Προς το περιεχόμενο

Service ΝΑΚΑ Αιώνια καθυστέρηση!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εξής εμπειρία με το Service του Νάκα

 

Έχω στείλει ένα Stage Piano εντός εγγύησης (Yamaha p115) με πρόβλημα στις αρχές Ιανουαρίου στα κεντρικά του ΝΑΚΑ για service.. Εντοπίστηκε πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα και με ειδοποίησαν ότι περιμένουν το ανταλλακτικό.

 

Ωστόσο είμαστε στους 2,5 μήνες αναμονής και φτάνουμε σχεδόν στους 3 μήνες και δεν έχει έρθει.

Έχω επικοινωνήσει 6-7 φορές και πάλι περιμένουμε.. (από τους κατα τα άλλα ευγενικότατους υπαλλήλους).

 

Και ερωτώ... είναι φυσιολογικό να έχουν κρατημένο ένα πιάνο 2,5 μήνες και ακόμη να περιμένουμε;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εάν είναι πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικού ναι είναι φυσιολογικό δεν φταίει ο Νάκας ούτε ο ηλεκτρονικός (υπάλληλος) που θα κάνει την αντικατάσταση αφού δεν το έχει τι να σου βάλει...

 

τώρα γιατί αργεί το ανταλλακτικό, αν έχει παραγγελθεί όντως πριν 2.5 μήνες είναι θέμα εργοστασίου αποθήκης που γίνονται οι παραγγελίες οπουδήποτε είναι αυτό Okinawa, Ottawa, Shangai, Agia Barbara LA ;D κτλ

 

Στη θέση σου θα έστελνα ένα email στα αγγλικά στη Yamaha Europe...

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994)

 

 

1520.gov.gr - 1520.gov.gr

 

 

https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/N2251-1994-enc2007-el1.pdf

 

 

Τυπώνεις λοιπόν το νόμο, πας στο Νάκα, και δε φεύγεις χωρίς πιάνο αντικατάστασης. Δε φεύγεις όμως με τίποτα χωρίς πιάνο, πάρε ένα από τη βιτρίνα χύμα αν σου πουν μα και μου. Και άστους μετά να το επισκευάσουν όποτε θέλουν.

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κατά τη γνώμη μου, μην το πας «νομικά» , αλλά στο φιλότιμο.

 

Για δύο λόγους:

 

Πρώτον διότι αν το πας «νομικά» αν δεν βρεις λύση στις διαπραγματεύσεις, θα αναγκαστείς να προσφύγεις στο δικαστήριο και θα ξανα –αγοράσεις το πιάνο (έξοδα + χρόνος)

 

Δεύτερον ο νόμος που σου αναφέρει από πάνω ο Μάνος καταργήθηκε (ήτοι το άρθρο 5 παράγραφος 5 του ν.2241/1994), για την ακρίβεια αντικαταστάθηκε από το 103  παρ. 2 και 1  του Ν.4512/2018, ΦΕΚ Α 5/17.1.2018).

 

 

Η Πρόβλεψη που υπήρχε για «προσωρινή αντικατάστασή» κατά τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης αν  ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής  υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, θεσπίστηκε με νέο άρθρο (το άρθρο 5α) , που προστέθηκε με το άρθρο 103  παρ. 3 του Ν.4512/2018, ΦΕΚ Α 5/17.1.2018.

ΠΡΟΣΟΧΗ: `Εναρξη ισχύος,σύμφωνα με το άρθρο 126 του αυτού νόμου, ΑΠΟ 18.3.2018.

 

Σύμφωνα με το άρθρο 111 του αυτού νόμου (Ν.4512/2018-τροποποιητικός νόμος) το ΝΕΟ άρθρο 5α (δικαίωμα αντικατάστασης -εντός εγγυησης-αν η επισκευη υπερβαίνει τις 15 ημέρες) δεν εφαρμόζεται στις συμβάσεις που έχουν συναφθεί έως και τις 17.3.2018 παρά μόνο στις ανανεώσεις των συμβάσεων αυτών.

 

 

Σε κάθε περίπτωση , και να μην υπήρχε αυτό το «τεχνικό-νομικό θέμα», αν ζητούσες την αντικατάσταση και δεν γινόταν, θα έπρεπε να το ζητήσεις δικαστικά (οπότε δες ανωτέρω- έξοδα χρόνος)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Δεν έχω καμία πρόθεση να κινήσω νομική διαδικασία. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να φτιαχτεί το όργανο και να μην ξανααντιμετωπίσω το ίδιο πρόβλημα. (Γιατί για το κλαβιέ που χαλαρώνει είναι η δεύτερη φορά που το στέλνω).

 

Απο κει και πέρα καλό είναι να ακουστούν διάφορες γνώμες, ωστέ να ξέρουμε τι μέλλει γενέσθαι απο δω και πέρα..

 

Προσωπικά Yamaha stage δεν πρόκειται να πάρω ξανά ούτε αν μου το δίνουν δώρο.

Βρίσκομαι 1000 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα και μέσα σε 2 χρόνια το στέλνω 2 φορές στο ΝΑΚΑ με δικά μου έξοδα φυσικά και μένω χωρίς πιάνο. Δεύτερη φορά χαλαρώνει το κλαβιέ (χωρίς σαφή απάντηση για το τι φταίει) και ταυτόχρονα χαλάει η κεντρική πλακέτα. (Χρήση οργάνου σε βάση εντός σπιτιού.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε να παίρνεις ότι θέλεις, φτάνει να είναι από σοβαρά μαγαζιά, που σε σέβονται σαν καταναλωτή.

 

 

Κατά τη γνώμη μου, μην το πας «νομικά» , αλλά στο φιλότιμο.

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

 

 

 

 

 

Το ξέρεις ότι είμαι Δικηγόρος και θα μπορούσα εύκολα (σαφώς προς το δικό μου συμφέρον-φευ από αυτά ζω) να «μπαρουτιάσω» τον οιοδήποτε (δεν αναφέρομαι στον op) να επικαλείται τον νόμο ή να τον εκτυπώνει και να τον «κουνάει»  (ειδικά αν δεν τον ξέρει) ή να κινεί διαδικασίες (πόσο μάλλον αν τις αναλάμβανα εγώ) .

 

Η εμπειρία μου , μετά από 20 χρόνια μαχόμενης δικηγορίας, μου λέει ότι τέτοιου είδους υποθέσεις, λύνονται καλλίτερα και γρηγορότερα  στο «φιλικό» ή με επίκληση στο «φιλότιμο» όπως έγραψα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει φιλικό και φιλότιμο με ένα κατάστημα που έχει δομή ελληνικού υπουργείου, και που πάντα θα μιλάς με "έναν απλό υπάλληλο" που "απλά κάνει τη δουλειά του". Ή έχεις δίκιο και πρέπει να το υπερασπιστείς δυναμικά και ελληναράδικα  ;D , ή αλλιώς κάτσε απέξω με μια λατέρνα να παίζεις το λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο, το ίδιο είναι για αυτούς.

 

Ή, το καλύτερο, παίρνεις τα λεφτουδάκια σου και σε άλλες ευρωπαϊκές παραλίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν υπάρχει φιλικό και φιλότιμο με ένα κατάστημα που έχει δομή ελληνικού υπουργείου, και που πάντα θα μιλάς με "έναν απλό υπάλληλο" που "απλά κάνει τη δουλειά του". Ή έχεις δίκιο και πρέπει να το υπερασπιστείς δυναμικά και ελληναράδικα  ;D , ή αλλιώς κάτσε απέξω με μια λατέρνα να παίζεις το λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο, το ίδιο είναι για αυτούς.

 

Ή, το καλύτερο, παίρνεις τα λεφτουδάκια σου και σε άλλες ευρωπαϊκές παραλίες.

 

Τώρα με αναγκάζεις να υπερασπιστώ τον Νάκα, και ειδικά το service του, και πραγματικά δεν το θέλω και ούτε με ενδιαφέρει..

Όταν έψαχνα ανταλλακτικό, και ήξεραν την σπανιότητά του, μου βρήκαν και μου το πούλησαν στο 1/10 της τιμής που το πουλούσαν κάτι «κοράκια-ξένα-και Ευρωπαϊκά » στο e-bay,..........ακριβώς διότι γνώριζαν τη σπανιότητά του.

 

Ναι, μου το άργησαν, πολύ, αλλά μου το βρήκαν.

 

Αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου