Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Administrator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 To κομμάτι του Edwyn Collins - A Girl Like You, έγινε επιτυχία το 1994 και παίζεται μέχρι σήμερα στα ραδιόφωνα. Θα το ξέρετε. Εχει ένα χαρακτηριστικό κιθαριστικό θέμα που επαναλαμβάνεται μέσα στο κομμάτι, που όταν το πρωτοάκουσα κόντεψα να πέσω απο την καρέκλα. Είναι ο ορισμός του κακού ήχου απο πεταλι distortion. Ακόμα και σήμερα αηδιάζω. Την εποχή της λάμπας, τα πεταλάκια που αρχισαν να κυκλοφορούν, ήταν φυσικά φτιαγμενα με transistor καθώς και οι νέοι ενισχυτές που τότε προσπαθούσαν να αντικαταστήσουν τους λαμπάτους. Όχι πως άλλαξε κάτι στα σημερινά... αναλογικά πετάλια. :) Η παραμόρφωση τους όμως είχε ένα αποτέλεσμα σαν αυτό του βίντεο. Το ίδιο αποτέλεσμα θα βγάλει κανείς αν συνδέσει ακόμα και τον λαμπάτο ενισχυτή του σε καμπίνα/ηχείο απο hi-fi. Δηλαδή ένα ηχείο που περιλαμβάνει και μεγάφωνο tweeter για τις υψηλές συχνότητες που δεν ακούμε απο τις καμπίνες για κιθάρες, απλά γιατί δεν φτάνει σε αυτό το σημείο του φάσματος το μοναδικό 12" full range μεγάφωνο που χρησιμοποιούμε. Οχι πως δεν υπάρχουν αυτές οι ενοχλητικές υψηλες συχνότητες, απλά δεν τις αναπαράγει το μεγάφωνο. Κι εδω λοιπόν έχουμε τον Edwyn Collins να κάνει παγκόσμια επιτυχία με αυτόν ακριβώς τον ήχο της μύγας που έχει κλειστεί μέσα σε βάζο. ζζζζζζζζζζζζ zzzzzzzzz!!! Και συνεχίζει να παίζει ανενόχλητο χωρίς να του κάνει μήνυση κανείς! Δεν το ακούν! ;D Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Σκέψου όμως την ικανοποίηση του τότε μέσου Έλληνα κιθαρίστα της τότε μέσης Ελληνικής cover band, που κατάφερε να αποδώσει τον ήχο κατά 100%. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ πιο πολύ! Ούτε distortion είναι πιθανότατα, ούτε "κακό" αφού ακούγεται τέλεια μέσα στο κομμάτι , ούτε και "δεν το ακούνε καν" - απόδειξη ότι είναι τόσο αξιομνημόνευτο ώστε να ασχοληθείς Γιάννη , μαζί του! Από αυτή την άποψη, ως έργο τέχνης έχει πετύχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Eγω παλι δεν ακουω κανενα distortion. Eνα ΚΛΑΣΣΙΚΟΤΑΤΟ 60s-70s fuzz ακουω. Μαλλον δεν σου αρεσει το fuzz αφεντικο... ;D edit εψαξα και το βρηκα... ;D Fuzz pedal used on Edwyn Collins' Girl Like You FAUSTONE Amplifiers & Effects www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Συμφωνω και επαυξανω. Ομως, μήπως οι παραγωγοι ηθελαν ακριβως Αυτόν τον ηχο να δωσουν στο κομματι; Δηλ, μιλαμε για το 1994. Πλέον, το Rock, Hard Rock, Heavy Metal, εχουν δειξει τα δοντια τους, και κατα κόρον παιζουν σε mainstream ραδιοφωνικους σταθμους (και MTV)... αρκετες...παραμορφωσεις... ;D Επίσης, θα το προχωρησω λιγο παραπερα.... 1. Σημερα... απογοητευομαι οταν ακουω τυχαια στα δικα μας ραδιοφωνα κτλ, τελευταιες παραγωγες ακα "Ξημερώματα", Οικονομοπουλο, Βερτη κτλ (που πλεον εχει γινει της μοδας να περναει και καμια ρυθμικη κιθαρα με 5ες με παραμορφωσεις), που με κανουν και απορω! 2. Μεχρι χθες (διαβαζω σε βιβλια και περιοδικα ηχοληψιας) θεωρούνταν η ηχογραφιση παραμορφωσης κιθαρας απο τις πιο απαιτητικες στο miking. 3. Ενταξει, δεν λεω μπορει οι σημερινοι παραγωγοι λαικου τραγουδιου να μην εχουν καμια σχεση με ροκ κτλ και γενικα να μην "ξερουν"? :-X πώς πραγματικα πρεπει να ακουγεται μια παραμορφωση κιθαρας. :-X Αλλα, οταν συνειδητοποιω πόσο προχειρα σε ευρεση ηχου παραμορφωσης μπαινουν κιθαρες στα σημερινα mainstream κομματια... απογοητευομαι... 4. Αλήθεια, στις τελευταιες ελληνικες "λαικές" παραγωγες, Πώς ηχογραφουνται οι παραμορφωσεις; (ΥΓ.: μπορω να πω μονο, πως σε κομματι που χαρηκα την παραμορφωση, που θυμιζε 80ήλα - και το κομματι τετοιο ηχο εχει γενικα- ηταν της Demy-Μενω) Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Αλήθεια, στις τελευταιες ελληνικες "λαικές" παραγωγες, Πώς ηχογραφουνται οι παραμορφωσεις; ΚΑΡΦΙ στο guitar rig ή κατευθειαν απο πεταλιερα-simulation. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Eγω εχω την εντυπωση οτι ειδικα για το εν λογω τραγουδι, ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ χρησιμοποιηθηκε αυτος ο ηχος. Μην ξεχναμε οτι στα 90'ς αλλα και γενικοτερα απο πολλα αλλα groups ο μη "κιθαριστικα σωστος" (κατα το politically correct) ηχος ειναι το ζητουμενο. 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Bρηκα και την ΑΚΡΙΒΗ αλυσιδα ηχογραφησης ;D The signal chain was a Colortone Fuzz Pedal into a DI, into a Vortexion mixer, into a Neve 1064(boosted around 3k, 10k, and highpass filter around 45Hz) compressed with a EAR 660. They call it the "hooligan tone"! και φυσικα και εγινε επιτηδες...ο Collins εχει μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ συλλογη απο vintage κιθαρες,πεταλια και ενισχυτες απλα ηθελε ΑΥΤΟΝ τον ηχο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 ΚΑΡΦΙ στο guitar rig ή κατευθειαν απο πεταλιερα-simulation. Αυτα να τα βλεπουμε εμεις, που ολη μερα εδω στο φορουμ, γραφουμε, χαλαμε τα ματια μας, χαλαμε τα δαχτυλα μας να πληκτρολογουμε και εξω χαλαμε ενα σωρο λεφτα σε ενισχυτες, κιθαρες, πεταλια, λαμπατους, λαμπατερ, οροφης, με ανεμιστήρα κτλ..... ;D για να βρουμε τον Εκεινον τον ηχο στον ενισχυτη!!! Και πανε και κουμπωνουν στο Guitar Rig, και σου πατανε ενα "Ξημερωματα", "και κλαααααμα οι κυριες βρε παιδακι μου!!!!" που λεει και ο Χαρυ Κλυνν!!!! Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2018 Πολλές φορές , και εκεί έχουν ενδιαφέρον τα trivia, το πώς βγαίνει ο ήχος σε μια ηχογράφηση είναι πραγματικά περίεργο. Ας πούμε ο prince για την κιθάρα στο “kiss” έχει πει ότι ήταν «ghost in the machine» κατάσταση και δεν μπόρεσε να τον ξαναβγάλει ακριβώς. Να ξαναθυμίσω το out of phase του Ghostbusters; Όταν κάτι γίνεται επιτυχία και το έχεις ακούσει 1000 φορές, το συνηθίζεις και σου ταιριάζει και στο αυτί. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση