Προς το περιεχόμενο

Τελος εποχης για την Cakewalk και Sonar (?)


Στάθης Π.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ασταδιαλακαιφοβηθηκα... ;D ;D

 

να ρε ψευτες ΚΑΠΙΤΑΛΗΣΤΕΣ ,εδω ειναι η επισημη ιστοσελιδα της κυβερνησης γκοφρετας ΘΡΥΛΟΥ

 

Αρχική

 

;D ;D

 

Τι τα θες... άμα ο computer tech γράφει τέτοιες ανακρίβειες, του αξίζει ο εμπαιγμός και το λοιδωρείν. Πάω να φάω δέκα κασόνια ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ να συνέλθω.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 97
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

 

Πλακα κανω,Δημοσιο εχει πλεον ΜΟΝΟ η ΕΛΛΑΔΑ ...και η Ελλαδα δεν εχει χρηματα ουτε για πασατεμπο....οχι για ΓΙΒΣΟΝ... ;)

Tσσσσ... γατάκι. Έχει όμως καινούργιο know how: http://bit.ly/2hYWk4Q

 

Προσλήψεις ΔΥ στον ιδιωτικό τομέα  :o  ;D ;D ;D

 

ΥΓ: Tο link είναι από το Capital.gr

 

Οι τύπο είναι θεοί... Τι θεοί, ημίθεοι  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγο θα γράψω την αλήθεια για το sonar και τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Το βράδυ..........

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγο θα γράψω την αλήθεια για το sonar και τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Το βράδυ..........

 

Σου θυμίζω ότι η δημόσια χρήση διαβαθμισμένων εγγράφων μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε φυλάκιση 10 ετών. Εκτός αυτού, ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για την αλήθεια.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου θυμίζω ότι η δημόσια χρήση διαβαθμισμένων εγγράφων μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε φυλάκιση 10 ετών. Εκτός αυτού, ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για την αλήθεια.

 

 

εγώ θα γράψω αυτά που πιστεύω, θα το συνδέσω με τις τάσεις της μουσικής και ότι γράφω θα είναι δικά μου συμπεράσματα. Μόλις είμαι σε πληκτρολόγιο σε ηρεμία. Η αλήθεια θα είναι πιστεύω και θα συζητήσουμε πάνω σε αυτά για να διορθωθούν αν είναι λάθος με άλλες ορθότερες απόψεις από άλλους που είναι πιο ενημερωμένοι στην αγορά πιθανώς. Εγώ βιωματικά θα γράψω αλλά έχω την αίσθηση πως θα πέσω αρκετά μεσα. Έτσι μου ήρθε εκεί που καθόμουν και διάβαζα αυτό που θέλω να πω συνδέοντας τις εικόνες των πληροφοριών. Το βράδυ θα τα γράψω. Έχουν ειπωθεί πράγματα που καλύπτουν το θέμα ήδη αλλά να πω κι εγώ μια σκέψη που μου ήρθε και ας είναι και βλακεία.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος ΣΚΟΤΩΣΕ το SONAR?

Ποιο ήταν το λάθος της CAKEWALK?

 

Δεν μπορώ να πω την αλήθεια, μπορώ να πω που σκέφτηκα.

Γιατί βαριέμαι να το τεκμηριώσω, έκανα ένα πρόχειρο search για να τεκμηριώσω αυτά που

θα πω με στατιστικά αλλά βαριέμαι να κάνω το post σαν μορφή εργασίας αυτή τη στιγμή με παραπομπές, δεν έχω όρεξη σήμερα, είμαι πολύ κουρασμένος  γι αυτό θα πω αυτό που είχα στο κεφάλι μου ελεύθερα αυτοσχεδιαστικά με λίγα λόγια?

 

Λοιπόν τι ήθελα να πω........................... α ναι.

 

Η ανάπτυξη των daw's όπως τη βίωσα στην αρχή ήτο συνάρτηση και των εξελίξεων στο computer hardware. Ξεκίναγαν όλοι οι developers πέραν του midi και ιδιαίτερα όταν μπήκε και το audio μέσω pc πιό δυνατά στο παιχνίδι με μια βάση ηχογράφησης και από εκεί και πέρα πρόσθεταν δυνατότητες όπως virtual instruments, effects κα. προσπαθώντας να φτιάξουν πλήρη virtual recording studios όσο η επεξεργαστική ισχύς και ταχύτητα προσπέλασης δεδομένων τους επέτρεπε, η μνήμη ram κλπ.

 

Την πρώτη επιλογή των χρηστών άρχισε να καθορίζει όταν ήθελαν μια τέτοια πλατφόρμα πέραν της συμβατότητας με τα προγράμματα που χρησιμοποιούν που έγινε γρήγορα μέσω τρίτων λύσεων και αμέσως μετά natively universal, η λιγότερη επεξεργαστική απαίτηση για το καλύτερο και με ταυτόχρονη χρήση στοιχείων αποτέλεσμα σε ένα project πάντα ανάλογα με τις δυνατότητες και το hardware that they could afford

 

Εκεί το sonar για ένα διάστημα ξεχώριζε και άρχιζε να κερδίζει χρήστες έναντι του cubase.

Για mac δεν ξέρω τίποτα., δεν έχω ασχοληθεί ποτέ, έχω ακουστά τα προγράμματα αλλά δεν μπορώ να το βάλω στην σκέψη μου, δεν ξέρω καν τι είναι συμβατό και λειτουργεί και σε pc και σε mac. Δεν ξέρω τίποτα από mac μόνο έχω δει mac στη ζωή μου και έτυχε, δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος για να μην παρεξηγηθώ.

 

Να ένα πράγμα λοιπόν που με κερδίζει κατά κράτος ο trolley, αν είχα ασχοληθεί θα τον κέρδιζα χαχαχαχαχαχα

 

  Παράλληλα με όλα αυτά και σε συνάρτηση με τις εξελίξεις στο θέμα του music production, δηλαδή με λίγα λόγια, οι τεχνολογικές εξελίξεις έδωσαν κίνητρο να πληθαίνουν οι παραγωγοί με στουντιακό εξοπλισμό σπιτικού μεγέθους, μεγέθους γωνίας με πλήρεις δυνατότητες, αδιανόητες για το παρελθοντικό κατεστημένο της διαδικασίας, δημιουργήθηκαν με γεωμετρική πρόοδο περισσότεροι αυτόνομοι producers και τα οι τάσεις έφεραν είδη μουσικής αντίστοιχα που η τάση των producers να στρέφονται προς αυτά μιας και η εμπορικότητα τους και μάλιστα με δυνατότητες αυτόνομης προβολής, διάθεσης κλπ. μέσω των γνωστών πλατφορμών που δημιουργήθηκαν και των διαδικτυακών μέσων προώθησης που επιμελούνταν με μικρό τίμημα οι ίδιοι οι producers, δεν τα λέω καλά γιατί βαριέμαι αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω, όλα αυτά συνδυασμένα οδηγούσαν και την εξέλιξή τους.

 

Εκεί τα άλλα προγράμματα και ιδιαίτερα για τα είδη μουσικής που άρχισαν να επικρατούν των κλασσικών ανέπτυξαν πιο φιλική σχέση με το αντίστοιχο controlling hardware που αναπτυσσόταν με ροπή προς  τους producers που περιγράφω και είμαι και εγώ μέσα σε αυτούς.

 

Τι παραδείγματα να δώσω τώρα.........................

 

Να τα EDM, σύχρονο hip-hop, RnB, dark bass, progressive heavy electro rock, Air pop, deep house, space trap, πριόνια, electro

 

οχι ρε γαμώτο, πάτησα γρήγορα κάποια τυχαία συντόμευση γιατί γράφω γρήγορα σαν αστραπή και ποσταρίστηκε. Δεν πειράζει συνεχίζω στο κάτω πόστ χαχαχχχαχαχχαχαχαχ

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Ετσι λοιπόν και επειδή έχω πολλά τέτοια ακούσματα, εκεί είναι το ενδιαφέρον μου στη μουσική παρότι δεν εκδίδω τέτοια, βλέποντας την αντίστοιχη ανάπτυξη του ανταγωνισμού που στοχεύει εκεί περισσότερο για λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο post η δομή π.χ. των ableton, fl studio κα, ήρθε πιο κοντά σε αυτό σε συνεργασία με τις loop, stutter, transition και τέτοια τεχνικές που βρίσκονται σε αυτά τα ήδη, ακόμα και το σύγχρονο pop rock χρησιμοποιεί τέτοια εφφε και έτσι............ καταλαβαίνετε.

 

Το σόναρ στις τελευταίες εκδόσεις του παρότι στα ίδια λεφτά για τις υποεκδόσεις σχεδόν για τον ανταγωνισμό ήταν ΠΛΗΡΕΣ με φοβερά εσωτερικα plugins αλλά οι δυνατότητες αυτοματισμου στα ήδη που υπονοώ καλές αλλα πιο "δυσκολες" σε σχέση με το ας το πουμε drag and drop και την χαρτογράφηση αυτοματισμών των άλλων

 

Εδώ βάζω στο παιχνίδι και το maschine που είχε μπει ήδη αλλά στην νέα αυτόνομη έκδοση και ιδιαίτερα μαζί με το πακέτο και την ελευθερία υποδοχης τρίτων plugin ............................

 

ΑΥΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ SONAR και η πτώση της δημοφιλίας του και δεν ξέρω και των πωλήσεων του και αυτά που είπατε για την πολιτική της εταιρείας που τους είχε πάρε έκαναν αυτόν που το αποφάσισε να μην πάει προς τα εκεί και να σταματήσει τελείως γιατί οι άλλοι είναι πιο κοντά στο παιχνίδι και καλύτερα.

 

Χαζό παράδειγμα μη ενδεικτικό αλλά π.χ. τα τελευταία μου δύο κομμάτια που είναι ανάλογης με αυτά που περιγράφω τεχνικής κατασκευής για έναν πληκτροπρογραμματιστή, τα έκανα στο sonar μια χαρά αλλά οι αυτοματισμοί ενδεικτικά του ableton και του maschine με τον υπάρχοντα controlling εξοπλισμού μου θα γίνονταν γρηγορότερα, θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το matrix του sonar για το remix αλλά θα με παιδευε περισσότερο και πήγα με πιο πατροπαράδοτους τρόπους κατά τη διάρκεια της παραγωγής.

 

Το αποτέλεσμα δεν θα ειχε καμία διαφορα, το ίδιο θα έβγαινε σε όλες τις περιπτώσεις.

Ο χρόνος όμως θα ήταν αντίστοιχα πολύ πιο γρήγορος.

 

Αντίστοιχη διαφορά με το να δουλεύω με έναν συμβατικό sampler και το variphrase έτσι σαν παράδειγμα.

 

Τώρα μπορεί να τα απορρίψετε όλα, πιθανώς, θα μπορούσα να γράψω καλύτερα και άλλα αλλά βαριέμαι.

 

Αλλά αυτό πιστεύω οτι ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ SONAR

H TΕΛΕΙΩΤΗΤΑ του αλλα περιορίστηκε το ενδιαφέρον μέσω του ανταγωνισμού που εκ φυσεως χρησης προτιμά αυτό για να κανει τα ειδη που είπα σε επίπεδο των producers οπως δουλεύουν σήμερα.

 

Τα πα και ας με δουλεύετε, σιγά και τι έγινε, λες και είναι η δουλειά μου. χαχαχαχαχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σόρρυ φίλος αλλά δεν έβγαλα κανένα νόημα από αυτά που γράφεις. Δηλαδή αν δεν βαριόσουν πόσες σελίδες θα έγραφες?  ;D

 

Ε τι να σου πω. Δεν έχω απάντηση γι αυτό.

Εγώ το διάβασα αφότου το έγραψα και καταλαβαίνω τι θέλω να πω.

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να βοηθήσω την κουβέντα, το sonar δεν έχει βοήθεια από κανένα hardware, που θα μπορούσε να έρχεται ως υποστηρικτικό του software (όπως κάνει η NI) σε παραπλήσια τιμή με αυτήν του ανταγωνισμού.

 

Η Gibson αποφάσισε να στρέψει τον στόχο της αλλού.

 

Αν όμως μιλάτε καθαρά για πειρατεία, πώς στο διάτανο επιζεί η steinberg από την στιγμή που το cubase (σε όλες τις εκδόσεις του) κυκλοφορεί "σπασμένο"?

Ναι, έχει και hardware (και άλλο software), αλλά νομίζω πώς το cubase είναι το πιο σοβαρό της project.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου