cos_dr Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 16 Σεπτεμβρίου 2017 Πριν καν το δω, ποστάρω ένα βίντεο που παρουσιάζει τη νέα version του Κeyboard-control surface που έχει ως κύριο λόγο ύπαρξης τον χειρισμό του πακέτου αλλά και μεμονωμένων στοιχείων του γνωστού KOMPLETE της απαράμιλλης κατά την γνώμη μου NATIVE INSTRUMENTS. Γνωρίζω από πρώτο χέρι την λειτουργικότητα, το περιεχόμενο, τις υψηλής ηχητικής πιστότητας των προϊόντων της ΝΙ ως χρήστης αλλά και ως fan, παρακολουθώντας στενά και με ενδιαφέρον τις εξελίξεις την αφορά και ήμουν πολύ τυχερός που κέρδισα σε κλήρωση του ΝΟΙΖ την έκδοση 10 του KOMPLETE, είχα κάνει και μια ταπεινή παρουσίαση. Είχα σκοπό να εντάξω στο setup μου την παλαιότερη έκδοση του controller αυτού, αν και είχα κάποιους ενδοιασμούς για κάποια εργονομικά του θεματάκια που προσωπικά δεν μου ταίριαζαν. Γενικά το komplete πέραν από τα όργανα και τα εφφέ που διαθέτει και μέσω του kontrol μπορεί ο χρήστης να ελέγξει εργονομικά και πρακτικά τις παραμέτρους τους μέσω των προφίλ που δίνει έχει και διάφορες πρακτικές λειτουργίες όσων αφορά την εκτέλεση από to software interface που μπορεί να ελεγκτούν και χωρίς το controller αλλά με αυτό επειδή έχει dedicated πλήκτρα γίνεται πιο οργανωμένα. Με μια ματιά γιατί τώρα είδα πως κυκλοφορεί και ψάχνομαι ακόμα, βλέπω πως υπάρχουν πολλές βελτιώσεις που ίσως με ψήσουν περισσότερο να το εντάξω στο setup. να δουμε και τις τιμές γιατί είναι μεν ποιοτικό και ως κλαβιε , αλλά κομματάκι ακριβο και προσωπικά έχω και άλλο hardware που εξυπηρετεί τις λειτουργίες του, αλλά ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΑΡΙ και παει ασορτί, ΜΑΝΑΡΙ μου, για να δουμε τι σου άλλαξαν οι ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ εμπνευσμένοι κιόλας από το feedback του community που προσέχουν πολύ, αυτό είναι αλήθεια. ΜΠΟ ΜΠΟΙ ΜΠΟ ΜΠΟ Κάτι τέτοια πράγματα βγάζουν και κολαζόμαστε εμείς οι αριστεροί και μας γυρίζει το μάτι και...................................το γυρίζουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θα ήθελα να ακούσω και να δω απόψεις/video από χζρήστες σε live environment δηλ πως στέκεται σαν λάιβ σετ σε μαγαζί εκεί είναι όλο το θέμα σαν ήχος, μίξη, εργονομία, φορητότητα, bugs-κολήματα κτλ edit: μιας και είναι το θέμα σχετικό να και το καινούργιο MASCHINE MK3 για όσους δεν το ξέρουν 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θα ήθελα να ακούσω και να δω απόψεις/video από χζρήστες σε live environment δηλ πως στέκεται σαν λάιβ σετ σε μαγαζί εκεί είναι όλο το θέμα σαν ήχος, μίξη, εργονομία, φορητότητα, bugs-κολήματα κτλ edit: μιας και είναι το θέμα σχετικό να και το καινούργιο MASCHINE MK3 για όσους δεν το ξέρουν Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει κανένα θέμα λειτουργικότητας και αξιοπιστίας για κάποιον που θέλει να τα χρησιμοποιήσει για live performance. Βασική προυπόθεση είναι να έχει το κατάλληλο σύστημα, ( κυρίως κατάλληλη επεξεργαστική ισχύ, ποσότητα μνήμης και ενημερωμένο λειτουργικό σύμφωνα με τα recommended requirements για το hardware αλλά και για το software που θα χρησιμοποιηθεί). το τι θα βγεί στο τέλος εξαρτάται από το skill, τις γνώσεις και την εμπειρία του χρήστη στο εκάστοτε είδος, τα εργαλεία σε όργανα, effect, και τα εργαλεία για sequencing είναι state of the art σε απόδοση, καλύπτοντας και μέσα από αυτά που παρέχει το πακέτο αλλά και με οτιδήποτε άλλο προστεθεί αντίστοιχα όλη την μουσική γκάμα και όλα τα μουσικά στυλ. Κατά την γνώμη μου πάλι ο χρήστης με αυτά που παρέχονται στο KOMPLETE και το MASCHINE ακόμα και χωρίς τα συγκεκριμένα controllers, χρησιμοποιώντας άλλα ή και καθόλου, μπορεί να βγάλει το απόλυτο παραγωγικό και εκτελεστικό αποτέλεσμα προσομοιώνοντας με απόλυτη πιστότητα .............. τα πάντα. Για το recalling των δυνατοτήτων επίσης με την κατάλληλη προεργασία και προφόρτωση μπορεί να έχει συνεχές live performance και να κάνει τις αντίστοιχες εναλλαγές χωρίς διακοπή. Πάντως ενδιαφέρον έχει πως το maschine mk3 το έκαναν και audio interface και αυτό θα είναι ελκυστικό και μάλιστα έφεραν πιο κοντά το komplete με το maschine με την δυνατότητα καλύτερης συνεργασίας και προβολής των παραμέτρων κάτι που ολοκληρώνει το πακέτο καλύτερα. Προσωπικά με αυτά που έχω σαν DAW, control surface, master keyboard και το komplete μπορώ να χειριστώ άνετα, και ότι περιέχει αυτόνομα αυτοματοποιημένα και παραμετροποιήσιμα και να μην ζηλέψω τίποτα από τις sequencing και real time performance δυνατότητες του maschine. Και άλλοι επίσης χρήστες που ξέρουν το ίδιο θα κάνουν. Μπορούν και με φθηνότερες λύσεις να δουλέψουν το ίδιο καλά για να μην τα σκάσουν για τα controller αυτά, μπορεί να πάρουν μόνο το software που παρέχει η native instruments και μάλιστα επιλεκτικά και όχι το bundle που πιθανώς να περιέχει και πράγματα που δεν θέλουν και να το χειρίζονται με χίλιους που λέει ο λόγος διαφορετικούς τρόπους.. Βέβαια και το komplete kontrol και το maschine mk3 στην τιμη περιλαμβάνουν αξιολογότατο software και συνδυάζονται μεταξύ τους πλέον στην νέα έκδοση με πολύ ενδιαφέρον τρόπο και αφού η επιλογή και των δύο δίνει λύση και στο audio interface....................................... Nα πω την αλήθεια θα τα έσκαγα τα 1300 ευρώ για να τα πάρω και τα δύο και να δουλεύω μόνο με αυτά. Ιδιαίτερα σε αυτές τις εκδόσεις τις τελευταίες. Παρόλο που είμαι όπως έγραψα παραπάνω πλήρης, κάνω ότι γουστάρω και ΞΕΡΩ κιόλας, ξέρω αρκετά καλά χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχααχ Γιατί μου αρέσει το concept. Με εμπνέει. Είναι πολύ δυνατός συνδυασμός και ταιριαστός. Ξέρω όμως γιατί δεν θα τα πάρω. Γιατί δεν θα έχω χρόνο να τα στήσω ούτε να ασχοληθώ πολύ όπως τους αρμόζει και θα μείνουν εκεί να τα κοιτάω και επειδή ήδη έχω παιδευτεί αρκετά να στήσω ότι έχω λειτουργικά και είμαι πλήρως καλυμμένος. Και υπερβολικά θα έλεγα. Αλλά είναι ωραίο βήμα για τη σειρά πραγματικά. Ένα πλεονέκτημα που βλέπω γι αυτόν που θα τα αγόραζε μαζί και με παιδεύει εμένα είναι πως άμα είναι όλα της ιδιας εταιρείας, τουλάχιστο τα controller με ενσωματωμένη την καρτα ήχου και η πληθώρα του software ανήκει σε αυτή, όπως καλή ώρα με την ΝΙ , μέσω του service center τα update γινονται αυτοματοποιημένα για ολα τα elements. Και τα update ειναι πολύ συχνά. Aυτό που με παιδεύει που έχω το ιδιο στήσιμο αλλά από άλλες εταιρείες ειναι το updating Να ένα παράδειγμα που την πατάω καμιά φορά. Το Komplete οταν κάνει update ειδοποιεί να το ανοίξεις πρώτα από το standalone να κάνει τα δικά του και μετά από το host που το χρησιμοποιείς. Καμιά φορά άμα το κάνει και το ξεχνάω και το κάνει rescan το sonar ....... $@%Τ!#@%^ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Να ένας καλός λόγος να πάρεις ένα πλήρες πακέτο hardware και software από την ίδια εταιρία, ιδιαίτερα αν είναι και ποιοτικό................................................................ Δεν ξέρω τις σκέψεις σας πάνω σε αυτά, να το συζητήσουμε το θέμα. ήθελα να αλλάξω και κάρτα ήχου αλλά τώρα για να δούμε. Πάντως άμα μου τη βαρέσει θα πάω να τα πάρω και τα δύο. Εγώ ψηφίζω ναί και SUPER, BRAVO για την αναβάθμιση που έκαναν και κατάλαβα και τους στόχους. Αν δίαβασα καλά βγάζουν templates για όλα τα daw αλλά δεν βλέπω για το sonar. Aυτό για εμένα που είμαι και αριστερός συνωμοσιολόγος μου φαίνεται ύποπτο. Σου λενε, η novation έχει το automap και αβαντάρει με τα templates την cakewalk. Οι πελάτες μας ιδιαίτερα οι casual ερασιτέχνες wannabe producer παίρνουν και καρτούλες ήχου. Παίζουν και τα ipad στο παιχνιδί του controlling και sequencing. Κάτσε να το κάνουμε και audio interface το maschine να τους αγχώσουμε λίγο και να πάρουμε την πίτα όλη. Αν και τα τελευταία που γράφω μπορεί να είναι και @#%$#^# γιατί δεν ξέρω τις εν γένει προελεύσεις και συνεργασίες στο χώρο και παίζει και πολύ customization από τα users community που καθιστά τους συνδυασμούς hardware και software υποκειμενική υπόθεση. χαχαχαχαχαχαχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Με μια γρήγορη ματιά που έριξα αν το Control αξίζει όσο το MK3 είναι πάααααααρα πολύ ακριβό στα 600ευρά :o στην ουσία είναι ένα usb/midi keyboard με οθόνες lcd και απλώς έχει ready mapped το interface για το maschine και τα templates με άλλα λόγια είναι ένα midi keyboard με 600 :P Βέβαια υπάρχει και το software δεν λέω αλλά γίνεται η δουλειά και στο MK3 με ένα απλό midi keyboard των 50 ευρώ δεν υπάρχει λόγος να πας να δώσεις 600, άσε που αν έχεις κανα καλό Keybed όπως Korg M1, Triton,Roland Fantom κτλ χορταίνεις παίξιμο μέσω midi για το maschine όπως και να χει είναι πανέμορφα μηχανήματα και πολύ φρέσκα και φουτουριστικομινιμαναλίστικοχαιεντάδικα πολύ θα ήθελα να τα είχα να φωτίζουν στο στούντιο να καούμε κανα 3μηνο μπαίνει και χειμώνας πιάνουν και τα κρύα (έρχεται και ο ενφια ;D).... 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Με μια γρήγορη ματιά που έριξα αν το Control αξίζει όσο το MK3 είναι πάααααααρα πολύ ακριβό στα 600ευρά :o στην ουσία είναι ένα usb/midi keyboard με οθόνες lcd και απλώς έχει ready mapped το interface για το maschine και τα templates με άλλα λόγια είναι ένα midi keyboard με 600 :P Βέβαια υπάρχει και το software δεν λέω αλλά γίνεται η δουλειά και στο MK3 με ένα απλό midi keyboard των 50 ευρώ δεν υπάρχει λόγος να πας να δώσεις 600, άσε που αν έχεις κανα καλό Keybed όπως Korg M1, Triton,Roland Fantom κτλ χορταίνεις παίξιμο μέσω midi για το maschine όπως και να χει είναι πανέμορφα μηχανήματα και πολύ φρέσκα και φουτουριστικομινιμαναλίστικοχαιεντάδικα πολύ θα ήθελα να τα είχα να φωτίζουν στο στούντιο να καούμε κανα 3μηνο μπαίνει και χειμώνας πιάνουν και τα κρύα (έρχεται και ο ενφια ;D).... Αν ήμουν πιο πιτσιρικάς και δεν είχα κάνει παιδί να ασχολούμαι και με αυτό, θα τα παιρνα επιτόπου σοβαρά και θα έκανα ότι είπες. Τελευταία μεγαλώνω και τα μπλιμπλικοειδή + άλλες υποχρεώσεις αρχίζουν και με ζαλίζουν. Έχω καεί αρκετά σε αυτά, αρχίζει και δεν τραβάει ο εγκέφαλος για να τα εκμεταλλευτώ στο έπακρον. Τολμώ να πω πως είναι για επαγγελματίες ή για μικρότερες ηλικίες. Να είσαι νέος και Ιάπωνας. Κάνουν παπάδες με αυτά. Εγώ τους παπάδες δεν λέω, άμα σκιστώ μπορώ να τους φτάσω και τώρα αλλά θα πεθάνω, είμαι μεσήλικας πια. I am starting to feel too old for this shit. Και αυτά που έχω για το αντικείμενο όπως είπα, πολλά είναι και ζαλιστικά πλέον. Γεράσαμε ρε #!@$%@^ Καθόμασταν και λιώναμε στα PSR, την amiga και τον atari ST και στα ΑΚΑΙ για να κάνουμε καμια ερασιτεχνική παραγωγή και γράφαμε στα κασσετόφωνα να χαρούμε και ξεζουμίζαμε τους πατεράδες μας ή δουλεύαμε δουλειές του ποδαριού για να πάρουμε κάτι απο δαύτα που ήταν και ακριβά ................................ Που να υπήρχαν τέτοιες υλοποιήσεις και τέτοια επεξεργαστική ισχύς τότες.......................................... αχχχχχχχχχχχχχχχχχ χαχαχαχαχαχαχα Έχω λαλήσει. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 όταν είσαι πιτσιρικάς έχεις άπλετο χρόνο αλλά δεν έχεις λεφτά :P όταν βγάζεις αρκετά λεφτά και μπορείς τελικά να πάρεις μηχάνημα δεν έχεις χρόνο :P όταν έχεις άπλετο χρόνο και βγάζεις και λεφτά παθαίνεις πάρκισον γιατί είσαι 80 χρονών και δεν μπορείς να πατήσεις τα κουμπιά, επίσης ξεχνάς τι ήθελες να πατήσεις γιατί έχεις πάθει και αλτσχαιμερ ;D χα χα χα όρεξη να υπάρχει και αυτός που έχει έμπνευση και ταλέντο να γράψει, θα βρει χρόνο και θα γράψει και με ένα απλό 505 θα βγάλει παπάδες. τώρα το πως αυτή η δουλειά θα μεταφερθεί σε λάιβ αν θελήσει να κάνει και να παρουσιάσει κάτι δικό του εκεί είναι που θέλω να σταθώ και θα ήθελα να δω video από χρήστες όχι σε studio αλλά σε λάιβ καταστάσεις να φεύγουν τα μπακάρτια επάνω στα μηχανήματα να βγάζουν καπνούς να γίνεται πανικός >:D 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2017 Που να υπήρχαν τέτοιες υλοποιήσεις και τέτοια επεξεργαστική ισχύς τότες.......................................... αχχχχχχχχχχχχχχχχχ Έχει πάντως παρατηρηθεί ότι όσο περισσότερο παρέχονται αυτοματισμοί από τον εξοπλισμό (μουσικό, ηχοληπτικό, φωτογραφικό, κινηματογραφικό, γραφιστικό κλπ), συμβαίνουν δύο πράγματα: α) αυτοί που ασχολούνται είναι όλο και πιο χαζοί, β) το προϊόν που παράγεται είναι όλο και πιο τυποποιημένο=αδιάφορο=σκοτιστήκαμε.... Μέχρι να διαβάσω πάνω σε κάποιον δίσκο ή σε κάποια συνέντευξη ότι κάποιο μουσικό προϊόν που να αξίζει φτιάχτηκε με τον τάδε ή δείνα εξοπλισμό, θεωρώ τα πάντα σκουπίδια, από πιάνα μέχρι μπλιμπλίκια. Π.χ. βρίσκω χαζή την ιδέα του να παίρνεις ένα keybed της Fatar και να το γεμίζεις χρωματιστά κουμπάκια, και μετά να το κλειδώνεις με ένα proprietary σύστημα λογισμικού. Γιατί; Διότι ένας από αυτούς τους κρίκους αν σπάσει (και θα σπάσει) αχρηστεύονται όλοι οι υπόλοιποι. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει λόγος να τσακώνεστε παίδες ηρεμήστε και κουλάρετε, οκ ο καθένας έχει τις απόψεις του αλλά μην είστε εριστικοί και χαλάτε το θεμα, το θέμα είναι περί δημιουργίας μουσικής Η τεχνολογία θα προχωράει έτσι και αλλιώς είτε το θέλουμε εμείς είτε όχι είτε έχουμε λεφτά να αγοράσουμε είτε όχι όποιος θέλει να είναι μπροστά δισκογραφικά θα πρέπει να πάει μπροστά και τεχνολογικά, αυτό είναι (αφτό ίνε? ;D) fact δεν μπορείς να μένει στο παρελθόν, Από την άλλη όσο πιο έτοιμα templates δίνουν τόσο λιγότερο γίνεται η ανθρώπινη παρέμβαση και τόσο πιο τυποποιημένο βγαίνει το προιόν (η μουσική) οπότε εν μέρη συμφωνώ με αυτό που λέει ο trolley και εγώ το καταλαβαίνω και το συμμερίζομαι Εν μέρη όμως γιατί αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν νέοι οι οποίοι θα φτιάξουν πράγματα από το σκρτατς και θα μάθουν τι σημαίνει lfo & step sequencing ούτε θα σταματήσουν να γράφουν μουσική, έστω με τον τρόπο που γράφουν πατώντας κουμπιά αντί για συγχορδίες (αυτό με τσαντίζει αφάνταστα). Ούτε αυτοί οι παλιοί που έχουν έμπνευση θα σταματήσουν επειδή (ξανα)χάλασε το Nuendo στα windows 98 ή το MC505 ή δεν βρίσκουν ανταλλακτικά για το electribe. όπως εμείς ήμασταν νέοι και μάθαμε σε MC & TR & TB και γράφαμε σε Amstrad & Atari ST και μας βγαίναν τα μάτια έτσι θα μάθει και η νέα γενιά να χρησιμοποιεί την τεχνολογία που της δίνεται και σαφώς κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2017 όποιος θέλει να είναι μπροστά δισκογραφικά θα πρέπει να πάει μπροστά και τεχνολογικά, αυτό είναι (αφτό ίνε? ;D) fact δεν μπορείς να μένει στο παρελθόν, αυτα πες τα στον ΛΑΚΗ που σε λιγο θα ηχογραφει με XΩNI (οχι αυτο που διαβαζει ο cos Dr ,αλλα αυτο που ηχογραφουσε ο Τομας Εντισον ;D) και ΚΕΡΙΝΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ,φορωντας ΦΡΑΚΟ και ΗΜΙΨΗΛΟ...εχοντας φτασει βεβαιως πριν στην..αιθουσα ηχογραφησεων με το Μόνιππο του συρομενο απο vintage αραβικο ατι ;D ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2017 Από την άλλη όσο πιο έτοιμα templates δίνουν τόσο λιγότερο γίνεται η ανθρώπινη παρέμβαση και τόσο πιο τυποποιημένο βγαίνει το προιόν (η μουσική) οπότε εν μέρη συμφωνώ με αυτό που λέει ο trolley και εγώ το καταλαβαίνω και το συμμερίζομαι. Είναι κοινός τόπος αυτό, όλοι το ξέρουν. Δεν είναι δική μου άποψη. Τις προάλλες, διάβαζα συνέντευξη ενός επιφανέστατου μαύρου καλλιτέχνη ο οποίος έλεγε ξεκάθαρα πως τα εργαλεία της εποχής του (πριν δέκα χρόνια) δεν τον αφήνουν να σκεφτεί όπως θέλει αυτός, αλλά τον πιέζουν να σκεφτεί όπως εκείνοι που δημιούργησαν το εργαλείο. Αναγκάστηκε - όπως έλεγε - να επιστρέψει σε samplers της δεκαετίας του 90 για να μπορέσει να πάρει αυτό που θέλει. Τι να πω εγώ παραπάνω; Επίσης, αν δείτε τις αγγελίες, όλος ο κόσμος πουλάει πράγματα που... μισό-λειτουργούν... ένα λαμπάκι εδώ, μία οθόνη πιο πέρα, ένα πλήκτρο παρακείθε... ανάθεμα αν υπάρχει έστω και ένα κομμάτι εξοπλισμού που να μπορεί να συντηρηθεί σωστά. Ούτε θέλω να σκέπτομαι τι θα συμβαίνει σε 10 χρόνια (π.χ.) με πράγματα όπως ο εξοπλισμός σε αυτό το νήμα. Αυτό είναι το επιχείρημά μου. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση