Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2019 Eγώ δεν είδα καμιά χιπστεριά γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτα, όσον αφορά τα τεχνικά/θεωρητικά του θέματος, και φαντάζομαι το ίδιο και η συντριπτική πλειοψηφία, όχι μόνον των ανθρώπων, αλλά και των μουσικών ειδικότερα. Χιπστεριά φαντάζομαι θα χρειάζεται έναν ικανό αριθμό χιπστεροειδών συμπερασμάτων (?). Το test το έκανα, βρήκα τα 15 από τα 20 σωστά, χωρίς να το αναλύσω ιδιαίτερα, και χωρίς να ασχοληθώ με το θέμα "ενδιαφέρον" ή "ποιοτικό". Και θα μείνω εκεί, για να βοηθήσω περισσότερο τον OP στη δουλειά του, η οποία μου φαίνεται άκρως ενδιαφερουσα καθώς το ΑΙ είναι η βιομηχανία του (όχι και τόσο μακρινού) μέλλοντος. Επειδή όμως βλέπω κάποιους που είναι πιο ενημερωμένοι, θα ήθελα μια πιο απλουστευμένη προσέγγιση για το τι θέλουμε να πετύχουμε με τη σύνθεση μουσικής αποκλειστικά από τεχνητή νοημοσύνη, και κατά πόσο αυτή είναι τεχνητή, εφ' όσον τα δεδομένα επεξεργασίας είναι ανθρώπινα. Δηλ. σε ποιο βαθμό μπορεί μια μηχανή να συνθέσει μουσικό κομμάτι με βάση ερεθίσματα άλλα από μουσικά, αποκλειστικά. Και τι εννοούμε ποιοτική μουσική και αν αυτή θα αναγνωρίζεται από το ίδιο το σύστημα που την παράγει ως τέτοια. Πώς θα μπορούσε επίσης η μέθοδος εκμάθησης μουσικής/σύνθεσης που εφαρμόζεται στην πραγματική ζωή να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο μηχάνημα, αλλά και το ανάποδο. Προς το παρόν, υποθέτω ότι απώτερος στόχος είναι η επίτευξη "εμφύσησης" συνθετικής νοημοσύνης σε μια μηχανή με τρόπο που να μην γίνεται διακριτός από άνθρωπο αλλά και με κατευθυνόμενα αποτελέσματα. Στα πλαίσια υποθέτω της έρευνας και όχι της ευρείας κατανάλωσης "τεχνητής μουσικής". Μπράβο πάντως για τη δουλειά σου (και όλων όσοι ασχολούνται με τέτοιες τεχνολογίες) και sorry για το αφελές ύφος, είναι τομέας εκτός των νερών μου. 3 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2019 3 hours ago, manosx said: Αυτό που ακούω πρώτα από όλα δεν είναι καν (σκέτη ) μελωδία, αφού είναι τίγκα στις συνηχήσεις, και συνηχήσεις μπάχαλου κυριολεκτικά, με πράσινες κόκκινες και ροζ νότες, ένα post modern noizcore χάος, κάτι δεν πάει καλά. 'Ετσι. Κι έλεγα ότι το πρόβλημα ήταν στη δική μου πλευρά... Ναι όντως υπάρχει ζήτημα εδώ. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2019 Administrator Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2019 Δεν είναι πρόβλημα του οργάνου. Είναι του εκτελεστή. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2019 Share Δημοσιευμένο 20 Μαρτίου 2019 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geofila Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2019 On 3/21/2019 at 1:54 AM, otto## said: Εξαιρετικά αποτελέσματα έχει επιδείξει και το bachbot (https://bachbot.com/) όπου στο paper τους αναφέρουν ότι, σε ένα ανάλογο με το δικό μου test Turing που έκαναν, οι χρήστες μπορούσαν να βρουν σωστά μόνο το 3% των κομματιών. Παρόλα αυτά τα αποτελέσματα και από την google και από το bachbot περιορίζονται μόνο σε ένα συνθέτη και μόνο σε ένα στυλ μουσικής. Αυτή η ειδίκευσή βοηθάει πολύ μιας και τα δεδομένα εκπαίδευσης και πρόβλεψης είναι πολύ κοντά και μπορείς να πάρεις αποτελέσματα πιο εύκολα. Για παράδειγμα ο μηχανισμός του bachbot (το οποίο παράγει πραγματικά πολύ καλά αποτελέσματα) δεν είναι κάποιος καινούργιος ή τρελά διφορετικός η διαφορά έγινε λόγω της ειδίκευσής που έγινε στα κομμάτια που bach (κωδικοποιούν τις συγχορδίες του με έναν διαφορετικό- έξυπνο τρόπο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση