Προς το περιεχόμενο

Tελικα ρε παιδια τα κσυλα τι ρολο βαρανε?


fenderiarhs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αυτός ο ξυπόλητος απο που είναι και λέει συνέχεια γκιτορς....την αδικία μου μεσα 50 χρόνια καναμε να το μαθουμε  και τώρα τα ανατρέπει όλα. ....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Νομιζεις με τον ιδιο τροπο μεταδιδονται τα ηχητικα κυματα αν ο κιθαριστας φοραει TODS η αν εχει 6 εκατοστα μακα στο πελμα απο τα σουρτα φερτα στο αυτοδιαχειριζομενο παρκο Ναυαρινου?

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Όλα παίζουν ρόλο.

Ακόμα και σε μεταφυσικό επίπεδο να το δεις, όλα παίζουν ρόλο.

Η Μουσική είναι φυχοσωματική διεργασία.

Αν αφαιρέσεις το πρώτο συνθετικό, δεν μιλάμε για μουσική, ίσως μιλάμε για οργανοπαιξία.

 

 

edit:

 

Γενικά υπάρχει η τάση να βγάζουμε τον  παράγοντα «ψυχή» έξω.

 

Για μένα όχι μόνο τα ξύλα (που έχει και έναν ενεργό ρόλο στον ήχο), αλλά και ο καναπές που βρίσκεται στον χώρο που κάθομαι να παίζω , παίζει ρόλο στον ήχο (και δεν μιλάω με όρους ακουστικής).

 

Δεν λέω να πάμε στο άλλο άκρο, να πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, αλλά ούτε και στο αντίπερα άκρο.

 

Αν ήταν έτσι, μπείτε όλοι στο pc, και γράψτε μουσική εκεί, με vst (δεν είναι κακό) .

Το ξύλο, ως ζωντανός οργανισμός, μπορεί να επηρεάσει τον ήχο, έστω και μέσα στο μυαλό σου.

 

Ακόμα και την όσφρηση να σου διεγείρει ένα κομμάτι ξύλο , είναι αρκετό.

Δεν παίζουμε μουσική μόνο με τα δάκτυλα,.

 

Προσωπικά , ό,,τι και να κάνω δεν μπορώ να αφήσω καμία από τις 5 αισθήσεις απ' έξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τα ίδια παρατηρώ, σε ΟΛΑ τα forums.

 

Δεν το λέω ως ψόγο, το λέω ως παράπονο.

 

Είτε μιλάμε για φωτογραφία , είτε για video…είτε εδώ στο noiz.

 

Ψειρίζει ο άλλος την μαϊμού, για τα megapixels της κάμερας ή για το white balance.

 

Βγάλε ρε άνθρωπα τη φωτογραφία. 

 

Οι φίρμες μουσικοι (στα πλαίσια ενδεχομένως του endorsement) (υπερ)  αναλώνονται και σε τέτοιες «τεχνικές» αναλύσεις, και ναι το παραδέχομαι , έχουν και ενδιαφέρον.

 

Από την άλλη, βρίσκω πιο γοητευτικές τις  συνεντεύξεις (και τέτοιες παρακολουθώ πλέον)  που καλύπτουν ερωτήματα του στυλ «τι σκεφτόσουν όταν το έγγραφες» παρά «τι χορδές  φορούσες».

 

Όλο το "Ghostbusters" του Ray Parker ηχογραφήθηκε  out of phase! (μιλάμε για χοντράδες  ;D) και θα βάλουμε να μετρήσουμε επιστημονικά αν οι ταδε χορδες είναι καλλιτερες;  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα όχι μόνο τα ξύλα (που έχει και έναν ενεργό ρόλο στον ήχο), αλλά και ο καναπές που βρίσκεται στον χώρο που κάθομαι να παίζω , παίζει ρόλο στον ήχο (και δεν μιλάω με όρους ακουστικής).

 

;D ;D ;D

 

Το ειχα παρατηρησει και εγω χρονια πριν, όντας εφηβος, πως αλλιως επαιζα αν στην παρεα ειχε ωραια gomenius  ;D και αλλιως αν ειχε τιποτα σαβουρες!!  ;D

 

ΩΧ, τωρα που το σκεφτομαι, μήπως για αυτο τις καπαρωνανε ολες τις ωραιες gomenies οι αλλοι; Εγω καθομουν και εκανα το jukebox και εκεινοι "χουφτως την-χουφτως την", και μετα μενανε οι σαβουρες;;;;"  :o :o :o :'( :'( :'( ;D ;D ;D

 

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Πάντως ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ είναι - πάντα kate me - ότι καμία από τις διαφορές που μπορούν να παρατηρηθούν δεν είναι μετρήσιμη με επιστημονικές μεθόδους (δλδ δεν μπορεί να μετρηθεί ώστε να επαναληφθεί).

 

για να την τάξη των πραγμάτων (sic 8)), μια χαρά μπορεί επιστημονικά και να μετρηθεί ορίζοντας references points η οποιαδήποτε διαφορά (μέχρι και την τελευταία της αρμονική) και να αναπαραχθεί (ορίζοντας ανεκτό ποσοστό απόκλισης για το μέσο αυτί)...

μπατ (και όχι μόνο kate me ;D) ΕΜΠΟΡΙΚΑ αλλά και "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ" δεν αξίζει τον κόπο... οπότε ναι... συμφωνώ απόλυτα...

 

η συζήτηση είναι άνευ ουσίας.

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να την τάξη των πραγμάτων (sic 8)), μια χαρά μπορεί επιστημονικά και να μετρηθεί ορίζοντας references points η οποιαδήποτε διαφορά (μέχρι και την τελευταία της αρμονική) και να αναπαραχθεί (ορίζοντας ανεκτό ποσοστό απόκλισης για το μέσο αυτί)...

μπατ (και όχι μόνο kate me ;D) ΕΜΠΟΡΙΚΑ αλλά και "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ" δεν αξίζει τον κόπο... οπότε ναι... συμφωνώ απόλυτα...

 

 

Συμφωνούμε, αλλά για την τάξη, λέω να "μετρηθεί ώστε να επαναληφθεί" και "επαναληφθεί" στην επιστήμη συνήθως σημαίνει υπό ελεγχόμενες συνθήκες για να επιτευχθεί ελάχιστη έως μικρή απόκκλιση.

 

Δεν μπορείς να έχεις ελεγχόμενες συνθήκες, αυτή τη στιγμή, στο πώς δημιουργείται ένα φυσικό υλικό όπως το ξύλο. Στο μέλλον, όταν υπάρξει συνθετικό ξύλο, μπορεί.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα του Λάκη. Επίσης έχω μια μόνιμη ερώτηση κάθε φορά που ανοίγει θέμα για τα ξύλα κλπ.

 

Τι μας νοιάζει; Δηλαδή γιατί ψάχνουμε αντικειμενική επιβεβαίωση; Προσωπικά έχω καταλήξει και μου φτάνει και δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν ή να ακούσω κάποιον που θα προσπαθήσει να με πείσει για το αντίθετο. Κι όταν λέω "δε με ενδιαφέρει" εννοώ βαριέμαι ακόμα και να συμμετάσχω σε ξυλοσυζήτηση.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι εκεινη την ωρα:

 

1. απλά εχουμε πάρει ενα καφε/ Jack στο χερι, και μπαινουμε νωρις/ αργά εδω

2. και μονο η λεξη κΣυλα, εχει αποκτήσει Μυθικη Αξία, κατι σαν την "Χαμένη Ατλαντιδα" και ιστοριες εκεινων που την εχουν/εχουμε δει!!!

 

;D

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα του Λάκη. Επίσης έχω μια μόνιμη ερώτηση κάθε φορά που ανοίγει θέμα για τα ξύλα κλπ.

 

Τι μας νοιάζει; Δηλαδή γιατί ψάχνουμε αντικειμενική επιβεβαίωση; Προσωπικά έχω καταλήξει και μου φτάνει και δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν ή να ακούσω κάποιον που θα προσπαθήσει να με πείσει για το αντίθετο. Κι όταν λέω "δε με ενδιαφέρει" εννοώ βαριέμαι ακόμα και να συμμετάσχω σε ξυλοσυζήτηση.

 

Μας νοιάζει επειδή θέλουμε το καλύτερο στον ήχο μας.

Ο καθένας βέβαια έχει την τρέλλα του, άλλος ακούει κσύλα, άλλος πυκνωτές, άλλος μπαταρίες και άλλος σολδερίνες.

Εγώ π.χ. αδιαφορώ για το κσύλο αλλά έχω ψύχωση με τα saddles και τα τρέμολο μπλοκς όπου υπάρχουν.

Οπότε...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου