Spyros Delta Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, dimsonic είπε τι είναι ρε παιδιά τα evidence να πάρω και γω... Αν δεν σου περισσεύουν απο τα μπατζακια, ή δεν εισαι τοσο "αρρωστος", νομιζω οτι βρισκεις κοντινη ποιοτητα και με πολυ λιγοτερα χρηματα. Ιδιως με πεταλακια που πολλοι δεν καταλαβαινουν διαφορές. Απλα ετυχε καποτε να παρω μια Taylor σειρα 8 και ο μαστορας που μου εβαλε το piezo, μου προτεινε το evidence the reveal και το πηρα (αλλες εποχες τοτε) Οταν δοκιμασα την κιθαρα με καλωδιο που επαιζα τις ηλεκτρικες (GL) νομιζα οτι ... χαλασε η κιθαρα ή ο προενισχυτης. Δοκιμασα το evidence και με την ηλεκτρικη και εσπερνε. Ε καπως ετσι δημιουργησα μια αποψη οτι αν και ακριβα ... δεν παιζονται. Μια χαρα ειναι και τα sommer ομως, με το 10% της τιμης. Και οχι απλα μια χαρα. ΥΓ Μιλαω για δοκιμη οχι στο σπιτι αλλα σε stage απαιτησεων, με εξοπλισμο αναλογο κλπ Δεν ξερω αν καταλαβαινεις πως ειναι να χρειαστει να παιξει μια κιθαρα και μια φωνη σε 5000 κοσμο και να γεμιζει το θεατρο κιθαρα και οχι τζιγκι τζιγκι. Μετραει και η παραμικρη λεπτομερεια. Επεξεργασμένο 15 Μαρτίου 2019 από Spyros Delta 2 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 προφανώς και δεν μου περισσεύουν. Γενικά είτε τα φτιάχνω μόνος μου είτε παίρνω τα vfm με ελάχιστο ψάξιμο στο δίκτυο ή στον θωμα με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Μεγαλυτερες ειναι οι απαιτησεις, για τετοιες λεπτομερειες, σε ζωντανο ηχο ή κατα την ηχογραφηση? Που "πιανει τοπο" περισσοτερο ο premium αυτος εξοπλισμος? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Μεγαλυτερες ειναι οι απαιτησεις, για τετοιες λεπτομερειες, σε ζωντανο ηχο ή κατα την ηχογραφηση? Που "πιανει τοπο" περισσοτερο ο premium αυτος εξοπλισμος? Και στα δυο, αλλα παιζει ρολο που γραφεις και που παιζεις λαιβ. Εννοω εξοπλισμο. Αν πας να παιξεις λαιβ στην τραχανοπλαγια με Λεμ μικροφωνικη, το καλωδιο το χυμα θα χαλασει τον ηχο? Επεξεργασμένο 15 Μαρτίου 2019 από Spyros Delta Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Οσο μεγαλυτερες οι εντασεις, τοσο μεγαλυτερες οι απαιτησεις. Κι επισης, επειδη ειναι αλυσιδα το πραγμα, οσο καλυτερα μηχανηματα παιρνεις, οσο καλυτερα παιζεις, τοσο φαινονται οι αδυναμοι κρικοι. Μια μετρια κιθαρα ας πουμε μπορω να την παιξω σε ενα solid state χωρις να με χαλασει, αν τη βαλω ομως σε εναν vintager princeton η twin καταστροφη. Το ιδιο και με τα vovox, αναλογα που παιζουν και με τι οργανο. YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Εαν παιζω καρφι σε ενισχυτη, σε μεγαλη συναυλια, θα ειχε διαφορα με μια αρκετα πολυπλοκη αλυσιδα? Ή και στις δυο περιπτωσεις ο premium εξοπλισμος εχει την ιδια επιδραση στο αποτελεσμα? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2019 25 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Εαν παιζω καρφι σε ενισχυτη, σε μεγαλη συναυλια, θα ειχε διαφορα με μια αρκετα πολυπλοκη αλυσιδα? Ή και στις δυο περιπτωσεις ο premium εξοπλισμος εχει την ιδια επιδραση στο αποτελεσμα? Οτι βγαζει ο ενισχυτης σου, αυτο ειναι το καλυτερο δυνατο που μπορει να δωσει εξω ενα ποιοτικο PA. Να στο φτιαξει σημαντικα, δεν μπορει (μπορει να κοψει ας πουμε καποια ενοχλητικες συχνοτητες κλπ). Ενα μη ποιοτικο PA το μονο που μπορει να κανει, ειναι να στο χαλασει σημαντικα. Οποτε σε μια μεγαλη συναυλια με ποιοτικο PA, η "υποχρεωση" σου ειναι να εχεις τις λιγοτερες δυνατον απωλειες ποιοτητας, σε μια πολυπλοκη αλυσιδα. Και σε μικρη συναυλια αλλα με ποιοτικο PA, το ιδιο ισχυει, απλα στη μεγαλη ολα τα καλα ακουγονται καλυτερα και ολα τα κακα ακουγονται χειροτερα. 2 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε Εαν παιζω καρφι σε ενισχυτη, σε μεγαλη συναυλια, θα ειχε διαφορα με μια αρκετα πολυπλοκη αλυσιδα? Ή και στις δυο περιπτωσεις ο premium εξοπλισμος εχει την ιδια επιδραση στο αποτελεσμα? Ξεκίνα με έναν καλό ενισχυτή. Χίλιες φορές μια κακή κιθάρα σε έναν καλό ενισχυτή παρά μια καλή κιθάρα σε έναν κακό ενισχυτή. Επιμένω ότι τα περί "μαγικών καλώδιων που φτιάχνουν τον ήχο" είναι παραμύθια της Χαλιμάς (ναι τα έχω δοκιμάσει όλα από VOVOX ,Mogami,Monster και Evidence μέχρι Canare,BELDEN,Bill Lawrence,GL ,Klotz και SOMMER) Κανένα καλώδιο δεν ακούγεται "καλύτερα"από ένα άλλο, απλά αφήνει περισσότερα η λιγότερα από τα ΦΥΣΙΚΑ πρίμα της κιθάρας να περάσουν , από εκεί και πέρα αν σου αρέσουν η όχι είναι προσωπικό γούστο. Οι διαφορές ειδικά με πετάλια, ενισχυτές και ΜΙΚΡΌΦΩΝΑ και μέσα στη μπάντα είναι μηδενικές πάνω στη σκηνή η το στούντιο. Μη ξεχνάς άλλωστε ότι μετά από ένα buffer το σήμα μετατρέπεται σε low impedance οπότε τι σημασία έχει πλέον το καλώδιο; Επίσης σου ξανα-λεω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ηχογραφήσεων η συναυλιών τεράστιων ονομάτων που έχεις δει παίζουν με BELDEN και CANARE δύο καλώδια που έχουν... ηττηθεί κατά κράτος σε όλα τα cork sniffing cable tests όλων των κιθαροπεριοδικων και site... Επίσης όλο το classic rock μέχρι και τα 80s με τρισαθλια coiled cables του δεκαρικου (το 20μετρο) έχει γραφτεί... Ο SRV πχ που κάποιοι θεωρούν επιτομή του ήχου έπαιζε με καλώδια από το Radio Shack O Eric Johnson , άλλος ψυχακιας που ακούει μέχρι και τη διαφορά στις.... μπαταρίες ... ορκίζεται στα GL. Ο Santana χρησιμοποιεί πάντα ένα... αρχαίο ... 30μετρο Canare ,o Albert Collins έπαιζε με ένα BELDEN 50 μέτρων (!).... Είναι λοιπόν καθαρά θέμα γούστου. Επίσης μη ξεχνάς και το θέμα του ΜΗΚΟΥΣ του καλωδίου...που παίζει δραματικά μεγαλύτερο ρόλο στις απώλειες των πριμων για δέκα πόντους μήκος καλωδίου είναι αστείο να μιλάμε για διαφορές... Επεξεργασμένο 16 Μαρτίου 2019 από Superfunk 3 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2019 Κατατοπιστικοτατοι και οι δυο!! Τωρα που λεμε για καλωδια, παιζουν και καλωδια με πλεξη, οπως στα hifi, για να ελεγξουμε τα πριμα, ή αρκει το μεγαλο μηκος και η διαφορετικη ποιοτητα του καλωδιου για το σκοπο αυτο? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, Superfunk είπε Επίσης μη ξεχνάς και το θέμα του ΜΗΚΟΥΣ του καλωδίου...που παίζει δραματικά μεγαλύτερο ρόλο στις απώλειες των πριμων για δέκα πόντους μήκος καλωδίου είναι αστείο να μιλάμε για διαφορές... +1 Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις