουμένων αναλογιών, μπορούμε σχετικά εύκολα να προσεγγίσουμε τον τελικό ήχο (όχι ακριβώς και όχι την αίσθηση στο παίξιμο φυσικά) ενός σετ με εννιάρες αλλά όχι το αντίθετο (χωρίς την χρήση γεννητριών αρμονικών ή αλλαγή του υπόλοιπου σεταπ με αμφίβολα και πολλές φορές αφύσικα αποτελέσματα όταν αυτά είναι επιθυμητά)... σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν , όταν ρωτάνε την γνώμη μου ειδικά ανάμεσα στα δύο σετ (δεν είναι ένα θέμα που απασχολεί μόνο εσένα) , προτείνω (κατά κανόνα βέβαια γιατί όπως ματάπα παραπάν', ανάλογα και το σεταπ και το είδος μουσικής το θέμα γίνεται πιο πολύπλοκο και δεν χωράει μονοδιάστατες απαντήσεις), τις δεκάρες για studio και κάθε είδους ηχογραφήσεις και τις εννιάρες για μελέτη και live (όπου πλέον η σημασία της "λεπτομέρειας" χάνεται σε μη απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και προέχει η εργονομία και η υποκειμενική αίσθηση στο χέρι σου)... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2019 Νίκο, θα ήθελα την γνώμη σου και πάνω στις ακουστικές κιθάρες στο θέμα gauge. Τι θα πρότεινες καθαρά ηχοληπτικά. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση