Προς το περιεχόμενο

Μετά τον σωστό ήχο, έρχεται και η έμπνευση


gkourmoul1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

42 minutes ago, Spyros Delta said:

 

Εγω πχ αλλα θα παίξω με την prs που έχει διπλους, φοράει 9αρια, κάνει dives κλπ, αλλα σε modern strat με 10αρια και standard tremolo με 3 ελατήρια, αλλα σε strat με 11αρια μισό τονο κατω και 5 ελατηρια, ψηλό action κλπ, αλλα σε tele, αλλα σε lp, αλλα σε rickenbaker κλπ κλπ

 

 Γιατί είσαι παικταράς και τους πίνεις το αίμα, αν όμως ήσουν σε φάση πλίτσι πλίτσι και "τι να κάνει αυτό το τάστο άραγε", μία η άλλη  θα ήταν. ?

 

 

52 minutes ago, Spyros Delta said:

 

Θα συμφωνήσω με πνοή οτι ο ήχος και το όργανο σε περιορίζει συνθετικά και θα πω κι ως παράδειγμα μια απάντηση του Michael Kamen στο ερώτημα που του έγινε, ποιος τον βοήθησε περισσότερο στη ζωή του (ως συνθέτης).

Απαντησε "με βοηθησε Χατζιδάκις, ο οποιος με συμβουλεψε να μην συνθετω πάνω στο όργανο που ξέρω καλα" (δλδ το πιάνο).

 

 

 

 Αυτό νομίζω ότι είναι μια καλή μινιμαλιστική προσέγγιση. Διότι στο όργανο που ξέρεις καλά θα αρχίσεις τις φιοριτούρες και τους παπάδες, και θα μπεις στο τριπάκι του να αναμασάς τα ίδια. Χώρια που έχει και την πλάκα του να ψάχνεσαι και να έχεις και κάποια τεχνική πρόκληση. Ακόμα και το να γράψεις απλά σε καμιά Σολ δίεση μινόρε ξέρω γω, μπορεί να σε ξεκολλήσει από τη μανιέρα σου.

 

 Όσο αφορά τον ήχο, θα έλεγα ότι ψάχνοντας τον ήχο και ειδικά βάζοντας και άλλες διαστάσεις με περίπλοκα εφέ κλπ, ο κιθαρίστας παύει να είναι απλά κιθαρίστας και γίνεται και μίνι-ενορχηστρωτής. Συνεπώς θα ΠΡΕΠΕΙ να πάψει και να σκέφτεται σαν απλός κιθαρίστας. Θα πρέπει, όσο πιο έντονο και επιβλητικό ήχο βγάζει, τόσο περισσότερο να είναι σίγουρος πως κολακεύει το σύνολο και δεν το χειροτερεύει. Άρα σε αυτό εδώ:

 

 

8 hours ago, Jazzjoker said:

 δυστυχώς οι ηχολήπτες που ξέρουν πώς να δημιουργήσουν τις συνθήκες ώστε να επιτευχθεί μια πιστή αποτύπωση είναι πολύ λίγοι. Συνήθως θα αρκεστούν να πάρουν έναν πολύ generic ήχο ο οποίος περιέχει έλαχιστα ή και καθόλου από όλα αυτά τα ποιοτικά στοιχεία που καθορίζουν αυτό που λέμε εμείς οι κιθαρίστες "ωραίος ήχος".

 θα πω βέβαια ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και όλα παίζουν ΑΛΛΑ τις περισσότερες φορές ένας generic ήχος του τύπου strat στο marshall ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ δένει όπως πρέπει και κάνει και την κιθάρα ευδιάκριτη και το κομμάτι αμιγές. Όταν αρχίζουν τα 45 πεταλάκια και οι τετραπλοί μαγνήτες, μπορεί η κιθάρα από μόνη της να ακούγεται 100 φορές καλύτερη, αλλά μέσα στο σύνολο οι πιθανότητες να κάτσει σωστά είναι όσες να φέρει διπλό ο Πανιώνιος στη Ρεάλ Μαδρίτης.? Φυσικά και υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις, πρωτοποριακή αισθητική, αγαπάμε Τζόννιε Μαρρρρ κλπ κλπ. Πάντως δεν θεωρώ δύσκολο για ένα ηχολήπτη να αποτυπώσει τον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας, τουλάχιστον όχι τόσο δύσκολο όσο τον ήχο π.χ. από τα drums. Αλλά όμως είναι πολύ εύκολο και πολύ συνηθισμένο, ένας κιθαρίστας να "ξεφύγει" ηχητικά, ειδικά στην εποχή μας που τα πεταλάκια και τα πολυεφέ τα μοιράζουν στα γαριδάκια και "αφού το πήραμε δε θα το βάλουμε;".

 

 "Αφού το πήρα, θα το βάλω". Η συνταγή της καταστροφής. ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Spyros Delta said:

Ίσως δεν παρουσιάζουν διάφορες τα όργανα σου.

Εγω πχ αλλα θα παίξω με την prs που έχει διπλους, φοράει 9αρια, κάνει dives κλπ, αλλα σε modern strat με 10αρια και standard tremolo με 3 ελατήρια, αλλα σε strat με 11αρια μισό τονο κατω και 5 ελατηρια, ψηλό action κλπ, αλλα σε tele, αλλα σε lp, αλλα σε rickenbaker κλπ κλπ

 

Μια χαρα διαφορετικους ηχους εχω στις κιθαρες μου. Απλα, δεν εχω το απαιτουμενο πλατος και βαθος στο ρεπερτοριο μου (καμια 40-50αρια ροκ τραγουδια παιζω ολοκληρωμενα ολα κι ολα). Το κανω σε μικρο βαθμο, αλλα δεν εχω πολλα ακουσματα ακομα. Μιλαω παντα για τον αυτοσχεδιασμο και τον τροπο παιξιματος. Δεν εννοω να παιζω πχ santana σε prs, moore σε lp,  blackmore σε strat κλπ. Με ολες παιζω τα παντα, κανοντας τις αναλογες προσαρμογες.

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ενα βιδεο που παρακολούθησα τις προάλλες και θεωρω σχετικό με τη συζήτηση.

 

https://youtu.be/khz2-GjqPyw

Επεξεργασμένο από otto##
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, manosx είπε

Πάντως δεν θεωρώ δύσκολο για ένα ηχολήπτη να αποτυπώσει τον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας,

 

Χαλαρά το ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ πράγμα που έχει να κάνει ένας ηχολήπτης σε ένα στούντιο είναι η ηχογράφηση της ηλεκτρικής κιθάρας.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου