dimsonic Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2018 1 hour ago, RayDTutto said: Κριτική: Δεν μου άρεσε που γέμισε η κιθάρα γραψίματα. Μπρος, πίσω, στο schratchplate. Και μάλιστα με μαρκαδόρο (ή κάτι σαν μαρκαδόρο). Επίσης κάνε κάτι βρε παιδί μου με το logo σου. Δεν διαβάζεται εύκολα ως Alfa. Θα συμφωνήσω για όλα... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2018 OP Guru Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μερσί για τα σχόλια. Περί κομβίων επειδή αναφέρθηκε, η αρχική σκέψη ήταν να μπουν amber αλα les paul αλλά τελικά πάνω στο όργανο δεν έκατσαν. Κουμπιά σε vintage copper υπάρχουν αλλά επειδή αλλού ήταν η αρχική ιδέα, δεν επαραγγέλθησαν και όταν αποφασίσαμε "no" στα amber ήταν ήδη αργά. (Φυσικά μπορούν να αγοραστούν ανά πάσα στιγμή). Απλά και τα υπάρχοντα υπεβλήθησαν σε ένα πρότσεσινγκ (τρίψιμο, stain) για να μην είναι κάργα nickel. (όπως και το output jack). Στη φωτογράφιση δεν έχω ιδιαίτερο ταλέντο και δεν πολυφαίνεται. Δυστυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις δύσκολα μένει το όργανο για καιρό στο εργαστήριο γιατί ήδη έχει προηγηθεί μεγά(ααα)λη αναμονή και προσμονή από τον (εκάστοτε) ιδιοκτήτη. Θα προσπαθήσω έστω να στήσω ένα ηχητικό, αν το επιτρέψει ο χρόνος (και αν αντέχετε να υποστείτε το παίξιμό μου). @RayDTutto & @dimsonic για το logo και τα markings μάλλον έχεις δίκιο (πού να δεις αυτά που δεν φαίνονται...) αλλά τα περισσότερα είναι επιθυμία του παραγγελιοδόχουδότη (πιθανόν την ώρα που θα γίνει το τελικό bye-bye να μην υπάρχουν κάποια). Για το ευανάγνωστο του πράγματος, σκοπός μου δεν είναι να διαβάζεται εύκολα αλλά να είναι ένα καλαίσθητο σχέδιο. Εξάλλου στα περισσότερα όργανά μου έχω είτε κενό, είτε ένα σκέτο "a". Η παράδοση στην οργανοποιία δεν επιτάσσει φωνακάδικες ταμπέλες (ειδικά στην ευρωπαϊκή). To logo πάντως είναι κάτι που αλλάζει, ανάλογα το όργανο και τη διάθεσή μου. Μπορεί μεθαύριο να μην μου αρέσει κι έμένα. Το καλό είναι ΄ότι δεν θα έχω κανέναν ενδοιασμό να το αλλάξω. Πάντως την παρατήρηση περί "στυλό" την έκανε και το έτερον ήμισι (στο εργαστήριο και στη ζωή) και πιθανόν έχετε δίκιο. ("μα δεν είναι στυλό, είναι καλλιτεχνικός ακρυλικός μαρκαδόρος και το έκανα στο χέρι" της έλεγα, "δεν πειράζει" μου έλεγε, σαν στυλό φαίνεται). Στο scratchplate είναι engraved και δεν το αλλάζω. Πολλές φορές αναρωτήθηκα αν θα πρέπει να φτιάχνω επιμέρους στοιχεία του οργάνου (logo, plates, inlays) με βιομηχνικό τρόπο (πχ σε προηγούμενα όργανά μου ήταν laser etched) ή αν θα πρέπει να βρώ έναν απλό και εφικτό χειροπιαστό τρόπο. Tο hand inlay είναι υπερβολικά χρονοβόρο και δεν μου αρέσει η μετακύληση κόστους σε κάτι προφανές, όπως το logo. To χρησιμοποιώ μόνο στο πιο απλό "a" που κάνω. Το αυτοκόλλητο μου φαίνεται υπερβολικά "φτηνό" ως λύση. Η κατασκευή custom σφραγίδας με το logo μου φάνηκε μια αρκετά "καλλιτεχνική" και στα πλαίσια του "χειροπιαστού" επίσης, λύση. Την έχω δει και σε άλλα χειροποίητα και μου άρεσε σαν ιδέα. @Earendil η αρχική μου ιδέα για το nut ήταν για βαφή σε κόκκινο (για να ταιριάξει με τα κόκκινα παντού) αλλά και απέτυχε ( το κόκκαλο είναι ανισόπυκνο και κάποια σημεία γίναν κόκκινα, ενώ κάποια έμειναν άσπρα ), άσε που ήταν και υπερβολικό. Οπότε είπα να το ταιριάξω με το μαύρο accent line που έχω γύρω από την ταστιέρα και το έριξα σε μαύρο stain για μερικές ώρες. Όντως εμποτίστηκε, αφού παρέμεινε μαύρο και μετά το buffing. Το switch tip δεν μου άρεσε ούτε μαύρο, ούτε άσπρο, ούτε κρεμ, ούτε ένα ροζουλί που βρήκα. Οπότε πήρα ένα άσπρο, το έτριψα ελαφρώς και το ψέκασα χρυσό, μετά κόκκινο και τέλος ματ διάφανο. Πάντως χαίρομαι που η κριτική είναι όντως εποικοδομητική και οι σκέψεις που κατά καιρούς κάνω ως προς το "αν θα περάσουν" κάποια πράγματα στο κοινό επίσης δεν είναι μάταιες. Θα προσπαθήσω κι ένα ηχητικό Επεξεργασμένο 19 Δεκεμβρίου 2018 από Πνοή και Νύξη 2 1 Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nasokosm Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2018 Μπράβο Φάνη χάρμα οφθαλμών το όργανο όπου και να κοιτάξεις σημασία στη λεπτομέρεια τα Τάστα μου φάνηκαν λίγο ψηλά δλδ θα έπαιρναν αρκετό κατέβασμα σε ύψος αλλά περί ορέξεως στο μπράτσο και στο στησιμό του κάθε γνώμη ειναι περιττή όπως την είδα θυμήθηκα το χρώμα που πρώτο αγάπησα σε κιθάρα , ξύπνησε μνήμες τυχερός ο κάτοχος εχει μια κιθάρα μοναδική Εξη χορδές και ειναι πολλές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 Δεν ξέρω γιατί δε με χαλάνε αυτά τα σιγκνατσούρια , ίσως γιατί είναι καλαίσθητα κατ´εμέ και μου θυμίζουν high-end όργανα από PRS και Huber. Επίσης όποιος πιάσει την κιθάρα στα χέρια του θα καταλάβει ότι το level είναι up there. Από την άλλη , γούστα είναι αυτά και είναι πολύ ελπιδοφόρο και υγιές που γίνεται κουβέντα και ανταλλαγή απόψεων. Εμένα, το δηλώνω , με έχει βοηθήσει πάρα πολύ! ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ξέρεις ότι αντιπαθώ τις "superstrats" και γενικώς ότι αποκλίνει από τα "πρωτότυπα", αλλά επειδή τη συγκεκριμένη την έχω δει από πολύ κοντά και σε αρκετά από τα στάδια της δημιουργίας της ...τη συμπάθησα! Η γνωστή σου εμμονή με τη λεπτο(και όχι λεφτο)_μέρεια, και πάλι απέδωσε τα μέγιστα. Το Logo/σφραγίδα το βρήκα πολύ artistic και η ατέλεια στην κατανομή της μπογιάς κάνει πολύ καλό contrast με την συνολική... OCD_οσύνη. ...και σαν παιδί κι εγώ θα ήθελα να ακούσω και τη φωνή της. Εύγε και πάλι εύγε! Επεξεργασμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 από alderbody 1 wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2018 Ποτε δεν μου αρεσαν κ εμενα οι κιθαρες σερβαντα, με υπερβολες και flame και παρε να,χεις. Ομως αυτη εδω εχει κατι που την διαφοροποιει και δεν την κατατασσει σε αυτη τη μη ενδιαφερουσα κατηγορια. Κοινως ευγε ειναι ομορφη. Χορτασμενος απο πολλες παραδοσιακες στρατθα ηθελα μια σαν και αυτην με μερικες μικροαλλαγες: ισως ενα διπλο στη bridge pos. Ενα κυριλλε σωμα με binding flame κλπ απαιτει αναλογα κυριλλε μανικι. Κοινως binding . Kαι επειδη binding και maple δεν πολυταιριαζουν θς εβαζα ενα ωραΙο σκουρο rosewood με ενα binding. Δεν θελω μια τετοια κιθαρα να μοιαζει εντελως σε στρατ σε ενα σημειο που την χαρακτηριζει απολυτα, το headstock. Θα ηθελα διαφοροποιηση σε σχεση με το γνωστο shape ths fender. Συμφωνω επισης με τους προλαλησαντες για τα περι logo. 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2018 Είναι πράγματι πολύ όμορφη, το μόνο που μου φάνηκε περίεργο είναι το scale length. 23 hours ago, fenderiarhs said: Χορτασμενος απο πολλες παραδοσιακες στρατθα ηθελα μια σαν και αυτην με μερικες μικροαλλαγες: ισως ενα διπλο στη bridge pos. Πάντως η συγκεκριμένη έχει αυτό το mid boost στο DG-20 το οποίο προσδίδει presence στο bridge (και σταματάει να ξυρίζει). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 24 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 24 Δεκεμβρίου 2018 Την μεταχειρίστηκα με αγάπη χτες. Άψογη κατασκευή από κοντά. Τρισδιάστατο το flame και το hand rubbed sunburst. Φοβερή η αίσθηση των τάστων, silky smooth. Δε με χάλασαν τα stainless steel τόσο άψογα που παίζαν απλά δεν μπορώ να φανταστώ να τα φοράω εγώ σε κιθάρα γιατί φαντάζομαι πόση δουλειά θέλει για να τα φέρω σε αυτή την κατάσταση. Ο ήχος παρα τα preamps ήταν strat through and through. Σκαστός γεμάτος πειστικός. Mε τα preamps απλά η παλέτα επεκτεινόταν με άπειρες δυνατότητες - όρεξη να χεις να παίζεις. Δε βρήκα άσχημο ήχο πουθενά. Προσωπικά θα προτιμούσα και ένα tone knob αλλά οι επιλογές είναι του κατόχου και δε με πίπτει λόγος. Ωραίο neck profile. Ωραίο βάρος. Ωραίο acoustic resonance. Τα Schaller κλειδιά έπος, νομίζω φτιάχτηκαν για τέτοιες κατασκευές. Το tremolo smooth αλλά steardy δεν έδινε την αίσθηση ¨φτερού στον άνεμο¨. Εδώ παρατήρησα κάτι σε σχέση με το scale. Παλιότερα είχα φτιάξει μια hybrid tele με buckers τρέμολο και 24.675” scale. Ήταν bolt-on με maple μανίκι. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κρατάει το σκάσιμο στα καθαρά αλλά με drive αποκτά μια μαλακή gibsonila που δεν είναι καθόλου άσχημη. Just a thought. To είχε και η εν λόγω κιθάρα. Για μένα αυτό είναι best of both worlds και προσθέτει στο μοντέρνο όργανο. Αυτά, μεγειές στον κάτοχο και καλόπαιχτη!! ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κι εγώ που είχα μια σύντομη επαφή με το όργανο παρατήρησα οτι ο ήχος είναι για τα καλά στο strat ballpark με μια τάση προς το ελίτ/εξευγενισμένο/HiFi-End, το οποίο όλως παραδόξως δεν με "χάλασε". Πιθανότατα ένα τέτοιο πακέτο να μην ήταν ποτέ στις επιλογές μου, αλλά στο λίγο χρόνο που "τα είπαμε" βρήκα πολλά πράγματα να παίξω και να εκτιμήσω. 'Αλλωστε, μου έχει τύχει αρκετές φορές να πιάσω "7εndεrορθόδοξες" κατασκευές και να μην βρώ τίποτα απολύτως να "πω" μαζί τους... Κατά τ'άλλα, το παιχνίδι με τα άχτιβ ελεκτρόνιξ δίνει όντως ευρύ πεδίο ήχων, το τρέμολο ήτω ζμούθ και γενικώς το πλεηability θυμίζει γνωστό παράγωγο γάλακτος... Custom built to order, με όλη τη σημασία της έκφρασης! Επεξεργασμένο 31 Δεκεμβρίου 2018 από alderbody wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
D'Ailleurs Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2019 Πολύ όμορφη κιθάρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση