gkourmoul1 Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Το θεμα που ανοικτηκε, εν πολλοις, αφορα το εαν ή οχι ενα ακριβο μικροφωνο/ συστημα προενισχυσης θα βοηθησει εναν μετριο τραγουδιστη. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gutter Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Ε τότε γιατι ενα shure sm στα 100 ευρω θεωρειται απο τα στανταρ και πιο αξιοπρεπη μικροφωνα ασχέτως δυνατοτήτων/τεχνικής του τραγουδιστη? Ενα καλο/ακριβο μηχανημα δεν διορθωνει/βοηθαει κατα τη γνωμη μου. Παλι φαλτσο θα ακουστει με περισσοτερη διάυγεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, gutter είπε Ε τότε γιατι ενα shure sm στα 100 ευρω θεωρειται απο τα στανταρ και πιο αξιοπρεπη μικροφωνα ασχέτως δυνατοτήτων/τεχνικής του τραγουδιστη? Ενα καλο/ακριβο μηχανημα δεν διορθωνει/βοηθαει κατα τη γνωμη μου. Παλι φαλτσο θα ακουστει με περισσοτερη διάυγεια. Δεν ειπα να βγεις με neumann μικροφωνο για να κανεις Live..αλλα δεν θα βγεις κ με Noname κινεζικο μικροφωνο απο ηλεκτρονικαδικο σωστα? Παράθεση Ενα καλο/ακριβο μηχανημα δεν διορθωνει/βοηθαει κατα τη γνωμη μου. Παλι φαλτσο θα ακουστει με περισσοτερη διάυγεια. εδω συμφωνουμε απολυτα. Στην δικη μου περιπτωση για να καταλαβεις δεν θα εδινα ποτε λεφτα για ηλ τυμπανα της Millenium οταν το ακριβοτερο σετ της σειρας ειναι το φτηνοτερο της roland. Απλα...δεν παιζει το ιδιο..δεν ακολουθησει το παιξιμο μου το ιδιο.. Για αυτο διαφοροποιηθηκα αναμεσα σε φυσικα κ ηλεκτρονικα οργανα. Αν παρατηρησεις, οσοι μιλανε για ηλεκτρονικα οργανα λενε οτι πραγματικα gear matters. Επεξεργασμένο 26 Ιανουαρίου 2019 από vagelism Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geka Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Θα επιχειρήσω κι εγώ μια απάντηση στο θέμα. Νομίζω ότι δεν μπορούμε να πούμε απλά χέρι ή εξοπλισμός. Θα ταν εύκολο να πούμε το ένα ή το άλλο αλλά τα πράγματα και οι επιλογές των μουσικών κάνουν το ζήτημα πιο δύσκολο. Μερικές σκεψεις 1) όπως προαναφερθηκε στην ηχογραφηση μίξη και παραγωγή ο εξοπλισμος κάνει πολυ μεγάλη διαφορα όπως προαναφερθηκε. Όποιος ασχολειται έστω και ερασιτεχνικά το καταλαβαινει. Η ψυχική απόλαυση να ακούς κάτι που έγραψες καλύτερα σου δίνει κίνητρα να γίνεις πιο ικανός και τεχνικά. 2) φυσικά ένας καλός κιθαρίστας βγάζει ήχο και από φτηνότερα μηχανήματα αλλά δεν είναι όλες οι μουσικές καρφί στον ενισχυτη. Υπάρχουν και διαφορετικά γούστα που απαιτούν κάποιο εξοπλισμο 3) ακόμα κι ένας καλός κιθαρίστας πολύ πιθανό κάποια στιγμή φτάνει σε τέλμα χωρίς να ανανεώνεται. Ναι είναι πιθανόν η ανανέωση του εξοπλισμού να σε πάει σε άλλους δρόμους. Φυσικά αν δεν ξέρεις να τον χρησιμοποιείς........ 4) δεν ξέρω τι εννοούμε όταν λέμε καλό χέρι στην κιθάρα. Υπάρχουν τραγούδια και κιθαριστικες στιγμές τίγκα στην τεχνική που αφορούν μια ελίτ τεχνικών κιθαριστων και αντίστοιχα πιο απλά μοτίβα αλλά πολύ εμπνευσμένα και αφορούν πολλούς. Δεν ακυρώνεται ούτε το ένα ούτε το άλλο. Αλλά στη σημερινή εποχή η έμπνευση δεν είναι μόνο τεχνικό κομμάτι. Στη σημερινή εποχή κατά τη γνώμη μου η έμπνευση και η δημιουργία πάει πακέτο με την εξέλιξη του ήχου γενικοτερα. Δλδ με λίγα λόγια η έμπνευση η ικανοτητα ο εξοπλισμός η συναναστροφη με άλλους μουσικούς η επαφή με τις εξελίξεις στην μουσική τεχνολογία κ.α. ειναι πράγματα που αλληλοδιαπλεκονται. 5) τέλος και αντίστροφα δε σημαίνει ότι κάποιος αν δεν έχει ταλέντο πρέπει να αρχίζει να αγοράζει για να το αποκτήσει. Αλλά δεν πιστεύω ότι αν κάποιος που δεν εχει ταλέντο θα συνεχίζει να το κάνει αυτό μακροχρόνια. Αυτά τα ολίγα. Δεν γράφω και συχνά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Να κλείσει το θέμα παρακαλώ www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, Superfunk είπε Να κλείσει το θέμα παρακαλώ E εντάξει. Περιαυτολογώντας και σε εμένα κάπως έτσι συνέβη. Η πρώτη μου εμπειρία με τη μουσική ήταν με το πιάνο και την κλασσική μουσική και όταν βρέθηκε μπροστά μου ένα συνθεσάιζερ (έχω ξανααναφέρει την ιστορία, ενα DX7II) και άρχισα να παίζω άλλαξαν όλα και άρχισα να ενδιαφέρομαι για τους ήχους, να φτιάχνω ήχους, να γίνω αυτόνομος συνθετοπαραγωγός. Και ΕΓΙΝΑ!!!!!! Τι θα ήμουν χωρίς τον εξοπλισμό και την καπιταλιστικού τύπου εξελικτική του πορείας αφού κάποια στιγμή οι αγορές αποφάσισαν πως πρέπει να είναι εύχρηστος, ευρέως διαδεδομένος και προσιτός για όλους παντού? Ε? Και όσο έπεφτε στα χέρια μου πιο εξελιγμένος εξοπλισμός στο βάθος του χρόνου τόσο καλύτερα πήγαιναν τα πράγματα και τόσο καλύτερα πράγματα ΠΑΡΗΓΑΓΑ. So it matters to me. #MeeToo χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Θα μπορουσε να κλεισει κι εδω ομως Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2019 ..ο Angus διαλέγει 12-13 κεφαλές απο 62 Marshalls για την περιοδεία, και αλλάζει λάμπες ανά 3-4 shows! YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση