Προς το περιεχόμενο

Προενισχύσεις ακουστικής κιθάρας artec


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Μετά από πολύ καιρό,και ευτυχώς που όλος περιέργως θυμόμουν ακόμη τους κωδικούς μου ως χρήστης του noiz, χρειάζομαι τις γνώσεις και γνώμες σας.

Αυτό τον καιρό κατασκευάζεται μια ακουστική κιθάρα η οποία προορίζεται για μένα. Είμαι στη διαδικασία επιλογής πιεαζοηλεκτρικού συστήματος και προενίσχυσης. Είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα επιλέξω την artec, για τους παρακάτω λόγους:

1) Θέλω οπωσδήποτε και μικρόφωνο εντός της κιθάρας για blending με τον κρύσταλλο.

2) Δεν μπορώ σε χρήματα να φτάσω το κόστος των fishman, lr baggs και όλων των άλλων συστημάτων που είναι πιο δοκιμασμένα και ίσως πιο αξιόπιστα.

3) Δεν θέλω να πάρω την απομίμηση του Fishman presys blend 301 που πωλείται για περίπου 15€ στο ebay και δουλεύει μια χαρα, μόνο και μόνο επειδή είναι απομίμηση και θεωρώ ότι κάτι καλύτερο θα έχει να προσδώσει σε ποιότητα η artec.

 

Οπότε αφού ξεκαθαρίσαμε το θέμα της επιλογής (εκτός φυσικά και αν υπάρχει κάποια άλλη περίπτωση που είναι μέσα στα πλαίσια που μπορώ και θέλω και δεν την έχω σκεφτεί), τώρα εδώ είναι που μπερδεύεται το πράγμα...

 

1)Δεν υπάρχει ούτε ένα βίντεο με αξιόλογο τεστ(sound check) ή review στο ίντερνετ. Και δεν μιλάω μόνο για το youtube, αλλά και για γραπτά reviews σε forum όπως και εδώ.

2)Η εταιρία δεν έχει καθόλου καλή ιστοσελίδα, καθώς δεν είναι πολύ φιλική προς τον επισκέπτη και δεν ξέρω και κατά πόσο ενημερωμένη είναι αφού οι dealers που έχει στην Αγγλία είναι links για σελίδες που δεν έχουν καν προϊόντα για κιθάρες μέσα.

 

Θέλω λοιπόν να μου πείτε τις εμπειρίες σας με αυτά τα συστήματα προενίσχυσης (ειδικότερα για τα HT-MC, AGE MC και το EDGE BT-MC και γενικά πληροφορίες για το ποιο θεωρείτε καλύτερο σύστημα και τυχόν διαφορές στον ήχο.

Αυτό που κατάλαβα μέσα από τα προϊόντα τους είναι ότι έχουν βγάλει πάρα πολλά διαφορετικά μοντέλα για κάθε μικροδιαφορά που μπορεί να έχει το ένα με το άλλο και δυστυχώς δεν έχουν ένα που να τα συνδιάζει όλα (piezo και μικρόφωνο, με κουρδιστήρι αλλά και τυπικές ρυθμίσεις tone για το μικρόφωνο.

 

Εγώ πιστεύω ότι όλες οι προενισχύσεις θα έχουν τον ίδιο ήχο και eq όπως και το μικρόφωνο και θα αλλάζουν μόνο οι δευτερεύουσες παροχές όπως κουρδιστήρι,balanced output κα....

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

file mou kalispera. i gnomi mou ine oti ef oson ftiaxnis ena kalo organo den prepi na kanis simvivasmous stin piotita, opote ine kaliitero na perimenis na maepsis liga leuta parapano oste na paris to kalitero pou 8a bori na anadi3i to organo....ego prosopika den 3ero kanenan sovaro pexti pou na paizi me artec kai genika sto mialo mou tin exo os poli tritotetarti eteria xoris na exo dokimasi kati. pisteuo oti an 8es kati pou na sou anadi3i to organo me tis trexouses times den boris na paisis kano 250-200 euro(gia na xis mikrofono blend klp). episis ta montela ilektrikon pou anaferis epidi koubalane megalous proenisxites,auto  proipo8eti oti 8a ani3is mia terastia tripa sto soma tou organou pou logika 8a exis kapia apolia sto fisiko ixo tou organou...i gnomi mou ine na pas se kati pou den 8a ani3is tripes. protino na psa3is tous magnites (magnis me mikrofono) pou ftiaxni o rigas markopoulos(RM acoustics), ine ap ta kalitera sistimata pou exo pe3i ine elafris den epibarini to organo kai to basiko bori na pai3i flat kouboses epe3es kai to basiko ine edos xoras (exi kai die8ni pistopiisi) opote an prokipsi kapio 8ema 8a stilis na sto dior8osi an kai den exo akousi kanena parapono apo kanenan. apo ki kai meta paizi o antreas karayanis-leveller o opios ftiaxni diafora, to full sistima tou ine 5 kapses kai mikrofono ta opia kataligoun se stereo visma kai ta sindeeis ston e3oteriko proenisxiti pou pai mazi me auta, den exo pai3i akougonte kala logia k skeftome na paro ena mikrofonaki ap auton dokimastika...tora apo eponima montela ite piezo ite magnites (panta me mikrofono)se periptosi pou den exis di para poli kala ine ta :Fishman Rare Earth Mic Blend, Seymour Duncan SA-6, L.R.Baggs Anthem (an kai ixa ton lr baggs m1 kai den me volepse ka8olou), K&K Trinity Pro....elpizo na voi8isa 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μανώλη, ειλικρινά δεν μπόρεσα να διαβάσω το ποστ σου.

Μου είναι απίστευτα δύσκολο να διαβάσω greeklish.

Γράφε Ελληνικά please.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Manolis Arhontoulis said:

αντε καλα...

 

 

Μπράβο ρε παλικάρι, είμαστε και γέροι άνθρωποι.:classic_smile:

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου καλησπέρα. Η γνώμη μου είναι ότι εφ όσον φτιάχνεις ένα καλό όργανο δεν πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς στην ποιότητα, οπότε είναι καλύτερο να περιμένεις να μαζέψεις λίγα χρήματα παραπάνω έτσι ώστε να πάρεις το καλύτερο που θα μπορεί να αναδείξει πιστά το όργανο… εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν σοβαρό παίχτη που να παίζει με Αrtec και γενικά πάντα στο μυαλό μου την είχα ως τρίτο-τέταρτη εταιρία χωρίς να έχω δοκιμάσει κάτι. Πιστεύω ότι αν θέλεις κάτι που να σου αναδείξει το όργανο με τις τρέχουσες τιμές δεν μπορείς να πέσεις κάτω από 250-200 ευρώ (για να έχεις μικρόφωνο,blend κλπ). Επίσης τα μοντέλα ηλεκτρικών που αναφέρεις κουβαλάμε μεγάλους προ-ενισχυτές, αυτό προϋποθέτει ότι θα ανοίξεις μια τεράστια τρύπα στο σώμα του οργάνου που λογικά θα προκαλέσει απόλυα στον ήχο όταν παίζεις φυσικά (εκτός ρεύματος)… η γνώμη μου είναι να πας σε κάποια λύση που δεν θα χιαστεί να άνοιξης πολλές τρύπες .προτείνω να ψάξεις τους μαγνήτες (μαγνήτης+ μικρόφωνο) που φτιάχνει ο Ρήγας Μαρκόπουλος(RM acoystics), είναι απ’ τα  καλύτερα συστήματα που έχω παίξει είναι ελαφρύς οπότε δεν επιβαρύνει το όργανο και το βασικότερο παίζει φλατ (κούμπωσες έπαιξες) και είναι και εντός χώρας (με διεθνή πιστοποίηση) οπότε αν προκύψει οποιοδήποτε θέμα τον στέλνεις και στο διορθώνει, αν και δεν έχω ακούσει παράπονο από κανέναν. Από κι και μετά παίζει ο “antreas karayanis-leveller” ο οποίος φτιάχνει διάφορα, το φουλ σύστημα του είναι 5 κάψες (πιεζοηλεκτρικές) και και μικρόφωνο τα οποία καταλήγουν σε στερεοφωνικό βύσμα και τα συνδέεις στον εξωτερικό προ-ενισχυτή που πάει μαζί με αυτά, δεν έχω παίξει ακούγονται καλά λόγια πάντως και σκέπτομαι να πάρω ένα μικροφωνάκι απ αυτόν δοκιμαστικά… τώρα  από επώνυμα μοντέλα είτε piezo είτε μαγνήτες (πάντα με μικρόφωνο) σε περίπτωση που δεν τα έχεις ψάξει ,πολύ καλά είναι τα παρακάτω : Fishman Rare Earth Mic Blend, Seymour Duncan SA-6, L.R.Baggs Anthem (αν και είχα τον lr bags m1 και δεν με βόλεψε καθόλου ), K&K Trinity Pro.... ελπίζω να βοήθησα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μανώλη μου σε ευχαριστώ πολύ για ότι μου έγραψες. Όμως ενώ είναι πολύ χρήσιμες για μένα οι εμπειρίες σου νιώθω ότι πέφτουν λίγο εκτός θέματος αφού ήμουν ξεκάθαρος στις αναστολές μου για το τι δεν θέλω και τι θέλω. Προφανώς και αν μπορούσα θα έπαιρνα τον rare earth blend αλλά το γράφω ότι δεν μπορώ. Και ίσως πιστεύεις ότι δύναται να σκάσω 1 - 1μισι χιλιάρικο για όργανο και τσιγκουνευομαι τα καταστατικά για τα ηλεκτρικά αλλά πληροφοριών ότι ούτε αυτή είναι η περίπτωση. Οπότε παρακαλώ για τη βοήθεια οποίου είχε εμπειρίες ή έχει γνώση για τους artec.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως δεν θα τρυπουσα να εβαζα προενισχυτη πανω στην κιθαρα, γιατι αν μπορουσα καποια στιγμη να βαλω καλο δεν θα μπορουσα.

Σκεφτηκες να βαλεις μονο ενα καλο piezo (χωρις μπαταριες τιποτα, παρα μονο την υποδοχη βισματος στο strap της κιθαρας) και να δουλεψεις με εξωτερικο προενισχυτη? (ακομα και μεταχειρισμενο και οποτε θες τον αλλαζεις)

Αν δεν ειναι καλο το piezo  (εκτος απο το οτι θα τα παιξει γρηγορα απο την πιεση), οσο και καλος να ειναι ο προενισχυτης, δεν θα αποδωσει.

Πχ ειχα παρει μια καλη ακουστικη κιθαρα το 98, και οταν χρειαστηκε να παιξω live, εβαλα μονο ενα καλο piezo χωρις να την τρυπησω καθολου, και τη δουλευω ακομα με ενα παλιο fishman pro platinum (120 δινουν εναν στις αγγελιες - δεν ξερω αν ειναι καλη τιμη), δινοντας στο mixer ομως απο το xlr out (εχει διαφορα ποιοτητας).

Επαιξα διπλα διπλα με κιθαρες που ειχαν anthem κλπ, και με ρωταγαν τι σκατα εχω βαλει και παιζει ετσι.

Αντιθετα μια 12χορδη της ιδιας εποχης που πηρα μεταχειρο και ο προηγουμενος ειχε βαλει ενα b band (την εποχη εκεινη εχαιρε εκτιμισης), σημερα ειναι "νεκρος" ο piezo. Πολυ λεπτος για να αντεξει τοσα χρονια μου ειπε ο μαστορας.

 

taylors.thumb.JPG.77daa9614e4c818658262e07e376fa99.JPG

 

 

?bband.thumb.JPG.d5d6c5040d337a9a8ff40e602efeb3cc.JPG

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία η ιδέα του κυρίου Σπύρου, φτηνή για αρχή χωρίς να επιβαρύνει το όργανο (παρόλα αυτά δεν έχει μικρόφωνο) και στην συνέχεια μπορείτε να πάρετε κάποιο μαγνήτη με μικρόφωνο(RM acoustics,fishman rare earth)  και να τα έχετε και τα δύο (με δυο τρύπες στην κιθάρα) έτσι θα έχετε και τα κρυστάλλινα πρίμα του piezo και τα ωραία μπάσα του μαγνήτη και τον φυσικό όγκο του οργάνου απ το μικρόφωνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου