Προς το περιεχόμενο

There are two kinds of musicians.


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

θα ήθελα να μάθω να διαβάζω μουσική, πριν καν μάθω κάποιο όργανο ...

 

Κατά την γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος.

Μια σωστότερη λογική θα ήταν να γίνονται αυτά ταυτόχρονα.

Αλλιώς δεν μαθαίνεις τίποτα στην ουσία.

Φιλολογικές γνώσεις που δεν ξέρεις τι να τις κάνεις?

Gone with the wind.

Ότι μαθαίνεις, για να το μαθαίνεις πραγματικά, πρέπει να το δουλεύεις.

  • Like 5

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Κατά την γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος.

Μια σωστότερη λογική θα ήταν να γίνονται αυτά ταυτόχρονα.

Αλλιώς δεν μαθαίνεις τίποτα στην ουσία.

Φιλολογικές γνώσεις που δεν ξέρεις τι να τις κάνεις?

Gone with the wind.

Ότι μαθαίνεις, για να το μαθαίνεις πραγματικά, πρέπει να το δουλεύεις.

Εχεις απολυτο δικιο

Καποτε ειχα μπει στο ειδικο αρμονιας {για να παρω αναβολη απο το στρατο}

Τα εχω ξεχασει ολα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δεν είναι το θέμα ότι υπάρχουν δύο είδη μουσικών. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν δυο είδη ΜΟΥΣΙΚΗΣ: Η λεγόμενη through composed μουσική, ή οι μεγάλες φόρμες σονάτες φούγκες κλπ, που οι συνθέτες δεν κοροϊδεύουν την κοινωνία ? και τέλος πάντων δεν καθαρίζεις με ένα ριφάκι, ένα κουπλέ και ένα ρεφραίν, και η μουσική του τσούκου τσούκου γύρω γύρω όλοι, το ίδιο, ξανά το ίδιο, παίξε 12 φορές το ίδιο να σολάρω και πάει λέγοντας.

  Μπορεί λοιπόν κάποιος με το αυτί να βγάλει την επαναλαμβανόμενη μουσική, αλλά και σε κάποιο δύσκολο σημείο ας πούμε, μπορεί να κάτσει με off line ? αργό κουτσοδιάβασμα να το καταλάβει, και μετά να το παίξει τις 43 φορές που θα χρειαστεί. Πως όμως θα βγάλεις άκρη με το αυτί, όταν η μουσική αλλάζει χωρίς σταματημό; Και όταν εκτός της ποσότητας, υπάρχει και η δεδομένη δυσκολία και πολυπλοκότητα στις αντίστοιχες συνθέσεις;

 Τα πάντα είναι θέμα ανάγκης και ευκολίας. Ούτε οι κλασσικοί είναι μαζοχιστές, ούτε οι ροκάδες τεμπέληδες.

 

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δικιο. Απλα νομιζω οτι οι μουσικοι εκπαιδευονται και αναλογα με το στυλ που θελουν να ασχοληθουν..ατροφει το ενα η το αλλο..{το sight reading για χαρη του αυτοσχεδιασμου  ή  το αυτι για χαρη του sight reading}.

 Γνωριζω για  μουσικους που εχουν κανει την μεταβαση απο την κλασσικη στην Jazz αλλα το αντιθετο δεν εχω κατι υποψη μου. Πανω σε αυτο που λες ...

Παράθεση

 Πως όμως θα βγάλεις άκρη με το αυτί, όταν η μουσική αλλάζει χωρίς σταματημό; Και όταν εκτός της ποσότητας, υπάρχει και η δεδομένη δυσκολία και πολυπλοκότητα στις αντίστοιχες συνθέσεις;

εχω παιξει αρκετα κομματια του Gordon Goodwin..Αν δεν ειχα την ευελιξια του καλου διαβασματος - δεν υπηρχε περιπτωση να ακουμπησω κανενα απο τα κομματια του.

Καθε κομματι ειναι 6-7 σελιδες..απολυτης ενορχηστρωσης.

Μικρο δειγμα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Πολύ ωραίο το κομμάτι.

 

 Λογικότατο αυτό που λες. Αν όλη μέρα διαβάζεις παρτιτούρες στη συμφωνική της Γαστούνης ? θα γίνεις εξπέρ του διαβάσματος. Αν όλη νύχτα παίζεις πιανίστας σε τζαζ μπουρδέλο ? θα αυτοσχεδιάζεις παπάδες. Η τέχνη μακρά, ο βίος βραχύς, μακάρι να τα προλαβαίναμε όλα.

 

 Τώρα όσο αφορά τη μετάβαση, σε πιστεύω, και οφείλεται στο εξής δεδομένο: Είναι τέτοια τα μαμήσια που τρως στην κλασσική, που μετά η οποιαδήποτε μετάβαση είναι δυνατή, μη σου πω και επιθυμητή ?. Αντίθετα αν θέλεις να πας στην κλασσική από άλλο είδος, θα είναι σαν να ξεκινάς σχεδόν από την αρχή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχωράτε με οι δύο από πάνω :classic_biggrin:, αλλά υπάρχει και η σύγχρονη μουσική (του 20ου και 21ου αιώνα).

Εκεί, η παρτιτούρα έχει αλλάξει πλέον μορφή, για να αποτυπώσει πιο σύγχρονες εκφραστικές ανάγκες.

Ούτε το νυχτοκάματο στα ρδελαμπού, ούτε το μάτι να γυαλίζει από smileys 32ων στο πεντάγραμμο μετράνε τόσο πολύ.

Άλλα μετράνε περισσότερο.

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Υπάρχει και ένα άλλο είδος μουσικών, αυτοί που ούτε διαβάζουν αλλά ούτε ακούνε σωστά. Εκεί να δεις...

Ονόματι καλαμπόρτζης, σωστά;

 

Ένα επίσης σημαντικό συστατικό είναι να έχει αντίληψη του συμβαίνει γύρω του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Μανώλης Χναράκης said:

Υπάρχει και ένα άλλο είδος μουσικών, αυτοί που ούτε διαβάζουν αλλά ούτε ακούνε σωστά. Εκεί να δεις...

Ονόματι καλαμπόρτζης, σωστά;

 

Έλα, με φώναξες?

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

20 minutes ago, fusiongtr said:

 αλλά υπάρχει και η σύγχρονη μουσική [...]  ούτε το μάτι να γυαλίζει από smileys 32ων στο πεντάγραμμο μετράνε τόσο πολύ.

Άλλα μετράνε περισσότερο.

 

 

 Συμφωνώ ?

  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Έλα, γιατί με φώναξες?

Sorry, δεν αναφέρθηκα σε κανέναν, σε κανέναν απολύτως ?

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου