Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Bρηκα και την ΑΚΡΙΒΗ αλυσιδα ηχογραφησης ;D The signal chain was a Colortone Fuzz Pedal into a DI, into a Vortexion mixer, into a Neve 1064(boosted around 3k, 10k, and highpass filter around 45Hz) compressed with a EAR 660. They call it the "hooligan tone"! και φυσικα και εγινε επιτηδες...ο Collins εχει μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ συλλογη απο vintage κιθαρες,πεταλια και ενισχυτες απλα ηθελε ΑΥΤΟΝ τον ηχο. Και όπως βλέπεις τα αυτιά μου λειτουργούν μια χαρά ΣΦ. Ντιστορσια λέγαμε και τα φαζ αφου το distortion ακολούθησε χρονολογικά. Σύνδεσε την παντόφλα (Sola sound) που ξέρναγα την εποχή εκείνη (70-80'ς) όταν την άκουγα, direct στην κονσόλα! Λες και δεν φάνηκε... Πιο αράουτ και απο ηλεκτρολόγο που ντουμπλάρει για ηχολήπτης. Περι ορέξεως κολοκυθόπητα θα μου πεις. Θα συμφωνήσω. Aλλά... μην ακούσω για την γλυκιά παραμόρφωση της λυχνίας απο τα στόματα σας εεε... πληκτρολόγιο σας. (όσοι σας αρέσει εννοώ) γιατί θα πρέπει να αιτιολογήσετε και τι εννοείτε. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 βασικά το βίντεο που έβαλες δεν έχει τον σωστό ήχο, το αριστερό κανάλι χάνεται. εδώ είναι καλύτερα δεν μου αρέσει γενικά ως κομμάτι, ιδίως διότι κοπιάρει την χροιά του Bowie. Μάλιστα εκείνη την εποχή που δεν ήξερα τι ήταν στο ράδιο νόμιζα ότι ήταν Bowie και μάλιστα κακός, με την έννοια ότι ποτέ δεν θα είχε τέτοιο ήχο. όσο για το fuzz, θεωρώ ότι 100% είναι άποψη και επιλογή. Και όλα καλά. Δεν θα ταίριαζε κάτι άλλο. (btw τέτοιo fuzz είχα -δανεικό στην πρώτη μου εμφάνιση...) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Δεν κρίνω αν ήταν άποψη. Απλά σαν κιθαρίστα - ηχολήπτη με έστειλε αδιάβαστο. Καμμία απο τις δύο ιδιότητες δεν θα έκανε τέτοιο ανοσιούργημα. 8) Κι όμως... Τα ιταλικά fuzz της εποχής (γιατι αυτά είχαμε εδω) είχαν αυτό τον ήχο. Και όσο και αν ψόφαγα για το fuzz του Leslie West ακόμα και σήμερα, μόνο απο πανάκριβα Bad boy και ίσως κανα Zvex έχω ακούσει. Αλλά πετάλι υπεροδήγησης πάνω σε κονσόλα είναι Red alert ρε φίλε. Γκρέμισες κάθε ιερό και όσιο! ;D Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Το κομμάτι μου αρέσει πολύ, το έχω παίξει και με τη μπάντα μου, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο ήχος αυτού του lick όμως δε μου άρεσε ποτέ. Τον έβρισκα πάρα πολύ κακό για τα δικά μου γούστα. Όταν έπαιξα το κομμάτι είχα εντελώς άλλη προσέγγιση. Neck single coil μαγνήτης, πολύ ελαφρύ TS808 στο καθαρό κανάλι του JVM με το gain ψηλά. Μου είχε αρέσει πολύ περισσότερο και ήταν πολύ πιο κοντά στην αισθητική μου. Ο Collins ήθελε να κάνει κάτι άλλο προφανώς, πιθανότατα να μην του άρεσε ο δικός μου ήχος anyway. ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 ... Όταν κάτι γίνεται επιτυχία και το έχεις ακούσει 1000 φορές, το συνηθίζεις και σου ταιριάζει και στο αυτί. Περί αυτού πρόκειται κύριοι, ο ήχος είναι φρικτός. Θυμίζει neck μαγνήτη - νομίζω αν ήταν bridge θα το βάζαμε για ξύρισμα. :) Πάντως εκτός από τον ήχο -τζιτζίκι, αυτό που πάντα με ενοχλούσε σε αυτό το σημείο είναι το flat παίξιμο χωρίς λίγο βιμπράτο, λίγο χρωματισμό με την πένα κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Aλλά... μην ακούσω για την γλυκιά παραμόρφωση της λυχνίας απο τα στόματα σας εεε... πληκτρολόγιο σας. (όσοι σας αρέσει εννοώ) γιατί θα πρέπει να αιτιολογήσετε και τι εννοείτε. Ως γνήσιο τέκνο του πανκ δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή μου γλυκειά παραμόρφωση της... λάμπας...πάντα πενταλακια σε κάθαρο λαμπατο ενισχύτη.. οπότε από εμένα δεν πρόκειται να ακούσεις κιχ. :) Να σαν τον κυριο ενα πραγμα και εγω ;D (ισως ο απολυτα αγαπημενος μου βρωμικος ηχος ever) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
frunobulax Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Μπορεί να έχει βάλει fuzz με γερμάνια και γερούνδια και πανάκριβα μπουτικ μηχανήματα, αλλα εγω απο τη μέρα που το άκουσα στα 90ς μέχρι και σήμερα, ακουω ήχο κιθάρας κονέκτ με distortion που ξυρίζει αρκούδες! :P :P ;D ;D Δεν μου άρεσε ποτέ αυτός ο ήχος, αλλα ομολογώ οτι αυτή η "παραξενιά" (διότι κατα λάθος δεν εγινε με τίποτα) είναι χαρακτηριστικό του κομματιού και μου αρέσει το γεγονός οτι κάνανε κάτι τόσο παράξενο σε ενα τοσο mainstream κομματι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
arotron473 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 ...and what about this? (και γενικά όλο το psychocandy....) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 ...and what about this? (και γενικά όλο το psychocandy....) Ενταξει εδω μιλαμε για ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ της ιστοριας της μουσικης....απο τα αγαπημενα μου album ever.... & φυσικα ΗΧΑΡΑ στις κιθαρες....(Shin-Ei Fuzz Wah & Twin Reverb με το reverb στο 10..) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 .... & φυσικα ΗΧΑΡΑ στις κιθαρες....(Shin-Ei Fuzz Wah & Twin Reverb με το reverb στο 10..) Και αν ξαπλώσεις ανάποδα στο εφηβικό σου δωμάτιο με τα πόδια στον τοίχο και τα μάτια κλειστά, μπορείς να φαντάζεσαι πως κρατάει μια 50's Telecaster Broadcaster με πανάλαφρο Swamp Ash απο τη μια μεριά και vintage Fender Bassman απο την άλλη. Τι σημασία έχει με τι παίζουν... είτε Χαρλευ Σπορτστερ για κιθάρα να είχε, είτε της γιαγιάς του το τρανζίστορ για ενισχυτή, το ίδιο θα ακουγότανε. Μια άποψη απο ξενέρωτο τεχνοκράτη. ;) Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση