ΑpussyΑ Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2007 Καλησπέρα παιδες... :D Βρήκα τα specs των marshall 1959 και 1987 από ένα pdf της εν λόγω εταιρίας... :? Μπορεί καποιος που κατέχει το "αθλημα" να μου εξηγήσει: 1)Input sensitivity: τι σημαινουν πρακτικά τα +100mV του 1957 σε σχέση με τον 1987? :oops: 2)Tone Range/CHannel 2: τι σημαινουν πρακτικά τα +9db του 1959 στο treble σε σχέση με τον 1987? :?: 3)Τι σημαινει πρακτικά η τιμή average distortion σε σχέση με τα αναφερόμενα Watts? :oops: 4)Τα Watts του typical output power at 10% distortion αντιπροσωπευουν την μαξιμουμ ισχύ του καθε ενισχυτή? :?: Έυχαριστώ προκαταβολικα... :D Με λέγανε Freedom... ...τώρα με λένε...ΑpussyΑ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2007 o electrictabs αυριο θα σου απαντησει...πριν λιγο μιλησαμε αλλα ειναι εξω βολτιτσα το μωρο μου... :) υ.γ.ο epiphone valve junior σου τα σπαει αν και μονο 5..wattακια.. :D μπηκε στο shopping list μου οπως και το fulltone ultimate octave..φοβερο. παιδια και κατι αλλο...να ξερετε οτι την κιθαρα που παιζει ο freedom πολλοι λιγοι την παιζουν εδω μεσα και το εννοω... :wink: :) (το ξερω οτι σε φερνω σε δυσκολη θεση αλλα η αληθεια να λεγεται) 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ΑpussyΑ Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2007 o electrictabs αυριο θα σου απαντησει...πριν λιγο μιλησαμε αλλα ειναι εξω βολτιτσα το μωρο μου... :) Κύριε electrictabs' date=' ευχαριστώ προκαταβολικά... :D (βρε μπας και χάθηκε στην βόλτα???) :lol: υ.γ.ο epiphone valve junior σου τα σπαει αν και μονο 5..wattακια.. :D μπηκε στο shopping list μου οπως και το fulltone ultimate octave..φοβερο. Εμ για αυτό με το που μου ειχε ερθει ο επιφωνάκος, ο TSL επιασε με την μια σκόνη...γλυκος ενισχυτής και πολύ φθηνος για αυτά που δινει... :D Το octave είναι χαοτικό μαν...εσύ θα το ευχαριστηθείς καλύτερα με τις εντασεις που παιζεις σπίτι (μαμημενο noise reduction!!!) :evil: Οκ, τωρα επιτρεψτε μου να λυσω μια τεράαααααααστια παρεξήγηση...η γυναικα μου χθες αντι να φτιαξει στον Τάκη ελληνικο γκαϊφε μπερδεψε τα βαζάκια και του εφτιαξε χυλό μολώχας...ε, κατα λαθος (πρεπει να την παω σε οφθαλμιατρο την γυναικα μου) επεσαν και κατι παραισθησιογόνα...εμ δεν ηθελε πολύ ο Τάκης μπερδεψε αυτά που ακουγε...εδω καποια στιγμή εξυνα την μασχάλη μου και αρχισε να κανει headbanging...τι επαθες ωρε του λεω??? "Συνεχιζε να παιζεις το Testify, ωραία ακουγεται!!!" μου λεει... Βασικά ήθελε να τα πεί καπως ετσι: παιδια και κατι αλλο...να ξερετε τελικά ο freedom ΔΕΝ παιζει ΚΑΝ κιθαρα αλλά ηλεκτρικό αφρικανικό μονόχορδο (μία 10άρα χορδή)' date=' μας ξεγελασε!!![/b'] ... :wink: :) (το ξερω οτι σε φερνω σε δυσκολη θεση αλλα η αληθεια να λεγεται) 8) Κοιτα, η αλήθεια ειναι σκληρή αλλά δεν μπορώ να κανω τιποτα απο το να την αποδεχτώ...ειδικα τώρα που με ξεμπρόστιασες... :oops: Ε ΝΑΙ ΡΕ!!! ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ!!! ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ??? ΧΑΛΟΥΜΠΕΝ? :twisted: Με λέγανε Freedom... ...τώρα με λένε...ΑpussyΑ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 Ωωωωπ αν και λίγο αργοπορημένος κι αφού βρήκα επιτέλους το δρόμο του γυρισμού εδώ είμαι Με λίγα λόγια: 1) Ότι θέλει περισσότερο σήμα στην είσοδο για να επέλθει σε κορεσμό το 1ο gain stage, ας πούμε περισσότερο headroom 2) Μεγαλύτερη απόκριση σε πρίμα. 3) Η ονομαστική τιμή ενός ενισχυτή υποτίθεται ότι είναι σε Watt RMS before clipping. Δηλαδή όταν η τιμή της αρμονικής παραμόρφωσης είναι μικρή και κυμαίνεται κοντά στο 1% σε lofi μηχανήματα και λιγότερο σε hifi (ποτέ δεν είναι μηδέν in the real world). Δυστυχώς πολλές φορές οι τιμές before clipping που δίνει ο κατασκευαστής απέχουν από τις πραγματικές. ,προς τα πάνω πάντα. 4) Μία μέτρηση σε συγκεκριμένη τιμή συνολικής αρμονικής παραμόρφωσης με υπεροδήγηση του τελικού. Πολλές φορές η μέγιστη έξοδος μπορεί να ξεπεράσει αυτή την τιμή. Σε κάποια τεστ που είχαν γίνει παλιότερα από ιδιώτες είχαν μετρηθεί 195+ βατ ως μέγιστη έξοδος του 1959. Παίζει ρόλο βέβαια και το testing equipment. Μην βλέπεις αυτά τα specs σαν κινέζικα. Δεν λένε τίποτα παραπάνω από πράγματα που ήδη γνωρίζουμε για τη διαφορά εξόδου/headroom. Απλά το λένε με νούμερα. Αυτό που θα έπρεπε να δώσεις σημασία είναι το τι μεγάφωνα/καμπίνα θα αντιστοιχήσεις σε καθέναν από τους δύο ενισχυτές λαμβάνοντας υπόψη το typical output για να αποφύγεις τα ατυχήματα αν σου αρέσει να παίζεις “τόσο χαμηλά” όσο ο Τάκης :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ΑpussyΑ Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 Ωωωωπ αν και λίγο αργοπορημένος κι αφού βρήκα επιτέλους το δρόμο του γυρισμού εδώ είμαι Με λίγα λόγια: 1) Ότι θέλει περισσότερο σήμα στην είσοδο για να επέλθει σε κορεσμό το 1ο gain stage' date=' ας πούμε περισσότερο headroom 2) Μεγαλύτερη απόκριση σε πρίμα. 3) Η ονομαστική τιμή ενός ενισχυτή υποτίθεται ότι είναι σε Watt RMS before clipping. Δηλαδή όταν η τιμή της αρμονικής παραμόρφωσης είναι μικρή και κυμαίνεται κοντά στο 1% σε lofi μηχανήματα και λιγότερο σε hifi (ποτέ δεν είναι μηδέν in the real world). Δυστυχώς πολλές φορές οι τιμές before clipping που δίνει ο κατασκευαστής απέχουν από τις πραγματικές. ,προς τα πάνω πάντα. 4) Μία μέτρηση σε συγκεκριμένη τιμή συνολικής αρμονικής παραμόρφωσης με υπεροδήγηση του τελικού. Πολλές φορές η μέγιστη έξοδος μπορεί να ξεπεράσει αυτή την τιμή. Σε κάποια τεστ που είχαν γίνει παλιότερα από ιδιώτες είχαν μετρηθεί 195+ βατ ως μέγιστη έξοδος του 1959. Παίζει ρόλο βέβαια και το testing equipment. Μην βλέπεις αυτά τα specs σαν κινέζικα. Δεν λένε τίποτα παραπάνω από πράγματα που ήδη γνωρίζουμε για τη διαφορά εξόδου/headroom. Απλά το λένε με νούμερα. Αυτό που θα έπρεπε να δώσεις σημασία είναι το τι μεγάφωνα/καμπίνα θα αντιστοιχήσεις σε καθέναν από τους δύο ενισχυτές λαμβάνοντας υπόψη το typical output για να αποφύγεις τα ατυχήματα αν σου αρέσει να παίζεις “τόσο χαμηλά” όσο ο Τάκης :lol:[/quote'] Πρωτα απο όλα αδερφέ 1000 ευχαριστώ για τον χρόνο σου και τις πληροφορίες!!! :D Για να πω την αλήθεια πιο πολύ ηθελα να είμαι σιγουρος για τα 3 και 4 ακριβώς για αυτό: "Αυτό που θα έπρεπε να δώσεις σημασία είναι το τι μεγάφωνα/καμπίνα θα αντιστοιχήσεις σε καθέναν από τους δύο ενισχυτές λαμβάνοντας υπόψη το typical output για να αποφύγεις τα ατυχήματα αν σου αρέσει να παίζεις “τόσο χαμηλά” όσο ο Τάκης :lol:" Ετοιμαζω ένα "σκληροπυρηνικό" isolation box που θα μπορεί να "σηκώνει" τελικιασμένους non-master volume ενισχυτές και ψαχνω να βρώ ένα ασφαλές μεγάφωνο...τον 1959SLP τον είχα στην κατοχή μου και επαιζε (για λιγότερο απο 6 μηνες) στο treble καναλι 8-10 ενταση (οχι, ειλικρινα δεν θυμαμαι πως το εκανα αυτό) σε μια 1912 (1χ12") καμπίνα χωρίς να γίνει ποτέ το "μοιραίο"...το 12άρι μεγαφωνο της καμπινας ήταν καποιο Celestion rated στα 150W και δουλευε στα 8Ohms...τώρα που βλέπω αυτό το "170 watts into 4 ohms" μου ερχεται κρύος ιδρώτας... 8O Αναρωτιέμαι αν το typical output κατεβαίνει όσο ανεβαίνουν τα Ohms... :?: (ουτως ή άλλως για 16Ohm μεγαφωνο παω να μπορώ να χρησιμοποιήσω και το 16άρι hotplate, just in case...) 8O Ευχαριστώ και παλι αδερφέ!!! :D Με λέγανε Freedom... ...τώρα με λένε...ΑpussyΑ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 αν ο ενισχυτής στα 4Ω βγάζει 170Β, στα 8Ω θα βγάζει 100-120Β, άρα μην ανησυχείς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ΑpussyΑ Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 αν ο ενισχυτής στα 4Ω βγάζει 170Β' date=' στα 8Ω θα βγάζει 100-120Β, άρα μην ανησυχείς[/quote'] Πως προκύπτει αυτή η αναγωγή? :?: Με λέγανε Freedom... ...τώρα με λένε...ΑpussyΑ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2007 ένας ιδανικός ενισχυτής που συμπεριφέρεται σύμφωνα με τη θεωρία ηλεκτρονικής κατά 100%, στη μισή αντίσταση βγάζει τη διπλάσια ακριβώς ισχύ αυτό το πετυχαίνουν λίγοι ενισχυτές, πρέπει η σχεδίασή τους να είναι τέλεια, και το τροφοδοτικό τους πολύ ισχυρό --> ακριβά μοντέλα στο HiFi αυτό το πετυχαίνου για παράδειγμα αρκετοί ενισχυτές της εταιρίας Krell, που είναι κάτι σαν τη Rolls Royce στο HiFi. μάλιστα το κατά πόσο προσεγγίζουν αυτό το διπλασιασμό είναι ΠΟΛΥ σημαντικός δείκτης της δυνατότητάς τους να παράσχουν ρεύμα σε δύσκολα φορτία (χαμηλή αντίσταση = δύσκολο φορτίο) ένας τυπικός ενισχυτής, δεν διπλασιάζει, αυξάνει κατά 50% ή 60% ή 70% γι' αυτό έγραψα πως αν βγάζει 170Β στα 4Ω, στα 8Ω θα βγάζει 100-120Β αν επρόκειτο για "τέλειο" ενισχυτή, θα έλεγα "170/2=85Β" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση