Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, fusiongtr είπε Εννοείται, αρκεί να σε ενδιαφέρει (όχι εσένα συγκεκριμένα φυσικά) να ασχοληθείς μ' αυτά. Υπάρχει μουσικός που δεν θα τον ενδιέφερε να διαβάζει μουσική, όπως διαβάζει ένα βιβλίο; Το μέγεθος, η δυσκολία και ο όγκος δουλειάς είναι ο αποτρεπτικός παράγων. Κάπου εκεί στην προ-εφηβεία όταν ξεκινάς όργανο και θες να παίζεις όργανο (είναι παιχνίδι, το πιστεύω) κι όχι να μάθεις πώς διαβάζεται η μουσική. Δεν ξέρω γιατί αλλά θεωρώ ότι ο λόγος που οι περισσότεροι παρατούν τη μουσική, είναι οι κανόνες της, και η έλλειψη χαράς/ικανοποίησης όταν το κάνουν. Δε λέω να μπουν όλοι σε βάθος στα θεωρητικά. αλλά μια ρυθμική αγωγή κι ένα σολφέζ( sorry αν λέω βλακείες/υπεραπλουστεύω)- με διασκεδαστικό τρόπο, μπορούν να εφοδιάσουν όλα τα παιδιά με μουσικό αλφαβητισμό (δηλ. απλά να μάθουν να διαβάζουν απλές μουσικές φόρμες) και να κάνουν πιο ευκολη τη ζωή τους αργότερα, όταν σοβαρεύουν τα πράγματα, για όσους θέλουν να εμβαθύνουν. Πιθανόν να λέω και απύθμενες μπούρδες όμως γιατί δεν είμαι ούτε μουσικός, ούτε εκπαιδευτικός. Πάντως, όπως έστρωσα ποπό για να μάθω την προπαίδεια ή τις μετοχές (τις θυμάμαι όλες απ' έξω), έτσι θα μπορούσα να μάθω και να διαβάζω μουσικά, αν υπήρχε στο πρόγραμμα. Χρόνια πολλά σε Ιωάννηδες, Ιωάννες και Προδρόμους Επεξεργασμένο 7 Ιανουαρίου 2019 από Πνοή και Νύξη 4 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Αετός Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 40 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Υπάρχει μουσικός που δεν θα τον ενδιέφερε να διαβάζει μουσική, όπως διαβάζει ένα βιβλίο; Το μέγεθος, η δυσκολία και ο όγκος δουλειάς είναι ο αποτρεπτικός παράγων. Κάπου εκεί στην προ-εφηβεία όταν ξεκινάς όργανο και θες να παίζεις όργανο (είναι παιχνίδι, το πιστεύω) κι όχι να μάθεις πώς διαβάζεται η μουσική. Δεν ξέρω γιατί αλλά θεωρώ ότι ο λόγος που οι περισσότεροι παρατούν τη μουσική, είναι οι κανόνες της, και η έλλειψη χαράς/ικανοποίησης όταν το κάνουν. Δε λέω να μπουν όλοι σε βάθος στα θεωρητικά. αλλά μια ρυθμική αγωγή κι ένα σολφέζ( sorry αν λέω βλακείες/υπεραπλουστεύω)- με διασκεδαστικό τρόπο, μπορούν να εφοδιάσουν όλα τα παιδιά με μουσικό αλφαβητισμό (δηλ. απλά να μάθουν να διαβάζουν απλές μουσικές φόρμες) και να κάνουν πιο ευκολη τη ζωή τους αργότερα, όταν σοβαρεύουν τα πράγματα, για όσους θέλουν να εμβαθύνουν. Πιθανόν να λέω και απύθμενες μπούρδες όμως γιατί δεν είμαι ούτε μουσικός, ούτε εκπαιδευτικός. Πάντως, όπως έστρωσα ποπό για να μάθω την προπαίδεια ή τις μετοχές (τις θυμάμαι όλες απ' έξω), έτσι θα μπορούσα να μάθω και να διαβάζω μουσικά, αν υπήρχε στο πρόγραμμα. Χρόνια πολλά σε Ιωάννηδες, Ιωάννες και Προδρόμους Μεγάλη κουβέντα, αυτή που είπες φίλε μου,για την έλλειψη χαράς και ικανοποίησης.Εγώ θεωρώ πως ο κάθε σπουδαστής,είναι διαφορετικός.Ο δάσκαλος, οφείλει να το καταλάβει αυτό και να προσαρμόσει τον τρόπο διδασκαλίας πάνω του.Δεν γίνεται, να ισχύει ένας τρόπος εκμάθησης,για όλους.Δεν μιλάω για τα βασικά, εννοείται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 47 minutes ago, Αετός said: Μεγάλη κουβέντα, αυτή που είπες φίλε μου,για την έλλειψη χαράς και ικανοποίησης.Εγώ θεωρώ πως ο κάθε σπουδαστής,είναι διαφορετικός.Ο δάσκαλος, οφείλει να το καταλάβει αυτό και να προσαρμόσει τον τρόπο διδασκαλίας πάνω του.Δεν γίνεται, να ισχύει ένας τρόπος εκμάθησης,για όλους.Δεν μιλάω για τα βασικά, εννοείται. Κι όμως εχει δικιο ο "πνοη". Τα θεωρητικά της μουσικης ειναι σα τα μαθηματικά, τη φυσική, τη γραμματικη και τα αγγλικά. Αν ενα παιδι δε θέλει να τα διαβάσει και να τα καταλάβει απο μικρο, τόσο πιο δύσκολο γίνεται αργότερα. Επίσης ειναι πιο εύκολο για ένα παιδι να παραιτηθεί από το ωδείο σε σχέση με το σχολείο. Οποτε πολυς κοσμος ξεκινά με ωδείο και θεωρία και απλα τα παράτα διοτι θελει κόπο και χρόνο, και η αμεση σχεση με το όργανο δεν είναι ορατή στην αρχή. Δεν είναι τυχαίο δε, που μεγαλη μερίδα του κόσμου που "επιζεί" στο ωδείο ειναι οι κατόπιν επαγγελματίες μουσικοί. Και αν δε γίνουν επαγγελματίες, παντα το σκεφτονται σαν επιλογή γιατι ειναι σπουδές αυτές που έκαναν και όχι απλά χόμπυ. Πλατείασα λιγο αλλα σε σχεση με cosdr ειμαι γατάκι. Επεξεργασμένο 7 Ιανουαρίου 2019 από otto## Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Και δηλαδή ρε παιδιά όποιος θέλει να παίξει πανκ και χαρντκορ, θα τον βάλουμε να πάρει δίπλωμα φούγκας; 5 πατήματα και ένα distortion θέλει ο άνθρωπας, τι να την κάνει την πρίμα βίστα; Τώρα, αν καταφέρουμε πιτσιρικά να τον στριμώξουμε να ξεστραβωθεί καλό θα του κάνουμε, αλλά πλέον καίγονται τα πιτσιρίκια από 2 χρονών με τα τάμπλετ, και το μυαλό τους γίνεται κουρκούτι, σιγά μην κάτσουν να βγάλουν τα μάτια τους στο όργανο. Και επίσης, αν τελικά ΟΝΤΩΣ θέλει να βγάλει τη φούγκα, ο δρόμος θα είναι μακρύς, θεωρίες, αρμονίες και αντιστίξεις, αλλά δεν γίνεται αλλιώς, ούτε μπορεί να προσαρμοστεί διαφορετικά για τον καθένα. Δεν είναι θέμα προσαρμογής, είναι θέμα ύλης, και στα μαθηματικά δεν πας κατευθείαν σε διαφορικές εξισώσεις, θα μάθεις πρώτα παράγοντες κλπ. Αν δε θες και δε γουστάρεις με γεια σου και χαρά σου, πάτα το πεταλάκι και όρμα, οι 9.99/ 10 που έχουν μια επαφή με τη μουσική δεν ασχολούνται πέρα από κάποια βασική θεωρία, τόση όση τους χρειάζεται τέλος πάντων. Και πολύ καλά κάνουν, αλλά για πιο περίπλοκα πράγματα δεν υπάρχει σύντομος δρόμος, στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την σοφίαν της περούκας 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Έτερον εκάτερον. Κι εμείς τα μάτια μας στα outrun και στον pacman τα βγάζαμε. Ίσα ίσα που τα σημερινά παιδιά σκαμπάζουν λίγο (έως αρκετά) παραπάνω από εμάς ( οκ τους ανω των 40...). Το πρόβλημα είναι ότι είναι φυσιολογικό ένας γονιός να πιέζει το παιδί να μάθει προπαίδεια αλλά όταν αφορά τέχνη, τότε "πρώτα τα μαθήματα". Δεν κατάλαβα. Δεν είναι μάθημα/σπουδή η τέχνη; Αυτό είναι και το οξύμωρο με την μουσική (και κάθε άλλου είδους έκφραση) όπου δεν πειράζει κανέναν γονιό αν δεν "τα παίρνει" το παιδί του τα μουσικά, αλλά σκώπτεται με κάθε είδους ακαδημαϊκή γνώση, θρησκοληψίες ή ιστορικά ιδεολογήματα. Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εσύ το πήγες γενικά στην παιδεία της Ελλάδας. Ας ξεκινήσουμε με το να μην πουλάμε ΠΡΕΖΑ και ΧΑΣΙΣΙΑ μέσα από τα πανεπιστήμια, και θα δούμε για τη μουσική μετά. Επεξεργασμένο 7 Ιανουαρίου 2019 από manosx Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 58 λεπτά πριν, manosx είπε Και δηλαδή ρε παιδιά όποιος θέλει να παίξει πανκ και χαρντκορ, θα τον βάλουμε να πάρει δίπλωμα φούγκας; 5 πατήματα και ένα distortion θέλει ο άνθρωπας, τι να την κάνει την πρίμα βίστα; Τώρα, αν καταφέρουμε πιτσιρικά να τον στριμώξουμε να ξεστραβωθεί καλό θα του κάνουμε, αλλά πλέον καίγονται τα πιτσιρίκια από 2 χρονών με τα τάμπλετ, και το μυαλό τους γίνεται κουρκούτι, σιγά μην κάτσουν να βγάλουν τα μάτια τους στο όργανο. Και επίσης, αν τελικά ΟΝΤΩΣ θέλει να βγάλει τη φούγκα, ο δρόμος θα είναι μακρύς, θεωρίες, αρμονίες και αντιστίξεις, αλλά δεν γίνεται αλλιώς, ούτε μπορεί να προσαρμοστεί διαφορετικά για τον καθένα. Δεν είναι θέμα προσαρμογής, είναι θέμα ύλης, και στα μαθηματικά δεν πας κατευθείαν σε διαφορικές εξισώσεις, θα μάθεις πρώτα παράγοντες κλπ. Αν δε θες και δε γουστάρεις με γεια σου και χαρά σου, πάτα το πεταλάκι και όρμα, οι 9.99/ 10 που έχουν μια επαφή με τη μουσική δεν ασχολούνται πέρα από κάποια βασική θεωρία, τόση όση τους χρειάζεται τέλος πάντων. Και πολύ καλά κάνουν, αλλά για πιο περίπλοκα πράγματα δεν υπάρχει σύντομος δρόμος, στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την σοφίαν της περούκας Εμ, ο δικός μου. Τον πήγαμε να μάθει αρμόνιο . Κάτι πήγε να γίνει, έπαιξε τη μικρή νεφέλη και τέτοια και μετά ανακάλυψε το PlayStation. Τώρα ιδιαίτερα με το fortnite.... Και δεν ακούει κουβέντα. Εγώ σχολείο, μπάσκετ και fortnite θέλω. Έτσι λέει. Μάχη γίνεται με το fortnite και έχει πάρει και από εμένα και θα μας φάει ζωντανούς. Αγύριστο κεφάλι Χαχαχα. Έτσι είναι γενικώς όπως τα λες. Δεν πειράζει. Να βγάλει εκεί ένα πανεπιστήμιο, μια σχολή και να τον βάλουμε στο δημόσιο να τελειώνουμε. χαχαχαχαχαχα 1 2 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 OP Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, manosx είπε Και δηλαδή ρε παιδιά όποιος θέλει να παίξει πανκ και χαρντκορ, θα τον βάλουμε να πάρει δίπλωμα φούγκας; 5 πατήματα και ένα distortion θέλει ο άνθρωπας, τι να την κάνει την πρίμα βίστα; Τώρα, αν καταφέρουμε πιτσιρικά να τον στριμώξουμε να ξεστραβωθεί καλό θα του κάνουμε, αλλά πλέον καίγονται τα πιτσιρίκια από 2 χρονών με τα τάμπλετ, και το μυαλό τους γίνεται κουρκούτι, σιγά μην κάτσουν να βγάλουν τα μάτια τους στο όργανο. Και επίσης, αν τελικά ΟΝΤΩΣ θέλει να βγάλει τη φούγκα, ο δρόμος θα είναι μακρύς, θεωρίες, αρμονίες και αντιστίξεις, αλλά δεν γίνεται αλλιώς, ούτε μπορεί να προσαρμοστεί διαφορετικά για τον καθένα. Δεν είναι θέμα προσαρμογής, είναι θέμα ύλης, και στα μαθηματικά δεν πας κατευθείαν σε διαφορικές εξισώσεις, θα μάθεις πρώτα παράγοντες κλπ. Αν δε θες και δε γουστάρεις με γεια σου και χαρά σου, πάτα το πεταλάκι και όρμα, οι 9.99/ 10 που έχουν μια επαφή με τη μουσική δεν ασχολούνται πέρα από κάποια βασική θεωρία, τόση όση τους χρειάζεται τέλος πάντων. Και πολύ καλά κάνουν, αλλά για πιο περίπλοκα πράγματα δεν υπάρχει σύντομος δρόμος, στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την σοφίαν της περούκας Αν και δραστηριοποιουμαι σαν καθηγητης μουσικης συμφωνω απολυτα με ολα οσα γραφεις. Δεν χρειαζονται ολα για ολους..και βεβαια η υλη δεν μπορει να προσαρμοστει στον καθεναν. Η μουσικη ειναι μια γλωσσα οπως τα γαλλικα ή τα μαθηματικα. Η υλη ειναι κοινη -ο μαθητης αποφασιζει μεχρι που θα την φτασει. Οπως δεν μπορεις να πας στην δασκαλα Γαλλικων κ να της πεις διδαξε μου τα ρηματα τα επιθετα και τον ενεστωτα..αλλο τοσο δεν μπορεις να ζητησεις απο τον δασκαλο τι θελεις να σου διδαξει. Αλλωστε οπως ελεγε ο Μιχαλης..Αν ξερεις τι πρεπει να διδαχτεις..δεν χρειαζεσαι δασκαλο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Πάντως δεν έχουν καμία σχέση τα ουφάδικα και τα πακμαν με τα πλευστέισον Εμείς ούτε ουφάδικο στο σαλόνι είχαμε, ούτε τα τότε παιχνίδια ήταν τόσο μεγαλοπρεπή και υπερπαραγωγάρες, χώρια που σε ηλικίες 6 ετών δεν έμπαινες καν στο ουφάδικο, χώρια τα νομίσματα που σου έτρωγε κλπ. Καμία σχέση, ένα arranger όμως ή μια κιθάρα έπαιρνες να γρατζουνίσεις, και ήταν και οι εποχές με τις μπάντες στα ντουζένια τους κλπ. Τώρα άντε να τα ξεκολλήσεις Και ΓΙΑΤΙ να τα ξεκολλήσεις δηλαδή, για να αρχίζει να σου παίζει τίποτα nicky minaj και να κάνει twerking; Ρε fortnite και κσερο πσομι φιλως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, manosx είπε Πάντως δεν έχουν καμία σχέση τα ουφάδικα και τα πακμαν με τα πλευστέισον Εμείς ούτε ουφάδικο στο σαλόνι είχαμε, ούτε τα τότε παιχνίδια ήταν τόσο μεγαλοπρεπή και υπερπαραγωγάρες, χώρια που σε ηλικίες 6 ετών δεν έμπαινες καν στο ουφάδικο, χώρια τα νομίσματα που σου έτρωγε κλπ. Καμία σχέση, ένα arranger όμως ή μια κιθάρα έπαιρνες να γρατζουνίσεις, και ήταν και οι εποχές με τις μπάντες στα ντουζένια τους κλπ. Τώρα άντε να τα ξεκολλήσεις Και ΓΙΑΤΙ να τα ξεκολλήσεις δηλαδή, για να αρχίζει να σου παίζει τίποτα nicky minaj και να κάνει twerking; Ρε fortnite και κσερο πσομι φιλως Auτό πιστεύω. Δεν υπάρχουν τα σωστά κίνητρα. Και εδώ που τα λέμε, στην εποχή που ζούμε μπορεί κάποιος να ψαχτεί και να βρει πληροφορίες ή και να παρακολουθήσει μοντέρνους κύκλους μαθημάτων και να αποφύγει τις "κλασσικές" σπουδές για να αποκτήσει μια μουσική παιδεία και να ασχοληθεί με ένα όργανο. Φυσικά οι παραδοσιακοί τρόποι παραμένουν και μάλιστα εμπλουτισμένοι για μια πορεία που θέλει να ακολουθήσει ένας μουσικός ..... καριέρας. Και δεν θα αποφύγει την κλασσική εκπαίδευση. Υπάρχει και οικονομική dispragia. Πάραυτα πολλά παιδιά σπουδάζουν μουσική και έχουν υψηλό επίπεδο αντίστοιχα και λόγω της διευρυμένης πληροφόρησης και δυνατοτήτων. Πολύ υψηλό επίπεδο που φαίνεται. Η αγορά ιδιαίτερα η ελληνική δεν υπάρχει να τους απορροφήσει ΟΛΟΥΣ αντίστοιχα. Άντε τώρα να φτιάξω ένα καφεδάκι και να δω καμια είδηση, να παίξω και κανα battlefield γιατί και εγώ παιδάκι είμαι. Ανώριμος ακόμα. Δεν μεγάλωσα χαχαχαχαχαχαχαχα Πως ως πατέρας να επιβληθώ να κόψω μαχαίρι το FORTNITE όταν ο ίδιος παίζω ανελλιπώς από την εποχή του pac man μέχρι σήμερα? Όμως άμα λάχει, με τα μουσικά εφόδια που απέκτησα, μέτρια θές, όποτε μου τη βαρέσει, ρίχνω και καμιά πενιά και όποιος τη γουστάρει. Εγώ τις γουστάρω πάντως τις πενιές που ρίχνω. Φτιάχνω και καμια φούγκα αμα λάχει. Το θέμα δεν είναι μόνο να μάθεις τα θεωρητικά που χρειάζονται. Το θέμα είναι να καταλάβεις τι είναι και γιατί χρειάζονται. Άμα καταλάβεις και θέλεις μετά δεν είναι και τόσο βουνό όσο ακούγονται σε κάποιους. Και τα στάδια του κλασσικού συστήματος εκπαίδευσης είναι δοκιμασμένα. They work. Μην τα φοβάστε, αγκαλιάστε τα και κάντε τα κτήματα σιγά σιγά. Ποτέ δεν είναι αργά χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση