Προς το περιεχόμενο

Η σημαντικοτητα του ερμηνευτη μιας συνθεσης.


Stoyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Πριν χρησιμοποίησα έναν ορισμό του τι είναι «έργο τέχνης»

Δεν ήταν δικός μου, είναι η πάγια νομολογία των Δικαστηρίων , που έτσι κρίνουν αν ένα έργο είναι τέχνη, και συνεπώς, σε περίπτωση καταφατικής απάντησης....άξιο   δεκτικό (νομικής) προστασίας.

 

Θα το πάω ανάποδα.

Ανεβάζω 2 φωτογραφίες,

1) Δείτε αν μπορείτε να πείτε αν και οι δύο είναι  «έργα τέχνης, ή  μία από αυτές ή καμία  από αυτές.

2) Αν καταλήξετε στο ότι η μια φώτο είναι και η άλλη όχι, συγκρίνετε τις...και οι τυχόν διαφορές θα δώσουν τον αντικειμενικό ορισμό.

 

Υ.Γ. και οι δύο είναι άρτιες "τεχνικά".

 

 

Helmut-Newton_web.jpg.c0da66f80264ae4a60031582b681ca16.jpg

indexpaa.jpg.26dc9ad3ebade25c5b2f6b434aadd756.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 282
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Πριν χρησιμοποίησα έναν ορισμό του τι είναι «έργο τέχνης»

Δεν ήταν δικός μου, είναι η πάγια νομολογία των Δικαστηρίων , που έτσι κρίνουν αν ένα έργο είναι τέχνη, και συνεπώς, σε περίπτωση καταφατικής απάντησης....άξιο   δεκτικό (νομικής) προστασίας.

 

Θα το πάω ανάποδα.

Ανεβάζω 2 φωτογραφίες,

1) Δείτε αν μπορείτε να πείτε αν και οι δύο είναι  «έργα τέχνης, ή  μία από αυτές ή καμία  από αυτές.

2) Αν καταλήξετε στο ότι η μια φώτο είναι και η άλλη όχι, συγκρίνετε τις...και οι τυχόν διαφορές θα δώσουν τον αντικειμενικό ορισμό.

 

Υ.Γ. και οι δύο είναι άρτιες "τεχνικά".

 

 

 

 

Και τις δυο εικόνες και το avatar μου τις θεωρώ έργο τέχνης.

Το δικό μου π.χ. έχει στοιχεία τέχνης. Χρησιμοποίησα τέχνη για να ποζαρω, για να υπολογίσω τη selfie, να την κροπάρω και να περάσω ενα φιλτρο και ειμαι και έργο τέχνης εκ του φυσικού. Και το κορμί μου, ιδιαίτερα στο παρελθόν περισσότερο έργο τέχνης είναι και φυσικά και με την δική μου επιμέλεια.

 

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ λοιπόν ΠΟΛΥΤΙΜΟ όπως και ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

ΕΧΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.

 

Μια φορά προσπάθησαν να υπολογίσουν με τα τότε δεδομένα επιστήμονες την υλική αξία του ανθρώπου και κάτι έβγαλαν. ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΜΑΝ για εμένα, γιατί αυτα δεν υπολογίζονται με ευκλείδιο τρόπο. χαχαχαχαχαχαχαχαχ

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η θηλυκια, παντως, ειναι εργο τεχνης...

 

Ποιά είναι η "θηλυκια" και γιατί είναι έργο τέχνης;

Η άλλη γιατί δεν είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Ο μακαρίτης ο Χώκινγκ, προσπαθούσε να εξηγήσει ότι το Σύμπαν μπορεί ταυτόχρονα να είναι πεπερασμένο, αλλά να μην έχει όριο. Και μάλλον δεν χρειάζεται να είναι κάποιος αστροφυσικός για να συλλάβει την ιδέα, άλλωστε την κατάλαβα και εγώ που δεν είμαι αστροφυσικός. Κατανόησε λοιπόν, ότι μπορεί να είναι η αξία της τέχνης μετρήσιμη και αντικειμενική, χωρίς να υπάρχει "τεχνόμετρο". Πως γινεται αυτό;

 

Αν βάλεις ένα ποτήρι κόκα-κόλα σε ένα σύστημα για να το αναλύσεις σε χημικό επίπεδο, θα βρεις ποσότητες από διάφορα υλικά και στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία είναι το αντικειμενικό της υπόθεσης. ΟΛΑ τα υπόλοιπα, ακολουθούν: αν αρέσει, αν δεν αρέσει, αν είναι καλή για το στομάχι, αν είναι γλυκειά, αν πρέπει να την δίνουμε σε παιδιά κλπ. Εκεί αρχίζει ο κόσμος της "άποψης" αυτής που λέμε ότι καθένας έχει μία.

 

Όπως έγραψα νωρίτερα, στο κάθε τι (ναι, το κάθε τι) υπάρχει μία αντικειμενική διάσταση, και μία υποκειμενική διάσταση. Ευτυχής είναι αυτός που έχει συναίσθηση και των δύο, αλλά αυτός που δεν "πιάνει" τι σημαίνει αντικειμενικότητα, θα δεις (μάλλον θα το έχεις ήδη δει) δεν το "πιάνει" σε κανένα απολύτως θέμα. Στην ακραία μορφή αυτής της εξαθλίωσης, μπορεί να πιστεύει ότι η Γη είναι επίπεδη, γράφοντας συνειδητά στα παλαιότερα των υποδημάτων του όλα τα στοιχεία περί του αντιθέτου. Επίσης μπορεί να πιστεύει ότι το κάπνισμα του κάνει καλό, ότι ο κύριος στην ντουλάπα είναι μαραγκός,  και πολλά-πολλά άλλα. Μέχρι σήμερα, δεν έχω γνωρίσει φανατικό λάτρη της υποκειμενικότητας που να μην είναι ηλίθιος, στα όρια της παθολογίας λέμε.

 

Αν δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, ένας πατέρας που βιάζει το παιδί του μπορεί τελικά να περιγραφεί ως άνθρωπος που απλά δεν άφησε στη τύχη τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του παιδιού. Ένας έμπορος ναρκωτικών, ως ιερέας της υποκειμενικής αντίληψης του κόσμου. Ένας που δεν ξέρει να παίζει κανένα όργανο, να θεωρείται ως ένας Μότσαρτ σε αδράνεια. Και ούτω καθεξής.

 

Ο Μπαχ ήταν αυτό που ήταν, είναι και θα είναι για πάντα. Μπορεί σε κάποιον να μην αρέσει, αλλά α) μάλλον αργότερα θα αλλάξει γνώμη, έτσι είναι οι γνώμες άλλωστε, β) το έργο του θα είναι πάντοτε εκεί για οποιονδήποτε θελήσει να επιδιώξει μία ποιοτική (όχι ποσοτική) ανάλυσή του. Και αν αυτός ο κάποιος επιμένει στο ότι όλα αυτά δεν υπάρχουν επειδή δεν του αρέσουν, τότε ίσως ο κύριος στο ψυχιατρείο που επιμένει πως είναι ο Μέγας Ναπολέων, τελικά είναι;

 

μα να συμφωνώ μέχρι κεραίας?... προσπαθώ να θυμηθώ ανάλογη περίπτωση τόσα χρόνια αλλά δεν... :P ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα να συμφωνώ μέχρι κεραίας?... προσπαθώ να θυμηθώ ανάλογη περίπτωση τόσα χρόνια αλλά δεν... :P ;D

 

Νομίζω ότι οποιοσδήποτε έχων σωας τας φρένας θα συμφωνήσει.... βέβαια βρήκα και εγώ χώρα με πληθυσμό που να έχει τας..... φρένας του σε σώα κατάσταση θα μου πεις και δεν θα έχεις και άδικο....πΣωνησα άπω σβαιρκω φίλοους. :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν χρησιμοποίησα έναν ορισμό του τι είναι «έργο τέχνης»

Δεν ήταν δικός μου, είναι η πάγια νομολογία των Δικαστηρίων , που έτσι κρίνουν αν ένα έργο είναι τέχνη, και συνεπώς, σε περίπτωση καταφατικής απάντησης....άξιο   δεκτικό (νομικής) προστασίας.

 

Θα το πάω ανάποδα.

Ανεβάζω 2 φωτογραφίες,

1) Δείτε αν μπορείτε να πείτε αν και οι δύο είναι  «έργα τέχνης, ή  μία από αυτές ή καμία  από αυτές.

2) Αν καταλήξετε στο ότι η μια φώτο είναι και η άλλη όχι, συγκρίνετε τις...και οι τυχόν διαφορές θα δώσουν τον αντικειμενικό ορισμό.

 

Υ.Γ. και οι δύο είναι άρτιες "τεχνικά".

Απο τη στιγμη που η φωτογραφια ειναι (καλη) τεχνη και οι δυο φωτογραφιες ειναι τεχνη.

Το ποια ειναι "καλυτερη" ειναι υποκειμενικο θεμα.

Ακομα και το ποια θα μπει στο ... μουσειο (που λεγανε πριν) ειναι κατα βαθος υποκειμενικο θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμη που η φωτογραφια ειναι (καλη) τεχνη και οι δυο φωτογραφιες ειναι τεχνη.

Το ποια ειναι "καλυτερη" ειναι υποκειμενικο θεμα.

 

Συμφωνώ ΟΛΟΙ γνωρίζουμε ότι είναι τραγικά δύσκολο να πούμε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ποια από τις δύο παρακάτω ταινίες είναι... καλύτερη. :(

 

Ας πούμε σε επίπεδο ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ και ΣΚΗΝΟΘΕΣΊΑΣ..... ταινία είναι η μια ταινία και η άλλη.... καμμιά δεν είναι αντικειμενικά καλύτερη :(

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Απο τη στιγμη που η φωτογραφια ειναι (καλη) τεχνη και οι δυο φωτογραφιες ειναι τεχνη.

 

 

Η δεύτερη φωτο, συμφωνα με τον ορισμό, δεν είναι, διότι της λείπουν τα δύο συστατικά ("πρωτοτυπία" και "μοναδικότητα") όπως αυτά αναλύονται ειδικότερα.

 

Αν ήταν έτσι όποιος έβγαζε μια φωτογραφία με όποιο αποτέλεσμα ....θα έκανε "τέχνη".

Δεν ορίζει το μέσο και ο σκοπός κάτι ως τέχνη, αλλά το αποτέλεσμα.

 

 

Το ποια ειναι "καλυτερη" ειναι υποκειμενικο θεμα.

 

Το ποιά μας αρέσει είναι υποκειμενικό θέμα, δεν μπορούν να συγκριθουν για να προκύψει η καλλιτερη αντικειμενικά.

 

 

Ακομα και το ποια θα μπει στο ... μουσειο (που λεγανε πριν) ειναι κατα βαθος υποκειμενικο θεμα

Στο μουσείο (δεν ξέρω σε ποιό) θα μπει αντικειμενικά αυτή (δεν ξέρω ποιά) που πληροί τους όρους εισδοχής του μουσείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά είναι η "θηλυκια" και γιατί είναι έργο τέχνης;

Η άλλη γιατί δεν είναι;

 

Τωρα παρατηρησα οτι ειναι και η δυο θηλυκιες...

 

Εκανα μια αποτυχημενη αποπειρα να σπαμαρω...

 

Λοιπον, φωτογραφικα, και δυο φωτογραφιες ειναι σωστες. Δηλαδη, σωστα εστιασμενες, με το θεμα (τις γυναικες) να εχουν τη σωστη θεση. Υπαρχει δυναμικη αντιθεση ομορφη, και σχετικη ισορροπια σε χρωματα και θερμοκρασια. Τεχνικα ειναι οκ.

 

Απο τις δυο φωτογραφιες, θα μπορουσε να πει καποιος πως η ασπρομαυρη ηταν μια τυχαια ληψη απο φωτογραφο του δρομου, ενω το πορτραιτο ειναι ληψη σε στουντιο οπου ο φωτογραφος εφαγε 4 ωρες να αφαιρεσει τα σπυρακια.

 

Αρα, συμπεραινω πως δεν εχει να κανει ο διατιθεμενος χρονος και η προσπαθεια, με το εαν το αποτελεσμα θεωρειται τεχνη ή οχι.

 

Αντιθετα, μπορει να χρειαστηκε μονο μια στιγμη για τον φωτογραφο, αλλα το αποτελεσμα ειναι ξεχωριστο και δεν μπορει ο καθενας να το φτασει. Απο την αλλη, ο καθενας μπορει να ανοιξει φωτογραφικο στουντιο, να διαβασει ενα βιβλιο photoshop και να κανει λιφτινγκ σε πληρωμενα μοντελα. Το πρωτο το θεωρω τεχνη διοτι ξεχωριζει και διοτι υπαρχει θεμα. Το δευτερο ειναι μια απλη φωτογραφια.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου