Moderator LK Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Τον φίλο πάντως δεν τον βλέπω και τόσο ενθουσιασμένο ;D Αν ισχύουν αυτά που λέει, λογικό να μην είναι. Εσύ πάντως είσαι περίσσοτερο δυσαρεστημένος ακόμα και από τον ίδιο. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Θυμάμαι τα δικά μου, για αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sPId_x Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Αγοραζεις ενα καινουργιο οργανο.. σου βγαζει προβλημα 2 φορες μεσα σε 2 χρονια και το εχεις καθηλωμενο στο service για μηνες... Περιμενει κανεις να αγορασεις ξανα ιδια μαρκα απο τον ιδιο προμηθευτη...;;; Το αστειο ειναι οτι το εστειλα εντος εγγυησης και τωρα αναμενοντας το ανταλλακτικο βγαινει εκτος εγγυησης!! Ελπιζω να πρυτανευσει η λογικη σε αυτο το θεμα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Φίλε, τα Yamaha είναι μια χαρά. Εγώ τα προτείνω αβέρτα, και επιπλέον τα προτείνω και επειδή τα φέρνει στην Ελλάδα ένας μεγάλος αντιπρόσωπος και μπορείς να τα δεις. Τώρα εσύ μένεις 1000 χιλιόμετρα μακρυά, και αντί να αγοράσεις από τα μεγάλα ιντερνετικά καταστήματα που σε αυτού του είδους την εξυπηρέτηση είναι επιστήμονες, πας και αγοράζεις από εδώ, που για να βρεις το δίκιο σου, παντού εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, πρέπει να "κουνάς χαρτιά" και να τραβάς πέτα από σακάκια ;D . Ποιος σου φταίει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stamkosk Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Εγώ πάντως είχα -κάθε φορά- εξαιρετική αντιμετώπιση από το service του Νάκα, όσον αφορά ελατωματικά όργανα ή πετάλια.... Εύχομαι το καλύτερο φίλε. Hot Dog ....................... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Θέλω να καταλάβεις το εξής. Ναι, σε ένα υποθετικό ερώτημα σαν αυτό που έγραψες και παραθέτω Αγοραζεις ενα καινουργιο οργανο.. σου βγαζει προβλημα 2 φορες μεσα σε 2 χρονια και το εχεις καθηλωμενο στο service για μηνες... Περιμενει κανεις να αγορασεις ξανα ιδια μαρκα απο τον ιδιο προμηθευτη...;;; ...η απάντηση είναι εύλογη. Από εκεί και πέρα, μια «ανώνυμη» καταγγελία κατά κάποιου επώνυμου, γιατί εκεί το πας τώρα, είναι αν μη τι άλλο unfair. Εφόσον λοιπόν τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφεις, και επειδή το νήμα πάει άλλου, ναι στο σημείο αυτό θα συνταχθώ με τον Μάνο. Εφόσον τα πράγματα έχουν έτσι, βρές έναν δικηγόρο της επιλογής σου και ξεκίνα τις κατάλληλες διαδικασίες που θα σε αποκαταστήσουν πλήρως και όπως αρμόζει. Το αστειο ειναι οτι το εστειλα εντος εγγυησης και τωρα αναμενοντας το ανταλλακτικο βγαινει εκτος εγγυησης!! Ελπιζω να πρυτανευσει η λογικη σε αυτο το θεμα! Μην ανησυχείς γι αυτό, για το ανταλλακτίκο ισχύει νέα εγγυηση. Καλή επιτυχία. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sPId_x Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Τώρα εσύ μένεις 1000 χιλιόμετρα μακρυά, και αντί να αγοράσεις από τα μεγάλα ιντερνετικά καταστήματα που σε αυτού του είδους την εξυπηρέτηση είναι επιστήμονες, πας και αγοράζεις από εδώ, που για να βρεις το δίκιο σου, παντού εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, πρέπει να "κουνάς χαρτιά" και να τραβάς πέτα από σακάκια ;D . Ποιος σου φταίει; Φιλε μπορουσα να το αγορασω απεξω αλλα προτιμησα να το αγορασω απο Ελλαδα και μαλιστα απο εμπορο λιανικης της πολης μου. Για να στηριξω την προσπαθεια των τοπικων μαγαζιων κι ας εδωσα και ενα 50ρικο παραπανω. Το οτι ταλαιπωρουμαι με τα προβληματα του οργανου και με το service ειναι κατι που και μενα πρωτη φορα μου συμβαινει. Ελπιζω να λυθεο συντομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Θα λυθεί σύντομα λογικά, μην ανησυχείς. Τις απαντήσεις σου λοιπόν τις πήρες. Τώρα, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, το νήμα πρέπει να διαγραφεί, διότι ανώνυμες καταγγελίες είναι ανήθικες και, αν θέλει ας μας διαφωτίσει ο LK, μπορεί και παράνομες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Guru Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Τι δουλειά έχει: Εντοπίστηκε πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα και με ειδοποίησαν ότι περιμένουν το ανταλλακτικό. με αυτό: (Γιατί για το κλαβιέ που χαλαρώνει είναι η δεύτερη φορά που το στέλνω). Μήπως εσύ δεν κατάλαβες κάτι καλά ή έχουν πρόβλημα και τα δύο; Το αστειο ειναι οτι το εστειλα εντος εγγυησης και τωρα αναμενοντας το ανταλλακτικο βγαινει εκτος εγγυησης!! Ελπιζω να πρυτανευσει η λογικη σε αυτο το θεμα! Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Από εκεί και πέρα, μια «ανώνυμη» καταγγελία κατά κάποιου επώνυμου, γιατί εκεί το πας τώρα, είναι αν μη τι άλλο unfair.+1000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sPId_x Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2018 Από εκεί και πέρα, μια «ανώνυμη» καταγγελία κατά κάποιου επώνυμου, γιατί εκεί το πας τώρα, είναι αν μη τι άλλο unfair. Εχεις δικιο σαυτο. Απλα βγαινει σαν επακολουθο το ερωτημα αυτο. και δεν καταγγελω κατι. Οσα περιγραφω ειναι γεγονοτα. Απαντησεις εχω παρει και αυτο με ενδιεφερε. αν θελετε διαγραψτε και το θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση