Προς το περιεχόμενο

Νέα BOSS GT-1000


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και τελος παντων, άσχετα με το αν αξίζει τα λεφτά του, βλέπω άλλο ένα μηχάνημα του χιλιαρικου (αναμεσα σε πολλα των χιλιάρικΩΝ) που ανάμεσα στα λαμπάκια και τα blue tooth έχει ως κεντρικό θέμα το πόσο καλά αναπαράγει τον ήχο της λάμπας...

 

Εδώ έχω κι εγώ θέμα. Τόση τεχνολογική εξέλιξη και χαραμίζεται στην προσπάθεια να προσομοιώσει την τεχνολογία του περασμένου αιώνα. Αλλά εμείς ("εμείς") την κάναμε την λυχνία το άγιο δισκοπότηρο οπότε, ότι πουλάει θα βγάζουνε...

 

σόρρυ, με το χιλιάρικο αγοράζω εναν ωραίο λαμπάτο και μου μένουν και για πετάλια.

 

Εδώ όμως χάνεις νομίζω το νόημα τέτοιων μηχανημάτων. Μ'ένα χιλιάρικο, θα πρέπει ν'αγοράσεις έναν -μέσο- λαμπάτο, ώστε να'χεις αρκετά λεφτά για καμπίνα και πετάλια. Και πάλι δύσκολο το κόβω αλλά ας πούμε πως γίνεται άνετα.

 

Η όλη φιλοσοφία του μπλιμπλικιού είναι ότι σου δίνει ουκ ολίγες επιλογές σε ενισχυτές, καμπίνες, πετάλια, μικρόφωνα και συνδυασμό όλων αυτών, στην ίδια τιμή. Θα μου πεις οκ, έναν ενισχυτή θέλω εγώ. Πάσο, αλλά άλλη η φιλοσοφία γενικώς, θεωρώ.

 

 

My guess: σε κανα δυο χρόνια θα το βλέπεις στις αγγελίες στα 2 κατοστάρικα και θα το αποκαλούν με τα δύο must των αποτυχημένων προιόντων που δεν φεύγουν: "Συλλεκτικό" και "Για όσους γνωρίζουν"  ;D

 

Μην ορκίζεσαι... Η GT8 έχει κάτι... αιώνες που βγήκε κι ακόμα στο 150άρι την βρίσκεις. Η 10, γύρω στο 250άρι. Μην μιλήσω για την ακόμα πιο αρχαία tonelab SE που, για κάποιο λόγο (λάμπα;) έχει αναχθεί στο άγιο δισκοπότηρο των πεταλιέρων (πεταλιερών;) και την βρίσκεις στην καλύτερη 250 γιούρια, συνήθως παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 73
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γενικα η gt100 (και η gt10 ακομα) χρησιμοποιουν μια τεχνολογια προσομοιωσης που ειναι η ιδια εδω και μια δεκαετια.Την ονομαζουν COSM.Ειναι τιμιο πολυ-εργαλειο και αν δεν εισαι και πολυ ψειρας και δεν ακους τους πορους απο τα μαχογκανια να ανοιγοκλεινουν οταν παιζεις ξι ματζορε τοτε την κανει τη δουλεια του παραπανω απο μια χαρα.Παιζω 3 χρονια περιπου live με αυτη και σε συνδυασμο με 2×12 αυτοενισχυομενα monitors παιρνω τον ιδιο ηχο μαζι μου οπου και αν παω.Νομιζω αυτη ειναι και η φιλοσοφια αυτων των μηχανηματων.Το ιδιο ισχυει και για την boss gt-1000.Με 5 φορες κατω το κοστος(και το βαρος-κουβαλημα) του real deal εχεις 85-90/100 του ηχου του real deal...

"Εχω Boss Gt-100...παμε μια βολτα;".

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα η gt100 (και η gt10 ακομα) χρησιμοποιουν μια τεχνολογια προσομοιωσης που ειναι η ιδια εδω και μια δεκαετια.Την ονομαζουν COSM.

 

Ακριβως.

 

Η GT 1000 ΔΕΝ  χρησιμοποιει πλεον αυτη,την πεπαλαιωμενη για τα σημερινα δεδομενα ,τεχνολογια αλλα την νεα AIRD (Augmented Impulse Response Dynamics) .

 

Ειναι ξεκαθαρο οτι στοχευει να ανταγωνισθει το ΑΧΕ FX,HELIX,HEADRUSH τα οποια ειναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ απο αυτην.

 

Αρα θα πρεπει να τη συγκρινουμε ΜΟΝΟ με αυτα και να δουμε τι ψαρια πιανει.

 

Προσωπικα εγω δεν εχω αναγκη ενα τετοιο μηχανιΣμα πλεον μια και χρησιμοποιω λιγα εφε και εχω καταληξει ακριβως σε ποιον ηχο θελω να παραμεινω μεχρι να αποχαιρετισω τον ματαιο τουτο κοΖμο  ;D

 

5-6 πεταλακια,ενα καλο μικροφωνο  και ενας μικρος λαμπάτος μου αρκουν  ομως ΔΕΝ κανουν 1000 ευρω.....κανουν ΑΡΚΕΤΑ παραπανω  ;D

 

Υπαρχουν ομως κιθαριστες που θελουν ΠΟΛΛΟΥΣ και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ηχους και ΠΟΛΛΑ εφε και σε αυτους απευθυνονται αυτα τα μηχανηματα.

 

Προσωπικη πειρα εχω μονο απο το Helix και πρεπει να πω οτι σε συνθηκες ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ και LIVE ειναι αν μη τι αλλο ΠΟΛΥ εντυπωσιακο..... αν δε ο χρηστης της κΣερει και απο στησιμο πεταλιων,ενισχυτων,μεγαφωνων και μικροφωνων γινεται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ εντυπωσιακη...

 

Το να μπορεις με 1000 ευρω να εχεις stereo rig με VOX AC30 μικροφωνισμενο με Ribbon mic,Fender Bassman μικροφωνισμενο με U67 μεσα απο HIWATT & ORANGE καμπινες με EV & Celestion Blue & οτι εφε εχει σκεφτει ποτε ο ανθρωπινος νους σε οπιοδηποτε dry/wet configuration θελεις ....δεν ειναι και...λιγο....ειδικα αν αυτα χρειαζονται ακριβως ΕΝΑ λεπτο για να στηθουν....

 

Ειναι 100% ολοϊδια με ενα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ rig?

 

Οχι,ΔΕΝ ειναι....ειναι ομως 90% ολοϊδια στο 5% της τιμης......αρα it is a VERY good deal...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το να μπορεις με 1000 ευρω να εχεις stereo rig με VOX AC30 μικροφωνισμενο με Ribbon mic,Fender Bassman μικροφωνισμενο με U67 μεσα απο HIWATT & ORANGE καμπινες με EV & Celestion Blue & οτι εφε εχει σκεφτει ποτε ο ανθρωπινος νους σε οπιοδηποτε dry/wet configuration θελεις ....δεν ειναι και...λιγο....ειδικα αν αυτα χρειαζονται ακριβως ΕΝΑ λεπτο για να στηθουν....

 

Ειναι 100% ολοϊδια με ενα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ rig?

 

Οχι,ΔΕΝ ειναι....ειναι ομως 90% ολοϊδια στο 5% της τιμης......αρα it is a VERY good deal...

 

Τα είπες όλα για τα σημερινά modelling μηχανήματα. Τρέχω rigs με το Helix που ούτε στον ύπνο μου δε θα έβλεπα, πληρώνοντας απλά πολύ καλά IRs.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είπες όλα για τα σημερινά modelling μηχανήματα. Τρέχω rigs με το Helix που ούτε στον ύπνο μου δε θα έβλεπα, πληρώνοντας απλά πολύ καλά IRs.

 

Οι δυναμικές πως ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλο-άσχετο με το θέμα και ταυτόχρονα σχετικό...

 

Με τέτοιες πεταλιέρες - πολυεφέ - helix -  kemper κλπ, από πού ακούει κανείς όταν παίζει σπίτι του? Γιατί αν εγκαταλείψουμε το in-ear, τότε με τα studiακά monitor δεν γίνεται δουλειά. Ναι έχεις τον ήχο σου παντού, δεν έχουν ουδεμία σχέση όμως με αυτό που παίρνεις από το μεγάφωνο ενός ενισχυτή. Το έχω δοκιμάσει στα δικά μου (5ίντσα) και κάθε φορά που το κάνω αναρωτιέμαι πώς μπορεί να συμβιβαστεί κάποιος για να ακολουθήσει τη λύση monitors. Υποθέτουμε πάντα πως το bedroom levels γίνεται live levels, συνεπώς υπάρχει η δυνατότητα ν'ανοίξει κανείς τον ενισχυτή σε αρκετά μεγάλες εντάσεις  ;D Με άλλα λόγια, καλά όλα αυτά, αλλά το κόστος δεν περιορίζεται μόνο στο μηχανηματάκι. Θα χρειαστείς κι άλλα συμπράγκαλα για να πάρεις το 'real feel'.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Οι δυναμικές πως ειναι;

 

Ανάλογα το τι μουσική παίζεις και πού είσαι μαθημένος. Δυναμικές ανοιγμένου ενισχυτή πχ Plexi-Fender-κλπ δεν πιάνει στο 100% και γι'αυτό ακόμα λέμε ότι είναι 90% προσομοίωσης.

 

Αυτό βελτιώνεται πολύ αν το τρέξεις με power amp σε κανονική καμπίνα. Εκεί βελτιώνονται οι δυναμικές, αλλά χάνεις την ευελιξία στο βάρος που προσφέρει σκέτο το pedalboard και την ευελιξία στο κόστος, γιατί ένας ποιοτικός-καθαρός power amp και μία καλή καμπίνα κοστίζουν μαζί όσο το pedalboard και αυτό είναι το minimum.

 

Με 2 κουβέντες, σε crunch ήχους πλέον είναι πάαααρα πολύ κοντά στο real think, τα broken cleans είναι αρκετά ανεβασμένα, αλλά θέλουν δουλειά. Όλα αυτά πάντα σε επίπεδο feeling του παίχτη, ηχητικά δεν ακούγεται τίποτα απ'όλα αυτά.

 

Ψιλο-άσχετο με το θέμα και ταυτόχρονα σχετικό...

 

Με τέτοιες πεταλιέρες - πολυεφέ - helix -  kemper κλπ, από πού ακούει κανείς όταν παίζει σπίτι του? Γιατί αν εγκαταλείψουμε το in-ear, τότε με τα studiακά monitor δεν γίνεται δουλειά. Ναι έχεις τον ήχο σου παντού, δεν έχουν ουδεμία σχέση όμως με αυτό που παίρνεις από το μεγάφωνο ενός ενισχυτή. Το έχω δοκιμάσει στα δικά μου (5ίντσα) και κάθε φορά που το κάνω αναρωτιέμαι πώς μπορεί να συμβιβαστεί κάποιος για να ακολουθήσει τη λύση monitors. Υποθέτουμε πάντα πως το bedroom levels γίνεται live levels, συνεπώς υπάρχει η δυνατότητα ν'ανοίξει κανείς τον ενισχυτή σε αρκετά μεγάλες εντάσεις  ;D Με άλλα λόγια, καλά όλα αυτά, αλλά το κόστος δεν περιορίζεται μόνο στο μηχανηματάκι. Θα χρειαστείς κι άλλα συμπράγκαλα για να πάρεις το 'real feel'.

 

Εγώ το ευχαριστιέμαι πολύ με 5άρια Studio Monitors, πολύ περισσότερο από τις εποχές που είχα 50αρη ενισχυτή και άνοιγε με το ζόρι ως το 1.5.

 

Live αν δε σε καλύπτει το κατευθείαν στην κονσόλα παίρνεις 1 δικό monitor και το βάζεις μπροστά σου. Μια χαρά σε φυσάει κι αυτό αν είναι πολλά watt. ;D

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το ευχαριστιέμαι πολύ με 5άρια Studio Monitors, πολύ περισσότερο από τις εποχές που είχα 50αρη ενισχυτή και άνοιγε με το ζόρι ως το 1.5.

 

Live αν δε σε καλύπτει το κατευθείαν στην κονσόλα παίρνεις 1 δικό monitor και το βάζεις μπροστά σου. Μια χαρά σε φυσάει κι αυτό αν είναι πολλά watt. ;D

 

Ναι εγώ τον δικό μου τον 50άρη τον ανοίγω στο 3 - 3.5  ;D αλλά παίζει καλά και χαμηλά. Τα 5άρια νοιώθω ότι πνίγουν όλο τον ήχο κι όλο feel του ενισχυτή.

 

Για live είναι ό,τι καλύτερο βέβαια. Καρφί στην κονσόλα, monitor του ηχολήπτη και μια χαρά όπω ςτο λες ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω τα δυο active 12" πισω μου στα live για μονιτορ ΔΙΚΑ ΜΟΥ και απο την κονσολα βγαινουν και εξω στο audience μεσω του PA του καθε μαγαζιου.Σε ελαχιστες περιπτωσεις που το μαγαζι-καταγωγι ειχε αστειο PA η...καθολου PA χρησιμοποιησα τα δικα μου γι αυτο το σκοπο.Υπερευχαριστημενος.Αναγνωριζω καλα οτι ΔΕΝ ειναι το real thing και it doesnt feel like the real thing αλλα για μερικα χιλιαρικα φτηνοτερα και αρκετα κιλα ελαφρυτερα να εχω το 90% του real thing....θα το αντεΚΣω...

 

Λεγοντας ολα αυτα...σαν το real thing δεν ειναι τιποτα!Αυτο το 10% που σου δινει παραπανω και η αισθηση δεν συγκρινονται...αλλα....

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Με τέτοιες πεταλιέρες - πολυεφέ - helix -  kemper κλπ, από πού ακούει κανείς όταν παίζει σπίτι του? Γιατί αν εγκαταλείψουμε το in-ear, τότε με τα studiακά monitor δεν γίνεται δουλειά. Ναι έχεις τον ήχο σου παντού, δεν έχουν ουδεμία σχέση όμως με αυτό που παίρνεις από το μεγάφωνο ενός ενισχυτή. Το έχω δοκιμάσει στα δικά μου (5ίντσα) και κάθε φορά που το κάνω αναρωτιέμαι πώς μπορεί να συμβιβαστεί κάποιος για να ακολουθήσει τη λύση monitors.

 

 

 

Εκεί είναι η παρεξήγηση. Για μένα αυτή η κατάσταση που περιγράφεις είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ  ;D και εξηγούμαι: Κανονικά θα ήθελες ένα δεύτερο δωμάτιο να λυσσάει μέσα ο ενισχυτής  ;D και εσύ στο δωμάτιο με τα μόνιτορ να ακούς όπως ακούς τώρα, διότι ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ αυτού που ηχογραφεί, να ακούει ΣΚΕΤΑ το τι ηχογραφείται, χωρίς να ξεγελιέται από τη "γλύκα" του 12ιντσου που σκάει στα μούτρα του.

 

Οπότε το ερώτημα είναι: Το Kemper και το κάθε Kemper το φτάνει το αποτέλεσμα που θα είχες με ηχογραφημένο ενισχυτή; Είτε το φτάνει όμως είτε δεν το φτάνει, πάλι σε άλλο δωμάτιο θα έπαιζε ή σε κάνα isolation box ξέρω γω, ΠΑΛΙ από τα monitor θα έπρεπε να ακούς. Και βέβαια τα εξορισμού flat studio monitors δεν είναι τόσο γλυκά όσο οι κιθαροκαμπίνες. 

 

Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι λοιπόν ότι η ηχογράφηση έχει εντελώς διαφορετικά ζητούμενα, και αν θέλεις απλά να τζαμάρεις και να γουστάρεις, πρέπει να αφήσεις τα εργαλεία της ηχογράφησης στην άκρη και να πιάσεις αυτό που γουστάρεις να τζαμάρεις, π.χ. κάναν ενισχυτή.  ;D

 

 

Υ.Γ. Αφού τα είπα και ξεθύμανα  ;D ;D ;D, ας αναφέρω μια άλλη περίπτωση: Μικρός, ΜΙΚΡΟΣ λαμπάτος στην άκρη του control δωματίου, close miking με 58άρι, και monitoring ΜΟΝΟ των οδηγών από τα monitor. Δουλεύει ΜΙΑ ΧΑΡΑ, τα έχει όλα και σύμφερει, το bleed είναι ανύπαρκτο λόγω τοποθέτησης, αν το σετάρεις καλά και κάθεσαι μπροστά στα σχετικώς χαμηλωμένα μόνιτορ ακούς τα πάντα και γίνεται η δουλειά μια χαρά, δεν ξέρω αν θα δούλευε με τσιτωμένο κάναν 100άρη marshall με 4x12,  ;D  ;D  ;D για κάνα σκατουλάκι λαμπάτο όμως, με στανταρισμένο ήχο να κολλάει με το κομμάτι είναι μπερεκέτι, γλυτώνεις το ξύρισμα.  ;D ;D ;D 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου