Holystone Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Εχω την GT100. Δεν νομιζω να υπαρχει κατι που δεν πορω να κανω (ακομα) μαζι της Ειναι ισως τα καλυτερα 400 ευρω που εχω δωσει σε πεταλια/ πεταλιερες. Και οπως γραφω σε αλλο thread, για μονους κτλ, ενω στην αρχη την αγορασα κυριως για τα hard rock live, στα blues που γουσταρω παραλληλα, εχω ξεκινησει και βαζω στην ακρη τα πεταλια και ξεψαχνιζω την GT100. Τελευταια, ειμαι κοντα στο να βρω εναν οσο πιο κοντα στον ηχο του SRV tone στην Boss (σε ο,τι αφορα ηχο απο μηχανακια, οχι σε ο,τι αφορα ηχο που εβγαζε απο τα χερια του) Θα σας ανεβασω καποια στιγμη ρυθμισεις και preset να το δειτε, ακουσετε, και δοκιμασετε οσοι εχετε GT100. Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Από ότι καταλαβαίνω ο Μιστραλ θέλει να πει ότι και το ηχείο (καμπίνα) είναι μέρος του ήχου του εκάστοτε ενισχυτή. Επίσης πολλοί κιθαρίστες που παίζουμε με μόντελινγ (victoria secret κλπ), συμπεριλμβανομένου και εμού, μας λείπει η αίσθηση του ενισχυτή γιατί δεν έχεις τη δόνηση της καμπίνας. Αυτό που σε βαράει στη μούρη ένα πράμα ;D. Αν λοιπόν το εξέλαβα καλά και δε σε νοιάζει η φάση ηχογράφηση αλλά να έχεις το κέμπερ σαν ενισχυτή τότε λύση υπαρχει. Μια καμπίνα τύπου frfr ή ανάλογα το μηχάνημα. Νομίζω έτσι έρχεσαι ακόμα πιο κοντά στο real thing. Αν και για να σας πω την αμαρία μου, μια χαρά real ειναι και το κεμπερ και το axe fx κλπ. Real real θα έλεγα. Εκτός αν εννοείται πιο κοντά στο real tube. Τώρα αν έχεις pa στην υπόγα και κάνεις ένα setup του στυλ: kemper - miced καμπίνα, τότε μάλλον είσαι μαζόχας. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Από ότι καταλαβαίνω ο Μιστραλ θέλει να πει ότι και το ηχείο (καμπίνα) είναι μέρος του ήχου του εκάστοτε ενισχυτή. Επίσης πολλοί κιθαρίστες που παίζουμε με μόντελινγ (victoria secret κλπ), συμπεριλμβανομένου και εμού, μας λείπει η αίσθηση του ενισχυτή γιατί δεν έχεις τη δόνηση της καμπίνας. Αυτό που σε βαράει στη μούρη ένα πράμα ;D. Αν λοιπόν το εξέλαβα καλά και δε σε νοιάζει η φάση ηχογράφηση αλλά να έχεις το κέμπερ σαν ενισχυτή τότε λύση υπαρχει. Μια καμπίνα τύπου frfr ή ανάλογα το μηχάνημα. Νομίζω έτσι έρχεσαι ακόμα πιο κοντά στο real thing. Αν και για να σας πω την αμαρία μου, μια χαρά real ειναι και το κεμπερ και το axe fx κλπ. Real real θα έλεγα. Εκτός αν εννοείται πιο κοντά στο real tube. Ναι όπως τα λες φίλε otto##. Δεν αποκλείω την ηχογράφηση. Απλά αναφέρω πως αυτά τα 'πράγματα' έχουν πολλούς σκοπούς. Και τα χρήματα είναι αρκετά. Δεν το παίρνεις δηλαδή απλά για να ηχογραφείς. Αυτό το κάνεις και με software εξίσου αποτελεσματικά. Οπότε προκύπτουν πολλά θέματα που θα ξοδευτείς επιπλέον (όπως καμπίνα frfr που αναφέρεις). Για παράδειγμα, οι andertons είχαν κάνει ab test kemper vs real thing συνδέοντας το kemper σε καμπίνα. Εγώ, αν συνδέσω το joyo american sound στο fx loop του ενισχυτή δεν το ξεχωρίζεις από fender λαμπάτο. Αν πάλι το συνδέσω στα monitor, παίζει ωραία αλλά το ξεσυνδέω αμέσως γιατί δεν μου κάνει κάτι. Για ηχογράφηση όμως είναι τέλειο (το έχουμε χρησιμοποιήσει άλλωστε ;D ). Απλά είναι δύο διαφορετικές καταστάσεις και γενικά τα 1000Ε γι'αυτό που έχω ακούσει έως τώρα στο youtube είναι τραγικά πολλά. Δεν προορίζεται για εμένα βέβαια, οπότε λογικά όσοι το πάρουν έχουν λύσει όλα τα 'υπαρξιακά' τους :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα Mistral. Πώς συγκρίνεις το Jojo American Sound με preamp effects processors; Μιλάμε ουσιαστικά για υπολογιστές που προσομοιώνουν ένα ολόκληρο signal chain. Για να πάρεις το 100% σε κάθε μία από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, χρειάζεσαι διαφορετικά πράγματα. Στην περίπτωση του studio απλά κουμπώνεις σε Soundcard-DI, περνάς το σήμα κάνεις και reamping αν θες επί τόπου, ακούγοντας από Studio monitors. Και γαμώ kateme, εύκολα, γρήγορα, ποιοτικά. Στην περίπτωση του live, αν δε καλύπτει η λύση με το PA, παίρνεις ένα μεγάλο FRFR monitor, το βάζεις μπροστά σου, στέλνεις εκεί και PA ταυτόχρονα και σε φυσάνε μεγάφωνα και δίνεις στο ακροατήριο ακριβώς τον ίδιο ήχο με τον οποίο έγραψες. Γενικά αυτή η τεχνολογία είναι win-win situation, αν αποδεχτείς πλήρως το 10% που λείπει ακόμα σε overall feel. More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Αυτό που παραβλέπεται συχνά στο modeling είναι η ένταση. Βάλε το μοντέλο στην ένταση που θα έπαιζες τον ενισχυτή σου και ξαναμιλάμε. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Ένταση δωματίου; Ένταση live σε bar με 3 τραπέζια χωρητικότητα; Ένταση για live στο Κύτταρο; Πιστεύω πως συμφωνούμε όλοι στο ότι σε γιγαντιαίες εντάσεις η λάμπα λάμπει ( :laugh: ). Αλλά επειδή εγώ προσωπικά -ακόμα- δεν έχω κάνει το μεγάλο break στην καριέρα μου για να γεμίζω τις μεγάλες σκηνές της Αθήνας, δεν έχω πετύχει κάποιον με πιο στρωμένο ήχο από μένα στις συνθήκες που παίζω. Ίσα ίσα που έρχονταν να με ρωτήσουν με τι παίζω και όταν τους έδειχνα το Ultra δε με πιστεύανε. Νομίζανε ότι έκρυβα κάπου το stack μη μου το ματιάσουνε. ;D ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Εγώ λέω το αντίθετο. Μια φορά έβαλα το amplitude σε ένταση "2" twin reverb και έκανα κακάκια μου. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
John Goumis Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Δεν ξέρω, ποτέ δεν ενθουσιάστηκα όσες φορές πήγα σε λάιβ και ο κιθαρίστας είχε πεταλιέρα-μόνιτορ. Ναι, ο ήχος σαν ηχόχρωμα ήταν εντυπωσιακά κοντά στο real thing, αλλά σε εντάσεις λάιβ σε ένα μικρό προς μέτριο stage και με φυσικά τύμπανα και κανονικό ενισχυτή μπασου, η κιθάρα κάπου ''έχανε'' στην μίξη. Άσε που παιχτικά, μιας και έχω ακόμα την boss gt-8, όσο καλή εξομοίωση και να βάλεις, δεν συγκρίνεται με τίποτα η γκ@βλα του να παίζεις καρφί σε λαμπάτο με ένα καλό γκαζοπέταλο (αν χρησιμοποιείς/σου αρέσει το γκάζι του ενισχυτή, ακόμα καλύτερα). Και για να λέμε και την αλήθεια, με την πεταλιέρα παικτικά ''κλέβεις'' και λίγο... ;) ενώ με σκέτο ενισχυτή what you give is what you get ;) Εγώ χρησιμοποιούσα την gt-8 μέχρι πρόσφατα για τα εφέ της και μόνο (στο fx loop), όπου μπορούσα να κάνω ό,τι ήθελα από εφέ, αλλά αργότερα προτίμησα δυο τρια πεταλάκια. Μπορεί να έχω το 0,0001% των επιλογών που είχα με την boss, αλλά πραγματικά ένα delay άντε και κάνα chorus χρειάζoμαι και είμαι κομπλέ, δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτε άλλο (και γλύτωνα και τον όγκο που καταλαμβάνει η πεταλιέρα στις μεταφορές). Όλα τα παραπάνω με απόλυτο σεβασμό σε όλα τα παιδιά που προτιμούν πεταλιέρες.... απλά για μένα, τσου... (και τα δοκίμασα όλα, 4 cable, 8 cable και ό,τι άλλο method υπάρχει). Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι χρήσιμα μηχανήματα και ότι δεν αξίζουν τα λεφτά τους. Προς θεού. Απλά δεν είναι για όλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Εγώ λέω το αντίθετο. Μια φορά έβαλα το amplitude σε ένταση "2" twin reverb και έκανα κακάκια μου. Έπιασες κι εσύ ενισχυτή ;D Είχα παίξει live με έναν δανεικό 5150 Peavey Made in USA και γούσταρα τη ζωή μου πάντως, τρομερή αίσθηση. Ζύγιζε όμως και 40 κιλά το κτηνάκι. Αυτό πέρα από τον Marshall JVM50h που είχα για μερικά χρόνια, αλλά δε χάρηκα καθόλου. @Lord_Goumis Συμφωνώ απόλυτα ότι οι πεταλιέρες συγχωρούν, ενώ οι ενισχυτές ξεβρακώνουν, το παρατηρώ όποτε παίζω με τον Randall 667 του καθηγητή μου. Χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για ορισμένα πράγματα, περισσότερο νεύρο, περισσότερη πένα. Εννοείται πως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Κι εγώ θα ήθελα ένα Full Tube/Analog Rig, απλά οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν. More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2018 Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα Mistral. Πώς συγκρίνεις το Jojo American Sound με preamp effects processors; Είχα γράψει ολόκληρο σεντόνι, αλλά ακολουθώντας την μετέπειτα φιλική κι αντικειμενική απάντηση του συνομιλητή μου, την παίρνω πίσω γιατί είναι βράδυ. Και μετά αναρωτιέμαι γιατί τόσο καιρό απλά παρακολουθώ και δεν γράφω. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση