Προς το περιεχόμενο

In Ear


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αποφασισα λοιπον να δοκιμασω την τυχη μου στο IEM μιας που στη μια μπαντα που παιζω ειμαι ο μοναδικος παραδοσιακος τυπος που παιζει με ενισχυτη και μονιτορ.

 

Οι αλλοι εχουν ολοι In Ear, Ε drumms, Bass Synth η απο Plug ins, Συνθια κλπ μη σας κουραζω, στο παλκο μονο εγω παιζω. Οποτε ειπα να δοκιμασω κι εγω την τυχη μου.

 

Εκανα 3 συναυλιες και δυστυχως τα εστειλα πισω μιας που ακουγα μεν πολυ καλα ολους αλλα δε μπορουσα με τιποτα να ευχαριστηθω την κιθαρα μου. πολυ χαλια.

 

Εβγαζα το ενα ακουστικο και ελεγα αααχ επιτελους. Εβγαζα και το αλλο και ελεγα πωωωωωπω τελεια.

 

Εχει καποιος παρομοια εμπειρια ή ειμαι κουφος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχηγέ μου αυτό που συμπεραίνω και από το άλλο σου ποστ είναι ότι πρέπει να απολύσεις τους ηχοΓλυφτες σου :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κατέληξα σε συγκεκριμένη λυση:

 

1. Αγόρασα από Αμερική τα Inearz τιμή 250ευρω +50 μεταφορικά, με καλούπι που τους έστειλα αποτύπωμα αυτιών μου με 10 ευρώ ΕΛΤΑ.

 

2. Αγόρασα μεταχειρισμένο ένα στέρεο effect compressor tc electronics, με στέρεο βάθος.

 

3. Ασύρματο Inear LD systems.

Όταν ειμαι στούντιο και προβαρω, στέλνω ένα monitor mix από ενισχυτή μου (sure sm57) και υπόλοιπα όργανα στο input του effect, και από εκεί output στον πομπό των inearz

 

Έτσι, έχω όλα τα όργανα, όσο θέλω, και την κιθάρα μου όπως θέλω, και επειδή δεν μου αρέσει να παίζω 2-3 ώρες με ένα μονοφωνικο σήμα στα αυτιά μου, χρησιμοποιώ το stereo reverb, ambient preset, λίγο, και μου δίνει την εντύπωση του δωματίου, ή μεγάλου χώρου και είναι πιο ευχάριστη η προβα

 

 

Σε live ενώ τα Inearz είναι η χαρά του ηχολήπτη, μπορεί να γίνει ο εφιάλτης του μουσικού....

 

Δυστυχώς, τα χρησιμοποιώ μόνο όταν ξέρω ότι μπορώ να στηριχθω σε καλό soundcheck, και ηχολήπτη που με γρήγορες κινήσεις θα μου φτιάξει τον ήχο μου.

 

Αν είναι να παίξω με αρκετά γκρουπ και ξέρω ότι ο ηχολήπτης απλά θα στήσει και θα πάει για μπύρες, τότε προτιμώ τα floor monitor

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου. Οι Γερμανοί είναι αηδιαστικά υπομονετικοί με αποτέλεσμα το τσεκ να κρατάει κανένα δίωρο. Μόλις όμως ένα δεκάλεπτο κρατάει το μονιτορινγκ. Βασικά εντάσεις. Χροιά όπως έρθει. Κ μετά από τόσες ώρες στήσιμο κ τσεκ δεν έχω πια νεύρα και υπομονή. Σίγουρα θα το ξαναεπιχειρησω τον Σεπτέμβρη που έχω 4 lives

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα μείνω στην άποψη που λέει, ότι αν ο ηχολήπτης καταφέρει να φτιάξει πρώτα ενα καλό monitor mix onstage, τότε το live θα είναι επιτυχημένο.

 

Γιατί, αν οι μουσικοί ακούν καλά τι παίζουν, και ευχαριστιουνται ηχο, τότε αποδίδουν καλύτερα και περνάει στον κόσμο και τότε ειναι επιτυχημένο.

 

Επίσης, θεωρώ πιο σωστή άποψη, το monitor mix στην αρχή, και μετά με βάση το spill στο FOH (front of house) το υπόλοιπο mix για τον κόσμο.

 

Αν το κάνουν ανάποδα οι Γερμανοί εμένα δεν μου αρεσει

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου