Alex Raptakis Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Εγώ έχω το NT1-A και είμαι υπέρ-ευχαριστημένος, αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε μικρόφωνα. Ακούγεται πάντως πολύ ισορροπημένο για τα λεφτά του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Καμια γνωμη/εμπειρια για το at2035 και το lewitt? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Guru Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Τα Audio-Technica είναι γενικά πολύ χρήσιμα μικρόφωνα με μια από επιλογή αρκετά flat προσέγγιση. Από τα 3 μικρόφωνα που αναφέρεις είναι σίγουρα το πιο ευέλικτο ηχητικά όχι μόνο λόγω της απουσίας των hyped ψηλών των άλλων δύο αλλά και λόγω της παρουσίας pad attenuation & Low cut φίλτρου. Αν λοιπόν ψάχνεσαι για κάτι αρκετά all rounder η λογική λέει ΑΤ. Και το ΝΤ1-Α και το 240 είναι πιο vocal προσανατολισμένα. Το ΝΤ1 θα μπορούσε καλλιστα να χαρακτηριστεί κάτι σαν poor man's U87 και ίσως ένα από τα καλύτερα μικρόφωνα για tom & floor tom ever καθώς το πλησιάζει αρκετά σε χαρακτήρα, στον τρόπο που δουλεύει το proximity effect κλπ (ειδικά η αρχική έκδοση, η μεταγενέστερη Α είναι σαφέστατα πιο bright - με την ευκαιρία να αναφέρω πως η RODE είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση και ενώ αρχικά κατασκεύαζε τα μικρόφωνα της στην Κίνα, στην συνέχεια εφτιαξε το δικό τη εργοστάσιο στην Αυστραλία...το NT1 λοιπόν είναι το κινέζικο και το NT1A το made in Australia...και όχι το αντίστροφο που αναφέρθηκε. Το αναφέρω γιατί για τα δικά μου γούστα τα κινέζικα RODE είναι ηχητικά ανώτερα από τα μεταγενέστερα...κατασκευαστικά πάλι όχι, ενηγουεη αλλη ιστορία αυτή ). Επίσης η ελαφρά υψηλότερη αντίσταση εξοδου του ΑΤ το κάνει ακόμη πιο "σκοτεινό" για την μέση προενίσχυση κάρτας ήχου...κάτι που αναλόγως από ποια πλευρά το βλέπεις μπορεί να είναι καλό ή κακό Επεξεργασμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 από nikodemos 1 1 check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Ησουν αναλυτικοτατος. Αρα για φωνητικα, που το θελω πρωτιστως, θα προτιμησω ενα απο τα nt1a και 240. Για ακουστικα εγχορδα δεν εχω και τοσο θεμα με το eq. Βεβαια, με ψηνει το 2035 διοτι με το -10db, και με το "σκοτεινο" του eq, θα ειναι ωραιο και για ηχογραφηση καμπινας ηλεκτρικης. Αλλα τα φωνητικα ειναι πρωτα στην ιεραρχια... Το nt1r ειναι εχει φλατ μπασα και μεσαια, και λιγο τσιμπημενα πριμα. Το 240 εχει λιγο χαμηλα τα μπασα (ειναι εξαιρετικο στο proximity effect) και τα πριμα λιγο πιο τσιμπημενα απο το rode. Θεωρεις οτι ειναι ιδανικοτερο για αντρικη φωνη, σε σχεση με το rode, ή οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που τις "φερνω" με το post processing? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Guru Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 ....νομίζω πως είναι εντελώς υποκειμενική φάση όλο αυτό αν με ρωτάς τι θα διάλεγα εγώ για την φωνή μου πχ , νομίζω πως θα διάλεγα το κινέζικο NT1 χαχαχα όχι οκ αν μιλάμε για τα 3 συγκεκριμένα για την δική μου φωνή που είναι ένρινη και ενοχλητική θα διάλεγα το AT ως το λιγότερο "επώδυνο"...γενικά για μία αντρική φωνή η λογική του RODE μου ταιριάζει καλύτερα από το 240 που μου κάνει πιο πολύ για πηγές που απαιτούν "αέρα" στα ψηλά. ..... πρέπει όμως να καταλάβουμε το εξής...ένα μικρόφωνο είναι αρκετά παραπάνω από ένα γράφημα συχνοτικής απόκρισης και 5-10 ψυχρά τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι πρωτίστως το πως θα το προσεγγίσουμε εμείς ως χειριστές και ως performers. Ένα μικρό παράδειγμα, τα hyped και σκληρά HiMid & HF (κοινός παρονομαστής σε αυτή την κατηγορία τιμής) μπορούν εύκολα να αποφευχθούν και να τιθασευτούν με την ανάλογη τοποθέτηση (απόσταση, γωνία προσβολής κλπ). Είναι λοιπόν κάπως άκυρη η σύγκριση απλά με τεχνικές προδιαγραφές και αφού μιλάμε για μικρόφωνο φωνής για έναν συγλεκριμένο άνθρωπο και όχι για commercial χρήση τότε το μόνο μέσο σύγκρισης είναι η προσωπική δοκιμή και ακρόαση....όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και όσων διαβάζεις αυτή τη στιγμή από τον υποφαινόμενο είναι απόψεις και ως εκ τούτου εμπίπτουν στον συμπαντικό κανόνα του υπέρτατου επιθεωρητή Χαρι Καλαχαν πσ. για commercial χρήση, ακόμη και αποκλειστικά για φωνές η λογική θα έλεγε το AT 1 check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, nikodemos είπε πσ. για commercial χρήση, ακόμη και αποκλειστικά για φωνές η λογική θα έλεγε το AT Γιατι αυτο? Επεξεργασμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 από gkourmoul1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Guru Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 γιατί πολύ απλά είναι σαφέστατα πιο ευέλικτο τόσο σε ότι αφορά την χρήση (attenuation pad & Lo Cut) όσο και σε ότι αφορά τον ήχο: το λιγότερο "χρωματισμενο" ηχητικά μικρόφωνο έχει περισσότερες πιθανότητες να ταιριάξει σε διαφορετικές φωνές και χροιές - μπορεί να μην κολακέψει ιδίατερα καμμία αλλά επίσης το πιθανότερο είναι πως δεν θα τονίσει και πιθανά αρνητικά (έντονα συρριστικά σύμφωνα, ένρινη χροιά κλπ). Με τον όρο commercial εννοώ την χρήση σε περιβάλλον που δέχεται πολλους διαφορετικού ερμηνευτές και όχι αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του 1 check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Με καλυψες πληρως. Σε ευχαριστω πολυ! Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Guru Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 θα μου επιτρέψετε να κάνω μία μικρή "κατάληψη" του θέματος και να ποστάρω ένα video που μόλις ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube: Το θέμα του είναι ένα συγκριτικό τεστ πυκνωτικών μικροφώνων για ηχογράφηση ηλεκτρικής κιθάρας. Η αλήθεια είναι πως τα συγκεκριμένα μικρόφωνα δεν ανήκουν στην κατηγορία των "προσιτών" και πάλι όμως το ζητούμενο είναι εμφανές και δεν είναι άλλο από το πόσο δυσδιάκριτες αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικές είναι οι διαφορές ανάμεσα στα μικρόφωνα. 3 check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panGS Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε Και εγώ ψάχνομαι για μικρόφωνο. Πρώτες επιλογές το lewitt 240 και το ΑΤ2035. Το πρώτο είναι πιο πριμάτο, με λιγότερο bottom end. Το δεύτερο είναι πιο φλατ. Τρίτη επιλογή είναι το ΝΤ1Α όπου στα αυτιά μου είναι κάπου μεταξύ των δυο ηχητικά, σε brightness. To θέλω για φωνητικά και για ακουστικά εγχορδα όργανα. Ποιο θα ταιριάζει καλύτερα στη φωνή μου? Το πιο μπασάτο 2035, το οποίο έχει πολύ smooth ψηλες συχνότητες? Ή το 240 που έχει κάπως λιγότερο "σώμα" και παραπάνω πρίμα? Ή μήπως η χρυσή τομή είναι το rode? Στην ακουστική κιθάρα, τα τσιμπημένα πρίμα είναι επιθυμητά? Γιώργο το ΑΤ2035 δεν χρωματίζει τόσο , είναι περισσότερο all around . Θα το προτιμούσα για εμένα . Και το RODE είναι οκ . Για την φωνή σου ρίξε μια ματιά και στο MXL V67 i . Επεξεργασμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 από panGS 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση