Προς το περιεχόμενο

Η σημαντικοτητα του ερμηνευτη μιας συνθεσης.


Stoyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Jimmypap

 

Δεν θα περάσω άλλο ένα Σαβ/κο να τσακώνομαι με ανθρώπους που πιστεύουν ότι η αμάθεια (και η ημιμάθεια) είναι υποκειμενισμός, απέναντι στον οποίο υποτίθεται ότι έχω χαρτογραφηθεί.

 

Εσύ και το φιλαράκι σου ο Ταμταμ, ρωτηθήκατε πέντε πράγματα, δεν απαντάτε σε κανένα (δικαίωμά σας βέβαια) και μετά επανέρχεστε νομίζοντας ότι απευθύνεστε σε απεργούς της Αγροτικής Τράπεζας τη δεκαετία του 90 (όχι δικαίωμά σας). Είστε (σε όλους προφανώς) αδιάφοροι.

 

Ειλικρινά, άμε να ξαναδεις το Μάτριξ (το οποίο προφανώς δεν κατάλαβες), πες και στον άλλο τον αστείο (τον Ταμταμ εννοώ, δεν χρειάζομαι υπαινιγμούς) να απαντήσει στο αν ξέρει ποιος έγραψε το κείμενο για το Τζαζ βιβλίο (όχι τίποτε άλλο, αλλά υποτίθεται ότι τον θαυμάζει κιόλας), μετά συμφωνήστε στα πάντα, αμέτε να κάνετε και έρωτα και καλούς επιγόνους.

 

Από εδώ και πέρα μόνο πλάκα με τη φάση σας και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 282
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Ναι αλλά όλο αυτή επικρατεί  σε σχέση με τον φυσικό κόσμο σύμφωνα με το ευκλείδιο μετρικό σύστημα που έχουμε υιοθετήσει που δεν ισχύει στον αστροφυσικό κόσμο .

Έχω διαβάσει γι αυτά και έχω παρακολουθήσει και διαλέξεις αλλά δεν μπορώ τωρα να τις εκφράσω σωστα, το ρεζουμέ όμως το θυμάμαι.

 

Υπο αυτό το πρίσμα, στον κόσμο μας η αντικειμενικότητα καθορίζεται από ένα εν κατακλείδι υποκειμενικό σύστημα που βασίζεται στην ανθρώπινη αντίληψη και τις ανθρώπινες αισθήσεις και τα αντίστοιχα όργανα ή συστήματα οργάνων που ενώ είναι εξαιρετικά και τα κατανοούμε μέσω της επιστήμης όλο και περισσότερο, πάλι υπάρχει το υποκειμενικό όριο του ευκλείδιου μικρόκοσμού μας.

 

Γι αυτό η επιστήμη δεν πρέπει να είναι δογματική, απόλυτη και να περιορίζεται σε συγκεκριμένες μεθοδολογίες.

 

Πρέπει να υπάρχει φυσικά μια αποδεικτική μέσω της επαλήθευσης βάση για να θεμελιώνουμε και να προχωράμε αλλά πρέπει να υπάρχει και η υποκειμενική ανοχή.

 

...

 

Είμαι άφωνος, δεν βγάζει νόημα (ούτε κατά προσέγγιση) τίποτα από τα παραπάνω.

 

(Μη βλέπεις που συμφωνεί ο ταμταμ, αυτός νομίζει ότι τσακωνόμαστε  οπότε σου λέει "να παω με τον άλλον να τους τη βγω" κλπ.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι άφωνος, δεν βγάζει νόημα (ούτε κατά προσέγγιση) τίποτα από τα παραπάνω.

 

(Μη βλέπεις που συμφωνεί ο ταμταμ, αυτός νομίζει ότι τσακωνόμαστε  οπότε σου λέει "να παω με τον άλλον να τους τη βγω" κλπ.)

 

εγώ το βρίσκω εξαιρετικό. Καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο cos. χαχαχαχαχαχα

 

 

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με το τι είναι κόκκινο είναι θέμα ιδιοτήτων του υλικού αλλά το πως μεταφράζεται στον δέκτη είναι και θέμα των προδιαγραφών του δέκτη που ακόμα και στο ανθρώπινο επίπεδο μπορεί να είναι πειραγμένες λόγω π.χ. μιας νόσου.

Άρα λοιπόν το τι είναι κόκκινο είναι δεδομένο. Το τι αντιλαμβάνεται ο δέκτης μπορεί να είναι υποκειμενικό αλλά πρέπει να είναι σεβαστό. Μπορούμε να παρέμβουμε εις τον δέκτη είτε δια λόγου είτε δια έργου για να τον κάνουμε να το δεί αντικειμενικά και αυτό είναι επιστήμη αλλά και τέχνη.

 

Και εγώ καταλαβαίνω τι θες να πεις. Μάλιστα, συμφωνώ με αυτές τις δύο παραγράφους. Κανείς δεν είπε ότι η υποκειμενική αντίληψη οποιουδήποτε φαινομένου δεν είναι σεβαστή (με την έννοια ότι δεν είναι δυνατό να λογοκρίνεται ή να απαξιώνεται ή να λοιδωρείται). ΑΛΛΑ, εδώ (στο νήμα) έχουμε την πολύ ενδιαφέρουσα (σαρκάζω φυσικά) αντίληψη ότι δεν υπάρχει αντικειμενικός κόσμος, με παραδείγματα που είναι εκτός λογισμού και λογικής και πλαισίου ανθρώπινης γνώσης και εμπειρίας.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ το βρίσκω εξαιρετικό. Καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο cos. χαχαχαχαχαχα

Κι εγώ καταλαβα τι εννοείς. Το λέω άλλωστε από την αρχή ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Απλώς δεν αποδέχομαι το να νομολογεί μια "αυθεντία", ή τα charts για το τί είναι απαραίτητα καλλιτεχνικά σημαντικό για μένα ή όχι.

 

 

Εγώ λέω ότι "χαίρομαι που η αντικειμενική πραγματικότητα συμφωνεί με τη δική μου, υποκειμενική πραγματικότητα (και κριτήριο για το τι είναι ταινιάρα)". Σε καλύπτει αυτό;

 

Δεν αναιρεί τη δική σου θεώρηση. Εσύ μπορείς να πιστεύεις σε αυθεντίες και ειδήμονες -κι εγώ εμπιστεύομαι φυσικά εκείνους που ξέρουν και όχι τις φτωχές μου γνώσεις- εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με εγχείρηση ανοικτής καρδιάς. 

Ειδικά στην τέχνη, το μεγαλείο ενός έργου που "μιλάει" στον καθένα ξεχωριστά και με διαφορετικό τρόπο, δεν υπόκειται σε αντικειμενικότητα. Μπορεί να συμπίπτει, αλλά η αφετηρία της επιτυχίας του έργου μέσα μας, δεν είναι επειδή αυτό βρίσκεται στα charts ή επειδή πήρε Όσκαρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΛΛΑ, εδώ (στο νήμα) έχουμε την πολύ ενδιαφέρουσα (σαρκάζω φυσικά) αντίληψη ότι δεν υπάρχει αντικειμενικός κόσμος, με παραδείγματα που είναι εκτός λογισμού και λογικής και πλαισίου ανθρώπινης γνώσης και εμπειρίας.

 

Τώρα σοβαρά σε ΕΚΠΛΉΣΣΕΙ αυτό;

Ξέχασες τις χιλιάδες λαΓου που χορεύαν τσάμικα στο Σύνταγμα μέσα στην καλή χαρά την ίδια στιγμή που η χώρα ήταν στο χείλος της αβύσσου;

Ε ο Cos Dr ήταν ένας από τους.... Χορευτές. 

 

Είναι δυστυχώς ίδιον του ελληνικού λαού να προτιμά την.... ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ απ'την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ...

 

Για αυτό και ακούμε και διαβάζουμε τα ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ....

 

Οπότε μην ασχολείσαι, τζάμπα.. σάλιο και, ιντερνετικό μελάνι χαλάς.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα σοβαρά σε ΕΚΠΛΉΣΣΕΙ αυτό;

Ξέχασες τις χιλιάδες λαΓου που χορεύαν τσάμικα στο Σύνταγμα μέσα στην καλή χαρά την ίδια στιγμή που η χώρα ήταν στο χείλος της αβύσσου;

Ε ο Cos Dr ήταν ένας από τους.... Χορευτές. 

 

Είναι δυστυχώς ίδιον του ελληνικού λαού να προτιμά την.... ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ απ'την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ...

 

Για αυτό και ακούμε και διαβάζουμε τα ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ....

 

Οπότε μην ασχολείσαι, τζάμπα.. σάλιο και, ιντερνετικό μελάνι χαλάς.

 

ε καλά τωρα, εντάξει............ λολ

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε μην ασχολείσαι, τζάμπα.. σάλιο και, ιντερνετικό μελάνι χαλάς.

 

Καλώς ή κακώς, πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι ακούνε αυτά που άλλοι εκφωνούν (ή γράφουν). Δεδομένου ότι δεν περιμένω κάποια ανταμοιβή, αφήνω τον οβολό μου (που λένε, τα γνωστά δύο σεντ).

 

Αυτό που κάποιοι δεν καταλαβαίνουν, αν και το έγραψα καμιά πεντακοσαριά φορές, είναι ότι το κάθε τι έχει και υποκειμενική και αντικειμενική υπόσταση, άρα κάλλιστα μπορούμε να έχουμε συναίσθηση της πραγματικότητας ΚΑΙ να μην συμφωνούμε μεταξύ μας, κατά περίπτωση.

 

Το πολιτικό σκέλος, δεν θα το σχολιάσω, διότι πολλοί ενοχλούνται και κάνουν επίκληση των κανονισμών.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το πολιτικό σκέλος, δεν θα το σχολιάσω, διότι πολλοί ενοχλούνται και κάνουν επίκληση των κανονισμών.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ σκέλος είναι :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου