Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Moderator Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Όποιος μπορεί πρώτα απ'όλα και θέλει δευτερευόντως, μπορεί και σήμερα να γράψει χωρίς κοπτοραπτική. Ότι υπάρχουν 5 εργαλεία για να μας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη δε σημαίνει ότι πρέπει και να φτάνουμε σε σημείο κατάχρησης. Στην τελική ο καθρέφτης είναι η σκηνή. Εκεί φαίνεται πόσα απίδια πιάνει ο σάκος και όντως, πολλές μοντέρνες μπάντες παίρνουν κάτω από τη βάση σε αυτό. Εξαίρεση σε όλο αυτό είναι κυκλοφορίες που δεν αποσκοπούν σε live εμφανίσεις και interaction με το κοινό, αλλά στην παροχή μιας ακουστικής εμπειρίας στο σπίτι του κάθε ακροατή. Εν τέλει, οι κυκλοφορίες που έχουν όσο λιγότερο edit ή copy-paste φαίνονται σε σχέση με εκείνες που κάθε μέτρο κάθε κομματιού έχει ηχογραφηθεί ξεχωριστά. 2 More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FuzzYesPls Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Νομίζω ότι οι παράγοντες είναι περισσότερο εξωγενείς της μουσικής παραγωγής. Με άλλα λόγια νομίζω ότι δεν φταίνε ούτε οι υπολογιστές, ούτε τα plugins, ούτε και οι άνθρωποι που τα χρησιμοποιούν. Φταίει μία τάση που ακολουθεί ο δυτικός πολιτισμός γενικότερα σε όλες τις πτυχές της παραγωγής του, τους τελευταίους δύο αιώνες, και που από αυτή την τάση δυστυχώς δεν κατάφερε να γλιτώσει ούτε η μουσική. Αυτή η τάση είναι ο εξορθολογισμός των διαδικασιών παραγωγής. Το να μεταφράζονται δηλαδή τα πάντα με όρους αποδοτικότητας, προβλεψιμότητας και ελέγχου. Με άλλα λόγια οι διαδικασίες παραγωγής να εξαρτόνται από διαγράμματα με αριθμούς, οι οποίοι είναι διαχειρίσιμοι, και οι οποίοι αποσκοπούν στο κέρδος μιας βιομηχανίας. Η Rock ξεκίνησε απέναντι από αυτή τη λογική. Η βασική της προϋπόθεση ήταν η ελευθερία της δημιουργικότητας των μουσικών, και όχι το κυνήγι κάποιων "industry standards". Όταν οι διάφοροι μουσικοί παραγωγοί είδαν τις δυνατότητες που είχε η μουσική απελευθέρωση στις νέες γενιές και το potential για τεράστιο κέρδος, εξορθολόγισαν τις διαδικασίες της μουσικής παραγωγής της συγκεκριμένης μουσικής, δημιουργόντας τη μουσική βιομηχανία όπως την ξέρουμε. Και κάπως έτσι γεννήθηκε η Pop μουσική της μαζικής παραγωγής. Ό,τι δεν ακολουθεί τα "industry standards" της μουσικής βιομηχανίας μένει στο περιθώριο και πολύ δύσκολα θα φτάσει να ακουστεί στο ευρύ κοινό. Η χρήση υπολογιστών, τα plugins και οι πρακτικές των τεχνικών της μουσικής λοιπόν, είναι πιο πολύ το σύμπτωμα μιας τάσης παρά η αιτία. Για εμένα, η στιγμή που η Rock πέθανε, ήταν όταν άρχισε να ακολουθεί αυτές τις διαδικασίες, και να μπαίνει στα καλούπια μιας γραμμής παραγωγής εργοστασίου, όπως η Pop. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Rebel_Of_South Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Νομίζω ότι το point του τύπου που έφτιαξε το βίντεο δεν ήταν να δαιμονοποιήσει τις τεχνικές του editing . Αλλά να κριτικάρει την κακή χρήση του σε αρκετές δισκογραφικές δουλειές Όσα γράφετε είναι αυτονόητα 3 "There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FuzzYesPls Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 11 minutes ago, Rebel_Of_South said: Νομίζω ότι το point του τύπου που έφτιαξε το βίντεο δεν ήταν να δαιμονοποιήσει τις τεχνικές του editing . Αλλά να κριτικάρει την κακή χρήση του σε αρκετές δισκογραφικές δουλειές Όσα γράφετε είναι αυτονόητα Δεν υπάρχουν αυτονόητα εν έτει 2019. Η γη είναι επίπεδη για μερικούς! lol Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, FuzzYesPls είπε Νομίζω ότι οι παράγοντες είναι περισσότερο εξωγενείς της μουσικής παραγωγής. Με άλλα λόγια νομίζω ότι δεν φταίνε ούτε οι υπολογιστές, ούτε τα plugins, ούτε και οι άνθρωποι που τα χρησιμοποιούν. Φταίει μία τάση που ακολουθεί ο δυτικός πολιτισμός γενικότερα σε όλες τις πτυχές της παραγωγής του, τους τελευταίους δύο αιώνες, και που από αυτή την τάση δυστυχώς δεν κατάφερε να γλιτώσει ούτε η μουσική. Αυτή η τάση είναι ο εξορθολογισμός των διαδικασιών παραγωγής. Το να μεταφράζονται δηλαδή τα πάντα με όρους αποδοτικότητας, προβλεψιμότητας και ελέγχου. Με άλλα λόγια οι διαδικασίες παραγωγής να εξαρτόνται από διαγράμματα με αριθμούς, οι οποίοι είναι διαχειρίσιμοι, και οι οποίοι αποσκοπούν στο κέρδος μιας βιομηχανίας. Η Rock ξεκίνησε απέναντι από αυτή τη λογική. Η βασική της προϋπόθεση ήταν η ελευθερία της δημιουργικότητας των μουσικών, και όχι το κυνήγι κάποιων "industry standards". Όταν οι διάφοροι μουσικοί παραγωγοί είδαν τις δυνατότητες που είχε η μουσική απελευθέρωση στις νέες γενιές και το potential για τεράστιο κέρδος, εξορθολόγισαν τις διαδικασίες της μουσικής παραγωγής της συγκεκριμένης μουσικής, δημιουργόντας τη μουσική βιομηχανία όπως την ξέρουμε. Και κάπως έτσι γεννήθηκε η Pop μουσική της μαζικής παραγωγής. Ό,τι δεν ακολουθεί τα "industry standards" της μουσικής βιομηχανίας μένει στο περιθώριο και πολύ δύσκολα θα φτάσει να ακουστεί στο ευρύ κοινό. Η χρήση υπολογιστών, τα plugins και οι πρακτικές των τεχνικών της μουσικής λοιπόν, είναι πιο πολύ το σύμπτωμα μιας τάσης παρά η αιτία. Για εμένα, η στιγμή που η Rock πέθανε, ήταν όταν άρχισε να ακολουθεί αυτές τις διαδικασίες, και να μπαίνει στα καλούπια μιας γραμμής παραγωγής εργοστασίου, όπως η Pop. Σωστοτατο κι αυτο. Χαουεβερ οι ανθρωποι επιλεγουν τελικα. Επεξεργασμένο 14 Απριλίου 2019 από Spyros Delta Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλά, υπερβάλω. Να μην τα κάψουμε τελείως. Έχουν τη χρησιμότητά τους. Ένα τσουρούφλισμα το χρειάζονται πάντως. Μη μου μεγεθύνεις 400% την κυματομορφή ρε φιλαράκι για να μου δείξεις ότι η κάσα με το μπάσο φλαμάρουν κατά ένα 64ο, επειδή είσαι ψυχαναγκαστικός και θες το αποτέλεσμα που θα έχει την υπογραφή σου να είναι "τέλειο". Και δεν πειράζει που η φωνή δεν πάτησε καλά σε μια γαμωνότα. Δεν θα διαταραχτεί το χωροχρονικό συνεχές. Ροκ εντ ρολ είναι ρε αποστειρωμένε. Τα λέει εδώ ο Rick: Για πείτε γνώμες. Επεξεργασμένο 15 Απριλίου 2019 από Haris Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
digisilence Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 Παράθεση ρε αποστειρωμένε. ...Εεεεε,,, παρακαλω! Με φωναξατε? Συγνωμη αλλα ειμαι σιγουρος οτι το θεμα το ανοιξατε διοτι το φλαμ ηταν της μποτας κι οχι του μπασσου εεε? εεεεε???? Σωστα??? Το ακουσα και το ειδα σε 425% μεγεθυνση. Ηταν 128αρι παρεστιγμενο κι οχι 64ο! Mου αρεσει που το χαιρεται οταν αρχιζει και κανει edit. "Αααα ωραιο ειναι αυτο" 1 Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 Moderator Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 Το θέμα συγχωνευτηκε. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, digisilence είπε Συγνωμη αλλα ειμαι σιγουρος οτι το θεμα το ανοιξατε διοτι το φλαμ ηταν της μποτας κι οχι του μπασσου εεε? εεεεε???? Σωστα??? Μπα όχι, δεν είναι από προσωπική εμπειρία. Εγώ και χωρίς κλικ να παίξω είμαι ακριβώς πάνω στο grid. Τόσο, που μου λένε "κούνα λίγο ρε παιδί μου, να βγει λίγο ανθρώπινο το feel". (Eντάξει, γελάνε και οι τοίχοι τώρα ). Και σοβαρά, το θρεντ που ανέβασα - χωρίς να δω ότι είχε ήδη ανέβει σχετικό - είχε να κάνει με την υπερβολή της χρήσης των 'διορθωτικών' εργαλείων, κάτι που με ενοχλεί χρόνια τώρα. Το βίντεο του Beato ήταν η αφορμή. Εμπειρία σε στούντιο έχω ελάχιστη, και τις φορές που χρειάστηκε να γράψω με κλικ, δεν ντρέπομαι να πω ότι το editing που έγινε ήταν απόλυτα δικαιολόγημένο. Έχω όμως ακούσει ιστορίες 'φρίκης' από αρκετούς μουσικούς, πολλοί από τους οποίους large scale επαγγελματίες, που κατέβαζαν καντήλια για το πόσο τους πήδηξε ένα καλό take ο 'περφεξιονίστας' παραγωγός. Ένας από αυτούς ήταν ο εκλιπών Tommy Wells, από τους first call ντράμερς στη στούντιο σκηνή του Nashville για σχεδόν 40 χρόνια. Παρεμπιπτόντως, ο τίτλος του θρεντ μου - που πολύ σωστά συγχώνευσε ο Λάκης - ήταν "Στην πυρά το Beat Detective και το Autotune", γι' αυτό φαίνεται εκτός context η εισαγωγή του προηγούμενου ποστ. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση