cigaret13 Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, Nikos Aravanis είπε Ενώ εσύ..... Νίκο νομίζω ότι δεν κατάλαβαν ότι βρήκαμε "έδαφος" προς διαφήμιση του άσματος.... Από μένα τέλος, μπορείτε να συνεχίσετε το πολύ ωραίο ποστ του Φάνη! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 7 λεπτά πριν, Nikos Aravanis είπε Ναι αυτό είναι,αλλά απο την στιγμή που αποφασίζουμε να το πειράξουμε και του δίνω το οκ να βάλει την δική του δουλειά.θεωρώ οτι είναι συνεργασία.(τώρα για ποσοστά θα βάλουμε τον @Tamtam να τα βγάλει ώστε να βγάλει και αυτός την μίζα του γιατί τον συμπαθώ Γνώμη μου. εκτος κι αν αλλαξε την γενικη δομη του κομματιου πχ μελωδια / ακορντα..νομιζω οτι επεμβαινει στο κομματι σου { ο Cig} με μια μορφη παραγωγου - μουσικου - ηχοληπτη? Αλλα οχι συν -συνθετη κατα την αποψη μου. Γνωμη μου. Βεβαια ειναι δικαιωμα σου να του παραχωρησεις το δικαιωμα συν-συνθετη και να φατε τα εκατομμυρια παρεουλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikos Aravanis Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 4 minutes ago, vagelism said: εκτος κι αν αλλαξε την γενικη δομη του κομματιου πχ μελωδια / ακορντα..νομιζω οτι επεμβαινει στο κομματι σου { ο Cig} με μια μορφη παραγωγου - μουσικου - ηχοληπτη? Αλλα οχι συν -συνθετη κατα την αποψη μου. Γνωμη μου. Βεβαια ειναι δικαιωμα σου να του παραχωρησεις το δικαιωμα συν-συνθετη και να φατε τα εκατομμυρια παρεουλα. Τα σόλο/εισαγωγή που έγραψε όμως?δεν είναι δικά του? Εβαλε και δικό του πράμα μέσα,γι αυτό το λέω. Πέρα του ηχητικού που θα πάρει τα ποσοστά του(μας έσκισε στα χρέη) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Λοιπόν, κουίζ για λίγους και καλούς.... Στο βίντεο το κομμάτι του Αραβανή όπως μου το έστειλε. Στο Soundcloud η τελική μίξη μου με μια κιθάρα με αρπισμούς στην αρχή, δύο "μελωδικά" σόλο πάλι στην αρχή, ένα σόλο στην μέση και ένα σόλο προς το τέλος που ακολουθεί (σχεδόν) την μελωδική γραμμή των πνευστών. Τελικά πόσα $$ δικαιούμαι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 OP Guru Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Πάντως επαναλαμβάνω, μην το μπλέκετε με νομικά και με δικαιώματα/ξημερώματα, τυπικά κλπ. Το θέμα το προσεγγίζω καθαρά με τη λογική του διάσταση που είναι το πώς καταλήξαμε να αναγνωρίζουμε ως "συνθέτες" ή "δημιουργούς" ενός μουσικού κομματιού τους φέροντες το όνομά τους μεν, αλλά και τη χάρη που του προσδίδουν οι μουσικοί που απαρτίζουν το σύνολό του. Τα riffs, τα hooks, τα μοτίβα, τις χροιές, τα υπόβαθρα, τη ρυθμική αγωγή και το groove, τα εκατοντάδες μικρά πράγματα (που σιγά μην τα σκεφτονται οι ντίβες αυτά) που απαρτίζουν ένα και ενιαίο σύνολο. Το μουσικό κομμάτι. Και το λέω γιατί πάντα, ως ερασιτέχνες, έτσι αντιμετωπίζαμε τα κομμάτια. " Α , πάμε ρε συ να τζαμάρουμε το κομμάτι σου? Πάμε το σουινγκάκι του Nτεσαγί, ή τη μπαλάντα του Παπέν" (τυχαία ονόματα μελών μπάντας) Σαν να έχει εντυπωθεί (λανθασμένα κατά την άποψή μου) ότι αυτός που φέρνει τη μελωδία (και το στίχο) είναι κατ' αποκλειστικότητα ο "συνθέτης". Σαν μια "ατυπη" συνθήκη πατρότητας. Και ότι θα πρέπει ο μουσικός που έχει συνεισφέρει, να κάνει νύξη περί συμ-πατρότητος, αλλιώς ο "φέρων το σκαρίφημα στην πρόβα" αυτοστέφεται ένας και μοναδικός δημιουργός (ή συνδημιουργός με τον στιχουργό). Πάντα είναι στο χέρι των μπαντών και στις σχέσεις μεταξύ τους, αλλά και πάντα όχι. Γιατί έχει δημιουργηθεί αυτό το στρεβλό κατά τη γνώμη μου αυτονόητο. Το ότι ο Springsteen πλήρωνε μισθουλάκο τους μουσικούς του δεν μου λέει κάτι. Μπορούσε ΚΑΙ να τους πληρώνει και να τους ΤΥΠΩΝΕΙ. Δεν με ενδιαφέρει ποια ονόματα θα γράφουν τα συμβόλαια και οι εταιρείες απόδοσης δικαιωμάτων. Με ενδιαφέρει τι γράφει στο συνοδευτικό υλικό και την υστεροφημία ενός μουσικού έργου (εξώφυλλα, εκτυπώσεις, δελτία τύπου, τίτλοι video, word of mouth). Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 14 λεπτά πριν, cigaret13 είπε Λοιπόν, κουίζ για λίγους και καλούς.... Στο βίντεο το κομμάτι του Αραβανή όπως μου το έστειλε. Στο Soundcloud η τελική μίξη μου με μια κιθάρα με αρπισμούς στην αρχή, δύο "μελωδικά" σόλο πάλι στην αρχή, ένα σόλο στην μέση και ένα σόλο προς το τέλος που ακολουθεί (σχεδόν) την μελωδική γραμμή των πνευστών. Τελικά πόσα $$ δικαιούμαι; αν κ τα παιξιματα σου ειναι αξια ανεκτιμητη φιλε cig , νομιζω οτι εχεις επεμβει σαν κιθαριστας session που εγραψε μια εισαγωγη κ ενα σολο - δεν θα εδινα δικαιωματα συν-συνθετη. Το κομματι ηταν ετοιμο απλα ειχε καποιους χωρους που γεμισες. Ακομα και αν η εισαγωγη φερει την σφραγιδα σου νομιζω οτι ειναι στα πλαισια των αρμοδιοτητων ενος session κιθαριστα σε ενα session.{να σου ζητησει ο μαεστρος να παιξεις μια εισαγωγη η ενα σολο} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 42 minutes ago, Πνοή και Νύξη said: το απόψης ο τόνος στο άποψεις Να ξέρεις ότι από ένα σημείο και μετά, στο noiz, το fusion προφέρεται φάσιον, και οι απόψεις, γράφονται απόψης. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikos Aravanis Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 11 minutes ago, Πνοή και Νύξη said: Με ενδιαφέρει τι γράφει στο συνοδευτικό υλικό και την υστεροφημία ενός μουσικού έργου (εξώφυλλα, εκτυπώσεις, δελτία τύπου, τίτλοι video, word of mouth). Οταν βάζεις την δημιουργικότητα σου σε ένα έργο,πρέπει το όνομα σου να βρίσκεται εκεί. Οταν απλά παίζεις αυτό που σου υποδεικνύουν,οχι. Νομίζω οτι και αυτή είναι η γνώμη σου απο όσο μπόρεσα να καταλάβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, Nikos Aravanis είπε Οταν βάζεις την δημιουργικότητα σου σε ένα έργο,πρέπει το όνομα σου να βρίσκεται εκεί. Οταν απλά παίζεις αυτό που σου υποδεικνύουν,οχι. Νομίζω οτι και αυτή είναι η γνώμη σου απο όσο μπόρεσα να καταλάβω. οχι διαφωνω.. Ακομα κ μια νοτα να εχεις παιξει..πρεπει να παρεις το credit σου.. Φανταζεσαι ο κοντραμπασιστας του θεματος των Jaws...να ελεγε στον Williams... - ελα μωρε 2 νοτες επαιξα...μην με βαλεις στα credits. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikos Aravanis Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2019 1 minute ago, vagelism said: οχι διαφωνω.. Ακομα κ μια νοτα να εχεις παιξει..πρεπει να παρεις το credit σου.. Φανταζεσαι ο κοντραμπασιστας του θεματος των Jaws...να ελεγε στον Williams... - ελα μωρε 2 νοτες επαιξα...μην με βαλεις στα credits. Ναι,έχεις δίκιο,οι συντελεστές πρέπει να αναγράφονται. Αυτό που εννοώ να γραφτεί στα credits το όνομα σου σαν συνθέτης/δημιουργός. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση