Προς το περιεχόμενο

"Session" by cos_dr Master Test


cos_dr

Aξιολογήστε την νέα παραγωγική προσπάθεια του cos_dr σε ένα παλιό του αγαπημένο του κομμάτι για να τον βοηθήσετε να δεί τι έκαμε και αν αξίζει. Βαθμολογήστε επιλέγοντας ανάλογα  

9 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Βαθμολογήστε (Άριστα είναι το 10 ε? χαχαχαχα)

    • Απο 7 έως 10
      7
    • Από 5 έως 7
      2
    • Απο 1 έως 5
      0
    • Πάτος. Η παραγωγή είναι για τον π$@#$ό
      0


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε

Δεν εχω σχολια για το κομματι. Μια χαρα μου φαινεται.

Εχω σχολια για την δημοσκοπηση, καθως θελει βελτιωση...

Χρειαζεται αλλη μια επιλογη, μετα απο εκεινη που λεει "πατος...", με τιτλο " Το 10 ειναι πολυ λιγο για να αντικατοπτρισει το μεγαλειο της δημιουργιας μου".

 

:classic_biggrin:

Χαχαχα. Υπερβολές λολ

2 ώρες πριν, Nestoras είπε

Έβαλα 7-10, αλλά τώρα που είδα ότι δεν έχει στίχους λέω να μειώσω. ?

Thank you sir. 

 Θα δοκιμάσω και αυτά του npap. 

 Στίχους...... 

 Μιας και το λες, θα πω πως ουδέποτε επιχείρησα στην τραγουδοποιια εκτός ελαχίστων περιπτωσεων. Παραμένω να ασχολούμαι στον ορχηστρικο τομέα αν και έχω πάντα κάποιες ιδέες. 

 Και νομίζω καλύτερα. 

 Είδες π. Χ. τι επαθε ο madnassos.... Χαχαχαχαχα 

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cos_dr είπε

 Στίχους...... 

 Μιας και το λες, θα πω πως ουδέποτε επιχείρησα στην τραγουδοποιια εκτός ελαχίστων περιπτωσεων. Παραμένω να ασχολούμαι στον ορχηστρικο τομέα αν και έχω πάντα κάποιες ιδέες. 

 Και νομίζω καλύτερα. 

 Είδες π. Χ. τι επαθε ο madnassos.... Χαχαχαχαχα 

 

 

πού να δεις όταν θα βάλω εγώ στίχους (δηλαδή ακόμα δεν πέρασα τα vocals0

ευτυχώς είναι στα ελληνικά...

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tώρα ψήνεται αλλη μια έκδοση.

 Βλέπω πως πλειοψηφικα αρεσε η υπάρχουσα αλλά ας δοκιμάσω και του npap.

 Δεν ξέρω αν τα καταφέρω με το snare, κάτι έκαμα αλλα ενα πιανο βρηκα.

 Δοκιμάζω με το NI  Gentlemen.

 Ερε μαστερας που είμαι

 χαχαχαχαχαχαχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
20 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Δοκιμάζω με το NI  Gentlemen

 

τρισμέγιστος... το αγαπημένο μου για πλήθος χρήσεων... ?

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, npap είπε

 

τρισμέγιστος... το αγαπημένο μου για πλήθος χρήσεων... ?

Tώρα βγαίνει αλλά νομιζω δεν μπορώ να τα στριμώξω σωστα.

 Θα το βαλω τωρα και αν ειναι χειρότερο............................

 Δεν μπορω.....

 Μονο του ειναι φοβερό. Μεσα στη μιξη φοβάμαι πως το εκανα αχταρμά. Θα το στειλω, αλλιως θα μεινω με το παλιο.

 Το παλιο ειναι το Grandeur.

 Και με το snare δεν ξερω τι εκανα.

 Θα το βαλω και ο Θεός βοηθός. Ερχεται σε λιγο

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έκδοση με τις προτάσεις του npap που μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες.

Δεν ξέρω τι πέτυχα, κουρασα λιγο τα αυτιά μου.

 Παντως εκανα οτι μπορούσα.

 Δεν ξέρω τι έκανα με το snare και το piano.

 Tα αυτιά μου δεν ειναι και πολυ αντικειμενικά αυτη τη στιγμή

 Πάντως δεν μου ακουγεται άσχημο.

 Θα δοκιμασω και στο προηγουμενο να κατεβασω το snare και να το διαμορφώσω λιγο,  να τα έχω και τα

δυο. Δικά μου ειναι ότι θελω τα κάμω λολ

 

 

Session 2.mp3

Επεξεργασμένο από cos_dr

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
3 ώρες πριν, cos_dr είπε

Δεν ξέρω τι έκανα με το snare και το piano.

 

μη με κάνεις να νοιώθω τύψεις που σε έβαλα σε μπελάδες...:classic_unsure: (αν και έτσι μαθαίνεις... παιδευόμενος)...

 

το snare μια χαρά και σε ότι έχει να κάνει με το θέμα που έθεσα η αποστολή επετεύχθη...:classic_biggrin:

δυστυχώς όμως το πιάνο πήρε εν μέρει τη θέση του στο πρόβλημα... να θυμάσαι ότι τα intro με ένα όργανο πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ξέχωρα στο mix... σκοπός είναι το μέρος του οργάνου να έχει μια "φυσική δυναμική συνέχεια" σε σχέση με την πλήρη ορχήστρα ώστε να μην δίνεται εντύπωση ότι η δεύτερη είναι "λίγη" συγκριτικά με το πρώτο την στιγμή που έρχεται να το ενσωματώσει...

 

οι τρόποι είναι αρκετοί και ενορχηστρωτικά αλλά κυρίως ηχοληπτικά και συνήθως συνδυάζονται... στην περίπτωσή μας αφού κάνεις το track του πιάνου copy σε ένα δεύτερο χωρίζεις το intro από το υπόλοιπο... πλέον μπορείς πλέον αν θες να αλλάξεις οκτάβα ή δακτυλοθεσίες στο μέρος που μπαίνει η ορχήστρα ή η "κιθάρα" όταν αναλαμβάνει ρυθμικό ρόλο... επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα high pass φίλτρο με το οποίο θα "κόψεις" το συχνοτικό μέρος που επικαλύπτεται από το μπάσο και την μπότα... αν πειραματιστείς γραμμικά με την συχνότητα και την οκτάβα αποκοπής του eq, εύκολα θα βρεις το σημείο που το θέμα σου θα εξακολουθεί να ακούγεται "σωστά" χωρίς να ενοχλεί την συνολική ισοροπία... αφού κατόπι ρυθμίσεις και το κατάλληλο volume και το fx (μπορείς να προσαρμόσεις ανάλογα τους χώρους) είσαι έτοιμος ως προς αυτό... τέλος αφού επανεξετάσεις και το volume στο intro το μόνο που έχεις να προσέξεις είναι το compression και το limiting στο "master"... πολλές φορές χρειάζονται διαφορετική αντιμετώπιση ως προς τα επεμβατικά μεγέθη και σε αυτό...

 

και βασικό... μη κουράζεις τα αυτιά σου... ξέρω ότι είναι δύσκολο να μην απορροφηθείς από το project σαν διαδικασία, αλλά αν δεν κάνεις συχνά διαλείμματα ώστε ο εγκέφαλος να "φρεσκάρει" την ροή της πληροφορίας που εκούσια συνηθίζει (όποια μορφή κι αν έχει), από ένα σημείο (το οποίο έρχεται πάντα πολύ συντομότερα από ότι νομίζουμε) και μετά, η "κριτική" του αντίληψη και η ικανότητα διάκρισης δυναμικών και συχνοτικών διαφορών τείνει να μηδενιστεί...

 

συμπερασματικά να επαναλάβω πως ότι σου παρατηρώ έχει να κάνει με την προσωπική μου άποψη και δεν είσαι υποχρεωμένος να την υιοθετήσεις... αν προσέξεις πια όλο και πιο σπάνια μπαίνω στην διαδικασία να κάνω υποδείξεις για τις παραγωγές που ακούω μια και αρκετοί δείχνουν να ενοχλούνται και δεν θέλω να στενοχωρώ κανένα... με κάποιους όμως που θεωρώ ότι πάντα ζητούν το καλύτερο επιμένω... γιατί ναι μεν σε πρώτο χρόνο η πηγαία καλή μουσική δεν έχει ανάγκη τα φτιασίδια και το συναίσθημα μιας ηχογράφησης του 30 με την BH όντως δεν θα το θυσιάσεις αναζητώντας "δογματικά" σώνει και καλά την τελειότητα στην ηχητική αναπαραγωγή (και δεν μπορείς άλλωστε), αλλά από την άλλη καταντάει μαζοχισμός αν έχεις αποκρυσταλλώσει βιωματικά την μαγεία που μπορεί να σου προσφέρει μια audiophile εμπειρία το να μην προσπαθείς κάθε φορά να την ζητάς στα πλαίσια του εφικτού και αναλογικά στα μεγέθη που μπορεί να επιτευχθεί... και τα σύγχρονα μέσα το επιτρέπουν με πολλαπλάσια ευκολία από το παρελθόν... το θέμα μου πάντα, δεν είναι αν καθένας είναι ικανοποιημένος με αυτό που έχει και θεωρεί καλό... για τέρψη μιλάμε άλλωστε κατά κανόνα... θα βρίσκεται πάντα στο αν μπορώ να βοηθήσω όποιον θέλει το κάτι παραπάνω... και φυσικά όχι για να τον κάνω να αποκτήσει δικιά μου οπτική αλλά στο να γνωρίσει περισσότερα ώστε η δικιά του να γίνει πιο "δικιά" του... π.χ. ακόμα και αν εσύ μετά τις προτροπές μου (αφού τις γνωρίσεις και εφαρμόσεις) προτιμήσεις την πρώτη version μέσα από την σύγκριση, έχεις κάνει ένα βήμα μπροστά μέσω μιας πιο εμπεριστατωμένης "επιλογής"...

 

ΥΓ. κάποιος θα μου πει - καλά ρε φίλος... άντε στη κλασική μουσική να καταλάβω ότι μια καλή παραγωγή σε ένα καλό σύστημα μπορεί να έχει διαφορά και στο συναίσθημα που θα μου διεγείρει απέναντι σε μια κακή σε ένα τρανζιστοράκι... αλλά στο blues?.. στο χύμα?... ε αυτός λοιπόν απλά δεν έχει "νοιώσει" τον γέρο μπλουζίστα να βαριανασαίνει παίζοντας δίπλα του... στο δωμάτιό του... ?

ΥΓ2 και ένα (σύνηθες) σόρυ, για το συντακτικό και το πλάτιασμα μου αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια...:classic_biggrin:

 

 

  • Like 3

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, npap είπε

 

μη με κάνεις να νοιώθω τύψεις που σε έβαλα σε μπελάδες...:classic_unsure: (αν και έτσι μαθαίνεις... παιδευόμενος)...

 

το snare μια χαρά και σε ότι έχει να κάνει με το θέμα που έθεσα η αποστολή επετεύχθη...:classic_biggrin:

δυστυχώς όμως το πιάνο πήρε εν μέρει τη θέση του στο πρόβλημα... να θυμάσαι ότι τα intro με ένα όργανο πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ξέχωρα στο mix... σκοπός είναι το μέρος του οργάνου να έχει μια "φυσική δυναμική συνέχεια" σε σχέση με την πλήρη ορχήστρα ώστε να μην δίνεται εντύπωση ότι η δεύτερη είναι "λίγη" συγκριτικά με το πρώτο την στιγμή που έρχεται να το ενσωματώσει...

 

οι τρόποι είναι αρκετοί και ενορχηστρωτικά αλλά κυρίως ηχοληπτικά και συνήθως συνδυάζονται... στην περίπτωσή μας αφού κάνεις το track του πιάνου copy σε ένα δεύτερο χωρίζεις το intro από το υπόλοιπο... πλέον μπορείς πλέον αν θες να αλλάξεις οκτάβα ή δακτυλοθεσίες στο μέρος που μπαίνει η ορχήστρα ή η "κιθάρα" όταν αναλαμβάνει ρυθμικό ρόλο... επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα high pass φίλτρο με το οποίο θα "κόψεις" το συχνοτικό μέρος που επικαλύπτεται από το μπάσο και την μπότα... αν πειραματιστείς γραμμικά με την συχνότητα και την οκτάβα αποκοπής του eq, εύκολα θα βρεις το σημείο που το θέμα σου θα εξακολουθεί να ακούγεται "σωστά" χωρίς να ενοχλεί την συνολική ισοροπία... αφού κατόπι ρυθμίσεις και το κατάλληλο volume και το fx (μπορείς να προσαρμόσεις ανάλογα τους χώρους) είσαι έτοιμος ως προς αυτό... τέλος αφού επανεξετάσεις και το volume στο intro το μόνο που έχεις να προσέξεις είναι το compression και το limiting στο "master"... πολλές φορές χρειάζονται διαφορετική αντιμετώπιση ως προς τα επεμβατικά μεγέθη και σε αυτό...

 

και βασικό... μη κουράζεις τα αυτιά σου... ξέρω ότι είναι δύσκολο να μην απορροφηθείς από το project σαν διαδικασία, αλλά αν δεν κάνεις συχνά διαλείμματα ώστε ο εγκέφαλος να "φρεσκάρει" την ροή της πληροφορίας που εκούσια συνηθίζει (όποια μορφή κι αν έχει), από ένα σημείο (το οποίο έρχεται πάντα πολύ συντομότερα από ότι νομίζουμε) και μετά, η "κριτική" του αντίληψη και η ικανότητα διάκρισης δυναμικών και συχνοτικών διαφορών τείνει να μηδενιστεί...

 

συμπερασματικά να επαναλάβω πως ότι σου παρατηρώ έχει να κάνει με την προσωπική μου άποψη και δεν είσαι υποχρεωμένος να την υιοθετήσεις... αν προσέξεις πια όλο και πιο σπάνια μπαίνω στην διαδικασία να κάνω υποδείξεις για τις παραγωγές που ακούω μια και αρκετοί δείχνουν να ενοχλούνται και δεν θέλω να στενοχωρώ κανένα... με κάποιους όμως που θεωρώ ότι πάντα ζητούν το καλύτερο επιμένω... γιατί ναι μεν σε πρώτο χρόνο η πηγαία καλή μουσική δεν έχει ανάγκη τα φτιασίδια και το συναίσθημα μιας ηχογράφησης του 30 με την BH όντως δεν θα το θυσιάσεις αναζητώντας "δογματικά" σώνει και καλά την τελειότητα στην ηχητική αναπαραγωγή (και δεν μπορείς άλλωστε), αλλά από την άλλη καταντάει μαζοχισμός αν έχεις αποκρυσταλλώσει βιωματικά την μαγεία που μπορεί να σου προσφέρει μια audiophile εμπειρία το να μην προσπαθείς κάθε φορά να την ζητάς στα πλαίσια του εφικτού και αναλογικά στα μεγέθη που μπορεί να επιτευχθεί... και τα σύγχρονα μέσα το επιτρέπουν με πολλαπλάσια ευκολία από το παρελθόν... το θέμα μου πάντα, δεν είναι αν καθένας είναι ικανοποιημένος με αυτό που έχει και θεωρεί καλό... για τέρψη μιλάμε άλλωστε κατά κανόνα... θα βρίσκεται πάντα στο αν μπορώ να βοηθήσω όποιον θέλει το κάτι παραπάνω... και φυσικά όχι για να τον κάνω να αποκτήσει δικιά μου οπτική αλλά στο να γνωρίσει περισσότερα ώστε η δικιά του να γίνει πιο "δικιά" του... π.χ. ακόμα και αν εσύ μετά τις προτροπές μου (αφού τις γνωρίσεις και εφαρμόσεις) προτιμήσεις την πρώτη version μέσα από την σύγκριση, έχεις κάνει ένα βήμα μπροστά μέσω μιας πιο εμπεριστατωμένης "επιλογής"...

 

ΥΓ. κάποιος θα μου πει - καλά ρε φίλος... άντε στη κλασική μουσική να καταλάβω ότι μια καλή παραγωγή σε ένα καλό σύστημα μπορεί να έχει διαφορά και στο συναίσθημα που θα μου διεγείρει απέναντι σε μια κακή σε ένα τρανζιστοράκι... αλλά στο blues?.. στο χύμα?... ε αυτός λοιπόν απλά δεν έχει "νοιώσει" τον γέρο μπλουζίστα να βαριανασαίνει παίζοντας δίπλα του... στο δωμάτιό του... ?

ΥΓ2 και ένα (σύνηθες) σόρυ, για το συντακτικό και το πλάτιασμα μου αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια...:classic_biggrin:

 

 

Kαθόλου μπελάδες.

 Κάθε κριτική έχει βαρύτητα, ιδιαίτερα αν προέρχεται από γνώστη καλό, αλλά όχι μόνο.

 Αφου μου αρέσει. Δεν είχα ποτέ μου συγκεκριμένο στόχο στη μουσική αλλά τη βρίσκω ανέκαθεν.

 Ιδιαίτερα που από την εποχή του διαδικτύου υπάρχει τόση πρόσβαση σε γνώσεις αλλά και τόσες δυνατότητες

μέσω της καπιταλιστικής τεχνολογικής ανάπτυξης που δίνουν την ευκαιρία σε όλους, ακόμα και σε απλούς ανθρώπους,

χομπίστες επαγγελματικές δυνατότητες στο χόμπι τους και ποτέ δεν ξέρεις.

 

 Οι παρατηρήσεις σου και προτάσεις σου για το πιάνο ειναι ενδιαφέρουσες και θα τις δοκιμάσω γιατί τη βρίσκω.

 

 Οσον αφορά τον εαυτό μου, δεν ενοχλούμαι ποτέ απο κριτικές ακόμα και δυσμενείς.

 Ακόμα και να με βρίσουν, προσπαθώ να κρατήσω το θετικό της υπόθεσης.

 Σε τίποτα, ουτε στη δουλειά μου, ουτε στη ζωή μου, ουτε στα χομπι μου δεν παρεξηγούμαι.

 Γιατί έτσι μαθαίνεις και βελτιώνεσαι.

 Είμαι τελειομανής και προσπαθώ για το τέλειο οσο μπορώ.

 Ετσι θέλω.

 Είμαι απαιτητικός με τον εαυτό μου.

 

 Και εξ άλλου έχεις πεί κατι που είναι πολύ ωραίο.

 Στην συνεχή μάχη με το εγώ μας, πρεπει να έχουμε τους άλλους φίλους, και οχι εχθρούς.

 Ε?

 

 Συμφωνώ με οτι λές και έχω Ωφεληθεί ήδη.

 Και μου αρέσει να κάνω πειράματα.

 Γιατι τη βρίσκω απλά.

 Μονο που δεν έχω χρόνο και ξενυχτάω αρκετές φορές και έχω φάει εργατοώρες στη μουσική

απο μικρό παιδι που σκέφτομαι καμια φορά πως αμα ολες αυτες τις ώρες τις δουλευα κάπως,

 π.χ. να ήμουν διαπλεκόμενος σε κυκλώματα, με πολιτικούς και τέτοια και να βγάζω λεφτά με λαθραία..............

 Δεν θα ήταν καλύτερα?

 Θα κονόμαγα ΑΔΡΑ και θα ειχα και πιο πολλά αγαθά και μοντέλα και να έμενα σε βίλες.

 Απο το να τρώω ώρες για παιξίματα, για παραγωγές ,  για συγκροτήματα, για μελέτη, διάβασμα οσον αφορά τη μουσική

στη ζωή μου.

 

 Ομως αυτή η ασχολία ενώ δεν έχει κέρδος, μάλλον κοστος έχει, έχει το θετικό πως περνάω καλά και σίγουρα

δεν θα βγώ μια μέρα στην εξώπορτα και θα με γαζώσουν ή θα μου βάλουν βόμβα στο κομπιούτερ και θα πατησω να μπουτάρει και θα αλλάξει το πλάνο και θα δείχνει το διαμέρισμα να εκρύγνειται και να φεύγει το πιάνο φλεγόμενο και να σκάει 200 μέτρα πιο κάτω.

 

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

 Ευχαριστώ για τις συμβουλές

 Θα τις δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.

 Αυτο με τα δυο track είναι ωραίο , εχω ξαναδοκιμάσει ανάλογα πράγματα σε άλλες μου παραγωγές.

 Θα το δοκιμάσω γιατι το πιάνο δεν κάθεται καλά, δεσπόζει πολύ τωρα που πειραξα τα άλλα.

 Οπως ειπες.

 

 χαχαχαχαχαχ

 

 

 

Επεξεργασμένο από cos_dr
  • Like 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο το κομμάτι. Ειδικά τα θέματα της lead κιθάρας πολύ ωραία, και μου βγάζει ένα 80's νοσταλγικό feel!

 

Στα της μίξης δεν ξέρω, μια χαρά μου φάνηκε. Αυτό που πρόσεξα πολύ έντονα όμως (μπορεί και να είναι ιδέα μου) είναι πως τα τύμπανα μου ακούγονται σαν να είναι λίγο μετά την υπόλοιπη μπάντα. Σαν να κούνησες καταλάθος όλο το drum track 6-7 ms προς τα δεξιά. Ή πάλι ίσως να κούνησες τα υπόλοιπα λίγο πιο νωρίς, σαν να "βιάζονται" σε σχέση με τα ντράμς. 

 

Και με αυτό πάντως, είναι πολύ ευχάριστο άκουσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου