Προς το περιεχόμενο

Georgios Zaimis - Magnetar drift (keyboard shredding / prog. metal original)


GZaimis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με μεγάλη χαρά μοιράζομαι έναν ακόμη αυτοσχεδιασμό / keyboard shredding μαζί σας. Αυτό όμως που με χαροποιεί πιο πολύ, είναι ότι πρόκειται για την πρώτη μου σοβαρή απόπειρα ηχογράφησης κιθάρας όπου παίζω ο ίδιος.

 

Ασχολήθηκα με κιθάρα πολύ παλιά μόλις για δύο μήνες, διέκοψα και ξανάρχισα εδώ και λίγο καιρό, μελετώντας με την βοήθεια της εφαρμογής Yousician, οπότε ό, τι ακούτε από κιθαριστικό παίξιμο είναι μόλις με 5 μηνών μελέτη.

 

Θα χαρώ πολύ για οποιοδήποτε σχόλιο, ειδικά για κιθαριστικές συμβουλές μια που είμαι τελείως αρχάριος στον χώρο αυτό.

 

synthesizer: Korg Triton Studio

guitar: Chapman ML1 Modern Lunar

 

 

Genius begins great works; labor alone finishes them... -- J. Joubert

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιχταρά με επιφύλαξη γιατί δε βοηθάει το πλάνο. Έχω την αίσθηση ότι βάζεις πολύ δύναμη στο αριστερό σου χέρι. Αν κουράζεται εύκολα το αριστερό σου θα το καταλάβεις. Και επίσης νομίζω ότι βάζεις πολύ δύναμη γιατί δεν τηρείς τον χρυσό κανόνα που σου επιτρέπει να βάζεις τη λιγότερη δυνατή.  ;D Ο κανόνας αυτός είναι: να πατάς τα δάχτυλα ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα (αριστερά ) από το τάστο, δηλαδή αν τα πας ένα χιλιοστό πιο δεξιά να σβήνει η νότα που λέει ο λόγος.

 

Με επιφύλαξη αυτό, απλά έτσι μου φάνηκε από το βίντεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εξαιρετικός!! Πολύ ωραίο solo στο keyboard και πολύ καλό παίξιμο στη ρυθμική, extra πόντοι επειδή έχεις Chapman! ;D

 

Επειδή ζήτησες feedback για το κιθαριστικό μέρος, προσπάθησε να πιάσεις την πένα με λίγο πιο κάθετη κλίση προς την ταστιέρα. Αυτή η αλλαγή θα κάνει πιο επιθετικό το palm muting και θα κόβει καλύτερα στη μίξη η κιθάρα.

 

Η γωνία της πένας και του δεξιού χεριού γενικότερα παίζουν μεγάλο ρόλο στο τι διάθεση θα βγάλεις μέσα από το παίξιμό σου. Δε χρειάζεται να χτυπάς σαν τον Mustaine ή τον Hetfield αν δε θέλεις να έχεις τέτοιο ήχο, αλλά και ο Petrucci στα σκληρά ρυθμικά του γυρίζει πιο κάθετα όλο το στήσιμο του δεξιού του χεριού. (βλ. Train of Thought)

 

Πρόσεξε στο 3.12 του video το δεξί του χέρι.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την αίσθηση ότι βάζεις πολύ δύναμη στο αριστερό σου χέρι. Αν κουράζεται εύκολα το αριστερό σου θα το καταλάβεις. Και επίσης νομίζω ότι βάζεις πολύ δύναμη γιατί δεν τηρείς τον χρυσό κανόνα που σου επιτρέπει να βάζεις τη λιγότερη δυνατή.  ;D Ο κανόνας αυτός είναι: να πατάς τα δάχτυλα ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα στο τάστο, δηλαδή αν τα πας ένα χιλιοστό πιο δεξιά να σβήνει η νότα που λέει ο λόγος.Με επιφύλαξη αυτό, απλά έτσι μου φάνηκε από το βίντεο.

 

Χίλια ευχαριστώ, φίλε μου! Ισχύει ότι μετά από αρκετή ώρα κουράζομαι και υποθέτω ότι όντως βάζω παραπάνω δύναμη απ' ό,τι χρειάζεται. Θα το δοκιμάσω, όπως περιγράφεις. Να υποθέσω η τεχνική είναι ίδια και σε καθαρή και σε παραμόρφωση;

Genius begins great works; labor alone finishes them... -- J. Joubert

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικός!! Πολύ ωραίο solo στο keyboard και πολύ καλό παίξιμο στη ρυθμική, extra πόντοι επειδή έχεις Chapman! ;D

 

Επειδή ζήτησες feedback για το κιθαριστικό μέρος, προσπάθησε να πιάσεις την πένα με λίγο πιο κάθετη κλίση προς την ταστιέρα. Αυτή η αλλαγή θα κάνει πιο επιθετικό το palm muting και θα κόβει καλύτερα στη μίξη η κιθάρα.

 

Η γωνία της πένας και του δεξιού χεριού γενικότερα παίζουν μεγάλο ρόλο στο τι διάθεση θα βγάλεις μέσα από το παίξιμό σου. Δε χρειάζεται να χτυπάς σαν τον Mustaine ή τον Hetfield αν δε θέλεις να έχεις τέτοιο ήχο, αλλά και ο Petrucci στα σκληρά ρυθμικά του γυρίζει πιο κάθετα όλο το στήσιμο του δεξιού του χεριού. (βλ. Train of Thought)

 

Πρόσεξε στο 3.12 του video το δεξί του χέρι.

 

Μπαίνει και αυτό στο πλάνο μελέτης. Χίλια ευχαριστώ επίσης, φίλε μου!

 

Genius begins great works; labor alone finishes them... -- J. Joubert

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χίλια ευχαριστώ, φίλε μου! Ισχύει ότι μετά από αρκετή ώρα κουράζομαι και υποθέτω ότι όντως βάζω παραπάνω δύναμη απ' ό,τι χρειάζεται. Θα το δοκιμάσω, όπως περιγράφεις. Να υποθέσω η τεχνική είναι ίδια και σε καθαρή και σε παραμόρφωση;

 

 

Η τεχνική αυτή είναι ίδια σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από εξαιρέσεις του τύπου μεγάλα ανοίγματα που απλά μπορεί να μη φτάνουμε. Αν την εφαρμόσεις συνειδητά, και επίσης προσέξεις τη γενικότερη τοποθέτησή σου, που η λογική της δε διαφέρει σε τίποτα με τα πλήκτρα, να έχουμε δηλαδή μια στάση χαλαρή και φυσιολογική, τότε θα δεις μεγάλη διαφορά στην κούραση. Η κιθάρα και ειδικά η ηλεκτρική χρειάζεται πολύ λίγη δύναμη στο αριστερό, αν βελτιώσεις την τεχνική σου και αποβάλλεις τη συνήθεια να βάζεις πολλή δύναμη, εκτός από την κούραση θα βελτιωθείς πολύ και στην ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κιθαριστικο,ρυθμικό παίξιμο ωραιο είναι τώρα το να ακούμε σόλο ηλεκτρικής κιθάρας με το αρμονιο μαζί με breath controller οκ.Προς τα παρόν κανενα προβλημα ειμα σιγουρος ότι θα δούμε και σολιστικό παιξιμο από κιθαρα συντομα γιατί και η υποδομή και οι δυνατότητες υπάρχουν.Πάντως σαν αποτελεσμα είναι ωραίο το sample της ηλεκτρικής.Όμως είναι όπως λέμε virtual vs real μπουζούκι.Σίγουρα η μελέτη και ο κόπος εδώ είναι αδιαμφισβήτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

φίλε George, δεν χορταίνω να απολαμβάνω τις δυνατότητές σου και το μεράκι σου.

Εξαιρετικός όπως πάντα!!!!

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου