dimsonic Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Pedal list DRIVES_ AnalogMan - POT Barber - Direct Drive Compact Barber - BUSS Digitech – Bad Monkey COMP_ Joyo – Ultimate Comp MODULATION_ EHX – POG 2 EHX – Freeze Mad Professor – Mellow Yellow Tremolo TC Electronic – Shaker mini Malekko - Phase mini DryBell - Vibe Machine V2 Mooer – Funky Monkey Catalinbread – Pareidolia Tsakalis Audioworks – Phonk Wah DELAY_REVERB EarthQuacker Devices - Dispatch Master TC Electronic – Alter Ego Delay (v.1) Montavillian Echo (cloned with trails, by Spiros) DOD - Rubberneck NOISE_ Boss NS-2 POWER_ Truetone - 1 Spot X 2 Truetone CS 6 LOOPS_ Digitech – Jamman Solo XT Digitech – Trio (v.1) TUNING_ Korg - Pitchblack Planet Waves key tuner AMPS_ Peavey Bandit 112 transtube 80W (combo) Blackstar ID-Core 20 (digital sim) Laney Cub 12R (tubes) Vox 20 R (combo) GTs_ Fender Squier Classic Vibe 60s (modified Fender parts) Spear Les Paul Relic (P90s) Stagg mahogany Les Paul ‘70s (modified w/ dual DiMarzio/PRS pickups) αυτά όλα σε συρτάρι τα έχεις? ή όλα στο πάτωμα? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 αυτά όλα σε συρτάρι τα έχεις? ή όλα στο πάτωμα? Χα χαα και να σκεφτείς ό,τι συνήθως παίζω με 6 πετάλια, όχι περισσότερα. Λοιπόν, εδώ είναι συνολικά... Eχω δυο πεταλιέρες λοιπόν, μια mini (δυο 1σποτ) και μια Junior (με το Visualsound CS6). Συνήθως αφήνω τα πετάλια πάνω τους. O βασικός μου ήχος δεν πολυαλλάζει (αντε να switchάρω κανένα drive με ένα άλλο, ή να αλλάξω π.χ. το phaser με το vibe). Οπότε, ναι, κάποια μένουν στο συρτάρι για να μπορώ να τα έχω πρόχειρα και να τα αλλάζω κατά το δοκούν. Τa delay είναι: ένα delay/reverb (για το mini pedalboard) , ένα με ταπ τέμπο (rubberneck) και ένα για να βγάζουμε γκόμενες (Alter Ego) επειδή έχει πολλά διαφορετικά delay και ένα απίστευτο toneprint του Dave Stewart. Καθε φορά παίζω με ένα εννοείται! Ενισχυτές: Έναν έχω στην Ελλάδα για τις διακοπές (Vox) που με βγάζει και σε μικρά gigs στο νησί, έναν στο στούντιο που προβάρουμε (Peavey), έναν στο σπίτι για να παίζω με ακουστικά (Βlackstar) και τον Laney τον παίρνω στα gigs. Οι κιθάρες είναι τρεις, αναλόγως με τις ορέξεις και το γκρουπ που θα παίξω, πηγαίνουν και έρχονται. Δεν μου φαίνονται πολλά. Που να μου άρεσαν και τα modulation - chorus, whammy , flanger και τέτχοια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 περιμένω πότε θα έχω πάλι ΜΙΑ μόνο κιθάρα όπως παλιά. και κανένα πετάλι. μόνο ένα ενισχυτή. ::) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 περιμένω πότε θα έχω πάλι ΜΙΑ μόνο κιθάρα όπως παλιά. και κανένα πετάλι. μόνο ένα ενισχυτή. ::) Κοίτα, μπορεί να ζούμε στον χρυσό αιώνα των guitar effects - αδυνατώ να παρακολουθήσω, όμως. Κάνω χάζι μόνο από χόμπι και ψάχνομαι (εδώ και χρόνια) για να εχω καταλήξει στα δυο Barber και στον AnalogMan. To να είχα μόνο ένα drive θα περιόριζε τις επιλογές μου: συνήθως παίζω με ένα μόνο στην πεταλιέρα μου ( POT για blues, το BCDD ως all around και παίρνω δυο drive μαζί αν είναι hard η μπάντα). Είναι πρακτικό λοιπόν το ζήτημα, τα βλέπω σαν εργαλεία ήχου για τους ήχους που έχω στο κεφάλι μου (και αυτό ισχύει για τα πιο ειδικά πετάλια σαν το POG-2 ή το Freeze ή για τις κιθάρες: Η μια έχει single coils, η άλλη Humbuckers και η τρίτη P90s). Με τους ενισχυτές τώρα είναι αντίστοιχα πρακτικό το ζήτημα: στο σπίτι που ζω δεν μπορώ να παίξω κιθάρα χωρίς ακουστικά ή να κάνω practice με οτιδήποτε άλλο - με backing tracks π.χ. (επιπλέον, ο Blackstar iD20, επειδή είναι wide stereo, μου χρησιμεύει και σαν... στερεοφωνικό όταν τον συνδέω με το laptop). Aν ήταν να έχω μόνο έναν ενισχυτή όπως λες, θα έπρεπε α) να τον πηγαίνω μια φορά τη βδομάδα στο ένα στούντιο, και β) μια στο άλλο στούντιο (παίζω με δυο μπάντες) και γ) μετά να τον φέρνω σπίτι. Δεν γίνονται αυτά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Κοίτα, μπορεί να ζούμε στον χρυσό αιώνα των guitar effects - αδυνατώ να παρακολουθήσω, όμως. Κάνω χάζι μόνο από χόμπι και ψάχνομαι (εδώ και χρόνια) για να εχω καταλήξει στα δυο Barber και στον AnalogMan. To να είχα μόνο ένα drive θα περιόριζε τις επιλογές μου: συνήθως παίζω με ένα μόνο στην πεταλιέρα μου ( POT για blues, το BCDD ως all around και παίρνω δυο drive μαζί αν είναι hard η μπάντα). τα άκουσα λίγο το pot πολύ ωραίο. Τα άλλα ΟΚ με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Administrator Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Ξέρεις τι κιθάρα θα είχες με τα λεφτά που έδωσες σε πετάλια; Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Γιάννη, δεν ξέρεις τι (πώς) είναι modded οι κιθάρες μου. Μια χαρά με βγάζουν, ποτέ δεν ζήλεψα, επιθύμησα κάποια πανάκριβη ή απλησίαστη. Κι όσο για τα πετάλια, τα περισσότερα (με μια δυο εξαιρέσεις) είναι αγορασμένα από Β' χέρι ή ανταλλαγές. Δεν θέλω να αναφέρω τιμές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν καν ούτε το μισό της ονομαστικής τους τιμής στην αγορά σαν σύνολο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Administrator Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Οσο και αν σε καταλαβαίνω δεν μπορώ να παραβλέψω (λόγω ποσότητας) το ποσό που πήγε στα εφέ. Και σκέψου πως αν δεν υπήρχαμε οι κολλημένοι με την αναλογικούρα, όλα αυτά χωράνε σε μια ψηφιακή πεταλιέρα (ένα κουτί και όχι 40 που είναι μεγάλο μέρος του κόστους) που κοστίζει πανω-κάτω 200 ευρώ και κάνει για άλλους την δουλειά τους μια χαρά. Είναι όμως μια ωραία ψευδαίσθηση το να αγοράζεις σε μικρά (?) ποσά κάτι που σε ανανεώνει και δίνει ώθηση στο παίξιμο σου. Απο την άλλη αν ήταν αυτά τα ποσά δόσεις για μια πολύ καλή κιθάρα ή ενισχυτή (μην ξεχνάς πως πολλά πετάλια simulation ενισχυτών κάνουν) ίσως πάλι να παίζαμε αλλιώς. Οπως και να το κάνουμε μια ακριβή, καλή κιθάρα είναι άλλο πράγμα. Σε πολλούς τομείς, όσο και αν αναβαθμίσουμε τα πτωχά πλην τίμια όργανα εξ ανατολής. Ο μάστορας πρώτα και τα υλικά δεύτερα, είναι άλλα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 ετσι...γτ αν δεν εχεις GAS,θα πρεπει να στο δημιουργησουμε!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2018 Οσο και αν σε καταλαβαίνω δεν μπορώ να παραβλέψω (λόγω ποσότητας) το ποσό που πήγε στα εφέ. (...) Είναι όμως μια ωραία ψευδαίσθηση το να αγοράζεις σε μικρά (?) ποσά κάτι που σε ανανεώνει και δίνει ώθηση στο παίξιμο σου. Απο την άλλη αν ήταν αυτά τα ποσά δόσεις για μια πολύ καλή κιθάρα ή ενισχυτή (μην ξεχνάς πως πολλά πετάλια simulation ενισχυτών κάνουν) ίσως πάλι να παίζαμε αλλιώς. Οπως και να το κάνουμε μια ακριβή, καλή κιθάρα είναι άλλο πράγμα. Σε πολλούς τομείς, όσο και αν αναβαθμίσουμε τα πτωχά πλην τίμια όργανα εξ ανατολής. Ο μάστορας πρώτα και τα υλικά δεύτερα, είναι άλλα. Λοιπόν, δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ simulation και τα πολυεφέ πεταλιέρες τύπου Axe κλπ. τα βαριέμαι παρότι έχω ακούσει εδώ στο εξωτερικό και όχι στην Ελλάδα, κιθαρίστες που είχαν ηχάρα με αυτά. Εγώ θέλω να μικροφωνίζει και να αρπάζει ο ενισχυτής! Θα συμφωνήσω όμως στο ότι όσο φτηνά κι αν έχω πάρει τα πετάλια μου (π.χ. το POG-2 μου το πήρα 100 ευρώ, απίστευτο αλλά αληθινό), το σύνολο θα μπορούσε να ισούται με το κόστος μιας Gibson custom shop ή μια Fender Strat. Δεν με απασχολεί όμως γιατί το όργανο το έχω για να παίζω μουσική όχι για ποζεριές (που από μια άποψη θα μπορούσε να πει κανείς ότι και αυτό που κάνω είναι ποζεριά. από την αντίθετη, αφού μετά σου λένε "μεγάλε, είχες τέτοιον ήχο με Squier?" χωρίς να ξέρουν βέβαια ότι η μισή και πλέον κιθάρα είναι modded με παλιά Fender block/saddles, άλλους μαγνήτες κλπ ) :) Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι μια κιθάρα, ένας καλός μάστορας, μπορεί να της αλλάξει τα φώτα και να τη φέρει στα μέτρα σου και ότι στο τέλος, αυτά που μετράνε είναι τα δάχτυλα και το τι παίζεις. Τα κσύλα, τα υλικά και η κατασκευή κάνουν τη διαφορά βέβαια, όμως αυτή μπορεί να είναι και εντελώς custom, φτιαγμένη από κάποιον που ξέρει για κάποιον που ξέρει τι θέλει. Δεν με ψήνει λοιπόν καμία μάρκα ή ακριβή κιθάρα... Αν έπαιζα στους Aerosmith ίσως το έβλεπα αλλιώς, δεν ξέρω, αλλά τώρα πιο μεγάλη διαφορά στον ήχο μου θα κάνει το ποιο εφέ θα χρησιμοποιήσω και σε ποιά σειρά παρά το αν η κιθάρα μου είναι επώνυμη ή όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση