Προς το περιεχόμενο

Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά οργανοποιού


210billy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες, δεν συνηθίζω να κάνω καταγγελίες-παράπονα και αυτή είναι η πρώτη φορά που το κάνω μπαίνω λοιπόν κατ'ευθείαν στην ουσία και θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν συντομότερος.Στις αρχές του Οκτώβρη αγόρασα από τον chris **** αυτό το μπάσο στην τιμή των 600 ευρώ.Αφού μιλήσαμε στο τηλέφωνο και στο messenger μου το έστειλε με acs και δικά μου έξοδα μεταφοράς 28 ευρώ.Την ημέρα που έφτασε το μπάσο και αφού το έβαλα να το δοκιμάσω διαπίστωσα ότι η προενίσχυση δεν λειτουργούσε και το μπράτσο ήταν σε κακή κατάσταση.Αφού επικοινώνησα αμέσως την ίδια μέρα μαζί του μου είπε ότι αφενός το μπράτσο θέλει καμιά βδομάδα να εγκλιματιστεί πράγμα που μου ακούστηκε λογικό και η προενίσχυση μάλλον θα χτυπήθηκε κατά την μεταφορά,μάλιστα από το τηλέφωνο του έβαλα να ακούσει και έναν περίεργο βόμβο που έκανε το μπάσο και δεν μπορούσε να εξηγήσει κανένας μας, μου πρότεινε λοιπόν να ανοίξω το καπάκι και να του στείλω φωτό της προενίσχυσης αλλά αφού έτσι και αλλιώς σε μια εβδομάδα θα πήγαινα το μπάσο για set up του είπα ότι δεν πειράζω τίποτα και θα το έβλεπα με τον τεχνικό μου.Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν πήγα το μπάσο σε γνωστό τεχνικό στη Νέα Σμύρνη το όνομα του οποίου για όποιον δεν κατάλαβε είναι στη διάθεση του, ο οποίος διαπίστωσε πως το μπράτσο αφ'ενός ήταν σκευρωμένο και η βέργα έχει τερματίσει αφ'ετέρου έχει ρωγμές με πιο σημαντική αυτήν στη τρίτη φωτό αλλά και άλλες μικρότερες.Επικοινώνησα με τον Chris του εξέθεσα τα προβλήματα και φυσικά του ζήτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα και να του στείλω πίσω το μπάσο.Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι επειδή έχει δώσει τα χρήματα θα πρέπει να περιμένω να πουλήσει κάποιο άλλο όργανο ή να δανειστεί ώστε να μου τα επιστρέψει φυσικά του απάντησα ότι αν εγώ του έλεγα στείλε μου το μπάσο και θα σου στείλω τα λεφτά όταν μπορέσω να τα βρώ θα γελούσαν και οι πέτρες.Όλα αυτά χωρίς καμία καθυστέρηση.Για να το κλείσω την περασμένη Πέμπτη του είπα ότι αν μέχρι αυτήν την Πέμπτη (χθές) δεν μου επέστρεφε τα χρήματα θα ακολουθήσω όλες τις νόμιμες διαδικασίες.Ποστάρω το παρόν καθαρά για ενημέρωση των υπολοίπων και όχι για κάποιον άλλο λόγο, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω προσωπικά ούτε και αυτός εμένα, από την πλευρά μου έχω ήδη κινήσει τις νομικές διαδικασίες επίλυσης αυτής της διαφοράς.Φυσικά όλα τα μηνύματα που ανταλλάξαμε μετά την αγορά είναι στην διάθεση των διαχειριστών καθώς βέβαια και το όνομα του τεχνικού που επιθεώρησε το όργανο.Ευχαριστώ το φόρουμ για τον χώρο και τον χρόνο.

20181102_180608.jpg

20181102_180610.jpg

20181102_180756.jpg

20181102_180808.jpg

20181102_180903.jpg

20181102_180925.jpg

20181102_180949.jpg

Επεξεργασμένο από yameth
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβα. Ο τιτλος δειχνει οτι εχεις θεμα με τον οργανοποιο. Το κειμενο δειχνει ξεκαθαρα οτι εχεις θεμα με τον πωλητη του μπασου.

Τι απ'ολα συμβαινει?

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γινεται να ταυτιζονται. Για τον οργανοποιο αναφερει οτι απλα εντοπισε τη ζημια. Την οποια ζημια ανεφερε στον πωλητη...

 

  • Μπερδεύτηκα 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
35 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Δεν καταλαβα. Ο τιτλος δειχνει οτι εχεις θεμα με τον οργανοποιο. Το κειμενο δειχνει ξεκαθαρα οτι εχεις θεμα με τον πωλητη του μπασου.

Τι απ'ολα συμβαινει?

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

ο οργανοποιός δεν μπορεί να είναι πωλητής?

 

Δεν ειναι στην περιπτωση μας

1 ώρα πριν, 210billy είπε

μου πρότεινε λοιπόν να ανοίξω το καπάκι και να του στείλω φωτό της προενίσχυσης αλλά αφού έτσι και αλλιώς σε μια εβδομάδα θα πήγαινα το μπάσο για set up του είπα ότι δεν πειράζω τίποτα και θα το έβλεπα με τον τεχνικό μου.Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν πήγα το μπάσο σε γνωστό τεχνικό στη Νέα Σμύρνη το όνομα του οποίου για όποιον δεν κατάλαβε είναι στη διάθεση του, ο οποίος διαπίστωσε πως το μπράτσο αφ'ενός ήταν σκευρωμένο και η βέργα έχει τερματίσει αφ'ετέρου έχει ρωγμές με πιο σημαντική αυτήν στη τρίτη φωτό αλλά και άλλες μικρότερες.Επικοινώνησα με τον Chris του εξέθεσα τα προβλήματα και φυσικά του ζήτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα και να του στείλω πίσω το μπάσο.

Διαβασε προσεκτικα εδω

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ κατάλαβα ότι ο chris **** είναι ο κατασκευαστής και πωλητής

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν προκυπτει αμεσα, αλλα μαλλον ειναι η μονη λογικη εξηγηση. Εμμεσως το εννοει. Αλλα αυτο το ατομο δεν εχει καμια σχεση με τον τεχνικο της Νεας Σμυρνης.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω 

εμένα όλα ξεκάθαρα μου βγαίνουν.

αγόρασε από τον πωλητή luthier ταχυδρομικά και μετά το πήγε σε τεχνικό στη Ν. Σμύρνη ο οποίος διαπίστωσε και τα προβλήματα.

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου