Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Άποψη σου είναι αυτή ΣΦ και την σέβομαι. Το πλήθος των ηχοληπτών που το χρησιμοποιεί σαν reference recording πάντως, δεν την συμμερίζεται. Ξέρω πως πλάκα μου κάνεις. Eιδες που ερχεσαι τελικα στα λογια μου? ;D Εχουμε,οπως και στην περιπτωση του κομματιου που σε ενοχλησε,μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ παραγωγη αλλα με "ΚΑΚΟ" ηχο στα ντραμς (εξωφρενικα μαφλαρισμενα,εντελως ψοφια και με μηδενικο χωρο) .....παρολα αυτα ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κομματι. Προσωπικα αυτος ο ηχος μου προκαλει βδελυγμία ;D αν τον ακουσω ΜΟΝΟ του ,σε καποια ομως κομματια ειναι μια χαρα (ενταξει ειδικα στο Nightfly προσωπικα πιστευω οτι λιγο πιο ζωντανα ντραμς θα ηταν ακομα καλυτερα αλλα τελος παντων ;D ) Δεν ειναι λοιπον θεμα "τεχνικης" αλλα ΑΠΟΨΗΣ ;) Εκτος και αν ακους λαθη και στην υπολοιπη παραγωγη του κομματιου που σε ενοχλησε ,εγω παντως δεν ακουω ειναι μια πολυ καλη και τυπικη βρεττανικη ποπ παραγωγη 90s. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 To τι ορίζεται σαν reference για recording και mastering engineers Νίκο μου, ΔΕΝ είναι άποψη. Ωστόσο η δική σου ας παραμένει. ;) Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Πάντως κι εμένα, μια χαρά fuzz μου ακούγεται και μάλιστα μια χαρά! ;D ;D Παρόλ'αυτά, από τους συγκεκριμένους τύπους ακούγεται πολύ πολύ καλύτερα και πλέον δεν βρίσκω νόημα να ακούω την 'παλιά' original εκτέλεση που όντως πάσχει μπροστά στην κάτωθι... (αχ αυτό το feedback όταν ενεργοποιείται το fuzz ;D ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Πάντως κι εμένα, μια χαρά fuzz μου ακούγεται και μάλιστα μια χαρά! ;D ;D Δεν θα διαφωνήσω. Αυτή είναι η άποψη σου. Η δική μου άποψη λέει το αντίθετο. Και αυτό συμβαίνει γιατί αραδιάζω μια ιστορία εξέλιξης του ήχου στην ηλ. κιθάρα και κάποιες τεχνικές προδιαγραφές εγγραφής, μέσα στην σκέψη μου. Ισως δεν είναι τόσο ενστικτώδης. Νόμιζα πως ήταν προφανές για τους περισσότερους εδω που συζητούν για λάμπες και αναλογικά. Τελικά δεν είναι. Πάω πάσο λοιπόν και γηράσκω αεί διδασκόμενος αλλά συνεχίζω να θεωρώ πως είναι σημαντικό να έχουμε κοινά σημεία αναφοράς όταν μιλάμε για κάτι. Διότι αυτό δημιουργεί κουλτούρα και εξέλιξη στην τέχνη. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 φανταζομαι οτι οταν κυνηγας το χιτ και εχεις πειρα σαν παραγωγος μερικες φορες διαλεγεις το διαφορετικο η το εξεζητημενο, Και απο το μεγεθος της επιτυχιας του κομματιου μαλλον κατι εκαναν σωστα. Αν ακουγες 50 κομματια με παραμορφωση στο ραδιοφωνο τοτε, αυτος ο ηχος θα σου εμενε! YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Για πείτε πόσο χάλια ήχους έχει αυτό το τεμάχιο (για κιθάρα τυχαία πάρτε εκεί στο 6.40 περίπου για ένα δείγμα) https://www.youtube.com/watch?v=l7MY_cdUL1E Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Δεν θα διαφωνήσω. Αυτή είναι η άποψη σου. Η δική μου άποψη λέει το αντίθετο. Και αυτό συμβαίνει γιατί αραδιάζω μια ιστορία εξέλιξης του ήχου στην ηλ. κιθάρα και κάποιες τεχνικές προδιαγραφές εγγραφής, μέσα στην σκέψη μου. Ισως δεν είναι τόσο ενστικτώδης. Νόμιζα πως ήταν προφανές για τους περισσότερους εδω που συζητούν για λάμπες και αναλογικά. Τελικά δεν είναι. Πάω πάσο λοιπόν και γηράσκω αεί διδασκόμενος αλλά συνεχίζω να θεωρώ πως είναι σημαντικό να έχουμε κοινά σημεία αναφοράς όταν μιλάμε για κάτι. Διότι αυτό δημιουργεί κουλτούρα και εξέλιξη στην τέχνη. Αγαπητέ yameth, Η αλήθεια είναι πως απάντησα μεταξύ σοβαρού κι αστείου. Να τοποθετηθώ λίγο πιο σοβαρά. Σαφώς και δεν είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει σε ήχο. Από την άλλη δεν είναι κι ό,τι χειρότερο για τα δικά μου γούστα. Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο άσμα δεν μπορώ να το ακούσω ιδιαίτερα, ποτέ δεν μου άρεσε, ενώ όταν άκουσα την διασκευή από black keys, αναθεώρησα. Δυστηχώς ή ευτυχώς, δεν έχει να κάνει με σωστό λάθος. Έχει να κάνει με προσωπικές απόψεις και γούστα. Εμένα το fuzz ποτέ δεν μου άρεσε. Γι'αυτό δεν έχω άλλωστε στα πετάλια μου. Ακριβώς επειδή βγάζει αυτό το 'τζιτζίκισμα'. Συνεπώς, όπως και να το ακούσω δεν μου αρέσει σε ένα τραγούδι, με εξαίρεση κάποιους παιχταράδες που το κάνουν να 'κάθεται' άψογα σε ένα κομμάτι. Ταπεινή μου άποψη πάντα. Τώρα η αλήθεια είναι πως το πας λίγο πιο τεχνικά το ζήτημα κρίοντας από τις προηγούμενες σελίδες. Οπότε εγώ προσωπικά σίγουρα δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι παραπάνω. Απαντώ απλά με τα γούστα και τα ακούσματά μου. Όλα καλά μωρέ! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση και προφανώς συντάσσομαι με τους fuzzrocious τύπους και με όλα όσα έγραψε ο SF. Θα ήθελα να πω μόνο το έξής σαν τροφή για σκέψη: αναλογιστείτε μόνο ότι τα περισσότερα απ' όσα μας αρέσουν δεν είναι"τέλεια": Rolling Stones, punk scene, post punk, Nirvana και grunge, Frank Zappa, τα blues και δεν συμμαζεύεται (αυτά μου έρχονται πρώτα στο μυαλό). Το να αναζητάμε την ιλουστρασιόν ενορχήστρωση και τον "αψεγάδιαστο" ήχο είναι από μόνο του ψέγος για ένα έργο που προτίθεται να μιλήσει στο συναίσθημα του ακροατή, από μπάντες και καλλτέχνες που άφησαν ή αφήνουν το στίγμα τους κάνοντας αυτό που έχουν στο μυαλό τους μια δεδομένη στιγμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 To τι ορίζεται σαν reference για recording και mastering engineers Νίκο μου, ΔΕΝ είναι άποψη. Ωστόσο η δική σου ας παραμένει. ;) Δεν θέλεις να καταλάβεις τι λέω από ότι φαίνεται... Δεν πειράζει δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε και σε όλα αλλά ούτε και να καταλαβαινομαστε πάντοτε. :) Ίσως φταίει και το γεγονός ότι έχουμε δραματικά διαφορετικά γούστα και συνισταμένες στη μουσική. Πράγμα καλό μια και variety is the spice of life :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2018 Φτάσαμε να μιλάμε για παραγωγές κλπ όταν ξεκίνησα το θέμα μεταξύ σοβαρού και αστείου. Ξέρει ο ΣουΦού που θα με "πονέσει" και γι αυτό αναφέρθηκε στο Nightfly θέλοντας να δείξει στις επιλογές της παραγωγής. Άτιμε! >:D :) Που να συμφωνήσουμε; ;D Ποιός είμαι εγω που θα πω ποιός είναι ο "καλός" ήχος. Δεν υπάρχει αυτό όταν μιλάμε για... παραμόρφωση. Εδω παίζει ο blue με το decimator και δεν του λέω κουβέντα! ;D Είναι προφανές πως τα fuzz με αυτή την χρήση σαν αρμόνιο, δεν μου άρεσαν - αρέσουν. Οπως και αυτό στο βίντεο του Mike Oldfield. Φρίκη! Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση