Προς το περιεχόμενο

προσιτό πυκνωτικό για φωνή?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Να'σαι καλα.

Βαση της βαθμολογιας σου φαινεται οτι το Lewitt ειναι most VFM κι απο τα τρια.

Το 7,5 του superlux ειναι πολυ μακρυα για 70Ε διαφορα στο τελικο ποσο. (κατα την αποψη μου)

 

Και αν το υπολογισω με τα συνολικα χρηματα που χρειαζεται το εγχειρημα να στησει καποιος ενα home εκ του μηδενος, (εχoντας βεβαια το PC και το dow) με καρτα, μονιτορ, βασεις, καλωδια, νομιζω οτι αξιζουν +70 με ενα μικροφωνο με 10* αξιολογησης και να φτασει το συνολικο ποσο  στα 500ε, παρα στα 430ε με μικροφωνο 7.5*.

Το μικροφωνο αυτο θα σταθει πιο ευκολα και σε τυχων αναβαθμιση.

Καπως ετσι το βλεπω.

 

κατανοώ το σκεπτικό σου (και στην περίπτωσή σου είναι το λογικό συμπέρασμα) αλλά θα σου δώσω και μια άλλη οπτική για χάρη της κουβέντας... ;)

 

σκέψου ότι οι περισσότεροι πια διαθέτουν έναν υπολογιστή τουλάχιστον 5ετίας, οπότε αν πάρουν μια Lexicon Alpha Studio και ένα Superloux, χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν daw και τα όποια ηχεία ακούν μουσική, μπορούν με 48 + 38€ (αν "κολλήσουν" την παραγγελία σε κάποιου φίλου ή τους τα φέρει η θεία από την Γερμανία  ;D), να μπουν αξιοπρεπώς στον κόσμο της μουσικής τεχνολογίας...

 

και μάλιστα χωρίς να ανησυχούν ιδιαίτερα τι θα το κάνουν στην επόμενη αναβάθμισή του αρχικού setup...  γιατί, πρώωωωτα θα πάρουν κι αξιόλογα monitor, μετά θα προσπαθήσουν να πάρουν το μέγιστο από αυτά και κατόπι αφού έχουν (αν και εφόσον) εντρυφήσει στο "άθλημα" και έχουν αναβαθμίσει και την κάρτα θα πάρουν κι άλλο mic, αλλά χωρίς να χρειαστεί να το "πετάξουν" αυτό το πτωχό πλην τίμιο ποτέ (όσο το σετ απ τους παραμένει σε λογικά επίπεδα)... πχ μια χαρά θα στέκει ως δεύτερο mic παρέα και με το Lewitt σε ηχογραφήσεις εγχόρδων (και όχι μόνο)...

 

 

 

 

ΥΓ. μην ξεχνάμε και πολλούς φίλους που είτε ηλικίας είτε οικονομικής δυσκολίας λόγω κρίσης θα ήθελαν να "ξεκινήσουν" αλλά κωλύονται... ειδικά γι αυτούς είναι "δώρο" η ποιότητά του (αν καταφέρουν να το αποκτήσουν) σε αυτά τα χρήματα...

ΥΓ2.  εγώ για να είμαι το δυνατόν "αντικειμενικός", πάντα κρίνω τα μικρόφωνα σε πρώτο χρόνο αποκλειστικά για τον ήχο τους.... οπότε το "7,5" για τα 38€ του είναι "μεγάλο" νούμερο ανταγωνιζόμενο άλλα πολλαπλάσιας αρχικής τιμής...

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως βλέπω πολύ σοβαρά το t.bone.

με 68 τα έχεις όλα, βάζεις και άλλα 10-15 για βάση.

Τουλάχιστον ο LK το δοκίμασε, και βρίσκω πολλά βίντεο με δοκιμές στο δίκτυο και αυτό που ακούω με ικανοποιεί.

Αλλιώς μένω στην "λύση" που εφαρμόζω μέχρι τώρα δηλαδή ηχογράφηση μέσω του φορητου tascam dr07 και οδήγηση της εξόδου του σε line.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από αρκετή σκέψη τελικά μάλλον θα πάω και εγώ για το πακέτο της Rode.

αυτό το βιντεάκι ήταν πολύ χρήσιμο

 

 

όπως και αυτό

 

 

(όπου είδα πως ακριβώς είναι η πλακέτα του)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 2ο βιντεο δειχνει αλλο μικροφωνο. Το NT-1 (σκετο, χωρις το Α) Αυτο κοστιζει κατι παραπανω.

 

ΥΓ1 θα ηθελα να βαλω στο πλανο κι αλλο ενα μικροφωνο στα ιδια χρηματα περιπου, που μου αρεσε.

Το Audio Technica AT 2035

ΥΓ2 και φυσικα υπαρχει και το behringer B-2 pro (στα ιδια χρηματα αλλα δινεται χωρις ποπ φιλτερ, οπως και το AT2035)

Οι διαφορες ειναι μικρες και εξαρταται και απο τα γουστα του καθενος αλλα και τη φωνη που θα τραγουδησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το είδα Σπύρο, αλλά γενικά μου άρεσε η εικόνα που βγάζει η εταιρεία μέσα από τις παραγωγές των βίντεο.

 

Τεσπα, η παραγγελιά έπεσε, οπότε σύντομα θα αναφέρω εντυπώσεις...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είδες από το βίντεο, μια λύση για χωρίς ποπ είναι η κάπως offset ηχογράφηση.

Επίσης θεωρώ ότι για ακουστικά όργανα κιθάρα είναι αχρείαστο.

Αλλωστε κοστίζει πολύ λίγο για να το βάζεις τόσο πολύ στη ζυγαριά.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είδες από το βίντεο, μια λύση για χωρίς ποπ είναι η κάπως offset ηχογράφηση.

Επίσης θεωρώ ότι για ακουστικά όργανα κιθάρα είναι αχρείαστο.

Αλλωστε κοστίζει πολύ λίγο για να το βάζεις τόσο πολύ στη ζυγαριά.

Ναι φυσικα. Δεν βαζω ποπ φιλτερ στις κιθαρες.

Μονο στις φωνες.

Ενα εικοσαρικο επιπλεον ειναι.

Για ενα μπατζετ μικροφωνο των 150, το +20 ειναι υπολογισιμο για καποιους. Για ενα blue bottle  οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ωραία θα ήταν να πέσουν και μερικές προτάσεις/γνώμες για μικρού διαφράγματος πυκνωτικά (σε ένα ή ζευγάρι), μια που είναι συχνά η επόμενη προσθήκη σε στούντιο μετά το ένα βασικό μεγάλου διαφράγματος μικρόφωνο. Εγώ είχα πάρει πακέτο τα τρία rode πριν μερικά χρόνια (nt1-a και ζευγάρι nt5) και πραγματικά τα ευχαριστήθηκα (σε πρότζεκτ από demos και YouTube, αλλά και πολύ μουσική για θέατρο και ράδιο), συνήθως γράφω φωνές και ακουστικά όργανα, τα άλλα πάνε direct. Αλλά ακούω τελευταία σε στούντιο φίλων μερικές φορές πολύ φτηνά μικρόφωνα με αξιοπρεπή ήχο, πράγμα που δεν το έβλεπες και τόσο συχνά παλιά. Ακόμα και να έχουν κάπως καλύτερα μικρόφωνα, παίρνουν κατι ακόμα για διαφορετικό ήχο και οι τιμές είναι .. κινέζικες  O0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω (με την ελαχιστη μου βεβαια εμπειρια) εχω αναφερθει και παλιοτερα στο Superlux Hi-10. Ειναι ΤΖΑΜΠΑ. To εχω χρησιμοποιησει για ακουστικη κιθαρα, sort-of-close mic σε ενισχυτη ηλεκτρικης κιθαρας και για κοντραμπασο (εκει μαζι με ενα μεγαλου διαφραγματος) και με το ταπεινο σεταπ μου εντυπωσιασε και εμενα και πιο εμπειρους φιλους που το ακουσανε. Και ειναι και μικροσκοπικο!

 

https://www.thomann.de/gb/superlux_hi_10.htm

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία θα ήταν να πέσουν και μερικές προτάσεις/γνώμες για μικρού διαφράγματος πυκνωτικά (σε ένα ή ζευγάρι), μια που είναι συχνά η επόμενη προσθήκη σε στούντιο μετά το ένα βασικό μεγάλου διαφράγματος μικρόφωνο. Εγώ είχα πάρει πακέτο τα τρία rode πριν μερικά χρόνια (nt1-a και ζευγάρι nt5) και πραγματικά τα ευχαριστήθηκα (σε πρότζεκτ από demos και YouTube, αλλά και πολύ μουσική για θέατρο και ράδιο), συνήθως γράφω φωνές και ακουστικά όργανα, τα άλλα πάνε direct. Αλλά ακούω τελευταία σε στούντιο φίλων μερικές φορές πολύ φτηνά μικρόφωνα με αξιοπρεπή ήχο, πράγμα που δεν το έβλεπες και τόσο συχνά παλιά. Ακόμα και να έχουν κάπως καλύτερα μικρόφωνα, παίρνουν κατι ακόμα για διαφορετικό ήχο και οι τιμές είναι .. κινέζικες  O0

Πολυ προσφατα ηχογραφησα κιθαρες σε ενα στουντιο home προς pro, για καποιον που πουλαει μουσικες σε Αγγλικη εταιρεια που διαθετει πλατφορμα ηχων για διαφημισεις, τηλεοπτικα προγραμματα, ταινιες κλπ, οπου τα δειγματα που ακουσα στο σαιτ της, ηταν ακρως ποιοτικα (τουτέστιν απαιτητικη).

Δεν ξερω για τι μπατζετ μιλας ουτε ξερω το αποτελεσμα που θα βγει μετα τη μιξη, αλλα οπως ακουσα τις κιθαρες που ηχογραφησα με ενα matched pair rode nt-1a, δεν ειχε να ζηλεψει και πολλα πραγματα απο αυτες που ηχογραφω σε μεγαλα στουντιο με neumann ή blue bottle που γραφω συνηθως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου