Προς το περιεχόμενο

Practice όργανο VS stage όργανο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

όσον αφορά τα πλήκτρα/synths δεν υπάρχει Practice όργανο VS stage όργανο σαν έννοια καν, εννοείται με αυτό που θα κάνεις πρόβα θα πας και στο stage αλλιώς=Κ Α Τ Α Σ Τ Ρ Ο Φ Η!

 

Είναι θέμα τεχνικό

 

τα ΠΑΝΤΑ είναι προγραμματισμένα ενορχηστρωμένα και φτιαγμένα από πριν για κάθε κομάτι ξεχωριστά. Μάλιστα τα πιο καινούργια όργανα πχ Kogr KRONOS επεκτείνουν την  έννοια των user θέσεων σε setlist ώστε τα πάντα να είναι προσβάσιμα με ένα απλό πάτημα ενός κουμπιού. 

 

Όσο πιο πολύπλοκο synth part υπάρχει τόσο πιο εξειδικευμένο είναι για τον πληκτρά (πχ arpegios. drum loops, samples κτλ) τώρα εντάξει αν υπάρχει μόνο πιάνο και αντί για ένα Yamaha grandtsage μπει ένα korg ή roland πχ δεν χάθηκε και ο κόσμος αλλά συνήθως ο καθένας θέλει τον ήχο του αυτό δηλ που κάνει πρόβα το θέλει και on stage.

 

Υπάρχει όμως σαν πρακτική πολλοί πληκτράδες σε tour να νοικιάζουν το ίδιο όργανο που κάνουν πρόβα/δουλεύουν στο σπίτι/studio κτλ με αυτό που θα παίξουν on stage έπειτα από συννενόηση σαφώς με floor manager/ηχολήπτες κτλ εκεί με ένα στικ πλέον ή sd card (floppy disc για παλιότερα όργανα) μεταφέρουν όλη τη δουλειά τους στο όργανο όπως το έχουν στη πρόβα (ήχοι, αρπέζ κτλ) για το λάιβ και μετά το κάνουν factory reset το αδειάζουν δηλ και το επαναφέρουν όπως ήταν στην αρχή (σιγά μη σε αφήσει τους ήχους του εσένα ο πληκτράς των Travis ρε μεγάλε...)

 

ωστόσο αυτό είναι κάτι το διαφορετικό...

  • Like 1

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κορυφαίο παίξιμο συνήθως διαφοροποιείται από το "απλώς καλό" παίξιμο στις λεπτομέρειες.

 

Κατά τη γνώμη μου, είναι οξύμωρο να έχεις σκάσει ένα σωρό λεφτά σε κιθάρες, ενισχυτές, πεταλάκια, μαγνήτες, χορδές κλπ κυνηγώντας αυτές τις λεπτομέρειες και από την άλλη να χρησιμοποιείς στο λαιβ ή το στούντιο μια κιθάρα που ουσιαστικά δεν την ξέρεις, επειδή μελετάς με μία άλλη.

 

Θεωρώ προτιμότερο να πας στο στούντιο με μια κιθάρα με την οποία μπορείς να αποδώσεις το 100% παιχτικά, κι ας είναι ο ήχος στο 80% αυτού που θα ήθελες, παρά το αντίστροφο, μιας και ο ήχος ψιλοφτιάχνεται, το κακό παίξιμο όχι. Άσε που όταν μια κιθάρα σε βολεύει και την ξέρεις είναι και ο ήχος καλύτερος, αφού έχεις καλύτερο βιμπράτο, πιο σωστά bends και καλύτερο overall έλεγχο στο παίξιμό σου.

 

Το μόνο που θα μπορούσα να καταλάβω, είναι να έχεις μια κιθάρα "γυμναστήριο" για τη μελέτη, με βαριές χορδές ώστε να δυναμώσουν τα χέρια και οι τένοντες και να "πετάς" με τις υπόλοιπες, αλλά και πάλι, πριν το λαιβ ή το στούντιο θα πρέπει να έχεις μια "σεβαστή" περίοδο προσαρμογής στην κιθάρα που όντως θα χρησιμοποιήσεις τελικά. 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, JimmyPap said:

Το μόνο που θα μπορούσα να καταλάβω, είναι να έχεις μια κιθάρα "γυμναστήριο" για τη μελέτη, με βαριές χορδές ώστε να δυναμώσουν τα χέρια και οι τένοντες και να "πετάς" με τις υπόλοιπες, αλλά και πάλι, πριν το λαιβ ή το στούντιο θα πρέπει να έχεις μια "σεβαστή" περίοδο προσαρμογής στην κιθάρα που όντως θα χρησιμοποιήσεις τελικά. 

δεν ισχυει παντα αυτο.

Δεν θελει ολος ο κοσμος να κανει σηκωματα.

κι αν παιζεις finger picking οι λεπτες χορδες ειναι προβλημα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

Το κορυφαίο παίξιμο συνήθως διαφοροποιείται από το "απλώς καλό" παίξιμο στις λεπτομέρειες.

 

Κατά τη γνώμη μου, είναι οξύμωρο να έχεις σκάσει ένα σωρό λεφτά σε κιθάρες, ενισχυτές, πεταλάκια, μαγνήτες, χορδές κλπ κυνηγώντας αυτές τις λεπτομέρειες και από την άλλη να χρησιμοποιείς στο λαιβ ή το στούντιο μια κιθάρα που ουσιαστικά δεν την ξέρεις, επειδή μελετάς με μία άλλη.

 

Θεωρώ προτιμότερο να πας στο στούντιο με μια κιθάρα με την οποία μπορείς να αποδώσεις το 100% παιχτικά, κι ας είναι ο ήχος στο 80% αυτού που θα ήθελες, παρά το αντίστροφο, μιας και ο ήχος ψιλοφτιάχνεται, το κακό παίξιμο όχι. Άσε που όταν μια κιθάρα σε βολεύει και την ξέρεις είναι και ο ήχος καλύτερος, αφού έχεις καλύτερο βιμπράτο, πιο σωστά bends και καλύτερο overall έλεγχο στο παίξιμό σου.

 

Το μόνο που θα μπορούσα να καταλάβω, είναι να έχεις μια κιθάρα "γυμναστήριο" για τη μελέτη, με βαριές χορδές ώστε να δυναμώσουν τα χέρια και οι τένοντες και να "πετάς" με τις υπόλοιπες, αλλά και πάλι, πριν το λαιβ ή το στούντιο θα πρέπει να έχεις μια "σεβαστή" περίοδο προσαρμογής στην κιθάρα που όντως θα χρησιμοποιήσεις τελικά. 

 

 

 

 

 

 

ΑΦΤΟ...

 

Στα 40 σχεδον χρονια που ασχολουμαι με το αθλημα και εχοντας γνωρισει και συνεργαστει με εκατονταδες κιθαριστες σε επαγγελματικο επίπεδο πρωτη φορα ακουσα οτι "υπαρχει" θεμα με το να παιζεις με την "καλη" σου κιθαρα στο σπιτι οταν μελετας και οτι καλυτερα ειναι να παιζεις με μια πιο "βολικη" (τι ειναι παλι τουτο?) κιθαρα σπιτι και με μια ..."λιγοτερο βολικη" (τι ειναι παλι τουτο?) στο live/studio.

 

Και εξηγούμαι:

 

1.Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ "βολικη" ή "μη βολικη" κιθαρα...μια και ειναι καθαρα θεμα ΓΟΥΣΤΟΥ και ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ του καθε κιθαριστα..εμενα ας πουμε δεν με βολευει ΚΑΘΟΛΟΥ η stratocaster αλλα με βολευει παρα πολυ η Telecaster.....καποιον αλλον τον βολευει η Les Paul και δεν τον βολευει η Ibanez κ.ο.κ...

 

ΤΙ έχω ας πουμε να κερδισω αν παιξω με μια ΙΒΑΝΕΖ για shredding (που δεν με βολευει  θα μου προκαλεσει τεντονιτιδα σε μιση ωρα και θα εχει και χαλια ηχο)  στο live και μετα παιξω με την αγαπημενη μου tele με το ωραιο παχυ μπρατσο στο σπιτι για να "μελετησω"

 

Αφου η tele μου παιζει ΒΟΥΤΥΡΟ και εχει και τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ηχο.....

 

2.Αναμενω ακομα απο τον ΟΡ να μας εξηγησει ποια ειναι τα "χαρακτηριστικα που κανουν μια κιθαρα ευκολοπαιχτη αλλα της χαλανε και τον ηχο" προσωπικα δεν τα γνωριζω και ας ασχολουμαι μια ζωη με το αθλημα...

 

3.Τα χαρακτηριστικα του ΜΠΡΑΤΣΟΥ ,της "γεωμετριας" ,του μεγεθους  ακομα και του βαρους της κιθαρας και ΠΑΛΙ δεν μπορουν να χωριστουν σε "βολικα" και "μη βολικα" ειναι καθαρα θεμα προτιμησης και γουστου καθε κιθαριστα. 

 

4.Μερικοι απο τους μεγαλυτερους κιθαριστες στον κοΖμο εχουν ΜΙΑ κιθαρα...ναι ΜΟΝΟ μια και τους συντροφευει για χρονια...αυτοι ΤΙ πρεπει να κανουν δηλ?

 

Νομιζω οτι το βιντεο ΙΣΩΣ να απευθυνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε metal & shred κιθαριστες (μια και συνηθως τα σρεντοκιθαρα εχουν πολυ λεπτα μπρατσα και ειναι "βολικα" για τους κιθαριστες του ειδους) αν ΟΝΤΩΣ ειναι ετσι ισως θα επρεπε ο ΟΡ να το ξεκαθαρισει (εδω να μου σΓχωρεθει αν ΟΝΤΩΣ ο ΟΡ παραδιδει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ metal/shred μαθηματα και μου διαφευγει το γεγονος).

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι υπαρκτο προβλημα βασικα. Πολλες φορες αν εχειςενα τουμπανο οργανο καταλιγει να βρισκετε κλειδαμπαρωμενο μεσα στο flightcase μεσα στη τουλαπα και απλα να βαριεσαι να τη βγαλεις κ να προτιμας να παιξεις μα την πρωτη που θα βρεις.

Οταν ειναι για ηχογραφιση προσωπικα παιζω μονο με εκιενη που θα γραψω οπως και πριν τα live γιατι την ειχα πατησει μια φορα

 

Yπηρχε μια περιοδος που επαιζα σε διαφορετικα συγκροτιματα , σε κατι thrashαδες που επαιζα με την rr24 σεταρισμενη με 10-52 και D και ταυτοχρονα με καποιους που παιζαμε μειντεν (αρα 9αρες και Ε)  με αλλη κιθαρα που ειχε διαφορετικη ταστιερα/ αριθμο ταστων. Ετσι πολλες φορες επιδη τα επερνα αμπαριζα ολα τα κοματια και των 2 μπαντων τα επαιζα με την ιδια (την rr24)

E λοιπον φτανουμε κανα 2 μερες πριν το λαιβ μειντεναδων και λεω κατσε να παω στη προβα με την κιθαρα που θα παιξω μην υπαρχει κανενα προβλημα.. Ξεκιναω που λετε με την kv3 (22 ταστα 9αρες) μετακινω το χερι για το σολο και.. BOOM , λαθος θεση! πρωτο bend : ΠΑΑΦΦ εκτος τονικοτητας , εβαλα περισσοτερη δυναμη . Ωχ λεω εκανα μλκια.  

οπως καταλαβαινετε περασα τις 2 μερες πριν το λαιβ κανοντας προπονηση τα κοματια. .. Καλα θα μου πειτε , κ τι περιμενες οτι θα γινει ρε ψηλε?

 

ΕΕ λεω τωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Superfunk said:

2.Αναμενω ακομα απο τον ΟΡ να μας εξηγησει ποια ειναι τα "χαρακτηριστικα που κανουν μια κιθαρα ευκολοπαιχτη αλλα της χαλανε και τον ηχο" προσωπικα δεν τα γνωριζω και ας ασχολουμαι μια ζωη με το αθλημα...

 

 

δεν είναι εδώ.

άδικα θα περιμένεις.

και εδώ να ήταν δεν υπάρχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

δεν είναι εδώ.

άδικα θα περιμένεις.

και εδώ να ήταν δεν υπάρχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.

Ο ΟΡ εδώ είναι. Αυτός που νομίζει ο SF σαν OP δεν είναι εδώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου