Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακή Κονσόλα σε Live ή μένουμε ακόμα Αναλογικά?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

 

Θεωρώ ότι διανύουμε αυτή τη στιγμή μια εποχή όπου γίνεται η μετάβαση από τις αναλογικές κονσόλες με τα λίγα auxiliary, τα 1-2 ταυτόχρονα εφέ και τα eq με (τις περισσότερες φορές) μόνο ένα παραμετρικό μεσαίας περιοχής, στις ψηφιακές κονσόλες με τα πολλά auxiliary, εφέ και αναλυτικά γραφικά eq, και με τις δυνατόητες όπως Antifeedback, DI inputs και πολυκάναλη εγγραφή.

 

Προφανώς μιλάω για την οικονομική καταηγορία των λίγων καναλιών καθώς η μεγαλύτερη κατηγορία (32 και κανάλια) έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της υπέρ των ψηφιακών ευκολιών εδώ και αρκετά χρόνια.

 

Εν έτει 2017 υπάρχουν όμως και κάποιες ενδιαφέρουσες λύσεις όπως η Soundcraft Signature 22MTK με British EQ με διπλό παραμετρικό, με 3 Monitor Auxiliaries, δυνατότητα πολυκάναλης εγγραφής και προενισχυτές "by Ghost". Δωράκι τα DI inputs καθώς και στοιχειώδης δυαντότητα Compression σε μερικά κανάλια. Η τιμή λίγο κάτω από 1.000 ευρώ.

 

Κοντράρει λοιπόν την ψηφιακή πρόταση της Soundcraft την UI24 με προενισχυτές "by Studer" και με τις δυνατότητες που ξεπερνάνε κάθε φαντασία. Απαραίτητο βέβαια το ταμπλετάκι αλλά και πολύ βοηθητικό καθώς μιξάρεις από όποια θέση του Stage θέλεις!

 

Εσείς ποιά από τις δύο θα αγοράζατε αν δεν σας πείραζαν τα μόνο 3 auxiliaries της αναλογικής?

 

Η ποιότητες και των δύο θεωρείτε ότι είναι εφάμιλλες?

 

Καλά μπάνια σε όλους!  ;D

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα σου ελεγα να δεις και αυτες:

 

https://www.thomann.de/gr/presonus_digital_mixing_desks.html?ref=search_prv_1

 

πχ απο αυτες αυτη:

https://www.thomann.de/gr/presonus_studiolive_1642_ai.htm

 

 

 

ή ακομα και σε μια απο αυτες, αναλογα των αναγκων σου:

https://www.thomann.de/gr/behringer_digital_mixers.html?ref=search_prv_0

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται για τι σετάπ μιλάμε.

 

Για μικρά μαγαζάκια πχ που θέλουν 2-3 άτομα σε λάιβ δεν υπάρχει λόγος ψηφιακής τώρα για μεγαλύτερα σχήματα άνω 5-6 ατόμων και για μεγαλύτερους χώρους η ψηφιακή είναι must.

 

Μεγάλον μείον στις ψηφιακές ότι κανείς σχεδόν δεν μπορεί να τις δουλέψει ακόμη και όσοι έχουν εμπειρία από αναλογικές και συνήθως χρειάζεται κάποιος να ρυθμίζει.

 

Εγώ πχ που δουλεύω μικρά σχήματα με μια Behringer 16άρα μια χαρά τη βγάζω δε χρειάζομαι κάτι παραπάνω.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ όλους σας.

 

Το κρίσιμο ερώτημα αφορά την ποιότητα που μας δίνουν σήμερα οι ψηφιακές σε σχέση με τις αναλογικές!

 

Εκεί θέλω τις γνώμες σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο στα χερια ενος guru ηχοληπταρα θα μπορεσει να φανει εκεινο το 1% της διαφορας.

 

Απο εκει και μετα, νομιζω οτι η τεχνολογια εχει φτασει σε τετοιο σημειο που λεμε οτι ειναι "καλυτερα απο ποτε"... τωρα που μιλαμε. Αυριο μπορει να ειναι καλυτερα απο χθες κτλ....

 

Αλλιως, η ευελιξια και η ευχρηστια, ειναι κατι που παιζει ρολο σε μεγαλυτερο ποσοστο στους υπολοιπους απο εμας!  :P

 

Επισης, μεγαλο ρολο θα παιξουν και τα ηχεια, για να βγαλουν αυτον τον ηχο που εχεις στο μυαλο σου  ;)

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

 

Μεγάλον μείον στις ψηφιακές ότι κανείς σχεδόν δεν μπορεί να τις δουλέψει ακόμη και όσοι έχουν εμπειρία από αναλογικές και συνήθως χρειάζεται κάποιος να ρυθμίζει.

 

Σταύρο θα διαφωνίσω κάθετα! Πλέον η εξοικείωση της νεότερης γενιάς με την ψηφιακή τεχνολογία είναι τέτοια που σε συνδυασμό με την βελτιωμένη ευχρηστία των μενού των νέων ψηφιακών κονσολών δεν απαιτείται τεράστια εμπειρία χειρισμού!

 

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι σε αναλογικό εξοπλισμό δουλεύεις σε ένα layer το φυσικό οπτικό σου πεδίο ενώ στον ψηφιακό κόσμο έχεις πολλαπλά layers και υπομενού αλλά πλέον είναι τόσο κατανοητά και λογικά δομημένα που το μόνο μείον είναι η ταχύτητα χειρισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

σε θέματα  δυνατοτήτων (ακόμα και της εν γένει εργονομίας στον άμεσο χειρισμό επί το πλείστον) το παιχνίδι έχει χαθεί προ πολλού για τις αναλογικές...

 

στο θέμα του "ήχου" ο κανόνας "ότι πληρώνεις παίρνεις" στο περίπου δεν αλλάζει και εδώ στο κάθε φορμάτ...

τώρα άμεση σύγκριση δεν είναι δόκιμη, μια και σε κάθε κατηγορία τιμής (ειδικά χαμηλή), οι αναλογικές συγκριτικά κατά κανόνα "παίζουν" καλύτερα, αφού η ανάλογη τους ψηφιακή έχει αναγκαστικά "επενδύσει" περισσότερο στις εξτρά δυνατότητες και στην απόσβεση της τεχνολογικής έρευνας μέσα σε κάποια αποδεκτά για να μείνει χαμηλά το κόστος όρια (πχ μη περιμένετε και κάνα αξιόλογο dac σε ψηφιακή του χιλιάρικου... ;))

 

ως πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα (από αυτό του φίλου theonik), σε αυτή την κατηγορία η καθαρά αναλογική χωρίς φρου φρου και αρώματα GB2R ας πούμε, "κερδάει" χαλαρά σε άμεση ηχητική σύγκριση την Ui24R...

από την άλλη βέβαια, ακόμα και αυτές οι διαφορές, μικραίνουν τάχιστα μέσω της συνεχούς εξέλιξης στον ψηφιακό κόσμο απέναντι στον "στάσιμο" αναλογικό...

 

τέλος στο θέμα του χειρισμού στο studio και στου σπιτ', τα πράγματα είναι ελεγχόμενα σχετικά εύκολα και από έναν μέσο χρήστη (αν ακολουθεί φυσικά το RTFM  ;D)...

σε live όμως, με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες από το sound check έως το πέρας μιας παράστασης, τα πράγματα σκουραίνουν και απαιτείται πλέον μεγάλη εμπειρία (και στην χρήση επεξεργαστών και effect) για να συντηρηθεί ένας καλός ήχος και να αποφευχθούν "ευτράπελα" στην πορεία ακόμα και ενός όχι απαραίτητα "απαιτητικού" performance...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνησω με τον npap στα παραπανω, και θα προσθεσω, πως αυτη η συγκριση μπορει να γινει μονο σε εμπειρους ηχοληπτες οπως και ο ιδιος.

 

Σε ανθρωπους σαν και εμας (εμενα  :P ), που ειμαστε "θελω να γινω ηχοληπτης στην θεση του ηχοληπτη" δεν νομιζω οτι "ο κακος μου ο ηχος" θα ηταν απο το αν χειριζομουν ψηφιακη ή αναλογικη κονσολα!!!!!  ;D ;D ;D

 

Ειναι αυτο που συνεχιζω να λεω, οτι αν ερθει ενας εμπειρος/ επαγγελματιας ηχοληπτης σπιτι μου, μπορει να φτιαξει ανετα ενα masterpiece ηχοληπτικα με εστω αυτα τα μηχανηματα που εχω.

Ενω, αν παω εγω στο εκατομμυριων στουντιο του, και κατσω στην καρεκλα του, αντε το πολυ να μου πουν μπραβο (και αυτο απο λυπηση) φιλοι και ξαδερφια!!!!  ;D ;D ;D

 

Αρα, νομιζω οτι οσον αφορα στον ηχο, στην παρουσα φαση δυστυχως ερχεται δευτερο. Αν βαλεις και τι ερασιτεχνικες γνωσεις ηχοληψιας, τοτε....καλυτερα παρε αυτο που θα κανει πιο ....ευκολη τη ζωη σου πανω στο παλκο  ;)

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου