Moderator harilatron Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Αυτό λέω τόση ώρα, πως η καλλιτεχνική αξία είναι υποκειμενική. Jimmypap, αυτό που υπερασπίζεσαι με τόσο φανατισμό δεν είναι κάτι το πρωτάκουστο, είναι μάλλον κοινοτοπία. Είναι απλά ένα θέμα ορισμών (που ασφαλώς επιδέχονται αντίλογο). Κατά τα άλλα, παρακαλώ να περιοριστεί η εκροή bodily fluids, τα σχετικά ποστ αφαιρέθηκαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Jimmypap, αυτό που υπερασπίζεσαι με τόσο φανατισμό δεν είναι κάτι το πρωτάκουστο, είναι μάλλον κοινοτοπία. Είναι απλά ένα θέμα ορισμών (που ασφαλώς επιδέχονται αντίλογο). Κατά τα άλλα, παρακαλώ να περιοριστεί η εκροή bodily fluids, τα σχετικά ποστ αφαιρέθηκαν. Συμπάθα με αφεντικό, αλλά φανατισμός είναι να προσβάλλεσαι και να επιτίθεσαι όταν σου κακολογούν "τα θεία", δηλαδή τον Καζαντζίδη, τους Beatles κλπ. Τζιχάντ φάση αλλά χωρίς Αλλάχ. Τωρα βέβαια στην περίπτωση που θίγεσαι τόσο άσχημα όταν σε κάποιους απλώς...δεν αρέσει ο "θεός" σου ή πιστεύουν σε κάποιον άλλο "θεό", δεν είναι καν φανατισμός, είναι κάτι άλλο... ;) Και ο φανατισμός δεν είναι θέμα ορισμού νομίζω :laugh: Ζήτω η ανεξιθρησκεία στη μουσική! ;) Καληνύχτα σας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 JimmyPap, σε προσθέτω στους φίλους. Η καταξίωση και η επιδραστικότητα δεν έχουν καμία σχέση με τα βραβεία και τα παραληρηματα των φανατικών, αδελφέ. Σε κάποια μέρη, όποτε περνάει το τρόλεϊ, το bulling πάει σύννεφο. Όποιος απεχθάνεται τον βάρδο της κλαούνας, της απονοιάς και της μιζέριας, που αντιπροσωπεύει αισθητικά την Ελλάδα ως ψωροκώσταινα, είναι φίλος μου. Νομετελειακά, αισθητικά, υπαρξιακά, και καλλιτεχνικά. "Έχουμε έναν υπέροχο ήλιο από πάνω μας κι εμείς κλαίμε σα να μην υπάρχει αύριο". -Στελάρας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Μερικές ακόμα σκέψεις μου: Η «καλλιτεχνική αξία» σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να συνδεθεί με την «εμπορικότητα» ή την μεγάλη απήχηση στο κοινό, χωρίς ασφαλώς αυτό να σημαίνει πως ένα έργο με «καλλιτεχνική αξία» δεν μπορεί να έχει και αυτά τα δύο στοιχεία. Η διάγνωση και κατάταξη ενός έργου ως άξιο καλλιτεχνικά είναι κάτι που απαιτεί χρόνο, αφοσίωση, εξειδικευμένη γνώση , συγκριτική ικανότητα και πολλά άλλα, με άλλα λόγια , απαιτεί στοιχεία που δύσκολα μπορούν να συγκεντρώνουν πολλά άτομα εκ των πραγμάτων. Επιπροσθέτως: Εγώ παραδείγματος χάριν δεν γοητεύομαι με την «αφρικανική περίοδο» του Πικάσο και ούτε θα κρεμούσα έναν τέτοιο πίνακα από αυτή τη περίοδο του στο σαλόνι μου. Δεν μπορώ να διαγνώσω-συμπεράνω από μόνος μου αν αυτή η περίοδος του έχει «καλλιτεχνική αξία», αλλά διάβασα από άτομα που είχαν τον χρόνο-τη διάθεση και τις γνώσεις να εντρυφήσουν ότι ναι, ….έχει! (αυτό είναι θέμα ειδικού). Αν με ενδιέφερε περαιτέρω το θέμα και είτε ήθελα να τους επιβεβαιώσω ή να τους διαψεύσω , θα έπρεπε να ερευνήσω-μελετήσω- περαιτέρω και να καταλήξω στα όποιο προσωπικά –δικά μου συμπεράσματα. Επίσης προφανώς αν μου έβαζες μια πολύ καλή κόπια του Πικάσο και έναν αυθεντικό Πικάσο, δεν θα μπορούσα να ξεχωρίσω ποιο είναι ποιο (αυτό είναι επίσης θέμα ειδικού) Εν συνεχεία, αν μου έβαζες έναν πίνακα όχι γνωστό του Πικάσο, και μου έλεγες είναι ή δεν είναι Πικάσο, δεν θα μπορούσα να απαντήσω βάζοντας το χέρι μου στη φωτιά (αυτό είναι θέμα ειδικού…και πάλι). Τέλος αν μου έλεγες να πω ποιος επηρέασε ποίον , ο Picasso τον Braque ή το αντίθετο , δεν θα ήξερα (αυτό είναι θέμα …ναι σωστα….ειδικού). Στις τέχνες , όπως και στην επιστήμη, όπως ειπώθηκε, υπάρχουν σαφώς μετρήσιμα μεγέθη. Εκεί έγκειται η αντικειμενικότητα, Ότι η μέτρηση είναι σωστή. Όχι στα όρια αυτής, Για παράδειγμα οι τιμές της χοληστερίνης και τα ανεκτά όρια αυτών δεν ήταν πάντα ίδια. Αν στην πορεία , π.χ. , οι «ειδικοί» αποφασίσουν ύστερα από X χρόνια, ότι ο Πικάσο, δεν έχει καλλιτεχνική αξία, είτε διότι ύστερα από νέες έρευνες διέγνωσαν ότι η «πρωτοτυπία» και η «μοναδικότητα» δεν συγκεντρώνονται στο έργο του είτε διότι άλλαξαν τα πρότυπα για να χαρακτηριστεί κάτι ως άξιο καλλιτεχνικά (έφυγαν οι παράμετροι «πρωτοτυπία» και «μοναδικότητα») και μοναδικό κριτήριο είναι τι λέει ο yameth π.χ….άλλου παπά ευαγγέλιο. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 @Jimmypap Ψώνισες από σβέρκο. Δεν χρειάστηκε τίποτε περισσότερο από μία αφόδευση στον Καζαντζίδη, ώστε να γίνει φίλος σου ο Ταμταμ. Σε καλή μεριά τα κέρδη. Ωραία ανταλλαγή. @Αναψυκτικός Μάλλον δε συνειδητοποίησες πριν λίγες μόνο μέρες ότι έχασες τις εκλογές. Εσύ, ο Τζηνέρης και ο αέρας υποστηρίξατε την αποχώρησή μου. Να αρχίσεις να συνηθίζεις, θα σου συμβαίνει όλο και πιο συχνά. @Moderators Να δω πόσο μακρυά θα πάει η βαλίτσα με τις προσωπικές επιθέσεις* πριν αποφασίσετε να ρίξετε κανά μπάνιο. * Αναφέρομαι βέβαια στο ότι καλεί "Ταλιμπάν" τα μέλη που διαφώνησαν με τον αφοδευτή (κατά παραδοχή του). "Ταλιμπάν !!!! Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Συμφωνοι βρε Λάκη, υπερθεματιζω, αλλά εδώ συζητούσατε για τη σημαντικότητα του ερμηνευτή μιας συνθεσης, όχι για εικαστική τεχνη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Κύριοι, σε αυτό το νήμα χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, ειπώθηκαν και σβήστηκαν…διάφορα. ΜΗΝ το συνεχίσουμε, σας παρακαλώ. Είναι ένα ωραίο θέμα και ας μην το πάμε επί προσωπικού. Και για να πω τα πράγματα με το όνομά τους. @Tamtam, μπήκες στο θέμα για να πεις ότι ο JimmPap είναι φίλος σου πλέον (μπράβο, και δικός μου είναι, όλα τα μέλη του noiz είναι) και ότι δεν σου αρέσει ο Καζαντζίδης (καλά κάνεις και δικαίωμά σου), αλλά και τα δύο είναι άσχετα με το θέμα. (και γι αυτό θα έπρεπε να σβηστεί). @Trolley , στο τελευταίο σου Post διαμαρτύρεσαι για το “ ταλιπμάν» , σχόλιο αφενός που αφορά το NoizBox, και όχι το παρόν νήμα και αφετέρου με τον λάθος τρόπο (έπρεπε να γίνει αναφορά με π.μ. στον admin (αυτός έχει αρμοδιότητα για το NoizBox και το Moderation του) . (και γι αυτό θα έπρεπε να σβηστεί). Σας παρακαλώ ακόμα μια φορά….να μείνουμε στο θέμα. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Συμφωνοι βρε Λάκη, υπερθεματιζω, αλλά εδώ συζητούσατε για τη σημαντικότητα του ερμηνευτή μιας συνθεσης, όχι για εικαστική τεχνη. Νομίζω ότι ένας που κοπίαρει έναν πινακα ζωγραφικής ή απαγγέλει ένα ποίημα "εκτελεί" εν μέρει μια πρωτότυπη συνθεση....μπορεί και να κάνω λάθος. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Νομίζω ότι ένας που κοπίαρει έναν πινακα ζωγραφικής ή απαγγέλει ένα ποίημα "εκτελεί" εν μέρει μια πρωτότυπη συνθεση....μπορεί και να κάνω λάθος. Χαίρομαι πολύ για την απάντησή σου. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο παράδειγμα από το study του Βελάσκεθ . Αν δεν το έχεις υπόψη σου, δες το , πιστεύω θα το βρεις συναρπαστικά ενδιαφέρον (παρά το -φαινομενικά?- off topic :) edit: να πάρει πήγα να κάνω edit με ένα άλλο λινκ και το χασα anyway εδώ πιο συντομο και από το BBC https://bit.ly/2HfjET4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2018 Ο Καζαντζίδης ως τραγουδιστής / ερμηνευτής, απλά έδρασε κυρίως την περίοδο που οι περισσότεροι έλληνες συνθέτες απολάμβαναν να υμνούν την φερόμενη ως ελληνική πραγματικότητα, δηλαδή τον πτωχό πλην τίμιο χαρακτήρα, που απεχθάνεται τους πλούσιους, τους οποίους θεωρεί κενούς (στην καλύτερη περίπτωση) έως επαγγελματίες δολοφόνους (στην χειρότερη). Αυτή η αντίληψη ζωής έχει καταγραφεί στο σύνολο των καλλιτεχνικών προϊόντων που κέρδιζαν διασημότητα στη χώρα για περισσότερες από τρεις δεκαετίες. Κινηματογραφικές ταινίες, θεατρικά συγγράματα, ποιήματα, και οτιδήποτε άλλο, είναι ποτισμένα από την πεποίθηση ότι υπάρχει ένας φτωχός λαός που υποφέρει, και αυτό δίχως άλλο οφείλεται στους κατοίκους του Ψυχικού. Θα μπορούσε ο Καζαντζίδης να απέχει όλων αυτών των πεποιθήσεων; Όχι, διότι ήταν και δικές του πεποιθήσεις (πρώτον) και επίσης αποδείχτηκε ότι θα έπρεπε να φτάσουμε στη δεκαετία του '90 για να ψελλιστεί ελληνόφωνο τραγούδι που να μη μιλάει γι' αυτά τα πράγματα με αυτό το σκεπτικό (δεύτερον). Οτιδήποτε άλλο, θεωρείτο γελοίο την εποχή που έγινε διάσημος ο Καζαντζίδης - αυτός είναι ο λόγος που άκουγα τα τραγούδια του στο σπίτι και το ραδιόφωνο πριν ακόμη μπω στη κολυμπήθρα. Αυτή είναι η πραγματικότητα του ζητήματος και την ξέρουν όλοι όσοι γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε αυτή τη χώρα. Είναι φυσικό ότι όσοι ασπαστήκαμε την αντίληψη πως στο εξωτερικό γινόντουσαν πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα στη μουσική, δεν "αντέχουμε" τον Καζαντζίδη (μεταξύ άλλων, σάμπως αντέχουμε π.χ. τους "Μετανάστες" του Μαρκόπουλου, ή το "Σταυρό του Νότου" του Μικρούτσικου;), αλλά υπάρχουν κάποιοι μεγαλύτεροι σε ηλικία που ευχαρίστως θα πέταγαν στον πρώτο διαθέσιμο υπόνομο όποιον βρίσει το "Στέλιο". Επίσης υπάρχουν παιδιά αυτών των ανθρώπων που από απλό σεβασμό στους παλιούς, θα έκαναν ακριβώς το ίδιο. ----- Σε σχέση με το νήμα, όπως και κάθε άλλη συζήτηση στο noiz, και αυτή είναι εντελώς άχρηστη, διότι: σε οποιαδήποτε κοινότητα ανθρώπων είναι αποδεκτό ότι αποφεύγονται οι επιθέσεις στα φερόμενα ως "ιερά τέρατα" του αντικειμένου της κοινότητας. Δεν μπορείς π.χ. να πας κάπου όπου συζητούν κινηματογράφο και να πεις ότι "αφοδεύω τον Φελίνι", ούτε καν τον "Γκοντάρ", ούτε καν τον "Αγγελόπουλο", διότι απλά δείχνεις αμέσως ότι είσαι κακομοίρης και παρανοϊκός. Το να μη σου αρέσει ο Αγγελόπουλος (εγώ π.χ. τον γουστάρω) είναι ασφαλώς μία προτίμηση και ναι, ας δηλωθεί αν εξυπηρετεί αυτό κάποιο σκοπό, αλλά πρέπει να συνοδεύεται από αντεπιχειρήματα, αλλιώς μοιάζει πάρα πολύ με το "μαμά μου αρέσουν οι καραμελίτσες, θα' θελα να'χα δέκα σακουλίτσες". Μόνο κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του κέντρο του κόσμου τα λέει αυτά σοβαρά. Οι υπόλοιποι σκύβουμε να μάθουμε απ' όπου μπορούμε να μάθουμε, τον Καζαντζίδη, αλλά και τον Χιώτη, και τον οποιονδήποτε ήξερε η ίδια μας η μάνα, πριν μάθει το δικό μας όνομα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση