Προς το περιεχόμενο

Hot PU/ Low Gain pedals και Vise-Versa


Holystone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οτι πετάλι και eq να έχεις δεν μπορεί να "σχηματίσει" ή να "κόψει" συχνότητες ή λεπτομέρειες που δεν υπάρχουν.

 

Ενα καλό σετ low output θα δώσουν όλη τη λεπτομέρεια στον ήχο και από εκεί και πέρα βάζεις όσο gain θες από το πεταλάκι σου και κόβεις ή σπρώχνεις αυτά που θες με το eq σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι πετάλι και eq να έχεις δεν μπορεί να "σχηματίσει" ή να "κόψει" συχνότητες ή λεπτομέρειες που δεν υπάρχουν.

 

Ενα καλό σετ low output θα δώσουν όλη τη λεπτομέρεια στον ήχο και από εκεί και πέρα βάζεις όσο gain θες από το πεταλάκι σου και κόβεις ή σπρώχνεις αυτά που θες με το eq σου.

 

Μην ξεχνάς πως δεν μιλάμε για humbuckers αλλά για μονούς, κι αν ο Holystone θέλει hard rock overdriven φάσεις θα καταλήξει μ'ένα ΠΑΧΥ, θορυβώδες στρώμα παραμόρφωσης ΠΑΝΩ απ'τον χαρακτηριστικό ήχο του low output μονού, που χάνει πολύ απ'το definition και "λασπώνει" αν τον φορτώσεις gain για να ισοσταθμίσεις το χαμηλό output και κατ'εμέ ακούγεται πολύ χειρότερα κι από τέρμα κομπρεσσαρισμένο κεραμικό high output HB και δεν "μαζεύεται".

 

Γνώμη μου είναι πως το πολύ μικρό output σε μονούς δεν εξυπηρετεί αν θες overdrive παραπάνω από ένα "σπάσιμο" του ενισχυτή (π.χ. σε κάποια blues leads).

Αντιθέτως, εφόσον δεν το θέλει μόνο για overdriven φάσεις, δεν μπορώ φυσικά ν'αντιπροτείνω οτιδήποτε stacked, αλλά πιστεύω ένα σύγχρονο, medium output σετ, έστω και πιο "vintage voiced" θα'ταν η καλύτερη λύση.

 

Αν έλεγε βέβαια "ποιον μονό για ΜΕΤΣΑΛ!!!" θα'ταν εντελώς διαφορετική η απάντησή μου...  >:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη παιδια για την απουσια.

 

Ενα καλό σετ low output θα δώσουν όλη τη λεπτομέρεια στον ήχο και από εκεί και πέρα βάζεις όσο gain θες από το πεταλάκι σου και κόβεις ή σπρώχνεις αυτά που θες με το eq σου.

Αυτο σκεφτομουν στην αρχη. Αλλα μετα, προβληματιστηκα κατα ποσο οσο περισσοτερο ανεβαζω το gain της παραμορφωσης, αυτη θα αυξανεται αναλογα, χωρις να πεταξει peaks σε συγκεκριμενες συχνοτητες που μετα θα ειναι δυσκολο να μαζεψω... :-\

 

 

 

Μην ξεχνάς πως δεν μιλάμε για humbuckers αλλά για μονούς, κι αν ο Holystone θέλει hard rock overdriven φάσεις θα καταλήξει μ'ένα ΠΑΧΥ, θορυβώδες στρώμα παραμόρφωσης ΠΑΝΩ απ'τον χαρακτηριστικό ήχο του low output μονού, που χάνει πολύ απ'το definition και "λασπώνει" αν τον φορτώσεις gain για να ισοσταθμίσεις το χαμηλό output και κατ'εμέ ακούγεται πολύ χειρότερα κι από τέρμα κομπρεσσαρισμένο κεραμικό high output HB και δεν "μαζεύεται".

 

Γνώμη μου είναι πως το πολύ μικρό output σε μονούς δεν εξυπηρετεί αν θες overdrive παραπάνω από ένα "σπάσιμο" του ενισχυτή (π.χ. σε κάποια blues leads).

Αντιθέτως, εφόσον δεν το θέλει μόνο για overdriven φάσεις, δεν μπορώ φυσικά ν'αντιπροτείνω οτιδήποτε stacked, αλλά πιστεύω ένα σύγχρονο, medium output σετ, έστω και πιο "vintage voiced" θα'ταν η καλύτερη λύση.

Η φαση που ειμαι, ειναι απο τη μια που παιζω τα hard rock, να μπορω να πλακωθω και σε blues μονοπατια οταν γουσταρω, και για αυτο θελω να εχω οσο πιο ευελικτους μαγνητες απο αποψη output.

 

 

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεχνάς πως δεν μιλάμε για humbuckers αλλά για μονούς, κι αν ο Holystone θέλει hard rock overdriven φάσεις θα καταλήξει μ'ένα ΠΑΧΥ, θορυβώδες στρώμα παραμόρφωσης ΠΑΝΩ απ'τον χαρακτηριστικό ήχο του low output μονού, που χάνει πολύ απ'το definition και "λασπώνει" αν τον φορτώσεις gain για να ισοσταθμίσεις το χαμηλό output και κατ'εμέ ακούγεται πολύ χειρότερα κι από τέρμα κομπρεσσαρισμένο κεραμικό high output HB και δεν "μαζεύεται".

 

Γνώμη μου είναι πως το πολύ μικρό output σε μονούς δεν εξυπηρετεί αν θες overdrive παραπάνω από ένα "σπάσιμο" του ενισχυτή (π.χ. σε κάποια blues leads).

Αντιθέτως, εφόσον δεν το θέλει μόνο για overdriven φάσεις, δεν μπορώ φυσικά ν'αντιπροτείνω οτιδήποτε stacked, αλλά πιστεύω ένα σύγχρονο, medium output σετ, έστω και πιο "vintage voiced" θα'ταν η καλύτερη λύση.

 

Αν έλεγε βέβαια "ποιον μονό για ΜΕΤΣΑΛ!!!" θα'ταν εντελώς διαφορετική η απάντησή μου...  >:D

 

Η αρχική ερώτηση ήταν τι είναι προτιμότερο. Low output με γκάζια από πετάλι ή hot output με λιγότερα γκάζια από πετάλι.

Απήντησα απλά.

 

Η διαφορά ενός σχετικά hot μονό με έναν σχετικά vintage είναι μικρή σε έξοδο.

Διαφορά που έυκολα καλύπτεται με μηδαμινή αλλαγή του gain και level στο πεταλάκι μας.

Τίποτα το τόσο φοβερό ώστε να λασπώσει ή να μουντάρει τον ήχο.

Εχουν μεγάλη διαφορά όμως στα μεσαία (αυτά είναι που σπάνε τον ενισχυτή).

 

Δεν πρότεινα μαγνήτη με το χαμηλότερο output όλως των εποχών, απλώς συνέστησα να αποφευχθούν περιπτώσεις μαγνητών που χάνουν πρίμα και presence για να κοντράρουν διπλούς σε Output.

 

Πιο συγκεκριμένα καλές λύσεις είναι οι 60s της Suhr. Ισορροπημένοι με αρκετά μεσαία χωρίς μεγάλη έξοδο.

 

Συγνωμη παιδια για την απουσια.

Αυτο σκεφτομουν στην αρχη. Αλλα μετα, προβληματιστηκα κατα ποσο οσο περισσοτερο ανεβαζω το gain της παραμορφωσης, αυτη θα αυξανεται αναλογα, χωρις να πεταξει peaks σε συγκεκριμενες συχνοτητες που μετα θα ειναι δυσκολο να μαζεψω... :-\

 

 

Η φαση που ειμαι, ειναι απο τη μια που παιζω τα hard rock, να μπορω να πλακωθω και σε blues μονοπατια οταν γουσταρω, και για αυτο θελω να εχω οσο πιο ευελικτους μαγνητες απο αποψη output.

 

 

 

¨

 

Οσο ανεβάζεις gain τόσο θα ΧΑΝΟΝΤΑΙ τα peaks λόγο compression...

 

Αν όντως γίνει χρήση για hard rock τότε το πρόβλημα θα είναι ο θόρυβος και όχι η λάσπη. Μήπως πρέπει να σκεφτούμε κάποιον hum-cancelling;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω εμπειρία με Hum canceling μονους, πχ noiseless Fender.

 

Αν δεν κάνω λάθος, τελευταία βγάλανε καινούργιους, που χειρίζονται "λενε" καλύτερα τον θόρυβο με λιγότερους συμβιβασμούς στον ήχο....

Λένε...  ::)

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν είχες μέχρι στιγμής θέμα με τον θόρυβο στα επίπεδα που παίζεις τότε δεν νομίζω να χρειαστείς noiseless.

Απλά μία ερώτηση έκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογω της πεταλιερας GT100, δεν καταφερνει να μου βγαλει ακουστο θορυβο ιδιαιτερα στα rock

 

Σε μπλουζοκαταστασεις, παιζω περισσοτερο με τις υπολοιπες θεσεις, (ακομα περισσοτερο στις 2-4 θεσεις) αλλα και με χαμηλοτερο gain δεν με ζοριζει ιδιαιτερα.

 

Οποτε, δεν με βλεπω για συμβιβασμο με noiseless.

 

 

Δυστυχως (ή ευτυχως) θα παιξει πολυ πειραματισμος...και θα δω...

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσο μεγαλο προβλημα ειναι ο θορυβος στα single coils τελικα? Οταν παιζω σε βρωμικο καναλι ενισχυτη, συμφνω, εχουν πολυ θορυβο. Οταν παιζω με βρωμικα πεταλια σε καθαρο καναλι, ο θορυβος ειναι ελαχιστος. Ακομα και με γκαζωμενο τον ac10, και με od να μπουσταρω, παλι δεν εχει ενοχλητικο θορυβο. Βεβαια μιλαω για μαγνητες low και middle gain (strat, tele). 

 

Απο gain θεωρω οτι φτανουν σε black sabbath ηχο, πριν ξεκινησουν να λασπωνουν. Εαν παιξω και κανα παραξενο συνδυασμο od με big muff, ανεβαινουμε ακομα παραπανω σε επιπεδα gain. Στην τελευταια περιπτωση, ο θορυβος ειναι σχετικα πιο εντονος.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΙναι ολα περι ορεξεως, δηλ,:

 

1. Πιτσιρικας, αν δεν ηταν στο full το metal zone δεν επαιζα  ;D (ομως μου την εδινε ο θορυβος που εβγαινε ακομα και σε humbuckers.

 

2. Πλεον, εχω βρει "ειρηνη μεσα μου" (βαζω οσο περισσοτερο gain μπορω στα distortion πεταλια/ πεταλιερα χωρις να το τερματιζω) και απλα "I live with it"

 

3. Αλλοι λενε οτι ο θορυβος στους μονους ειναι μερος του ηχου/ mojo την κιθαρας.

 

 

 

οκ, εγω βρισκομαι περιπου στη μεση

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...