vagelism Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2017 Jim Keltner Stewart Copeland Steve Jordan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 29 Δεκεμβρίου 2017 πάντως στο πρώτο μισό της συνέντευξης του Gadd, δεν άκουσα τίποτα ενδιαφέρον. Δηλαδή ο host προσπαθούσε να του βγάλει κάτι με το τσιγκέλι και αυτός όλο: "προσπαθούσα να ακούσω όλους, έπαιζα διάφορα πράγματα, ποτέ το ίδιο, όλα ήταν ενδιαφέροντα, τίποτα δεν θυμάμαι, κλπ κλπ" κάνω λάθος? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 4 ακομα videos με μερικους θρυλους drummer. Tι να πει κανεις για τον Billy Cobham Ε.Shaughnessy Joe Porcaro Clyde Stybblefield - Jabo Starks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 Τα συμπεράσματα μου και τι εγω αποκόμισα απο αυτά τα videos To να βλεπεις και να μαθαινεις την ιστορια πισω απο τους ηρωες η τα ειδωλα σου...για μενα εκτος απο ιστορικη αξια , εχει και εκπαιδευτικη. Μετα απο περιπου 10 12 ωρες βλεποντας τα περισσοτερα απο αυτα τα βιντεο..αυτα ειναι τα συμπερασματα μου. 1. Ολοι η σχεδον ολοι, ξεκινησαν απο πολυ νεαρη ηλικια {3 -6 ετων} να ασχολουνται με το οργανο και για καποια χρονια μαθητευσαν με καποιο δασκαλο που τους εδειξε εστω τα βασικα. Πολλοι απο αυτους το σπουδασαν κιολας και καταφεραν να το φτασουν σε ανωτερο επιπεδο. 2.Ολοι η σχεδον ολοι ειχαν καποιον στην οικογενεια τους που επαιζε καποιο μουσικο οργανο . 3.. Ολοι ειχαν ενθαρρυνση αλλα και υποστηριξη να μαθουν αυτο το οργανο ακομα και απο τοσο μικρη ηλικια. 4. Ολοι η σχεδον ολοι ειχαν σαν ειδωλο τον Buddy Rich αλλα και αλλους Big Band drummers οπως ο Gene Krupa, o Papa Jo Jones κ.α ..και καποια στιγμη στην καριερα τους επαιξαν η προσπαθησαν να παιξουν με Big Band. 5.Ολοι η σχεδον ολοι ξεκινησαν να παιζουν Live απο πολυ μικρη ηλικια. 6.. Ολοι η σχεδον ολοι, ενω προτεινουν να μαθουμε οι νεοτεροι την ιστορια πισω απο τα drums και τους drummers- επιμενουν να βρει ο καθενας μας την "δική" του φωνη. Ολοι ειχαν επιρροές αλλα καποια στιγμη απλα..προσπαθησαν να βρουν τον εαυτο τους αδιαφορωντας για το τι πιστευει η ντραμιστικη κοινοτητα για αυτους. Για μενα ενα πολυ σημαντικο μαθημα. 7. Κανενας απο αυτους δεν εγινε μουσικος για να βγαλει φραγκα ή να αποκτησει "ονομα" εξου και η ταπεινοτητα που ολοι τους αποπνεουν. Αυτο καταλαβα εγω. Ολοι ηθελαν να αφησουν απλα το "στιγμα " τους στη μουσικη της εποxης τους και να παιξουν με καλυτερους μουσικους απο αυτους. 8. Ολοι σχεδον υποστηριζουν..οτι αν ολη μερα η σκεψη δεν ειναι πως θα γινεις καλυτερος..απλα μην γινεις επαγγελματιας μουσικος . Δεν ειναι δουλεια ειπε ο Dave που θα εχεις το ΣΚ off.. ..ειναι τροπος ζωης χωρις σαββατοκυριακα. 9. Ολοι τους σχεδον μετακομισαν στην κοντινοτερη μεγαλη πολη where the magic was happening. Λογικο. Δεν εχει κανενα νοημα να εισαι ενας εξαιρετικος παιχτης και να ζεις σε ενα κατσικοχωρι που δεν θα σε ακουσει ποτε κανεις. 10. Ολοι τους ηταν σε μια μονιμη γυρα...παιζοντας με οποιον μπορουσαν αρκει να πανε παρακατω. 11. Αν και σχεδον ολοι προσπαθουν να πλασσαρουν μια αισθηση οτι "δεν ημουν και τοσο σιγουρος για τον ευατο μου και τις ικανοτητες μου" ..δεν νομιζω οτι καποιος με αυτο το mentality θα επαιρνε τηλ τον Manager του Ζαππα για οντισιον... Νομιζω οτι ολοι πριν μπουν σε αυτο το λεωφορειο που θα τους πηγαινε στο LA η στην Νεα Υορκη...ηξεραν πολυ καλα τι μπορουν και τι δεν μπορουν να κανουν. Αρα η εμπιστοσυνη στον εαυτο μας ειναι πολυ μεγαλο κεφαλαιο. 12. Ολοι η σχεδον ολοι μανατζαρουν τον εαυτο τους η τουλαχιστον προσπαθουν να ισορροπησουν το καλλιτεχνικο και το bussiness κομματι της δουλειας. 13. Ολοι η σχεδον τους ειχαν εξαιρετικα reading skills που θεωρουν οτι τους βοηθησαν να παρουν δουλειες και επισης σχεδον ολοι τους παιζουν και ενα μελωδικο οργανο εκτος απο τα drums. 14. Oι περισσοτεροι λογω αναγκης εχουν καποια σχεση με τον ηχο και την ηχογραφηση του σαν παραγωγοι εκτος απο το παιξιμο. Ενα πολυ σημαντικο κεφαλαιο για μενα...να γνωριζεις ολα αυτα τα μηχανηματα τι κανουν..αλλα και να μπορεις να ξερεις τι "θες" απο τον ηχοληπτη σου. τελος... 15.ολοι η σχεδον ολοι...πηραν ρισκα - εκτεθηκαν σε καλλιτεχνικες αλλα και αλλες δυσκολιες και στο τελος βγηκαν κερδισμενοι για αυτο και εμεις σημερα βλεπουμε τις συνεντευξεις τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BlackCrow81 Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 Λίγο οφτόπικ αλλά μια φρέσκια συνέντευξη του Copeland που λέει κάποια πραγματάκια για τους μέταλ ντράμερς αλλά και για την Tama. When I got the Tama kit with a single bassdrum, I had to relearn how to do it on one foot. Once I'd gotten over a hump there, I was a whole better drummer. Then years later, I saw Slipknot with Joey Jordison and the shit he does with his feet, I aspire to do with my hands and then I got me a double bassdrum pedal. https://www.ultimate-guitar.com/news/interviews/the_police_drummer_stewart_copeland_praises_joey_jordison_the_shit_he_does_with_his_feet_i_aspire_to_do_with_my_hands.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2017 πολύ πιό ενδιαφέροντα αυτά που λενε οι copeland, Keltner, Cobham... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση