Προς το περιεχόμενο

προσιτό πυκνωτικό για φωνή?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

μακάρι να μπορούσε κάποιος εδώ ή αλλού να προτείνει λύσεις που λειτουργούν ως πανάκεια για όλους... όπως σοφά αναφέρει και ο ND παραπάνω και για μένα το μικρόφωνο (ειδικά αν έχεις ένα μόνο) είναι μια καθαρά προσωπική υπόθεση με την απόφαση απόκτησης του να ορίζει σε ένα μεγάλο βαθμό τις σπιτικές παραγωγές σου... πχ εγώ δεν θα μπορούσα να δουλέψω σε καμία περίπτωση με μοναδικό mic το ΑΤ που ξεκινά με εγγενές "roll off" χαμηλά από τα 250 και κάτω... αυτή του η ιδιότητα μπορεί να είναι αρκετές φορές πολύ χρήσιμη φυσικά (πχ στην δική μου φωνή "κουμπώνει" μια χαρά) αλλά "σημαδεύει" παράλληλα με την έλλειψη χαμηλών οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα τα επιθυμούσα...

 

και όταν με το όποιο mic έχω ένα τονισμό κάπου, άντε να τον "φέρω" το δυνατόν στα μέτρα μου στο ποστ... αν όμως δεν έχει καταγραφεί η (ενδεχομένως ζητούμενη) πληροφορία, που θα την βρω μετά?...?

 

τες πα... όλα τα εν λόγω mic εδώ τα τιμούν τα λεφτά που σου ζητάνε... αλλά το θέμα είναι τι θέλεις εσύ να φτάσει στα αυτιά σου... μπορεί κάλλιστα να είναι το σχετικά πιο "άδειο" σήμα που θα σου δώσει το ΑΤ και με όλες τις υπόλοιπες ιδιότητές που αναφέρθηκαν να σε καλύπτει απόλυτα και στην φωνή αλλά και στα ακουστικά όργανα και να σου κάθονται και εύκολα στο mix... μπορεί όμως (ειδικά αν τα συριστικά σου δεν είναι έντονα), το πιο "διακριτικό" roll off του lewitt που ξεκινά πολύ χαμηλότερα και ο εμφατικός τονισμός του στα 8 και 15khz, να σε γοητεύσει και για τις δυο χρήσεις που το προορίζεις... από την άλλη δεν είναι τυχαία η commercial αποδοχή του ισορροπημένου μέχρι ενός σημείου, με την αναλογικά υπερτονισμένη μεσουψηλή περιοχή, Rode NT1 A... όπως όμως και η προσωπική μου προτίμηση στο σκέτο NT1 με τον "σχετικά" ουδέτερο χαρακτήρα στο τρακινγκ που θεωρώ απαραίτητη βάση για μετέπειτα δημιουργική επεξεργασία όταν δεν έχω να επιλέξω από πλήθος μικροφώνων με διάφορους χαρακτήρες (το κατ αναλογίαν χρήσιμο "αδιάφορο" όταν δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στο διάφορο)?... περί ορέξεως κλπ...

 

θέλω να ελπίζω ότι έχεις καλυφθεί από τις τοποθετήσεις όλων μας και έχεις σχηματίσει μια χρήσιμη εντύπωση απλά δεν πρέπει να ξεχνάς ότι δεν υπάρχουν θέσφατα στην ηχοληψία (και γενικά στον ήχο με την ατομική του αντίληψη να απέχει από την αντικειμενικότητα στην περιγραφή του)... δυστυχώς ΠΑΝΤΑ το ιδανικό θα είναι το να δοκιμάσεις δια ζώσης ένα mic πριν το αποκτήσεις και μάλιστα στις συνθήκες και τα συνοδά που θα καλεστεί να λειτουργήσει... και καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο πια είναι από δύσκολο έως αδύνατο οπότε good luck Γιώργη...

 

 

 

---

ΥΓ... πέραν του αξιολογότατου τεστ του Νικόδημου μια χρήσιμη σύγκριση (μάλλον πιο άμεσα αξιοποιήσιμη στην περίπτωσή σου) ακουστική και όχι μόνο εντύπωση, μπορείς να αποκομίσεις στο νέο "εργαλείο"

 

Αudio Τest Κitchen

 

391485823_Screenshot_2021-02-03AUDIOTESTKITCHEN.thumb.png.8bd077c99ac1d8a44192ec2e51af2cba.png

 

σε τέτοιες περιπτώσεις χρησιμοποιώ ως reference το TLM 67 που (προσωπικά) θεωρώ το απόλυτο all around mic όσο έχει να κάνει με την ("ωφέλιμη") συχνοτική συμπεριφορά κατά το tracking...

  • Ευχαριστώ 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τον χρονο σου Νικο. Εχω καλυφθει πληρως.

 

Οντως δεν υπαρχει καλυτερο και χειροτερο μικροφωνο. Ειναι καθαρα θεμα γουστου. Νομιζω οτι η πιο safe επιλογη ειναι το πιο φλατ μικροφωνο. Στον ηχο, γενικοτερα, δεν γοητευομαι απο τα "ιδιαιτερα χαρακτηριστα", ειτε μιλαμε για ηχεια, ειτε για μαγνητες, ειναι για οργανο, καθως με περιοριζουν. Μου αρεσει η ουδετεροτητα, η ισορροπια και η δυνατοτητα να δωσω ιδιαιτερα χαρακτηριστικα, στο ποστ και εαν το επιθυμω.

 

Και επειδη δεν εχω δυνατοτητα δοκιμης, θα προχωρησω στην αγορα καποιου με ουδετερο ηχο, πιθανοτατα το rode.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Ελπιζω να μην κανιβαλιζω τη συζητηση του dimsonic.

Εχω ενα βασικο- καλο εξοπλισμο για mini home studio, τον οποιο δεν εχω χρησιμοποιησει ακομη για ολοκληρωμενες ηχογραφησεις, μονο μικρες δοκιμες.

ειναι ο ακολουθος

Adam A5 monitors

focusrite scarlett 6i6

akg k141 monitor.

cubase elements

 

ολα αυτα σε συμβατικο δωματιο, χωρις ηχομονωσεις κλπ.

 

εβαλα στοχο να βρω λιγο χρονο και να ασχοληθω πιο ενεργα. Ηχογραφηση φωνων, ακουστικης / κλασικης κιθαρας/ ηλεκτρικης κιθαρας απο λαμπατο ενισχυτη.

Εβαλα στο ματι τα ακολουθα δυο Μικροφωνα :

Akg c214 

Rode Nt1.

να κατσω στα αυγα μου ? Γιατι ηδη εχω

 Neumann kms105

akg c451

shure sm 57

shure beta 58

sennheiser e 906

sennheiser e 935

Που ειναι κυριως για χρηση σε live...

 

η να μπω σε εξοδα? Και εαν βαλω το χερι στην τσεπη ποιο απο τα δυο?

 

 

Επεξεργασμένο από nklshp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nklshp είπε

Γιατι ηδη εχω

 Neumann kms105

 

 

Να κατσεις στα αυγα σου

  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Superfunk είπε

 

 

Να κατσεις στα αυγα σου

Αυτο σκεπτομουν και γω αλλα ηθελα και αλλες γνωμες. Βασικα εχω ενα πιστωτικο απο τον Thomann και με τρωει το χερι μου...αλλα μαλλον θα κατσω φρονιμα και θα ζητησω επιστροφη χρηματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nklshp είπε

Βασικα εχω ενα πιστωτικο απο τον Thomann και με τρωει το χερι μου.

 

 

Να σε βοηθησω αν θες εγω ,μπορεις να μου κανεις δωρο αυτο....

 

https://www.thomann.de/gr/ev_re20_microphone.htm

 

 

δεν υπαρχει προβλημα απο μερους μου ....δεν ειμαι καθολου ακαταδεκτος και θα εχεις και κΣυσει την φαγουρα σου στο χερι σου...

 

?

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Ευχαριστώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια

9 ώρες πριν, nklshp είπε

εβαλα στοχο να βρω λιγο χρονο και να ασχοληθω πιο ενεργα. Ηχογραφηση φωνων, ακουστικης / κλασικης κιθαρας/ ηλεκτρικης κιθαρας απο λαμπατο ενισχυτη.

 

Αν θελεις να ηχογραφεις σολο ακουστικη ή κλασσικη κιθαρα, που δεν ντουμπλαρεις (Overdubbing) οπως οταν γραφεις ρυθμικα, και θελεις να ακουγεται "γεματα" και στερεο, ψαξε λιγο την ηχογραφηση με mid/side miking.

Χρειαζεσαι ενα μικροφωνο με figure of eight δυνατοτητα (για να ηχογραφει τον ηχο στο χωρο αριστερα και δεξια της πηγης)  κι ενα καρδιοειδες ή condenser που να σημαδευει την πηγη.
Εγω αφου εχω ηδη ενα με  δυνατοτητα figure8 (το Behribger B2 pro), εχω βαλει ενα στο ματι το AKG P170 ή το AKG C1000s που ειναι στο ιδιο επιπεδο και οικονομικα με το αλλο.
Δοκιμασα M/S technic με το Behringer για F8 κι ενα πολυ φτηνο καρδιοειδες και εξεπλαγην.
Εσυ αφου εχεις το Neumann kms105, μηπως να κοιταγες για figure8?
πχ το CAD Audio M179?

 

 

.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου