Προς το περιεχόμενο

TEST: mp3 vs lossless audio αρχείου



Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 123
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

1. 128

2. wav

3. 320

4. vbr

Κι ο Θεος βοηθος.

 

 

Edit

Τα εβαλα σε ενα cubase και τα ακουσα με καρτα digidesign mbox2 σε μονιτορακια  yamaha ΗS-5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο τεστ το οποίο με παρέσυρε να παίξω παρότι είμαι παγκοσμίως γνωστός για την αδυναμία μου να διακρίνω τέτοια πράγματα.  ;D

 

Με την πρώτη ακρόαση είχα σαφή προτίμηση στα 1 και 4 τα οποία υπέθεσα ότι είναι τα original wav και mp3 στα 320. Αν και δεν έχω reference για το πώς ακούγεται ένα VBR σε σχέση με τα υπόλοιπα, θεώρησα αυθαιρέτως ότι τοποθετείται μεταξύ 320 και 128. Οπότε αν τα τοποθετούσα με βάση την ποιότητα, για τα δικά μου αυτιά, η σειρά έχει ως εξής:

 

1 (ασυμπίεστο)

4 (mp3 320)

2 (VBR)

3 (mp3 128)

 

Οι παρενθέσεις των 4 και 2 μπορεί να είναι και ανάποδα. Αν και η μεγαλύτερη πιθανότητα φυσικά είναι ότι τα έχω όλα λάθος.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα άκουσα κι εγώ.

Αντί όμως να προσέχω την ποιότητα, βρέθηκα να προσέχω το κομμάτι και την μπάντα.

Τα πνευστά, τα τύμπανα, το μπάσσο.

Τι ωραία, σφιχτά που παίζουν!

 

Διαφορές δεν άκουσα ιδιαίτερες, αλλά δεν με νοιάζουν κιόλας γιατί είναι παντελώς ασήμαντες στα αυτιά μου.

 

Από το να ακούω 2 ώρες ένα σημείο για να ξεχωρίσω (λέμε τώρα) το αν είναι 128 ή 320 στις λεπτομέρειες (που μπορεί να είναι και στο κεφάλι μου, γιατί μου το είπαν ότι δεν είναι ίδια, αν δεν μου το έλεγαν δεν θα το υποψιαζόμουν), προτιμώ αυτό το δίωρο να ακούω διαστήματα, συγχορδίες, κλπ, έτσι ώστε να μάθω να τις ξεχωρίζω.

 

Αφού όμως μπήκα στο τριπάκι ας γίνω κι εγώ ρόμπα, μιας και δεν είμαι καν μουσικός, πόσο μάλλον ηχολήπτης.

 

Λοιπόν

1. 320

2. 128

3. VBR

4. WAV

 

Η πλάκα είναι ότι ακόμα κι αν δεν είναι έτσι, εγώ έτσι τα ακούω. :D

Και δεν πα να κοροδεύετε όσο θέλετε. ;D ;D

 

Α ξέχασα.

Τα πέταξα κι εγώ στο cubase, και τα άκουσα μέσω της Alesis IO|14 με ακουστικά της πλάκας.

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μπάσσο.

Τι ωραία, σφιχτά που παίζουν!

 

πού και να έπαιζε και ο Francis Rocco Prestia.....  :D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα καλά ρε παιδιά, αλλά θα κερδίσουμε τίποτα, ή θα μείνουμε με το εμπιτρία στο χέρι? ;D ;D ;D ;D

Παίζει να βρούμε κανένα σύνθετο (τα δύο πρώτα)?

Φορκάστ έχω το 4-1 καραμπίνα, το γράφει και το "γκανιάν".

;D ;D ;D ;D

 

Κι ο Θεος βοηθος.

Όχι σήμερα Σπύρε μου, βαριέμαι. ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

μην μου ενδρέπεσθε λαίμαι... δεν δίνομεν εξετάσεις... αμάν...  :P

θα έχουμε πολλά ενδιαφέροντα να ειπούμε από την άλλη Δευτέρα με τα αποκαλυπτήρια (αν δεν έχω παράσταση σε δίκη) ;D ;D ;D...

 

το να φορτώνετε όπως ο Σπύρος τα κομμάτια στο DAW σας και να ακούτε με τους asio της κάρτας σας είναι μια καλή λύση...

 

μάλιστα η πιο επισταμένη πρακτική, είναι να τα απλώσετε σε ένα τρακ με ένα εμφανές κενό μεταξύ τους και αφού αρχικά τα ακούσετε μια φορά γραμμικά, ακολούθως να κάνετε (με το μικρότερο zoom) τυχαίες προσπελάσεις από το ένα στο άλλο εν είδει συνέχειας... τέλος να βάλετε markers στο ίδιο σημείο στο καθένα και να ξεκινάτε συγκριτικές ακροάσεις μικρών χρονικών διαστημάτων από αυτά...

 

όμως επειδή επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ το ιδανικό για την συζήτηση μας είναι να ακούτε ΧΑΛΑΡΑ στο mood που θα  ήσασταν ακούγοντας μουσική (το δυνατόν)...

 

YΓ τέλος να επαναλάβω όσοι μπορείτε πλέον του ασυμπίεστου να μας αναφέρετε έστω το 128 κατά την γνώμη σας για να βοηθήσετε περισσότερο στα όποια συμπεράσματα... καλά πάμε και αναμένομεν και άλλους... thanks again :-* :)

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Sorry παιδιά κι εγώ δεν μπορώ να ρίξω ψήφο τύχης για να μην χαλάσω το στατιστικό.

 

Άκουσα αποσπάσματα από όλα τα δείγματα τουλάχιστον από 20 φορές το καθένα.

 

Μετά τα πήγα στο Sonar τα άπλωσα, έβαλα μια λούπα να παίζει και ανοιγόκλεινα κανάλια. Μετά προσπάθησα να εστιάσω σε μια παράμετρο κάθε γύρου (πχ, άκουγα μόνο πνευστά, μόνο sax, μόνο μπάσο κ.ο.κ., ή προσπάθησα να αντιληφθώ αλλαγές σε accents ή δυναμικές, ή κάποιο κομπρεσάρισμα). Τζίφος. Μου ακούγονται όλα το ίδιο (καλά, αν η γνώμη μου έχει σημασία). Γενικά ξέρω να ξεχωρίζω ένα φτωχό από άποψη συχνοτικού και δυναμικού εύρους audio ή sample ή κιθάρα κ.ο.κ. Όταν το επίπεδο φεύγει απ' το "φτωχό" τα πράγματα δυσκολεύουν αντιστρόφως ανάλογα με την υποτιθέμενη ποιότητα/πιστότητα.

 

Χρησιμοποίησα ΑΚG K171ακουστικά και ALESIS IO/2 κάρτα.

 

Θα είχε ενδιαφέρον, με τα αποτελέσματα, να υπάρξει και η σχετική ανάλυση-πχ, τι διαφοροποιεί το original από το 128άρι σε επίπεδο σύγκρισης ( αν υπάρχει κάτι τέτοιο ) και πού θα μπορούσε να εστιάσει κανείς ώστε να κατανοήσει τις διαφορές...

 

Πάω να ακούσω καμιά ταστιέρα maple να σκάει, τώρα...

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

θα έχουμε πολλά ενδιαφέροντα να ειπούμε από την άλλη Δευτέρα με τα αποκαλυπτήρια

(αν δεν έχω παράσταση σε δίκη)

...

 

;D ;D ;D ;D ;D

 

???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσπάθησα να αντιληφθώ αλλαγές σε accents ή δυναμικές, ή κάποιο κομπρεσάρισμα). Τζίφος.

 

τι διαφοροποιεί το original από το 128άρι σε επίπεδο σύγκρισης ( αν υπάρχει κάτι τέτοιο ) και πού θα μπορούσε να εστιάσει κανείς ώστε να κατανοήσει τις διαφορές...

 

Πάω να ακούσω καμιά ταστιέρα maple να σκάει, τώρα...

Να σε βοηθήσω εγώ, μιλώντας στην γλώσσα σου. 8)

 

Αν η ταστιέρα maple που ακούς να σκάει, ήταν σε μπράτσο maple (που κι αυτό σκάει), θα ήταν ίδιο το σκάσιμο απ' ότι αν ήταν σε μπράτσο maple με mahogany λωρίδα στην μέση (που μειώνει το σκάσιμο)?

Όχι βέβαια. :D

 

Ε λοιπόν, οι διαφορές στα διαφορετικά φορμά εδώ, (στα αυτιά μου πάντα) είναι ακόμη λιγότερο εμφανείς. ;D ;D ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου