Προς το περιεχόμενο

H μπομπίνα είναι το νέο βινύλιο -άρθρο στο "The Verge"


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Δηλαδή μπορώ να συνδέσω το μπομπινόφωνο με το πισι ΚΑΙ το πισι με το μπομπινόφωνο;;;;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ξέρω εγω, εσυ δεν ρώτησες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

techmoan και ξερό ψωμί....

δεν χάνω επισόδειο!

 

Λάκη, αυτά ισχύουν αναντάμ παπαντάμ.

 

Όσο για τον συγκάτοικο πολύ θα τον ήθελα στην πολυκατοικία μου (άντε και σένα...  ;) )

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Λάκη, αυτά ισχύουν αναντάμ παπαντάμ.

 

 

 

 

Σαφώς, και το επεκτείνω.

 

Η κασσέτα , σωστά γραμμένη όπως είπα, ακούγεται σαφώς καλλίτερα.

Δυστυχώς οι κασσετες του "εμπορίου" η "εταιρίας", προφανώς για λόγους κόστους.....δεν ήταν οι σωστές και το ευρύ κοινό, δεν είχε ποτέ την εμπειρία της σωστής ακρόασής της. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Και τι νόημα έχει αυτό; Σάμπως θα βρεις ξέρω γω τα master tracks των Led Zeppelin;  ;D ;D ;D Πάλι μεταξύ βινιλίου και CD θα διαλέξεις.  ;)

 

Έχει πολύ μεγάλο νόημα, υπό την έννοια π.χ. που θα κάνεις εσύ τα Matser σου , στη δική σου μουσική.

 

Αλλά ακόμα και ένα βινύλιο να το μεταφέρεις σε μπομπίνα ή σε κασσέτα, ακούγεται διαφορετικά (για εμένα καλλίτερα), όταν αυτή η μεταφορά πάρει τα χαρακτηριστικά της ταινίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
"I COULD HEAR THE PEDAL SQUEAK EVERY TIME JOHN BONHAM HIT THE BASS DRUM."

 

Αυτή την ατάκα την άκουσα παλιότερα και είναι απλά η αίσθηση κάποιου μη σχετικού με την διαδικασία ηχογράφησης αλλά και του τι πιστεύει πως ακούει τώρα με τα σούπερ γκαμάτα άνσιλαρι εκουίπμεντ για τα οποία τα 'χωσε γερά. Αν δεν άκουγε κάτι σε αυτή την συχνοτική περιοχή που ανήκει το τρίξιμο του πεταλιού, είτε κουφός είναι, είτε άκουγε με λεμονόκουπες για ηχεία.

 

Πάντως Λάκη μην συγκρίνεις την ταινία 1/4", με την κασέτα.

Εκ των πραγμάτων η φαρδύτερη ταινία χωράει περισσότερη πληροφορία (μαγνητισμένη σκουριά) απο την στενότερη της κασέτας.

 

Οπως λέει και ο ΣουΦου τα stereo masters της μείξης παραδίδονταν σε μπομπίνα 1/4 της ίντσας και απο εκεί γινόταν το master για να χωρέσει η πληροφορία στο βινύλιο.

 

Και αυτό γιατί το βινύλιο περιοριζόταν απο το μέγεθος και το βάθος των αυλακιών που μπορούσαν να χαραχτούν στον δίσκο. Αν υπήρχε κάποιο βαθύ μπάσο ή κάτι πολύ δυναμικό, έσκαβε μεγάλο αυλάκι με αποτέλεσμα να πετάει τον βραχίωνα του πικάπ εκτός. Και αυτά ο mastering engineer τα ελάττωνε.

Αρα η πληροφορία που πήγαινε στο βινύλιο ήταν για μηχανικούς λόγους, λιγότερη. Κυρίως σε δυναμικές και μπάσο.

Myth busted.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Πάντως Λάκη μην συγκρίνεις την ταινία 1/4", με την κασέτα.

 

 

Φυσικά και δεν συγκρίνω την 1/4" με την κασσέτα.

Συγκρίνω την κασσετα με το βινύλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πολύ μεγάλο νόημα, υπό την έννοια π.χ. που θα κάνεις εσύ τα Matser σου , στη δική σου μουσική.

 

Αλλά ακόμα και ένα βινύλιο να το μεταφέρεις σε μπομπίνα ή σε κασσέτα, ακούγεται διαφορετικά (για εμένα καλλίτερα), όταν αυτή η μεταφορά πάρει τα χαρακτηριστικά της ταινίας.

 

 

Όταν δουλεύεις ψηφιακά, μπορείς να έχεις master στα 32 bit floating, που διαστημικό λεωφορείο να πουλήσεις για να αγοράσεις tape machine δεν το πλησιάζεις.  ;D Όταν όμως θεωρείς ότι "ακούγεται διαφορετικά (για εμένα καλλίτερα), όταν αυτή η μεταφορά πάρει τα χαρακτηριστικά της ταινίας. " τότε πλέον η ταινία ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ φορέας του ήχου, να διατηρεί δηλαδή όσο δυνατόν μεγαλύτερη πιστότητα, και γίνεται ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ήχου. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.

 

 

Άρα αν θέλει κάποιος να χρωματίσει τον ήχο με μπομπινίλα be my guest  ;D ;D  ;D τυχερός είναι, και τι δε θα έδινα να υπήρχε και το ΞΕΜΠΟΜΠΙΝΑΙΖΕΡ και το ΚΑΟΥΝΤΟΑΝΑΛΟΓΚΑΙΖΕΡ  ;D για να γίνονταν εντελώς ΦΛΑΤ και ΚΑΘΑΡΕΣ οι προϊστορικές ηχογραφήσεις της κλασσικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

 

" τότε πλέον η ταινία ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ φορέας του ήχου, να διατηρεί δηλαδή όσο δυνατόν μεγαλύτερη πιστότητα, και γίνεται ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ήχου.

 

Δεν διαφωνούμε.

 

Το θέμα της πιστότητας (ως μονάδα /σημείο αναφοράς), το έχουμε εξαντλήσει σε άλλο παλαιότερο θέμα, δεν ξέρω αν είχες συμμετάσχει ή το διάβασες.

 

Δεν μπορώ προσωπικά να θεωρήσω την "πιστότητα" ως σημείο αναφοράς , και είχα χρησιμοποιήσει τότε το παράδειγμα, στο οποίο εμμένω, ότι δηλαδή αν π.χ. το "La notte" υπήρχε δυνατότητα να γυριστεί τότε έγχρωμο και στα 4Κ, θα ήταν πιο "πιστό" στην πραγματικότητα (σαφώς ο Μαστογιάννη έγχρωμος ήταν όχι ασπρόμαυρος.... ;D) αλλά είμαι σίγουρος ότι σε σχέση με το "κανονικό" θα υστερούσε καλλιτεχνικά ΠΟΛΥ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση του κινηματογράφου, η πιστότητα θα αφορά τη μεταφορά στις αίθουσες, αν η προβολή  θα είναι με μπομπίνα ή ψηφιακή. Το πως θα γυρίσει το έργο ο σκηνοθέτης είναι δική του επιλογή.

 

 

Πιστεύω ότι συμφωνείς πως οι καινούργιες ΨΗΦΙΑΚΑ ΓΥΡΙΣΜΕΝΕΣ ταινίες, είναι πολύ καλύτερες χωρίς τα επιπλέον  περιττά artifacts της προβολής. Αν τα θέλει ο σκηνοθέτης ας τα βάλει αυτός, ο μηχανικός προβολής γιατί να τα βάλει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου