Guru Alter Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2018 Guru Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2018 Δε θυμαμαι αν μου χει τυχει ποτε να γραψω με matched pair large condenser, μονο με δυο small condenser η με ενα και ενα (large και small). Σπιτι οταν δεν ειναι fingerstyle ας πουμε μου αρεσει το nt1-a μαζι με ενα nt5. Σε fingerstyle προτιμω δυο πουρακια. Φανταζομαι το ενα θα ηταν μακρυα για το χωρο. Να πω την αληθεια το απωθημενο μου ειναι ενα ribbon mic, γιατι εχει τυχει να γραψω αρκετες φορες και ο ηχοληπτης να χρησιμοποιει τετοιο και μου αρεσε ο χαρακτηρας τους. Ενα θεμα για μενα ειναι οτι για να μαθεις καθε καινουργια τεχνικη θελει πολλη προσπαθεια, χρονο και πειραματισμο. Το στουντιο μου σπιτι ειναι χαμηλου budget, rode μικροφωνα, focusrite scarlet 6i6 καρτα, tascam moniotor, reaper κτλ. Ο δε χωρος αν και εντελως ησυχος, δεν εχει καποια ιδιαιτερη ακουστικη ουτε treatment (close miking συνηθως), οποτε δε θεωρω οτι θα ειχε νοημα να παρω κατι ακριβο (πανω απο 100-200 ευρω ας πουμε). YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bshop Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2018 Εγω (με την ελαχιστη μου βεβαια εμπειρια) εχω αναφερθει και παλιοτερα στο Superlux Hi-10. Ειναι ΤΖΑΜΠΑ. To εχω χρησιμοποιησει για ακουστικη κιθαρα, sort-of-close mic σε ενισχυτη ηλεκτρικης κιθαρας και για κοντραμπασο (εκει μαζι με ενα μεγαλου διαφραγματος) και με το ταπεινο σεταπ μου εντυπωσιασε και εμενα και πιο εμπειρους φιλους που το ακουσανε. Και ειναι και μικροσκοπικο! https://www.thomann.de/gb/superlux_hi_10.htm το παραγγέλνω και μόνο για το όνομα!!! ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2018 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2018 σήμερα δούλεψα ένα τετράωρο περίπου με το RODE NT1... με το οποίο δεν είχα επιδιώξει να έρθω σε επαφή θεωρώντας βλακωδώς ότι θα πρόκειται για μια απλά διαφορετική version του NT1-A... ε οποία έκπληξις!!!.... καμία σχέση... εδώ μιλάμε οι Αυστραλοί κατασκεύασαν το "απόλυτο" φθηνό μικρόφωνο... πραγματικά φλατ απόκριση καθιστώντας το κυριολεκτικά all around δίνοντας σε κάθε περίπτωση που το δοκίμασα πολύ καλά takes στα "γρήγορα" και "πλήρη" συχνοτικά, πολύ εύκολα διαχειρίσιμα κατα την επεξεργασία στο mix καθώς δεν επιβάλει κάποιον καλό ή κακό "χαρακτήρα"... έγραψα και επεξεργάστηκα αντρική και γυναικεία φωνή και back, κιθάρα ακουστική και ηλεκτρική μέσω ενισχυτή και ένα alto sax... άψογο και δεν αισθάνθηκα έντονη την απουσία κάποιου ακριβού mic που θα χρησιμοποιούσα σε pro studio, σε καμία φάση της διαδικασίας... στα 220€ με αράχνη και pop filter είναι μια ξεχωριστή ευκαιρία και σύντομα σκέπτομαι να το αποκτήσω μια και θα είναι χρήσιμο ακόμα και στο studio ως εν δυνάμει επιλογή ανάμεσα σε οποιαδήποτε σειρά ακριβότερων... για home πλέον προσωπικά δεν το συζητώ... θα αποτελέσει εργαλείο για αυτόν που "ξέρει" και "σχολείο" για όποιον μαθαίνει... ;) :) ΥΓ. συγκριτικά, στα μόνα σημεία που "κερδίζει" εμφανώς το Lewitt απέναντι σε αυτό, είναι η εκπληκτική του δυνατότητα να ηχογραφεί φοβερά και εν πολλοίς "έτοιμα" τρακ ηχογραφώντας close μόνο του ηλεκτρικές μέσω amp και η ιδιαίτερη συμπεριφορά του στο proximity effect (ουσιαστικά σχεδόν δεν το παράγει)... αλλά συνολικά το NT1 καθίσταται πιο αποτελεσματικό στο να προσφέρει το πρωτογενές υλικό που θα κάνει τη διαφορά σε μια σπιτική παραγωγή... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2018 πολύ ενδιαφέρον το input. Αν και σίγουρα προσιτό, σε κάποιον σαν εμένα που τα 150 ήδη ήταν μεγάλο τέντωμα του budget, τα επι πλέον 70 το καθιστούν απαγορευμένο καρπό. Εκτός αν....καταλήξω σε ...μουσικό παραγωγό....(χλωμό σίγουρα) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Και εγώ ψάχνομαι για μικρόφωνο. Πρώτες επιλογές το lewitt 240 και το ΑΤ2035. Το πρώτο είναι πιο πριμάτο, με λιγότερο bottom end. Το δεύτερο είναι πιο φλατ. Τρίτη επιλογή είναι το ΝΤ1Α όπου στα αυτιά μου είναι κάπου μεταξύ των δυο ηχητικά, σε brightness. To θέλω για φωνητικά και για ακουστικά εγχορδα όργανα. Ποιο θα ταιριάζει καλύτερα στη φωνή μου? Το πιο μπασάτο 2035, το οποίο έχει πολύ smooth ψηλες συχνότητες? Ή το 240 που έχει κάπως λιγότερο "σώμα" και παραπάνω πρίμα? Ή μήπως η χρυσή τομή είναι το rode? Στην ακουστική κιθάρα, τα τσιμπημένα πρίμα είναι επιθυμητά? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε To θέλω για φωνητικά και για ακουστικά εγχορδα όργανα. Ποιο θα ταιριάζει καλύτερα στη φωνή μου? 13 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Στην ακουστική κιθάρα, τα τσιμπημένα πρίμα είναι επιθυμητά? Ολα μια χαρα ειναι για τα λεφτα τους . Η σωστη ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ειναι πιο σημαντικη απο το ιδιο το μικροφωνο για τον ηχο της ακουστικης κιθαρας. Ετσι κι αλλιως το DAW σου εχει....εξωφρενικες δυνατοτητες EQ...... για οτιδηποτε χρειαστει να διορθωσεις. Προσωπικα εχω το ΝΤ1 πανω απο 15 χρονια και τα κανει ολα και συμφερει (ηλεκτρικες/ακουστικες/φωνες/ακουστικα οργανα) ...δεν ειναι και U87 αλλα τη δουλεια του (and than some) την κανει. Επεξεργασμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 nt1 ή nt1a έχεις? Με την id4 δουλεύει σωστα? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε nt1 ή nt1a έχεις? Με την id4 δουλεύει σωστα? NT1A (τοτεΝες ητΝτουστασανε ΑστΡαλεζικα,τωρα νομιζω ειναι Κινα) ,γιατί να μη δουλεύει? Επεξεργασμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Πληροφοριακά ρωτώ, διότι εχω την ίδια κάρτα, και σε διπλανό θρεντ με το c3 κατάλαβα ότι πρέπει να αναζητώ και πληροφορίες που αφορούν την συμβατότητα με την κάρτα μου. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Πληροφοριακά ρωτώ, διότι εχω την ίδια κάρτα, και σε διπλανό θρεντ με το c3 κατάλαβα ότι πρέπει να αναζητώ και πληροφορίες που αφορούν την συμβατότητα με την κάρτα μου. Στο διπλανο thread ο ατυχης συμφορουμιτης δεν νομιζω να κΣερει τι κανει... ανυγουεΪ...μια χαρα δουλευει με την i4 , η καρτα εχει τοσο πολυ gain που οταν γραφω ηλεΧτρικες κιθαρες (στα 85-95 db & με το μικροφωνο στους 5 περίπου ποντους απο τη γρυλια) πρεπει να το εχω ΤΕΛΕΙΩΣ κλειστο για να εχω λογικο headroom σε αυτο που γραφεται στο daw. με τη φωνη μου (εχω εξωφρενικα δυνατη φωνη) το εχω στο 3.....με ακουστικη GA και το μικροφωνο στο κλασσικο sweet spot καμμια 10αρια ποντους μακρυα το εχω στη μεση. Επεξεργασμένο 2 Φεβρουαρίου 2021 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση