Προς το περιεχόμενο

Στέρεο κλαρίνο Despacito;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Εντάξει, δεν το συνεχίζω. Καθένας έχει την αισθητική του, το στυλ του και πράττει στην κοινωνία όπως νομίζει. Τώρα αν κάποιος θεωρεί ότι είναι καλύτερος του άλλου επειδή ο Χ την βρίσκει με πανηγύρια κι ο Ψ με την Λυρική, εκεί έχω και θα έχω τις ενστάσεις μου αλλά κλάιν, εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν μεταχειρισμένες tonelab 3,5 κατοστάρικα!  O0

 

Οκ αν δεν θες να το συνεχίσεις, αλλά σε ποιό σημείο κατάλαβες ότι έγινε συγκριση , ανάλογα με τα γούστα, και βγήκε αποτέλεσμα "κακός"  ή "καλλίτερος".

 

Μου αρέσει δεν μου αρέσει έχει να κανει και μόνο. Ή συμφωνω και διαφωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 210
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Οκ αν δεν θες να το συνεχίσεις, αλλά σε ποιό σημείο κατάλαβες ότι έγινε συγκριση , ανάλογα με τα γούστα, και βγήκε αποτέλεσμα "κακός"  ή "καλλίτερος".

 

Μου αρέσει δεν μου αρέσει έχει να κανει και μόνο. Ή συμφωνω και διαφωνω.

 

Βρε συ LK, όταν πετάγονται εκφράσεις τύπου "γυφταριό", "μνημόνια μέχρι να βγάλουν οι μαϊμούδες φτερά" (παραφράζω) και λοιπά όμορφα, δεν γίνεται αυτομάτως ο συνειρμός ότι, προφανώς ο (υπο)γράφων έχει καλύτερα γούστα;

 

Ναι οκ, είναι αστείο το βίντεο με τα κλαρίνα να παίζουν το καλοκαιρινό χιτάκι αλλά θεωρώ πως ήταν χαβαλετζίδικη-tongue in cheek φάση και όχι μια cover band κλαρίνων που παίζουν από placebo μέχρι muse. Κι όμως, κατέληξε συμπέρασμα ότι είναι ότι χειρότερο, η κατάντια της κοινωνίας κι εγώ δεν ξέρω τι.

 

Τέλος πάντων, καθένας ότι νομίζει, δεν έχω καμιά όρεξη να συνεχίσω τον γνωστό χορό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία από τις (μύριες όσες) παρεξηγήσεις είναι πως "λαϊκο" είναι αυτό που κάνουν οι περισσότεροι. Λαϊκό είναι κάτι που έχει επίγνωση της ιστορικής πορείας μίας πληθυσμικής ομάδας που πορεύτηκε έχοντας κοινές αξίες και αποζητά ηθελημένα ένα ρόλο σε αυτή τη πορεία.

 

Επειδή στη χώρα μας (εννοώ στα εδάφη που κατοικοεδρεύουμε) δεν υπάρχει το δεύτερο, όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι δυνατόν να υπάρχει το πρώτο, δηλαδή πολύ απλά δεν υπάρχει κανένας "λαός".

 

Ο όρος χρησιμοποιείται καταχρηστικά από ανθρώπους που θέλουν να κάνουν χρήση μαρξιστικής ορολογίας και κομμουνιστικών αξιών, για να κολακεύσει ακριβώς την μη-ύπαρξη κοινών αξιών στον πληθυσμό. Αν όντως υπήρχε "λαός" δεν θα υπήρχε "λαϊκισμός", και βέβαια δεν θα υπήρχε ντεσπασίτο στα πανηγύρια.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Βρε συ LK, όταν πετάγονται εκφράσεις τύπου "γυφταριό", "μνημόνια μέχρι να βγάλουν οι μαϊμούδες φτερά" (παραφράζω) και λοιπά όμορφα, δεν γίνεται αυτομάτως ο συνειρμός ότι, προφανώς ο (υπο)γράφων έχει καλύτερα γούστα;

 

 

 

Ο αυτόματος συνειρμός που εγώ κάνω είναι ότι ο υπογράφων έχει διαφορετικά γούστα.

 

Αν τα θεωρεί καλλίτερα (προφανώς), δικαίωμά του .

Και οι θιασώτες  του πανηγυριου , καλλίτερα τα θεωρούν τα δικά τους (προφανώς επίσης).

 

Σε καμία περίπτωση όμως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δεν μπορεί να αποδωθεί στο γούστο ο επιθετίκος προσδιορισμός "καλλίτερος" ή "χειρότερος" (θα ήταν αλυσιτελές νοηματικά και σόλοικο συντακτικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ήταν αλυσιτελές νοηματικά και σόλοικο συντακτικά.

:o :o :o :o :o :o :o :o

 

Πονάει το κεφάλι μου μ' αυτά που γράφεις. ;D :P

Κάνω που κάνω προσπάθεια να καταλάβω τι εννοεί ο καθένας, τώρα κάνω προσπάθεια να καταλάβω και τι γράφει. :D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμία περίπτωση όμως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δεν μπορεί να αποδωθεί στο γούστο ο επιθετίκος προσδιορισμός "καλλίτερος" ή "χειρότερος" (θα ήταν αλυσιτελές νοηματικά και σόλοικο συντακτικά).

 

Bingo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω που κάνω προσπάθεια να καταλάβω τι εννοεί ο καθένας

 

Γιατί;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά, το θέμα δεν νομίζω ότι είναι τα πανηγύρια, που υπάρχουν άλλωστε παντού με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ούτε το ντύσιμο και η συμπεριφορά του κόσμου σ' αυτά.

Αποτελούν άλλωστε μέρος μιας μακροχρόνιας πορείας ενός πολύ μεγάλου μέρους του πληθυσμού.

 

Το πρόβλημα έγκειται στην εξέλιξή τους, και στην σημερινή μορφή που έχουν πάρει, όντας μπολιασμένα με ένα κάρο ετερόκλητα στοιχεία τα οποία όμως δεν ενσωμάτωσαν, αλλά τα χρησιμοποιούν ως έχουν, αντιμετωπίζοντάς τα όμως με την δική τους οπτική, μιας άλλης κουλτούρας, τελείως διαφορετικής, με συνέπεια τα στοιχεία αυτά να μην λειτουργούν με τον τρόπο για τον οποίο φτιάχτηκαν, αλλά ούτε με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται.

 

Ακριβώς ότι συμβαίνει στην γενικότερη κοινωνική πραγματικότητα δηλαδή.

 

Γιατί;

Γιατί όχι? :)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά, το θέμα δεν νομίζω ότι είναι τα πανηγύρια...

 

Τέκνικλυ, το θέμα ήταν...

 

Έχω όμως μια legit απορία για τους κύριους ηχολήπτας.

Τι συμβαίνει με το κλαρίνο; Γιατί ακούγονται τα χαμηλά αλλού και τα ψηλά αλλού;

Έχει στέρεο το κλαρίνο;

Ή έχει να κάνει με τα μεγάφωνα, κόρνες κτλ...

 

...και όχι οι κοινωνικοπολιτικές επεκτάσεις των ξενόφερτων επιρροών στα πανηγύρια και η συμβολή του κλαρίνου στην παρακμή του Ανατολικού πολιτισμού.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μου αρέσει που κάποιοι πιάνεστε από τα αυτονόητα προσπαθώντας να χτίσετε διαφωνία γιατί έτσι νομίζετε ότι πρέπει.

 

Κανείς δεν αρνήθηκε το δικαίωμα του άλλου να πάει και να χοροπηδήξει ντεσπασίτο+κλαρίνο και να αστειευτεί με τη γουρνοπούλα. (Τη λέξη γουρουνοπούλα και την -δήθεν καλτ- εκδοχή γουρνοπούλα την άκουσα πρώτη φορά πριν 1 χρόνο.)  Επίσης κανείς δεν αρνήθηκε (εγώ τουλάχιστον δεν το αρνήθηκα) το δικαίωμα του άλλου να πάει στο τζάμπο να πάρει φουσκωτό φλαμίνγκο ή να κάτσει και να βλέπει με αγωνία survivor και να ψάχνεται για spoiler.

 

Εγώ δεν πάω σε πανηγύρι ούτε σηκωτός. Τον όρο "γυφταριό" δεν τον αποσύρω, ξέρετε πολύ καλά τι εννοώ.

 

Παρεμπιπτόντως, πρέπει να μπει ένα φρένο σε όλη αυτή την ανοησία περί "της αλήθειας του άλλου" ή περί της διαφορετικότητας της άποψης που πρέπει να γίνει αποδεκτή.

Οι απόψεις δεν έχουν δικαιώματα, οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα (να πάνε για γουρνοπούλα αν θέλουν ας πούμε).

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου